https://yle.fi/uutiset/3-10345447
Tuossa taas palstan ätmeille pohtimista jännien lasten hankinnasta.
Kyllä lasten hankintaan liittyy monia kysymyksiä
20
505
Vastaukset
- jännä.jenna
siinä korkeastikoulutettu äiti tuli vähän arkena viiniä nautittua
Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen nainen..
- lähes.taruolentoja
Kilttejä ja kunnollisia naisia on lähinnä vain saduissa.
- jännäpuuttuu
lähes.taruolentoja kirjoitti:
Kilttejä ja kunnollisia naisia on lähinnä vain saduissa.
On niitä muttei ne miehille kelpaa. Ei ole tarpeeksi jännää.
Poliisinpoika kirjoitti:
Oletko joskus törmännyt sellaiseen muuta kuin saduissa?
Oletko muuten taas vaihtanut nimimerkkiä?
todellavaikeeta kirjoitti:
Oletko muuten taas vaihtanut nimimerkkiä?
Tää on ollut mulla pitkään.
Poliisinpoika kirjoitti:
Tää on ollut mulla pitkään.
Onko sulla paljonkin nikkejä täällä?
Poliisinpoika kirjoitti:
Vain tää.
Ei sitten olla aikaisemmin tavattu. Mukavahan se tuntea palstan vakkareita.
- Kaisanoasaa
todellavaikeeta kirjoitti:
Ei sitten olla aikaisemmin tavattu. Mukavahan se tuntea palstan vakkareita.
Poliisinpoika = Ananias = A. Palstamäki = Pertti-setä. Noi nikit nyt ainakin. Jostain syystä tykkää vaihtaa.
- Totuus-
Miten tuo liittyy ätmeihin. Ätmit ei saa lapsia koskaan. Äiti oli jännämiehen vaimo ja siksi kännissä koska äiti haluaa juopotella jännämiesjuopon kanssa. Sellaista elämää naiset haluaa elää eikä se liity ätmeihin mitenkään.
Joillekki pallinaamoille pitäs tehä selväksi ettei heillä ole "omaa elämää"..
Se lastenhoito on kans elämää..
Tulee mieleen kun koulussa joillekki sanottiin että "sulla ei ole elämää"..
Mitähän tollanenki tarkottaa??
Jos kaveri tykkää vaikka sitoa perhoja mieluummin kuin notkua koko päivän jossain ostoskeskuksen penkillä niin se ei tarkota että hänellä ei ole elämää."Jos kaveri tykkää vaikka sitoa perhoja mieluummin kuin notkua koko päivän jossain ostoskeskuksen penkillä niin se ei tarkota että hänellä ei ole elämää."
Toisaalta ostoskeskuksessa notkumisessa oppii sosiaalisia taitoja. Mä luulisin, että sopivuuden rajoissa tietysti. Kyllähän se opiskelu aina kannattaa, mutta en tiedä onko sekään sitten hyvä, jos ei ollenkaan notku ostoskeskusten penkeillä. Jos aina on vaan kotona, sitä helposti voi erakoitua.todellavaikeeta kirjoitti:
"Jos kaveri tykkää vaikka sitoa perhoja mieluummin kuin notkua koko päivän jossain ostoskeskuksen penkillä niin se ei tarkota että hänellä ei ole elämää."
Toisaalta ostoskeskuksessa notkumisessa oppii sosiaalisia taitoja. Mä luulisin, että sopivuuden rajoissa tietysti. Kyllähän se opiskelu aina kannattaa, mutta en tiedä onko sekään sitten hyvä, jos ei ollenkaan notku ostoskeskusten penkeillä. Jos aina on vaan kotona, sitä helposti voi erakoitua.Miettii tässä kuinka moni siitä yläasteen ryyppyjengistä on nytten haudassa...
Aika moni pitkän nisteilyn jälkeen. :D
Meinasin että jos kaverilla on muita harrastuksia (esim. perhonsidonta) niin se ei tarkota ettei sillä ole elämää...
Nää YH-mammathan ruikuttaa kun heillä ei ole omaa elämää...
Se "oma elämä" meinaa baarissa notkumista ja kyrvän imentää.
On sellanen käsitys että lastenhoito ei ole elämää ja he ovat vankeja.
