Taas irakilainen vienyt kuuman blondin markkinoilt

Maahanmuutto_seis

https://www.ksml.fi/teemat/sunnuntaisuomalainen/

Katso kuva etusivulta, jos yhdistän suoraan artikkelin osoitteeseen, kuva ei näy, koska artikkeli on maksumuurin takana. Tuollaisia pareja näkee Oulussa (entä muualla?) päivittäin paljon, esim. Toppilassa, Rajakylässä, Hiirosessa, virka-aikaan rennolla kävelyllä jokea pitkin kävelytiellä, veden ääressä halailemassa, uimarannoilla, keskustassa tietenkin, kaikkialla, missä on Sivakan edullisia vuokra-asuntoja. Omakotitaloalueilla kaikki näyttää niin kuin aikaisemminkin, mutta menkääpäs lukemaan kerrostalojen ala-auloihin asukkaiden sukunimiä! Suomalaisten laskuun tänne lampsii vuokratalot täyttämään, kylläiseksi syömään ja naiset viemään irakilaisia, afganistanilaisia, eritrealaisia, iranilaisia, turkkilaisia, marokkolaisia...MIEHIÄ!! MISSÄ NAISET, MISSÄ?! Ja vaikka Suomeen saataisiinkin näistä maista nuoria naisia, heillä ei ole lupaa seurustella suomalaisen kanssa! Islam, kulttuuri ja suku estävät. Ikivanha keino monissa kulttuureissa, uskonnoissa ja lahkoissa, että kulttuuriin/uskontoon kuuluva nainen ei saa seurustella toisen uskontokunnan edustajan kanssa, mutta MIES SAA! Tämä on olemassa, jotta pilluapajat olisivat paremmat kulttuuriin/uskontoon kuuluville miehille. Tällainen suojakeino pitäisi ottaa käyttöön Suomessakin, lisätä evankelisluterilaisen kirkon oppeihin.

Tyypillistä ainakin täällä on, että naisen vienyt irakilainen on vienyt tosi hottiksen, en ymmärrä, mihin nämä ainaiset vastaukset perustuvat, joiden mukaan vievät lähinnä läskejä, vanhoja, rumia yksinhuoltajia. Näitä pareja näkee, mutta ehkä joka kymmenes! Ja se alemman tason nainen olisi muuten ollut jonkun suomalaisen nörtin kanssa, nyt nörtille jää vain nyrkkikyllikki. Naisia syntyy muutenkin vähemmän kuin miehiä, määrät ovat tasan vasta noin 55 -vuotiaissa. Yhtään naista ei tule lisää, kun maahan muuttaa uusi mies. Nollasummapeliä.

Tässä linkki artikkeliin: https://www.ksml.fi/teemat/sunnuntaisuomalainen/Turvapaikanhakijoiden-lumeavioliitot-yleistyneet-–-Epärehellistä-porukkaakin-on-sanoo-aviopari-Alauldeen-ja-Heidi/1236328

64

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      Suomalainen nainen pelastaa mamun karkotukselta. Noitahan nyt näkee kaupassa joka päivä käsi kädessä.

      • Maahanmuutto_seis

        Mistä päin Suomea raportoit?


    • Maahanmuutto_seis
    • Eikös monet koe hypergamian ongelmana? Olisi osoitus sen murtumisesta, jos naiset useammin pariutuisi vähemmän koulutetun, työelämässä heikossa asemassa olevan ja köyhän miehen kanssa.

      • Tätä minäkin olen pohtinut - jossain vaiheessa on vaan pakko hyväksyä tosiasiat, että naisille ei vaan yksinkertaisesti löydy koulutetumpaa miestä. Minä en siitä huolimatta missään tapauksessa haluaisi, että naiset lakkaisivat hankkimasta koulutusta. Paljon parempi olisi se, jos naiset ottaisivat nimenomaan vaikka vähemmän koulutettujakin.


      • et.miettinyt.loppuun

        Mitä hyötyä siitä on kanttikselle jos suuri osa sellaisista naisista jotka eivät ole resurssien perään suhteilee vierasperäisten kanssa?


      • et.miettinyt.loppuun kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä on kanttikselle jos suuri osa sellaisista naisista jotka eivät ole resurssien perään suhteilee vierasperäisten kanssa?

        Jos miehen on osallistuttava johonkin kilpailuun saadakseen naisen, niin on ainakin valinnanvaraa mihin kilpailuun ilmoittautuu mukaan. Voi haalia rahaa, asemaa jne tai sitten yrittää kilpailla samassa sarjassa tulokkaiden kanssa.


    • eivoiymmärtää

      En ymmärrä tuota naista, ukko ei ole edes mitenkään komea. Kulttuurikin on todella ongelmallinen.

    • Jokujokujoku

      Voitko kopioida artikkelin tekstin? Linkkiä ei saa auki, taitaa olla maksumuurin takana

      • OnkoLaillista

        Saako sitä edes kopioida, jos se on nimenomaan maksullista.


    • Kurppa-nainen

      Irakilainen voittaa ätmin kaikessa. irakilaisilla sentään hyvät tavat naisten kohteluun

    • ätmelsson

      paras maahanmuuttaja tällä hetkellä olisi:
      -nainen
      -ikää 18-30v
      -ei tiukkoja uskonto rajoituksia
      -työ haluja

      tuollaisia pitäisi suomeen tuoda niin paljon, että alle 55vuotiaissa sukupuolijakauma menisi lähes tasan. Päättäjät ei oo nyt miettiny hommaa suomalaisen miehen kannalta

      • hgghghtft

        Ovat he miettineet. Tavoitteena on entisestään parantaa naisten asemaa Suomessa, ja pillua saavat miehet ovat heidän liittolaisiaan tässä sodassa. Pillun saanti loppuu mieheltä, joka alkaa vaatia lisää naisten maahanmuuttoa Suomeen ja vähemmän miesten maahanmuuttoa Suomeen.


      • kaisanoasaa
        hgghghtft kirjoitti:

        Ovat he miettineet. Tavoitteena on entisestään parantaa naisten asemaa Suomessa, ja pillua saavat miehet ovat heidän liittolaisiaan tässä sodassa. Pillun saanti loppuu mieheltä, joka alkaa vaatia lisää naisten maahanmuuttoa Suomeen ja vähemmän miesten maahanmuuttoa Suomeen.

        Mies, joka vaatii naisten maahanmuuttoa suomeen ja on sille valmis jotain poliittisesti tekemäänkin (muutakin kuin läyskyttämään palstalla), saa sellaisen määrän suvakkipillua, että hukkuu siihen.


      • hgghghtft
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Mies, joka vaatii naisten maahanmuuttoa suomeen ja on sille valmis jotain poliittisesti tekemäänkin (muutakin kuin läyskyttämään palstalla), saa sellaisen määrän suvakkipillua, että hukkuu siihen.

        Olen tehnyt muutakin kuin täällä kirjoittanut. Äänestänyt mahdollisimman hyvin (ehdokas on esim. oma-aloitteisesti valitellut turvapaikanhakijoiden sukupuolijakaumaa), täälläkin moni on kertonut, ettei äänestä. Minä en ole koskaan jättänyt äänestämättä enkä aio koskaan jättääkään äänestämättä. Kuulun myös puolueeseen, jota kautta yritän edistää naisten maahanmuuttoa. En ole päässyt vielä itse ehdolle eduskuntavaaleissa. Mitä muuta voisin tehdä? En ole saanut koskaan "suvakkipillua" tai mitään muutakaan pillua.

        Olet kyllä väärässä tässä asiassa. Kysypä kauniilta thaimaalaiselta, venäläiseltä tai kiinalaiselta nuorelta (tai entiseltä nuorelta) naiselta Suomessa, keneltä tulee "rasismia", tylyä kohtelua, moittivia katseita, syrjintää, suunsoittoa. Ei tule suomalaisilta miehiltä, vaan suomalaisilta naisilta.


    • Sauman tullen tappasin nuo molemmat...

      Maailmanpelastaja taas vauhdissa..


      Suvakit vois opetella maksamaan kulungit omasta lompakosta.

      • Vitunloiset

        Kyllä olisi ilo taluttaa tuollainen pariskunta montulle ja ampua haulikolla niskaan. Vielä saatana ilkeävät marista lehdissä kuinka huonosti kultamunia kohdellaan täällä.


      • 687kw5k57k

        Sinä nyt olet pelkkä nettikovis, wt "soturi".


      • 687kw5k57k kirjoitti:

        Sinä nyt olet pelkkä nettikovis, wt "soturi".

        Et ole vieläkään vastannu mikä se sun koulutustasos on.. :D

        Lopeta tuo wt:n hokeminen..


        Joillaki henkilöillä ei vissiin riitä tila päässä kun rupeaa uus kieli syrjäyttään alkuperäisen.


      • 687kw5k57k
        KonnaKettu kirjoitti:

        Et ole vieläkään vastannu mikä se sun koulutustasos on.. :D

        Lopeta tuo wt:n hokeminen..


        Joillaki henkilöillä ei vissiin riitä tila päässä kun rupeaa uus kieli syrjäyttään alkuperäisen.

        Maankäyttöinsinööri amk. Kerros sitten mikä on sopiva kotimainen termi korvaamaan tuo wt?


      • Vitunloiset
        687kw5k57k kirjoitti:

        Sinä nyt olet pelkkä nettikovis, wt "soturi".

        Miksi et rekisteröisi nimimerkkiäsi? Voit sitten ottaa yhteyttä konnakettuun suoraan ja vaikka sopia tapaamisesta kun kerran olet niin kovaa poikaa. Vai meneekö hiirulaisella tässä vaiheessa jännäkakka housuun?


      • Kurppa27
        Vitunloiset kirjoitti:

        Miksi et rekisteröisi nimimerkkiäsi? Voit sitten ottaa yhteyttä konnakettuun suoraan ja vaikka sopia tapaamisesta kun kerran olet niin kovaa poikaa. Vai meneekö hiirulaisella tässä vaiheessa jännäkakka housuun?

        KonnaKerru on naurettava wannabe-natsi ja mainio esimerkki valkoisesta roskaväestä.


      • Kurppa27 kirjoitti:

        KonnaKerru on naurettava wannabe-natsi ja mainio esimerkki valkoisesta roskaväestä.

        Eikö tuo white trash ole jo terminä lähtökohtaisesti rasistinen? Sillähän viitataan valkoisiin, jotka elävät toisin kuin valkoisten oletetaan elävän. Kukaan ei erikseen käytä esim. termiä musta roskaväki.


      • kaisanoasaa
        scrg kirjoitti:

        Eikö tuo white trash ole jo terminä lähtökohtaisesti rasistinen? Sillähän viitataan valkoisiin, jotka elävät toisin kuin valkoisten oletetaan elävän. Kukaan ei erikseen käytä esim. termiä musta roskaväki.

        Pohjautuu yhdysvaltalaiseen kulttuuriin, joka on rasistinen. Ei ole erikseen mustaa roskaväkeä, koska jenkeissä on ollut oletuksena, että roskaväki = köyhiä mustia. Siksi on pitänyt erikseen ilmoittaa, että kyse on nyt valkoisista.


      • 687kw5k57k kirjoitti:

        Maankäyttöinsinööri amk. Kerros sitten mikä on sopiva kotimainen termi korvaamaan tuo wt?

        Maanmittausinsinööri..

        Itekki menin ekaksi sille puolelle mutta sitten vaihoin sähkötekniikkaan..


        Pelkkä roskaväki riittää..


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Pohjautuu yhdysvaltalaiseen kulttuuriin, joka on rasistinen. Ei ole erikseen mustaa roskaväkeä, koska jenkeissä on ollut oletuksena, että roskaväki = köyhiä mustia. Siksi on pitänyt erikseen ilmoittaa, että kyse on nyt valkoisista.

        Siinä kulttuurissa ei ole mitään rasistista..


      • Kurppa27 kirjoitti:

        KonnaKerru on naurettava wannabe-natsi ja mainio esimerkki valkoisesta roskaväestä.

        Heti ollaan leimaamassa kun sanon vähän vastaan. :D

        En olis niin natsimainen jos Suomen sosiaaliverkosto poistettais samantien.


        Mie en halua alkaa näistä rikastajista maksamaan..

        Enkä halua maksaa jonku kurpan rakastajista..


      • koviapoikianetissa
        Vitunloiset kirjoitti:

        Miksi et rekisteröisi nimimerkkiäsi? Voit sitten ottaa yhteyttä konnakettuun suoraan ja vaikka sopia tapaamisesta kun kerran olet niin kovaa poikaa. Vai meneekö hiirulaisella tässä vaiheessa jännäkakka housuun?

        Oho sielläkin joku wannabejännämies kovistelemassa.


      • anteropierijapani
        KonnaKettu kirjoitti:

        Heti ollaan leimaamassa kun sanon vähän vastaan. :D

        En olis niin natsimainen jos Suomen sosiaaliverkosto poistettais samantien.


        Mie en halua alkaa näistä rikastajista maksamaan..

        Enkä halua maksaa jonku kurpan rakastajista..

        Mutta on ihan okei joutua maksamaan suomalaisten retkujen eläminen, linnsassa istuminen yms.?


      • anteropierijapani kirjoitti:

        Mutta on ihan okei joutua maksamaan suomalaisten retkujen eläminen, linnsassa istuminen yms.?

        Suomalaisten etu on minun etu..

        Jonain päivänä minäkin joudun vanhainkotiin..


        Irakilaiset voivat perustaa oman valtionsa jossa he sitten tukevat toisiaan.

        Rättipäistä/nek*uista ei ikinä tule mitään... He tulevat olemaan saastaa jatkossakin.

        Ei riitä kapasiteetti olemaan hyödyksi valkoiselle miehelle.

        Muuta kuin ehkä orjina.


      • Nek*ut oli surkeita orjia mutta kun niitäki on tarpeeksi niin johan homma hoituu.

        Se yhden nek*un poimima päivittäinen puuvillamäärä oli säälittävä..


        Ei ne saatanan lötköt lakupekat tee töitä vaikka niitä hirttäis miljoonan..


        Parempi vaan hävittää koko rotu...

        Tulevaisuuden sukupolvet kiittää kun niiden ei tarvi kattoa homo erectuksia..


      • 0123456543210
        KonnaKettu kirjoitti:

        Nek*ut oli surkeita orjia mutta kun niitäki on tarpeeksi niin johan homma hoituu.

        Se yhden nek*un poimima päivittäinen puuvillamäärä oli säälittävä..


        Ei ne saatanan lötköt lakupekat tee töitä vaikka niitä hirttäis miljoonan..


        Parempi vaan hävittää koko rotu...

        Tulevaisuuden sukupolvet kiittää kun niiden ei tarvi kattoa homo erectuksia..

        Kyllä toi teikän öyhöttäminen menee jo aika säälittäväksi, joten jos vaikka menisit jonnekin persu tai maahanmuuttopalstalle. Mitä teikä tällä palstalla edes tekee, muuta kuin pilaamassa sitä entistä enemmän, ehkä se onkin tarkoitus.


      • 0123456543210 kirjoitti:

        Kyllä toi teikän öyhöttäminen menee jo aika säälittäväksi, joten jos vaikka menisit jonnekin persu tai maahanmuuttopalstalle. Mitä teikä tällä palstalla edes tekee, muuta kuin pilaamassa sitä entistä enemmän, ehkä se onkin tarkoitus.

        Faktoja faktoja..
        Ihan evoluution kannalta meidän kuuluis hävittää vähemmän kehittyny muoto.

        Ja nek*u orjien keskiverto tuotto oli joku 80 kiloa puuvillaa päivälle.
        Ne ei tehny muuta kuin laiskotteli siellä pellolla.


        Kannatko sie kortes kekoon tällä palstalla? :D

        Ookkos kova poika saamaan naisia? :D


        Oonhan mie kertonu täällä miten naisia saahaan.

        -Isot lihakset.
        -Rasistiset mielipiteet.
        -Anti-sosiaalinen, vihamielinen käytös.
        -Kirveellä veistetyt kasvot.
        -Mörisevä ääni.

        Monet naiset huutaa sun nimeä unissaan. :D

        Tällä paskahousujen aikakaudella perinteinen suomijuntti on alfauros.. :D


      • saalittavaolet
        KonnaKettu kirjoitti:

        Faktoja faktoja..
        Ihan evoluution kannalta meidän kuuluis hävittää vähemmän kehittyny muoto.

        Ja nek*u orjien keskiverto tuotto oli joku 80 kiloa puuvillaa päivälle.
        Ne ei tehny muuta kuin laiskotteli siellä pellolla.


        Kannatko sie kortes kekoon tällä palstalla? :D

        Ookkos kova poika saamaan naisia? :D


        Oonhan mie kertonu täällä miten naisia saahaan.

        -Isot lihakset.
        -Rasistiset mielipiteet.
        -Anti-sosiaalinen, vihamielinen käytös.
        -Kirveellä veistetyt kasvot.
        -Mörisevä ääni.

        Monet naiset huutaa sun nimeä unissaan. :D

        Tällä paskahousujen aikakaudella perinteinen suomijuntti on alfauros.. :D

        Olet kyllä säälittävä tapaus-


      • saalittavaolet kirjoitti:

        Olet kyllä säälittävä tapaus-

        Kiitos.. :D


    • 7356i56u356u3

      Eikö vituta yhtään olla tuollainen nillittäjä? Elämä voisi olla huomattavasti mukavampaa jos vain lopettaisi valittamisen ja tekisi jotain hauskaa.

      • Vitunloiset

        Eikö vituta yhtään olla tuollainen piipittäjä? Elämä voisi olla huomattavasti mukavampaa jos vain kasvattaisi pallit ja tekisi jotain hauskaa.
        Mikkihiirihän voi itse ottaa elätiksi jonkin irakilaisen loisen, pääset samalla toteuttamaan unelmaasi homoseksin merkeissä.


      • 55555555555
        Vitunloiset kirjoitti:

        Eikö vituta yhtään olla tuollainen piipittäjä? Elämä voisi olla huomattavasti mukavampaa jos vain kasvattaisi pallit ja tekisi jotain hauskaa.
        Mikkihiirihän voi itse ottaa elätiksi jonkin irakilaisen loisen, pääset samalla toteuttamaan unelmaasi homoseksin merkeissä.

        Sinä nyt et saisi edes homolta.


    • Ottamatta kantaa muuten,aivot sulaa muutenkin tässä helteessä, mutta miksi sen aina pitää olla blondi? On suomessa muitakin hottiksia kuin blondeja : p

      • Ihanapupunen

        Kuten sä oot :)
        Vieläkin harmittaa kun en nähnyt sun peppukuvaa minkä olit joskus tänne postannut. Voisitko vielä laittaa?


      • EdesUnissa

        Tällä helteellä kaikki blondit ja brunetit on kuumia.
        Tervetuloa pitkästä aikaa. Innoittamanasi löysin tässä välillä CombiChrist bändin ja hurahdin hetkeksi heihin.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Tällä helteellä kaikki blondit ja brunetit on kuumia.
        Tervetuloa pitkästä aikaa. Innoittamanasi löysin tässä välillä CombiChrist bändin ja hurahdin hetkeksi heihin.

        Joo ja punapäät myös;D Mut kaikki on kuumia tällä hetkellä,oikein smokin hot : p Oikeesti,mun kopperon sisälämpötila on ollut 30c-> monta viikkoa,voin tosi huonosti..
        Kiitos,mä olin aika pitkään taas pois,aattelin et aika tsekata mikä meno..peppis tekee aina näitä pyrähdyksiä haha Mä muistan et juteltiin hyvistä bändeistä,muuten mäkään en ole kuunnellut combia pitkään aikaan,nyt kun mainitsit..täytyypä taas,varsinkin vanhempi kama on kovaa!
        Kuuntelen just tätä,voit dikata ;)
        Eisbrecher-This is Deutsch https://www.youtube.com/watch?v=d-9Nx0dBOuc


      • Ihanapupunen kirjoitti:

        Kuten sä oot :)
        Vieläkin harmittaa kun en nähnyt sun peppukuvaa minkä olit joskus tänne postannut. Voisitko vielä laittaa?

        haha kiitti :D en mä edes muista missä oli mun kuvia,ehkä joku palstalainen muistaa? mikä oli se mesta jota käytin ^-^


      • EdesUnissa
        peppupupu kirjoitti:

        Joo ja punapäät myös;D Mut kaikki on kuumia tällä hetkellä,oikein smokin hot : p Oikeesti,mun kopperon sisälämpötila on ollut 30c-> monta viikkoa,voin tosi huonosti..
        Kiitos,mä olin aika pitkään taas pois,aattelin et aika tsekata mikä meno..peppis tekee aina näitä pyrähdyksiä haha Mä muistan et juteltiin hyvistä bändeistä,muuten mäkään en ole kuunnellut combia pitkään aikaan,nyt kun mainitsit..täytyypä taas,varsinkin vanhempi kama on kovaa!
        Kuuntelen just tätä,voit dikata ;)
        Eisbrecher-This is Deutsch https://www.youtube.com/watch?v=d-9Nx0dBOuc

        Sama juttu. Mulla nousi talon sisälämpötila kanssa 30 asteeseen, ennen kuin tajusin kuinka paljon se on. Sain sen sitten jäähdyttimen avulla 27 Ceen, ja öisin jopa 26 asteeseen. Sitten joku avaa aina oven päivällä ja talo lämpiää taas. En oo nukkunut kunnolla neljään viikkoon.
        Eisbrecher maistui myöskin. Se oli oikeastaan hauska. Jotkut näistä industrial kappaleista kuulostaa minulle sarkastisilta ja ironisilta.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Sama juttu. Mulla nousi talon sisälämpötila kanssa 30 asteeseen, ennen kuin tajusin kuinka paljon se on. Sain sen sitten jäähdyttimen avulla 27 Ceen, ja öisin jopa 26 asteeseen. Sitten joku avaa aina oven päivällä ja talo lämpiää taas. En oo nukkunut kunnolla neljään viikkoon.
        Eisbrecher maistui myöskin. Se oli oikeastaan hauska. Jotkut näistä industrial kappaleista kuulostaa minulle sarkastisilta ja ironisilta.

        Terse! Mun piti eilen jatkaa mut se sama lämpö "kohtaus" iski taas, en jaksanut edes kirjottaa ^-^ Yleensä tuo tapahtuu yöllä,aika pelottavaa..Okei,sä oot kärsinyt myös(eikun naattinut niinku jotkut hullut hokee tästä käristyksestä) Toi 30C sisätilassa päivin öin..päiviä,viikkoja..on ihmiselle aivan liikaa. niinkuin mä sanoin,alat silleen kypsyä,paistua hitaasti..Mulla on se ongelma että tässä homeisessa umpio kuutiossa ei ole MITÄÄN ilmanvaihtoa. edes liesituuletin ei toimi,ikkunoita on turha avata,tää koppero on rakennettu siihen suuntaan että aurinko paistaa aamusta yöhön suoraan sisälle,vielä hauskempaa..seinä on melkein ikkunaa ja partsin ovi metallia. moni itku tuli näinä kuukausina kun tuntui että nyt tuli lähtö..mulla on omat sairaudet ja ne paheni ihan kybällä,pari viikkoa mennyt huonolla hapella kun ei voi hengittää,happi varmaan tosi alhaalla täällä. Mä en enää ikinä valita koleista kesistä,vituttaa ja jomottaa mutta ei sentään tarvitse pelätä että delaa: p Ah,mullakin nukkuminen on ollut vähän niin ja näin,nukun kyllä,ehkä liikaakin mut mua väsyttää koko ajan,ärsyttää jos puolet päivästä menee siihen et oot tööt. Toivottavasti saat unirytmin takasin,se on tosi tärkeetä,uni..jos oiken pää hikoilee ni laita kylmä märkä pyyhe päähän,silleen mäkin teen,saat ehkä nukuttua.
        Tykkäsit tosta saksa tykityksestä?:D Saksasta tulee loistavaa kamaa ja totta,jotkut bändit vähän "pelleilevät" jotkut ei;) Mun piti pitkän aikaa miettiä mikä oli se yks hyvä,muistin..Heimataerde! Kaikki ei tykkää tästä,ymmärrän..nää kundit sekoittaa vähän folkkia ja keskiaikaa biitteihin,asut on mielenkiintoisia. Keikoilla ne pitää chainmaileja ja vastaavia..kuunteleppa.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZUkb-C9hoiM


      • Ihanapupunen kirjoitti:

        Kuten sä oot :)
        Vieläkin harmittaa kun en nähnyt sun peppukuvaa minkä olit joskus tänne postannut. Voisitko vielä laittaa?

        heippis,mä löysin mun kansion ja kaikki kuvat,siellä on myös ne mitä käytin profiilikuvina vuuuuosia sitten,mä heitän sulle pari linkkiä,jostain syystä en saa koko kansiota julkiseks,outoa. Jees,peppis on ollut täällä erinlaisilla kuvilla pitkän aikaa eikä lähde kulumallakaan vaikka jotkut sitä yrittävätkin;)
        https://aijaa.com/JMABZf
        https://aijaa.com/Nxo2eR
        https://aijaa.com/yz3Heq
        https://aijaa.com/VvggVe
        https://aijaa.com/4o3UBh


      • hjuyhy
        peppupupu kirjoitti:

        heippis,mä löysin mun kansion ja kaikki kuvat,siellä on myös ne mitä käytin profiilikuvina vuuuuosia sitten,mä heitän sulle pari linkkiä,jostain syystä en saa koko kansiota julkiseks,outoa. Jees,peppis on ollut täällä erinlaisilla kuvilla pitkän aikaa eikä lähde kulumallakaan vaikka jotkut sitä yrittävätkin;)
        https://aijaa.com/JMABZf
        https://aijaa.com/Nxo2eR
        https://aijaa.com/yz3Heq
        https://aijaa.com/VvggVe
        https://aijaa.com/4o3UBh

        onko sulla alastonsuomessa kuvia?


      • hjuyhy kirjoitti:

        onko sulla alastonsuomessa kuvia?

        nuuh,ei oo..ihan vaan otan näitä "kiltimpiä" kuvia,ei alastonkuvia :)


      • peppupupu kirjoitti:

        heippis,mä löysin mun kansion ja kaikki kuvat,siellä on myös ne mitä käytin profiilikuvina vuuuuosia sitten,mä heitän sulle pari linkkiä,jostain syystä en saa koko kansiota julkiseks,outoa. Jees,peppis on ollut täällä erinlaisilla kuvilla pitkän aikaa eikä lähde kulumallakaan vaikka jotkut sitä yrittävätkin;)
        https://aijaa.com/JMABZf
        https://aijaa.com/Nxo2eR
        https://aijaa.com/yz3Heq
        https://aijaa.com/VvggVe
        https://aijaa.com/4o3UBh

        Uuujeee! Tätä kutsuisin jo taiteeksi, luoja on käyttänyt sivellintä taidokkaasti työssään.


      • Huh huh..

        Rupeaa korvat punottaan. .D


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Uuujeee! Tätä kutsuisin jo taiteeksi, luoja on käyttänyt sivellintä taidokkaasti työssään.

        Kiitti poika, onhan noita taidokkaita kuvia tullut otettua näiden vuosien aikana, en vaan viitti lisätä kaikkea tonne:) Pitäis varmaan kohta ottaa uusia,pupu teemalla haha:D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Huh huh..

        Rupeaa korvat punottaan. .D

        Sulla ei voi korvat punottaa;)


      • peppupupu kirjoitti:

        Kiitti poika, onhan noita taidokkaita kuvia tullut otettua näiden vuosien aikana, en vaan viitti lisätä kaikkea tonne:) Pitäis varmaan kohta ottaa uusia,pupu teemalla haha:D

        Laita vaan kaikki tulemaan ja ota uusiakin, tykkään valokuvataiteesta.

        Malli on laadukas, valaistus jos sattuu kohdilleen niin ilokseenhan noita kuvia katselee.


      • peppupupu kirjoitti:

        Sulla ei voi korvat punottaa;)

        No ei niin..

        Kaikki veri on pakkautuneena jalkoväliin. :D


        Onko tuo sun rantavarustus? :D


      • Ihanapupunen
        peppupupu kirjoitti:

        heippis,mä löysin mun kansion ja kaikki kuvat,siellä on myös ne mitä käytin profiilikuvina vuuuuosia sitten,mä heitän sulle pari linkkiä,jostain syystä en saa koko kansiota julkiseks,outoa. Jees,peppis on ollut täällä erinlaisilla kuvilla pitkän aikaa eikä lähde kulumallakaan vaikka jotkut sitä yrittävätkin;)
        https://aijaa.com/JMABZf
        https://aijaa.com/Nxo2eR
        https://aijaa.com/yz3Heq
        https://aijaa.com/VvggVe
        https://aijaa.com/4o3UBh

        Uijui, nyt kyllä sain enemmän kuin uskalsin toivoa.
        Kiitos, ihana tosiaankin oot ;)


      • EdesUnissa
        peppupupu kirjoitti:

        Terse! Mun piti eilen jatkaa mut se sama lämpö "kohtaus" iski taas, en jaksanut edes kirjottaa ^-^ Yleensä tuo tapahtuu yöllä,aika pelottavaa..Okei,sä oot kärsinyt myös(eikun naattinut niinku jotkut hullut hokee tästä käristyksestä) Toi 30C sisätilassa päivin öin..päiviä,viikkoja..on ihmiselle aivan liikaa. niinkuin mä sanoin,alat silleen kypsyä,paistua hitaasti..Mulla on se ongelma että tässä homeisessa umpio kuutiossa ei ole MITÄÄN ilmanvaihtoa. edes liesituuletin ei toimi,ikkunoita on turha avata,tää koppero on rakennettu siihen suuntaan että aurinko paistaa aamusta yöhön suoraan sisälle,vielä hauskempaa..seinä on melkein ikkunaa ja partsin ovi metallia. moni itku tuli näinä kuukausina kun tuntui että nyt tuli lähtö..mulla on omat sairaudet ja ne paheni ihan kybällä,pari viikkoa mennyt huonolla hapella kun ei voi hengittää,happi varmaan tosi alhaalla täällä. Mä en enää ikinä valita koleista kesistä,vituttaa ja jomottaa mutta ei sentään tarvitse pelätä että delaa: p Ah,mullakin nukkuminen on ollut vähän niin ja näin,nukun kyllä,ehkä liikaakin mut mua väsyttää koko ajan,ärsyttää jos puolet päivästä menee siihen et oot tööt. Toivottavasti saat unirytmin takasin,se on tosi tärkeetä,uni..jos oiken pää hikoilee ni laita kylmä märkä pyyhe päähän,silleen mäkin teen,saat ehkä nukuttua.
        Tykkäsit tosta saksa tykityksestä?:D Saksasta tulee loistavaa kamaa ja totta,jotkut bändit vähän "pelleilevät" jotkut ei;) Mun piti pitkän aikaa miettiä mikä oli se yks hyvä,muistin..Heimataerde! Kaikki ei tykkää tästä,ymmärrän..nää kundit sekoittaa vähän folkkia ja keskiaikaa biitteihin,asut on mielenkiintoisia. Keikoilla ne pitää chainmaileja ja vastaavia..kuunteleppa.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZUkb-C9hoiM

