sinusta ja hänestä tulisi pariskunta?
Mitä voisit itse tehdä?
Mitä pitäisi tapahtua jotta
33
1018
Vastaukset
- Olutonainoajäljellä
Sinut pitäisi erottaa sihteerinvirasta. Millä vastuulla tuollaisia kyselet kenenkään muun kuin omikdi hyviksesi, saatanan tampio.
Haista paska.
T.ansa oli elämäni. Luonnollinen loppuni. Painajaisen katkaisi. Hyvästi. Tutustua! 😂😂
- Ihansamaa
piti kysyä tänää tai miten päästäis täältä ja mitä pitäis tapahtua/ois pitäny...
- Ihanturhaa_
Täällä ei mikään selviä.
- jonkinlainen_
Ihme varmaankin.
- jäänähtäväksi
Kai se olis kunnon keskustelu joskus.
- Buahhhaaahaa
Kenestä? Pariskunta mo huhu ..
- LopetaTunnistelu
Ei tää ollu sulle!
- enmitään
Ihme.
- epetoinen
Sun mielestä mun pitäis erota ensin? Sitä yritin , mutta ei onnistunut... en tiedä mitä tekisin?
- Jllllll
Kuka olet?
- Kohtaamisiinjuu
Kohtaaminen kasvokkain. En voi, kuin odottaa.
- suoranainen_ihme
Varmaan sen toisen pitäis olla enemmän kiinnostunut minusta..
Eipä siihen voi kauheasti itse vaikuttaa.. - Eitapahdukoskaan
Totuus ja anteeksi pyyntö, joita ei tapahdu koskaan jonka takia parempi unohtaa ja laittaa uutta putkeen
- tö.prait.said.ov.laif
Jos susta olis tullu erilaine ja musta toisenlaine, ja törmättäs, eikä tunnettais, ja juteltais, ja sä puhusit, ja mä vaikenisi, ja sä et säntäilisi, ja mä smalltalkkaisi, ja sä et jeesustelisi, ja mä löytäsi takaisin pöytään. Ni sitten meistä vois tulla pari. Ainaki tunniksi.
- Sivustavaan
Tämä oli jotenkin tosi hellyttävä vastaus ^^,
- nytvastluin
Oli kyll hyvä :D
- kolmenpisteenN
Parodiaa...
- hyvääyötä
Kohtaamista.Puhumista. Koko tilanteen päivittämistä ja realisointia. Paljon ymmärtämistä puolin ja toisin. Jotain täysin muuta kuin viestejä tällä palstalla ja siihen on tosi pitkä matka.
- Nuku_hyvin
Niin pitkä on matka , ei kotia näy
Vaan ihana enkeli vierellä käy..
Hyvää yötä ja kauniita unia - hyvääyötä
Vaikka kotimatka pitkä lie, voi olla vastaantulija...
Hyvää ja levollista yötä
<3
- äitinpoika
Minun pitäisisi vähättää minun itioottimaiset jutut ja sekä ruvta käytämään minun aivoja järkempiin jutuihin koska kenkäät ei ikinä ota minua muuten
- sekestääjonkinaikaa
Nyt en mitään. Ensin pitää saada oman elämän asiat kuntoon.
- Eimuntekemisistämuutu
Sitten toisessa elämässä. Ehkä.
- Eiköseniinollut
Niin me sovittiin jo kun ekan kerran nähtiin.
- pelkkärakkauseiriitä
Hänellä tulisi olla tunteita minua kohtaan ja halu olla yhdessä. Tämä on ensimmäinen askel. Sen jälkeen olisi kyllä pakko puhua siitä millaisena hän näkee elämänsä viiden vuoden päästä. Tämä määrittää sen haluammeko edes samoja asioita. Jos emme niin parempi sanoa hyvästit.
- rekrytoija
Työhaastatteluako pidät?
- pelkkärakkauseiriitä
rekrytoija kirjoitti:
Työhaastatteluako pidät?
Onhan se nyt hyvä kysyä haluaako esim. lapsia ja olisiko valmis muuttamaan sinne missä asun.
- Ihmettäodotellessa
Ihme. Ei tässä lähestymiset puolin jos toisin nyt auta.
- ihm3tys
Tutustua, ja ihme.
- Ootan
Anteeksipyyntö käyttäytymisestä
- VoisiTapahtua
1. Kummallakin pitäisi olla tunteita
2. Midän pitäisi tulla lukituiksi samaan tilaan
3. Molemmilla pitäisi olla totuusseerumia verenkierrossa
Noiden kolmen asian toteutuessa uskon että jotain voisi tapahtua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185