en ala tätä silti liikaa pyörittelemään päässäni, etten sekoa.
Taidat olla narsisti ja sosiopaatti
9
415
Vastaukset
- olenerittäin
Paha ihminen.
Oijoi jos oikee narsisti ja lisänä päälle sosiopaatti 😵
- Mietiskelen_
Mitähän kauheata sille ihmiselle on tapahtunut että on muokkautunut sellaiseksi?
Mietiskelen_ kirjoitti:
Mitähän kauheata sille ihmiselle on tapahtunut että on muokkautunut sellaiseksi?
Sitä ei voi tietää :p
Voi olla ettei kovin mukavia asioita
- Qwsxcff
Yleistätte liian helposti. Sain kerran kuulla olevani narsisti ja psykopaatti. Sanoja oli tuntematon ihminen joka sai kuulemma sellaisen fiiliksen minusta. Mutta totuus on se että olen ujo ja hiljainen. Myöhemmin kun tutustuin paremmin tähän henkilöön niin hän sanoi että olen kiltein ja rauhallisin mies kenet hän on ikinä tavannut eikä olisi ikinä uskonut kuulemma.
- Omakäytös
Jos jossain on pahuutta, se on sinussa.
- Osaatollaystävällinen
😂 kiva!
- jöpösetä
Mut haluut silti mun patukkaa.
- en.suosittele
Entinen naisystävä oli narsisti. Pahimmillaan hirviö ihmiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175