Ja feminismi vaan ruokkii sellasta ajattelua.KonnaKettu kirjoitti:
Miettii tässä kuinka moni siitä yläasteen ryyppyjengistä on nytten haudassa...
Aika moni pitkän nisteilyn jälkeen. :D
Meinasin että jos kaverilla on muita harrastuksia (esim. perhonsidonta) niin se ei tarkota ettei sillä ole elämää...
Nää YH-mammathan ruikuttaa kun heillä ei ole omaa elämää...
Se "oma elämä" meinaa baarissa notkumista ja kyrvän imentää.
On sellanen käsitys että lastenhoito ei ole elämää ja he ovat vankeja.
Ja feminismi vaan ruokkii sellasta ajattelua."Miettii tässä kuinka moni siitä yläasteen ryyppyjengistä on nytten haudassa..."
Mä olen sitä mieltä, että sosiaalisuutta voi oppia ilman ryyppyäkin.
"Meinasin että jos kaverilla on muita harrastuksia (esim. perhonsidonta) niin se ei tarkota ettei sillä ole elämää..."
Jos puhutaan elämästä, mun elämä sitten oli nuoruudessa lähinnä opiskelujen parissa oloa ja hyvin vähän kavereiden näkemistä, ei ollenkaan tyttöjä, ei ryyppäämistä. Voiko tällä tavalla maksimoida sitten sosiaalisten taitojen kehittymisen, jota tarvitaan aikuisena naisen hankkimisen yhteydessä?todellavaikeeta kirjoitti:
"Miettii tässä kuinka moni siitä yläasteen ryyppyjengistä on nytten haudassa..."
Mä olen sitä mieltä, että sosiaalisuutta voi oppia ilman ryyppyäkin.
"Meinasin että jos kaverilla on muita harrastuksia (esim. perhonsidonta) niin se ei tarkota ettei sillä ole elämää..."
Jos puhutaan elämästä, mun elämä sitten oli nuoruudessa lähinnä opiskelujen parissa oloa ja hyvin vähän kavereiden näkemistä, ei ollenkaan tyttöjä, ei ryyppäämistä. Voiko tällä tavalla maksimoida sitten sosiaalisten taitojen kehittymisen, jota tarvitaan aikuisena naisen hankkimisen yhteydessä?Toki, jos uralla pääsee riittävän pitkälle.
- 43mies
Jännä juoppo nainen. Kyllä lapsella tulee olemaan helvetillinen kouluvuosi ja lapsuus myös. Oma äitini oli aina kännissä kun olin lapsi eikä huolehtinut minusta ja veljestäni. Ainoa ruoka mitä saatiin , saatiin koulussa. Jos kotona tuli nälkä piti lähteä kauppaan varastamaan ruokaa. Välillä äitimme oli 2 viikkoakin jossain ryyppäämässä ja olimme veljen kanssa kaksin. Siitä on yli 30 v aikaa ja äitimme on jo haudassa.
- Helpposanoa
Olen seurannut läheltä 3-vuotiaan lapsen yh-äidin elämää.
On kyllä todella rankkaa, kun työ ja lapsenhoito vie lähes kaiken valveillaoloajan. Iltaisin on joskus pari tuntia sitä "omaa aikaa", jolloin voi lapsen nukkuessa hoidella omia asioitaan ja olla yhteyksissä ystäviin ja sukulaisiin. Kotoa ei silloinkaan voi lähteä mihinkään, ei edes lyhyelle kävelylle.
Viikonloppuna sitten lapsen kanssa useimmiten koko ajan kiinni. Eipä käy kateeksi.
Omaa elämää ei todellakaan ole, hyvä kun omaa aikaa tunti-pari silloin tällöin.
Yksinhuoltajien moittijat voisivat edes yrittää kuvitella itsensä samanlaiseen tilanteeseen. Todennäköisesti eivät siihen pysty, koska ovat empatiakyvyttömiä oman erinomaisuutensa vankeja. - Kiltti-Ja-Kunnollinen
Naisilla on jännämiespoikaystävä joka ei tee mitään suhteen hyväksi. Nainen vie lapset kouluun, tekee ruuat, pukee, siivoo, pesee lasten vaatteet, käy kaupassakin vielä Ei ihme kun ei jaksa. Kunnollinen mies auttaisi ja nainen jaksaisi paremmin mutta ei kelpaa naisille kunnollinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv312851- 1452722
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162163Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161791456Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961224Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381148