Lihavampi nainen kiinnostaa enemmän?

HoikkaYstävä

Täällä kun on aina painotettu, että naisen pitää olla hoikka, niin olen itse kyllä huomannut, että kun olen yhden ylipainoisen kaverin kanssa baarissa, miehet lähestyvät nimenoman HÄNTÄ, minua eivät ollenkaan. Ja ei ole kyse siitä, että olisin naamasta ruma tai mitään. Veikkaan, että moni sattaisi pitää minua meistä kahdesta jopa paremman näköisenä (naamasta). Ja olen siis ruumiinrakenteeltani hoikka. On pitkä tukka (niin on kyllä sillä kaverillanikin), ei mitkään tyrkkyvaatteet mutta ei mitään säkkiäkään, ihan naisellinen olen, varmaan jossain määrin tyttömäinenkin tyyliltäni ja olemukseltani. Ja olen vieläpä meistä kahdesta nuorempi :D

Että kyllä minusta on ainakin vaikuttanut siltä, että aika moni nimenomaan lähestyy lihavampaa naista.

Itselleni asia on ok, kun en etsi miesseuraa (kaverini voisi etsiä, joten siinä mielessä hyvä hänen kannaltaan). Mutta palstaa lueskeltua on tullut tällainenkin huomio baarissa.

20

306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyuweryy

Palstan ätmien kirjoittelut nyt eivät kerro normaalien miesten toiminnasta tai mausta mitään. Oikeasti moni mies pitää että naisessa on mistä ottaa kiinni, toki kohtuus kaikessa. Myöskin se että pullukka voi tuntua helpommin lähestyttävältä tai moni voi ajatella että on helpompikin.

• llkhjhgfd

Muodot yleensä vetävät puoleensa, ja hieman pehmeämmällä niitä löytyy helpommin. Ehkä hän on muodokas? Toisaalta, toiset pitävät myös pehmeydestä.

• Eipä tule käytyä baareissa ja sieltä en kyllä edes etsisi miestä seurakseni koska .... raukka järkyttyy vielä :D
      Joskus kävin jonkun porukan kanssa vähän pitämässä baarissa hauskaa niin kyllähän siinä että ''näytä mitä sä osaat'' olin siinä sillee että juu moro :D Oli vähän ottanu liikaa.
      Kiinnostaa enemmän selvinpäin oleva seura :'D

• Missä sitä selvinpäin olevaa seuraa tapaat? :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Missä sitä selvinpäin olevaa seuraa tapaat? :D

Tuo on hyvä kysymys 😂😂
        Kai niitä jostain kiven koloista löytyy😛

• AinaNorsu kirjoitti:

Tuo on hyvä kysymys 😂😂
        Kai niitä jostain kiven koloista löytyy😛

Käykkös paljon kivikossa miehiä kattelemassa? :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Käykkös paljon kivikossa miehiä kattelemassa? :D

harvoin...liian paljon kiviä eikä jaksa ettiä 😛

• AinaNorsu kirjoitti:

harvoin...liian paljon kiviä eikä jaksa ettiä 😛

Missä sitä seuraa tulis vastaan...

Töissä?

Mistä sun nykyses sut bongas?

• KonnaKettu kirjoitti:

Missä sitä seuraa tulis vastaan...

Töissä?

Mistä sun nykyses sut bongas?

Lähinnä töissä tai sit muualla :D
        Nykyses? 😂 niin niin sinkkuna tässä mennään siltikin jotain vähän ollut mutta aika paljolti tuntuu että vois luovuttaa.
        Töissäkin se huono juttu exsästä oppineena ettei halua nähdä sitten ulkopuolella tiedä sit onko hyvä paikka tavata siellä lopulta 😊

• AinaNorsu kirjoitti:

Lähinnä töissä tai sit muualla :D
        Nykyses? 😂 niin niin sinkkuna tässä mennään siltikin jotain vähän ollut mutta aika paljolti tuntuu että vois luovuttaa.
        Töissäkin se huono juttu exsästä oppineena ettei halua nähdä sitten ulkopuolella tiedä sit onko hyvä paikka tavata siellä lopulta 😊

No sittenhän oot oikeassa paikassa. :D
        Onko sulla lapsia?

Eihän se duunipaikka ole niinkuin intti... Luulis ettei tarvi valinnanvaran vähyyden takia tyytyä.

• KonnaKettu kirjoitti:

No sittenhän oot oikeassa paikassa. :D
        Onko sulla lapsia?

Eihän se duunipaikka ole niinkuin intti... Luulis ettei tarvi valinnanvaran vähyyden takia tyytyä.

Mitäs sä luulisit että onko mulla lapsia jos yksi "suhde" takana?😂
        Noh voi tyytyä myös senkin takia että muut naiset 40 about oli. 😂

• AinaNorsu kirjoitti:

Mitäs sä luulisit että onko mulla lapsia jos yksi "suhde" takana?😂
        Noh voi tyytyä myös senkin takia että muut naiset 40 about oli. 😂

On..??
        :D
        Ei sitä voi tietää.

Ahhaa ja sie olit sitten se nuori rakastajatar.. :D

• AinaNorsu
        KonnaKettu kirjoitti:

On..??
        :D
        Ei sitä voi tietää.

Ahhaa ja sie olit sitten se nuori rakastajatar.. :D

Ei oo lapsia kun ei oo moisia tultu tehtyä 😂😂
        Me oltiin saman ikäsiä mutta nuoria oli hyvin vähän.

• AinaNorsu kirjoitti:

Ei oo lapsia kun ei oo moisia tultu tehtyä 😂😂
        Me oltiin saman ikäsiä mutta nuoria oli hyvin vähän.

Sustahan tulee hyvä vaimo jollekki. :D

Ja se ei sua kehannu työpaikan ulkopuolella näyttää?

• KonnaKettu kirjoitti:

Sustahan tulee hyvä vaimo jollekki. :D

Ja se ei sua kehannu työpaikan ulkopuolella näyttää?

Hyvä vaimo tuo nyt kaukainen asia😂😂
        Ei kehdannu :D
        Tosin olihan siinä omat ongelmansa ei ollut edes itselläni autokorttiakaan vielä tuolloin joten osa syy ehkä tuokin ja eikä exsä jaksanu hakea 20km päästä 😅
        Kalja oli hänen tyttöystävänsä kun joka päivä kuulemma vähän otti😂😂

• Itse tykkään kun nainen on pyöreä ja pehmeä. :D

Rehevä ja seksikäs.

• SS-Helga

Vähän kuin Eva Braun varmaan :)

• Sinkkumies--

Ei lihava ole kaunis. Hoikka pitää olla hoikalla kaunis kroppa.

• lhhljk

Päivänselvä asiahan tuo on. Susta ajatellaan että jahas, siinäpä olisi nätti hoikka flikka mutta tietäähän sen miten siinä käy jos jotain menee sanomaan, haukut vaan tulee että painu vittuun.
      Lihavampaa naista ei tietenkään koeta niin suureksi uhkaksi vaan uskaltaa kysyäkin jotain niin ettei heti potkaista munille.

• Olemus ihmisessä on pitkälti kiehtovampi ominaisuus, kun pienet vivahteet ulkoisessa olemuksessa.

Palstan perusjargonit johtuu alemmuuskomplekseista ja siksi keskittyvät ilmeisiin syihin. Mikä näkyy on vaan totta. Ja mitä me itsessä näemme suurimmaksi osaksi aina...epätäydellisyyden.

Puhdasta matematiikkaa. Mutta todellisuuteen tarvitaan enemmän syväluotaavempia tieteenaloja, mistä muuttujat löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe