https://www.seiska.fi/Uutiset/Ohhoh-Teemu-Selanne-nappasi-nuoren-kaunottaren-selkaansa-villeilla-okyjahtijatkoilla-juoma
Kyllä se keski-ikäinen mies on komea, kuten tuosta huomaamme niin miehen MA on korkeimmillaan keski-ikäisenä ja sekä myös sen, että naisen MA on korkeimmillaan parikymppisenä ja nainen syntyy lottovoittajana, mutta menettää voittonsa hyvin nopeasti. Nuo naiset ovat YT-naisia koska ovat nuoria, sen sijaan nelikymppisillä haaskoilla ei ole selänteen eikä muiden YT-miesten seuraan mitään asiaa. Mies alkaa pääsemään vauhtiin vasta nelikymppisenä kuten Teemukin.
Selänne vei venelleen 20v priimapilluja jatkoille
33
2343
Vastaukset
- hardcoreATM
Hei Nalli, kun sanot että "miehen MA on korkeimmillaan keski-ikäisenä" niin koskeeko se myös hardcore ätmejä? Eikö tämä alin luokka ole kuitenkin poikkeus kun on koko elämän ajan kärsinyt niin ei edes pysty enää psyykkisesti mihinkään seurustelusuhteeseen, hyvä jos/kun on enää edes hengissä siinä vaiheessa..itse olen 29v HC-ATM enkä edes usko olevani enää elävien kirjoissa keski-ikäisenä, en edes halua olla..
- Naisasialooser11
Kyllä HC-ATM luokka on valitettavasti poikkeus ja heille voi suositella vain kunniakasta kärsimyksiensä päättämistä oman käden kautta. Naisettomuus on häpeä ja mies menettää kunniansa, mutta hän voi lunastaa sen suorittamalla itsemurhan.
Sä pystyt varmaan samaistumaan paremmin Jutiin..
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a9/Timo_Jutila.jpg/859px-Timo_Jutila.jpgJuti oli kerran aamutelkkarissa mainostamassa omaa kirjaansa joka oli juuri ilmestynyt. Tilanne oli hivenen koominen, kun Jutihan oli kirjan tekemisen aikoihin tehnyt elämäntaparemontin ja laihtunut kovasti ja hän puhuikin haastattelussa kuinka hän joutui ottamaan itseään niskasta kiinni ja laihduttamaan kun hänen fysiikkansa pääsi romahtamaan sen jälkeen kun hän jäi kotisohvalle juomaan olutta ja syömään rasvaisia ruokia.
Kirjan julkaisemisen aikaan paino oli kuitenkin noussut taas huippuunsa. Siinä porsaan näköinen mies selitti kuinka hän otti itseään niskasta kiinni ja karisti kilot vartalostaan. En voinut ihan pokkana katsoa haastattelua.
- kateeksikäy
Sirpa ei varmaan tykkää jos Teemu paneskelee nuoria neitoja, kyllä YT-miesten kelpaa kun saavat vielä vanhempanakin nuorta piparia
- Naisasialooser11
Kaikenikäiset miehet haluavat nuorta piparia. Myös ameriikan incel-yhteisö pitää yli 25v naista vanhana.
- wjklflk
Tuolle paatille ei kolmekymppisillä kurpilla ole mitään asiaa. YTM saa aina nuorta.
- Naisasialooser11
YT-miesten paattelihin on yläikäraja eli 22 vuotta. Sama pätee myös Dan Bilzerianin veneellä. Ei parasta ennen päivän ohittanutta tavaraa YT-miehille, YTM saa priimaa
- Pillujen--asiantuntija
Selänne on top 10 mies, komea ja rikas ja status korkealla. Varmaan panee nuorempia naisia ja kohta sirpa saa lähtöpassit kotoa. Nainen menee aina sinne missä on rikas mies ja rikkaan miehen bileissä on muita komeita miehiä joita naiset iskee.
- Mastamale
Mites vaimo sanoo kun lätkäkyrpä kyntää nuorta? Mmmm 46v 16v on yhtä kuin ihana orgasmi nuoreen pilluun
- lihavihatipunen
On kuulemma tehnyt tuota vuosia. Ja kai Sirpallakin on ollut omat touhunsa. Mitäs sitä turhaan eroamaan jos noin on OK.
- Glmooria
Kaikki keski-ikäiset miehet, eivät ole komeita niinkuin Selänne, eikä samanlaista statusta. Eikä Sirpa mitään lähtöpasseja saa, koska hyvinhän noilla liitossa menee ja antaneet vapauden toisilleen. Ätmit eivät sais minkäänlaisia naisia baattiin ja kaikki kiertäis ne kaukaa, se ero on statusmiehellä ja rumalla keski-ikäisellä ätmillä
Selänne on treenannut yli 30 vuotta elämästään, suurimman osan siitä ihan ammatikseen. Kyllä se näkyy fysiikassa, suurin osa meistä samasta ikäluokasta on aika huonossa hapessa.
Minä tietenkin olen lähes yhtä hyvässä kondiksessa, mutta se johtuu geeneistä.- Naisasialooser11
Ruma keski-ikäinen ATM voi ottaa naisia itselleen toisella tavalla. Selänne ei ole kysynyt Sirpalta mitään lupia mihinkään vapauteen ja Sirpa voi yrittää saada vieraita miehiä, mutta korkeasta iästä ja kurppantumisesta johtuen se ei onnistu.
- Kaisanoasaa
Sirpa ei voi erota koska joutuisi töihin koska teemun rahat lähtis teemun matkaan joten sirpa hyväksyy teemun leikit toisten naisten kanssa. tee mu kantaa seiskan kuvassa naista jo hyttiin panemaan.
Mun käsittääkseni sillä pyörii muijia ympärillä mutta se ei niitä pane..
Eihän juhlat ole mistään kotoisin jos ei ole kauniita naisia. :D
Joku rahanahne onnenonkija olis antanu pillua ja menny samantien seiskan toimitukseen..
Teemun "pettämisistä" sais aika mehevän lööpin jos sellasia olis tapahtunu.- Skkhcgs
"Mun käsittääkseni sillä pyörii muijia ympärillä mutta se ei niitä pane.."
Ei niin. Teemu ei lähde hölmöilemään.
- Sinkkunainen---
Miehet on todella törkeitä. Minä suuttuisin heti jos oma mies juhlisi nuorten naisten kanssa. Naimisissa oleva teemu vielä jonka ei todellakaan pidä kutsua mitään naisia vaikka kuinka omistaisi ison veneen. Todella loukkaavaa käytöstä vaimoa kohtaan, toivottavasti ottaa eron vja vie mieheltä rahat.
- paljonmeluatyhjästä
No hei, oli siellä veneessä muitakin kuin Teemu ja naiset. Mies vähän biletti ja sillä selvä. Avioliitto tuskin kaatuu moiseen.
- Naisasialooser11
Ei ota eroa koska jäisi puille paljaille, Teemulla on avioehto ja sitäpaitsi rahalla saa tilattua myös palkkamurhan jos nainen alkaa hyppiä silmille ja yrittää viedä rahat. Ameriikassa moni latino pikkurikollinen hoitaisi homman muutamalla tonnilla.
- gvjjkff
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei ota eroa koska jäisi puille paljaille, Teemulla on avioehto ja sitäpaitsi rahalla saa tilattua myös palkkamurhan jos nainen alkaa hyppiä silmille ja yrittää viedä rahat. Ameriikassa moni latino pikkurikollinen hoitaisi homman muutamalla tonnilla.
Katotkohan vähän liikaa toimintaelokuvia noin niinkuin vaikutemielessä?
- ätmelsson
paljonmeluatyhjästä kirjoitti:
No hei, oli siellä veneessä muitakin kuin Teemu ja naiset. Mies vähän biletti ja sillä selvä. Avioliitto tuskin kaatuu moiseen.
Olisko se Sirpa tossa linkin kuvassakin, joka jonossa ensimmäisenä. Kumartuneena paattia päin
- fffffvfvfvsvsfvsvsvsvs
Jotenkin otsikosta luulisi että botskissa naisia pikkubikineissä, mutta ei kun ihan harmaat koltut päällä vetämässä lonkeroa.
- wilssoni2
Kaunottaren? Ainakin nuo kuvissa olevat naiset näyttävät lukioikäisiltä huolettomilta illanviettäjiltä lähipitseriasta.
- Peteliys28v
Niinpä, miksei otettu tuonne veneelle mallinaikkosia, kun piti ottaa tommosii taviksen näkösii hiirulaisia.
- Kaunis.nainen
Jostain kadulta revitty noi naiset.. Ihan taviksen näköisiä ja mitään kaunottaria nähneetkään. Veneellä oli paljon muitakin ns. kermaa.. Tottakait lehtiotsikosta täytyy saada mielenkiintoinen...
- Naisasialooser11
Paremman näköisiä ovat kuin mitä sinä. Sinä et ole mitään kaunotarta nähnytkään, kateellinen vanha ruttana olet kun et kelpaa Teemun kaltaisille YT-miehille.
- Kaunis.nainen
Voin sanoa, etteivät olleet.. Ja mitä väliä, kun vierellä oma komea mies. No et kyllä kelpaa sinäkään Teemun kaltaisille komistuksille ja sekös sua vajakkia kiukuttaa🤣🤣🤣
- ätmelsson
toi perse, joka on Teemun reppuselässä on todella upee
- 76857454i7kj35j356j
Kattokaas ny tarkemmin sitä kuvaa niin missä se priima on, enemmän se näyttää että jostain kirpparilta ois seuransa hakenut niinkuin naiset vaatteensakin.
- Joopajoo29
Luulis, että ois paatille vienny missitasoisia naikkosia, mutta noi oli, kun riihen seinästä revittyjä. Toimittajan pitäis mennä specsaversille, siellä nyt alennusmyynti.
- elämässäkiinni
Eikö ne naiset yritä päästä julkisuuteen ,tavalla jos toisellakin . Tällainen käsitys minulla on ,mutta olen ohittanut sen iän enkä osaa tulkita naisten haluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv312861- 1452732
- 1372237
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162163Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131920Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821472Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961234Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891192Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381148