        Tuo Heimataerde on ok, mutta ei ole minun juttu. En välitä soturikunniasta vaan siitä kyynisyydestä ja yhteiskuntavihasta jota esim. Eisbrecher minulle heijastaa. Tutustuin ensimmäisen kerran näihin bändeihin saksassa ihan sattumalta työmatkalla. Se oli aikaa jolloin kaikkien piti menestyä ja menestymällä sai valtaa ja mainetta.
        Vaikka olen aina tehnyt työtä juuri vallan ja eliitin puolella, niin nämä bändit on olleet salainen ihastukseni. Juuri siksi että ne näkivät sen karun maailman josta ei ikinä puhuta, puhutaan vain hienoista saavutuksista.
        Jotkut näistä bändeistä menee pilalle kun niistä tulee liian yhteiskuntakelpoisia. Esim. Combichristin "Maggots at the party" on minusta jo roskaa, vaikka jotkut bändin kappaleet ovat loistavia ollessaan puhdasta energiaa.. Arvostelen kappaleet kuinka tunnen ne. Olisinko jossain klubilla jos kappale soisi.


      • EdesUnissa
        peppupupu kirjoitti:

        Terse! Mun piti eilen jatkaa mut se sama lämpö "kohtaus" iski taas, en jaksanut edes kirjottaa ^-^ Yleensä tuo tapahtuu yöllä,aika pelottavaa..Okei,sä oot kärsinyt myös(eikun naattinut niinku jotkut hullut hokee tästä käristyksestä) Toi 30C sisätilassa päivin öin..päiviä,viikkoja..on ihmiselle aivan liikaa. niinkuin mä sanoin,alat silleen kypsyä,paistua hitaasti..Mulla on se ongelma että tässä homeisessa umpio kuutiossa ei ole MITÄÄN ilmanvaihtoa. edes liesituuletin ei toimi,ikkunoita on turha avata,tää koppero on rakennettu siihen suuntaan että aurinko paistaa aamusta yöhön suoraan sisälle,vielä hauskempaa..seinä on melkein ikkunaa ja partsin ovi metallia. moni itku tuli näinä kuukausina kun tuntui että nyt tuli lähtö..mulla on omat sairaudet ja ne paheni ihan kybällä,pari viikkoa mennyt huonolla hapella kun ei voi hengittää,happi varmaan tosi alhaalla täällä. Mä en enää ikinä valita koleista kesistä,vituttaa ja jomottaa mutta ei sentään tarvitse pelätä että delaa: p Ah,mullakin nukkuminen on ollut vähän niin ja näin,nukun kyllä,ehkä liikaakin mut mua väsyttää koko ajan,ärsyttää jos puolet päivästä menee siihen et oot tööt. Toivottavasti saat unirytmin takasin,se on tosi tärkeetä,uni..jos oiken pää hikoilee ni laita kylmä märkä pyyhe päähän,silleen mäkin teen,saat ehkä nukuttua.
        Tykkäsit tosta saksa tykityksestä?:D Saksasta tulee loistavaa kamaa ja totta,jotkut bändit vähän "pelleilevät" jotkut ei;) Mun piti pitkän aikaa miettiä mikä oli se yks hyvä,muistin..Heimataerde! Kaikki ei tykkää tästä,ymmärrän..nää kundit sekoittaa vähän folkkia ja keskiaikaa biitteihin,asut on mielenkiintoisia. Keikoilla ne pitää chainmaileja ja vastaavia..kuunteleppa.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZUkb-C9hoiM

        Kerkesin kuunnella tekemäsi listan puoleenväliin ja se poistettiin sääntöjen vastaisena. Oliko siinä lopussa jotain kamalaa, vai halusiko operaattori tarjota Mattia ja Teppoa?
        Mutta kuulemani mukaan ymmärsit täysin mitä tarkoitin. Voisin hakea niitä kappaleita itsekin, jos antaisit minulle nimiä. Tää on sellainen genre ettei tätä juuri kuule radiossa, vaatisi pyörimistä tämän lajin kuuntelijoiden parissa kuulla uusista bändeistä.
        Tosin lähden pariksi päiväksi nyt kuuntelemaan livenä bluesia ja sitten old school rock & rollia.
        Kaiketi palailen sunnuntaina. Minä en näe ristiriitaa siinä että pidän noinkin erilaisista musiikkilajeista. Jo teininä kuuntelin punkkia, metallia ja rockabillyä. Ne sopivat erilaisiin tilanteisiin ja mielialoihin.
        Katsoin noi sun kuvat. Ne on kuin nämä sinun kappaleet. Kaikki hyviä mutta jotkut erinomaisia.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Kerkesin kuunnella tekemäsi listan puoleenväliin ja se poistettiin sääntöjen vastaisena. Oliko siinä lopussa jotain kamalaa, vai halusiko operaattori tarjota Mattia ja Teppoa?
        Mutta kuulemani mukaan ymmärsit täysin mitä tarkoitin. Voisin hakea niitä kappaleita itsekin, jos antaisit minulle nimiä. Tää on sellainen genre ettei tätä juuri kuule radiossa, vaatisi pyörimistä tämän lajin kuuntelijoiden parissa kuulla uusista bändeistä.
        Tosin lähden pariksi päiväksi nyt kuuntelemaan livenä bluesia ja sitten old school rock & rollia.
        Kaiketi palailen sunnuntaina. Minä en näe ristiriitaa siinä että pidän noinkin erilaisista musiikkilajeista. Jo teininä kuuntelin punkkia, metallia ja rockabillyä. Ne sopivat erilaisiin tilanteisiin ja mielialoihin.
        Katsoin noi sun kuvat. Ne on kuin nämä sinun kappaleet. Kaikki hyviä mutta jotkut erinomaisia.

        Heippa, pikanen vastaus, sen verran taas särkeny päätä koko päivän(johtuu tästä helvetin luukusta ja melusta jolle altistun) Mä heitän noita bändi nimiä,voi olla että poistettiin koska liian monta linkkiä. Muuten,on monia alt radiokanavia nykyään niin kuin tormented radio;)
        Pidäppä hauskaa keikoilla,kyllä mullekkin blues menee joskus,klassinen myös. Vaikka olis pahis ei se tarkoita että ei voisi kuunnella muutakin musiikkia..mulla menee jopa jpop haha
        Diggasit mun kuvista? No kiitos..latasin sulle yhen vanhemman jonka löysin,oli profiilikuvana aikoinaan,mulla oli vielä rastat ja härpäkkeet..tota tyyliä:)
        https://aijaa.com/f3y0GD


      • 11111111111111
        peppupupu kirjoitti:

        Heippa, pikanen vastaus, sen verran taas särkeny päätä koko päivän(johtuu tästä helvetin luukusta ja melusta jolle altistun) Mä heitän noita bändi nimiä,voi olla että poistettiin koska liian monta linkkiä. Muuten,on monia alt radiokanavia nykyään niin kuin tormented radio;)
        Pidäppä hauskaa keikoilla,kyllä mullekkin blues menee joskus,klassinen myös. Vaikka olis pahis ei se tarkoita että ei voisi kuunnella muutakin musiikkia..mulla menee jopa jpop haha
        Diggasit mun kuvista? No kiitos..latasin sulle yhen vanhemman jonka löysin,oli profiilikuvana aikoinaan,mulla oli vielä rastat ja härpäkkeet..tota tyyliä:)
        https://aijaa.com/f3y0GD

        Saahan noillakin kuvilla ätmeiltä sen "15 minuutin" huomion.


      • Noi kuvat on kyl ollu tuol aina,monet vanhoja profiilikuvia,olen vanha pieru tällä palstalla:) vanha pieru har har Ja minkä äsken lisäsin oli EUlle, me puhuttiin industrialista : p


      • EdesUnissa
        peppupupu kirjoitti:

        Noi kuvat on kyl ollu tuol aina,monet vanhoja profiilikuvia,olen vanha pieru tällä palstalla:) vanha pieru har har Ja minkä äsken lisäsin oli EUlle, me puhuttiin industrialista : p

        Anime-sankaritar.
        Tuossa vanhassa kuvassa sinut on stylisoitu kuten Bai Ling siinä elokuvassa jonka kautta törmäsin CombiChristiin. Elokuva ei ollut kummoinen, nimeltään oli "Gene Generation", (2007), mutta Combichristin kappaleita oli siinä joitakin. Muistin sitten että olin aiemmin katsonut sinun profiili linkistä industrialia ja tykännyt siitä, joten rupesin etsimään elokuvan musiikin tekijöitä.

        Pakko yrittää nukkua. Viikonloppu meni oikeastaan ilman unta.


    • loru.qullihaukasta

      Ennen niin herkkä ja hyvä
      Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
      Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
      Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
      Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

    • Raha-on-kemia

      Työtä tekevä irakilainen on unelmamies. Suomi miehet ei edes kelpaa töihin joten eivät voi tienata rahaa ja rahattomalla miehellä ei tee mitään.

      • hgghhhbbfvghfgvydfc5c

        Valtaosa Suomessa töissä käyvistä miehistä on suomalaisia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe