Avioliitossa ei voi raiskata sanoo kaupunginvaltuu

Naisasialooser11

tettu

https://www.iltalehti.fi/politiikka/201809032201178609_pi.shtml

Vuoteen 94 asti avioliitossa sai raiskata. Valtuutettuhan on samaa mieltä vajaaälyisten naisten kanssa, jotka sanovat että aviomies, poikaystävä yms. ei voi raiskata koska"saa"muutenkin.

Näin ollen voisimmekin dekriminalisoida naisten toivomuksesta raiskaukset kaikissa seksuaalisissa suhteissa koska naisen logiikan mukaan em. suhteissa ei voi raiskata.

19

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persu!

      Kuinkas muutenkaan..ja nimi vielä sopivasti Roskala.

      • Hä.h

        Vihreäthän ajaakin insestioikeutta ja eläimiäkin saa heidän mukaan köyriä :D

        Joko sinä olet nainut isäsi/veljesi kanssa vai ajattelitko odottaa josko tuo vihreiden ajama asia menisi ensin läpi?


      • Hä.h kirjoitti:

        Vihreäthän ajaakin insestioikeutta ja eläimiäkin saa heidän mukaan köyriä :D

        Joko sinä olet nainut isäsi/veljesi kanssa vai ajattelitko odottaa josko tuo vihreiden ajama asia menisi ensin läpi?

        Omias höliset.


      • Hä.h kirjoitti:

        Vihreäthän ajaakin insestioikeutta ja eläimiäkin saa heidän mukaan köyriä :D

        Joko sinä olet nainut isäsi/veljesi kanssa vai ajattelitko odottaa josko tuo vihreiden ajama asia menisi ensin läpi?

        Joo ja kun mamu raiskaa 10-vuotiaan tytön niin se on vaan kulttuuria..

        10-vuotias ei pistäny hanttiin..


        Se ihan selvästi halus mustaa jöötiä..


      • Khhhhhg
        Wwuwuw kirjoitti:

        Omias höliset.

        Luepa vähän esimerkiksi Emma Karin kirjoittelemia juttuja. Kyllä siellä näitä asioita on otettu esille.


      • linkkiäkehiin
        KonnaKettu kirjoitti:

        Joo ja kun mamu raiskaa 10-vuotiaan tytön niin se on vaan kulttuuria..

        10-vuotias ei pistäny hanttiin..


        Se ihan selvästi halus mustaa jöötiä..

        Vissiin löytyy linkkiä tietoon miten kulttuuriin vedoten ei ole tuollaisesta joutunut tuomiolle?


      • Asia-selvä
        linkkiäkehiin kirjoitti:

        Vissiin löytyy linkkiä tietoon miten kulttuuriin vedoten ei ole tuollaisesta joutunut tuomiolle?

        Ahaa. Sinä siis hyväksyt sen, että jos aikuinen mamu raiskaa 10-vuotiaan suomalaistytön, tuomio ei tule ollakaan raiskaus vaan hyväksikäyttö.

        Yhä enemmän alkaa nämä suvakit oksettamaan minua. Onneksi tavallisetkin ihmiset rupeaa pikkuhiljaa tajuamaan tämän kuvion.


    • avion-Ulkopuolellako

      Entäs vihreiden äänestäjät ...!?

      Saako...?

    • 34y6655

      Teuvo Roskala? Nomen est omen!

    • Haittavaikutuksia

      Apinat käyttävät opioideja ja tulevat raskaaksi.

    • Lapsellisia puheita semmoiset, ettei avioliitossa tai parisuhteessa ylipäänsä voi raiskata. Kyllä voi. Samanlaista kaltoinkohtelua, kun kaikki muukin mitä voi avioliitoissa ja parisuhteissa tapahtua.

      Sana avioliitto ei suinkaan ole synonyymi onnellisuudelle. Ja jos joku kysyy miksi nainen ei jätä onnetonta suhdetta, niin yhtä hyvin voi kysyä miehiltä samaa. Miksi miehet ja naiset roikkuu toistensa kanssa, vaikka suhde kusee kintuille jatkuvasti?

      • 7keuv3

        Jaanalla on aina mielipide asiaan kuin asiaan eikä hän epäile sitä esittää


      • 7keuv3 kirjoitti:

        Jaanalla on aina mielipide asiaan kuin asiaan eikä hän epäile sitä esittää

        Jaanallakin varmaan on kyllä mielipide, mutta miksi mielipidettä pitäisi häpeillä? Tai pitäisikö sinusta, kysytään näin päin, kun en ole ihan varma miten tarkoitit virkkeesi? :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jaanallakin varmaan on kyllä mielipide, mutta miksi mielipidettä pitäisi häpeillä? Tai pitäisikö sinusta, kysytään näin päin, kun en ole ihan varma miten tarkoitit virkkeesi? :)

        Aa, sori luin väärin. Kirjoitit epäile, ja minä luin häpeile. Sori, olin liian hätäinen.


    • "Jos ollaan jo eroamassa, niin sitten se voi olla jo raiskaus."
      Saattaa siinä raiskattava osapuoli eroa harkita.

      Ukkeli taitaa käyttää tuota avioliitto-sanaa synonyyminä onnellisuudelle ja sovulle, jolloin yhdyntä ei toki olekaan raiskaus.

    • nihhhhhhhhhhh

      Tutkimusten mukaan raiskaajat harrastavat keskimäärin enemmän sellaistakin seksiä, johon nainen on antanut suostumuksensa kuin keskivertomies.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe