Kysymys teille kaikille

Yksikaksivaikolme

Mikä kirkko eksyttää ihmiset kauimmaksi Jumalan/Jumalien tuntemisessa, Jeesuksen ja Pyhästä Hengen tuntemisessa)ja missä määrin? Sana on vapaa, vastatkaa totuudenmukaisesti. Perustelu on vapaa eli ei tartte välttämättä perustella.

44

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porttokirkko, Perkeleen kirkko, mikä se sitten onkin, se mistä Ilmestyskirjassa kerrotaan ja Mormonin kirjassa. Kai se on katolinen kirkko kaikkine haarautumineen ja protestanttiset valtiokirkot. Luterilainen kirkko Suomessa on kyllä aika hyvä monessa suhteessa, ja kaikki ne pitävät Jeesusta esillä.

      Eli ehkä sellaiseksi pitäisi laskea ennenkaikkea Islam, koska se ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi.

      • > ... Islam, koska se ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi.

        Islam tunnustaa Jeesuksen kuitenkin Allahin profeetaksi. Eivät esim. jehnutkaan tunnusta Jeesusta Jumalaksi.

        Olli on sentään rehellinen (toisin kuin eräs aiempi palstan kirjoittelija) pitäessään mm. katolista ja luterilaista kirkkoa porttokirkkona, kun Smithän opetti suoraan, että kaikki muut paitsi hänen itsensä perustama kirkko kuuluvat porttokirkkoon.

        Aika perkeleellistä touhua löytyy monistakin uskonsuunnista, vaikka samoissa voi olla hyvääkin. Hellareilla on toisinaan hirveää helvetillä pelottelua. Homofobiaa ja sovinismia on monillakin suuntauksilla.


    • voiollaerimieltäkin

      Lähes kaikki itseään kristillisiksi kirkoiksi sanovat opettavat oikein sanoessaan että Jumala Jahve on luonut kaiken eikä Poika (olenko oikeassa tässä asiassa?). MAPkirkko eksyttää ehkä eniten tuossa luomisopissa ja Jumalan/Jumalien/jumalien tuntemisessa. MAPkirkolla on niin sekasotku tuossa Jumalopissa että monet itseään kristillisiksi sanovien kirkkojen opitkin on lähempänä totuutta kuin heidän oppinsa. Anteeksi vaan Mappilaiset. Islam ei ole kristillinen kirkko.

    • TämäOnTotuus-

      Minä en tiedä onko enää yhtään aitoa Kirkkoa jäljellä. Sellaista joka vanhurskaasti ja pyyteettä noudattaisi Jeesuksen ja alkuseurakunnan henkeä ja eläisi Sanan mukaan eikä olisi myynyt itseään rahanvaihtajille, valeprofeetoille ja näille kaikille muille Saatanan kätyreille.

      Paha näissä valekirkoissa on vallassa, ja se on suurin paha kaikista koska se tekeytyy hyväksi ja siten säälimättä harhaanjohtaa uhrejaan.

      Tarkoitan: se on itse Valkoinen Perkele. Jokaisesta Helvettiin johtamastaan se riemuitsee, jokainen sielu kadotukseen on sille makea voitto.

      Niin kuin osasin jo odottaa ylempänä Ollia aiemmin moittinut Höpölöpsi nyt jo häntä kehuu rehelliseksi. Niinpä tietenkin, eihän korppi korpin silmää noki! Toinen siinä toista niin somasti tukee - helvetin tiellä kumpainenkin.

      Sokea ja rampa!

      Mutta eipä ole Olli rehellinen, vaan nimittelee toisia ja kehua retostaa omaa kirkkoaan - vaikka se on yksi viheliäisimpiä, saatanallisimpia eksytyksiä mitä maa päällään kantaa. Todellakin, Olli on sokea kuin kolostaan temmattu maamyyrä, pahuuden perin juurin sokaisema onneton.

      Ei teistä pelastu kukaan, ei yksikään.

      • Palstaa.seurannut

        Näissä keskusteluissa tulee aina esiin se vakaumus, että ihmiset, yksilöt, yksittäiset henkilöt, ovat jumalalle tärkeitä ja hänestä taistelevat niin hyvät kuin saatanallisetkin henget.
        Mikä ihmisestä on tehnyt niin tärkeän?
        Miksi millekään korkeammalle voimalle - hyvälle tai pahalle - ihmisen on niin tärkeä?

        Uskontojemme jumalat antavat ohjeita ja neuvoja ihmiselle ja seurajalleen, millä keinoilla ihminen voi tulla tämän jumalan lapseksi ja saavuttaa iankaikkisen elämän. Jumala on tarkkana siitä, että neuvoja noudatetaan, muuten ei tavoitteeseen päästä. Uskovaiset itsekin ovat luoneet monenlaiset tavat osoittaa jumalalleen uskonsa aitouden ja syvyyden. Uskovainen ei voi koskaan olla varma, pääseekö hän jumalansa huomaan vai ei. Pelastus ei ole kenelläkään varma.

        Miksi ihminen on tällainen huolenpidon ja tarkkailun kohde? Miksi korkeammat voimat taistelevat hänestä? Mihin näitä ikuisen elämän saaneita tarvitaan tuonpuoleisessa? Hyvät ja pahat voimat taistelevat sieluista.
        Miksi ne ovat sitten kuitenkin niin tarkkoja puhdasoppisuudesta ja torjuvat syntiin vajonneen?

        Eikö tuonpuoleisessa maailmassa ole mitään muuta kuin taistelu kuolevaisten ihmisten kuolemattomasta hengestä. Kumpikin taho kokoaa niitä, mutta mihin tarkoitukseen?
        Mikä on syy siihen, että ihminen on niin tarpeellinen kiistakapula hyvän ja pahan välillä? Mikä on ikuisen elämän tarkoitus?

        Tätä en nyt kysy pelkästään mormoneilta. Tulipahan vain mieleeni nyt, kun selailin sivujanne.


    • Kun kirjoitin Ollin olevan tuossa siassa rehellinen, eihän se sitä tarkoita, että olisin hänen kanssaan samaa mieltä. Ainahan Olli ei ole rehellinen, vaan yrittää piilotella kirkkonsa hirmutekoja ja hirveitä oppeja.

      Samoin sinä olet rehellinen kun tuot mielipiteesi julki, vaikka aiemmissa kirjoituksissasi olet tuonut esiin oman saatanallisuutesi tuomitessasi ihmisiä. Ja sen teet nytkin pelotteluillasi. Aiempaan kirjoitukseeni ja siinä oleviin lainauksiini viitaten harjoitat julmaa satanismia.

      Sinähän ymmärtääkseni olet homofoobikkokin. Korjaa jos olen väärässä.

      • Näinköon

        Onko Jumalakin homofoobikko?

        3. Moos. 20:13
        "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."


      • Näinköon kirjoitti:

        Onko Jumalakin homofoobikko?

        3. Moos. 20:13
        "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

        On. Ja muista myös, että eronneen nainut on huorintekijä, siis Raamattusi mukaan. Tiedän monia uskovaisia, jotka ovat naineet eronneen, niin luterilaisia, hellareita kuin muitakin.

        Luther oli myös sitä mieltä, että kehitysvammaiset saa tappaa, koska nämä ovat perkeleen tekemiä.


      • Näinköon kirjoitti:

        Onko Jumalakin homofoobikko?

        3. Moos. 20:13
        "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

        Olet siis sitä mieltä, että homouden harjoittajat pitää surmata. Olisitko itse valmis suorittamaan kyseisen teon? Onko lainsäädäntömme turhan lepsu, kun jo noin vuonna 1970 homoseksuaalisuuden harjoittaminen lakkasi olemasta rikos Suomessa? Noin vuonna 1980 homoseksuaalisuus lakkasi olemasta sairaus Suomessa. Ja vuonna 1999 homoseksuaalisuuteen kehottaminen lakkasi olemasta rikos.

        Onneksi nykyinen lainsäädäntö suojelee ihmisiä kaltaisiltasi hirviöiltä. Kun et voi tappaa homouden harjoittajia, voit lohduttautua sillä, että et voi totella Raamattua, koska Suomen lainsäädäntö on hanurista. Et ole "profeetta" Brihgam Youngia parempi, joka olisi halunnut omakätisesti tappaa mustaihoisen naineet, mutta valitteli liittovaltion lakien estävän sen.

        Brittiläinen Alan Turing pelasti arviolta miljoonien ihmisten hengen osallistumalla Natsisaksan armeijan salattujen viestien koodien purkuun. Sodan jälkeen hänet tuomittiin homoseksuaalisuudesta vankeuteen, jonka hän sai välttää mikäli suostuisi kemialliseen kastraatioon. Hän suostui, mutta teki pian itsemurhan. Sinä olet varmaan tyytyväinen, että "oikeus" toteutui ja hirviöjumalasikin oli varmaankin tyytyväinen.

        Onko näin? Vastaa kysymyksiini!


      • Kauhistus
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että homouden harjoittajat pitää surmata. Olisitko itse valmis suorittamaan kyseisen teon? Onko lainsäädäntömme turhan lepsu, kun jo noin vuonna 1970 homoseksuaalisuuden harjoittaminen lakkasi olemasta rikos Suomessa? Noin vuonna 1980 homoseksuaalisuus lakkasi olemasta sairaus Suomessa. Ja vuonna 1999 homoseksuaalisuuteen kehottaminen lakkasi olemasta rikos.

        Onneksi nykyinen lainsäädäntö suojelee ihmisiä kaltaisiltasi hirviöiltä. Kun et voi tappaa homouden harjoittajia, voit lohduttautua sillä, että et voi totella Raamattua, koska Suomen lainsäädäntö on hanurista. Et ole "profeetta" Brihgam Youngia parempi, joka olisi halunnut omakätisesti tappaa mustaihoisen naineet, mutta valitteli liittovaltion lakien estävän sen.

        Brittiläinen Alan Turing pelasti arviolta miljoonien ihmisten hengen osallistumalla Natsisaksan armeijan salattujen viestien koodien purkuun. Sodan jälkeen hänet tuomittiin homoseksuaalisuudesta vankeuteen, jonka hän sai välttää mikäli suostuisi kemialliseen kastraatioon. Hän suostui, mutta teki pian itsemurhan. Sinä olet varmaan tyytyväinen, että "oikeus" toteutui ja hirviöjumalasikin oli varmaankin tyytyväinen.

        Onko näin? Vastaa kysymyksiini!

        Jos joutuisit seuraamaan kahden miehen seksiaktia, kun he työntäisivät heppinsä toinen toisensa perseeseen, tai kun he tyydyttäisivät toinen toisensa vaikka käsin, nauttisitko siitä?


      • Näinköon kirjoitti:

        Onko Jumalakin homofoobikko?

        3. Moos. 20:13
        "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

        Ja Raamattusi mukaan naisen pitää vaieta seurakunnassa. Naispappeus on sinulle tietenkin kauhistus, mutta nainen ei kai saa muutenkaan puhua seurakunnan tilaisuuksissa?


      • Kauhistus kirjoitti:

        Jos joutuisit seuraamaan kahden miehen seksiaktia, kun he työntäisivät heppinsä toinen toisensa perseeseen, tai kun he tyydyttäisivät toinen toisensa vaikka käsin, nauttisitko siitä?

        En nauttisi, mutta olisin iloinen heidän puolestaan, jos he nauttisivat.

        En nauttisi siitäkään, jos näkisin sinut naiskentelemasta vaimoasi ainoassa sallitussa eli lähetyssaarnaaja-asennossa ja ainoassa sallitussa tarkoituksessa eli lapsen hankinnassa. Mutta olisin iloinen sinun puolestasi, että saat taas kerran vuodessa nauttia seksielämästä.


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Ja Raamattusi mukaan naisen pitää vaieta seurakunnassa. Naispappeus on sinulle tietenkin kauhistus, mutta nainen ei kai saa muutenkaan puhua seurakunnan tilaisuuksissa?

        Riippuu siitä missä seurakunnassa. En hyväksy muutenkaan luterilaisen kirkon pappeutta koska luterilainen kirkko ei ole Jumalan asettama.


      • näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        En nauttisi, mutta olisin iloinen heidän puolestaan, jos he nauttisivat.

        En nauttisi siitäkään, jos näkisin sinut naiskentelemasta vaimoasi ainoassa sallitussa eli lähetyssaarnaaja-asennossa ja ainoassa sallitussa tarkoituksessa eli lapsen hankinnassa. Mutta olisin iloinen sinun puolestasi, että saat taas kerran vuodessa nauttia seksielämästä.

        Tiesitkö että vielä 1700-luvun alussa (1690-luvun lopussa) Suomessa Tampereella Pispan kaupunginosassa poltettiin elävänä kaksi lesboa yhdessä noituuden harjoittajien kanssa 70 miehen toimesta. Kuka oli tuolloin oikeassa


      • Näinköon kirjoitti:

        Riippuu siitä missä seurakunnassa. En hyväksy muutenkaan luterilaisen kirkon pappeutta koska luterilainen kirkko ei ole Jumalan asettama.

        > Riippuu siitä missä seurakunnassa.

        Siis tosissa seurakunnissa nainen ei saa puhua ja toisissa saa. Saako sinun lahkossasi?


      • näinköon kirjoitti:

        Tiesitkö että vielä 1700-luvun alussa (1690-luvun lopussa) Suomessa Tampereella Pispan kaupunginosassa poltettiin elävänä kaksi lesboa yhdessä noituuden harjoittajien kanssa 70 miehen toimesta. Kuka oli tuolloin oikeassa

        Tiedän toki tuollaista harjoitetun, mutta ei mainitsemanasi aikana Tampereen kaupungin Pispan kaupunginosassa. Tampere ei tuolloin ollut kaupunki eikä Pispa-nimistä kaupunginosaa ole muutoin kuin lempinimenä.

        Tuolloin kaltaisesi hirviöt tekivät paljon pahaa. Onneksi nykylainsäädäntö suojelee ihmisiä tuollaisilta hirveyksiltä ja hirviöiltä.


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Tiedän toki tuollaista harjoitetun, mutta ei mainitsemanasi aikana Tampereen kaupungin Pispan kaupunginosassa. Tampere ei tuolloin ollut kaupunki eikä Pispa-nimistä kaupunginosaa ole muutoin kuin lempinimenä.

        Tuolloin kaltaisesi hirviöt tekivät paljon pahaa. Onneksi nykylainsäädäntö suojelee ihmisiä tuollaisilta hirveyksiltä ja hirviöiltä.

        Nykyisen Pispalan kaupunginosassa.
        Miksi Jumala sitten sanoo Raamtussa?
        3. Moos. 20:13 He ovat itse ansainneet kuolemansa.


      • Näinköon kirjoitti:

        Nykyisen Pispalan kaupunginosassa.
        Miksi Jumala sitten sanoo Raamtussa?
        3. Moos. 20:13 He ovat itse ansainneet kuolemansa.

        Siksi, että joku ääliö on sinne niin kirjoittanut! Oletko niin pöhkö, että tottelet? Totteletko kaikkea muutakin mitä Raamatussa käsketään? Vai tuleeko sinulle hirveä ristiriita siitä, että "Jumala" käskee tappaa homot, mutta sinä et voi? Olisitko halunnut elää "Tampereen kaupungissa" 1600 - 1700 lukujen aikaa, jolloin olisit voinut tappaa homoja ja totella siten "Jumalaasi"?


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Siksi, että joku ääliö on sinne niin kirjoittanut! Oletko niin pöhkö, että tottelet? Totteletko kaikkea muutakin mitä Raamatussa käsketään? Vai tuleeko sinulle hirveä ristiriita siitä, että "Jumala" käskee tappaa homot, mutta sinä et voi? Olisitko halunnut elää "Tampereen kaupungissa" 1600 - 1700 lukujen aikaa, jolloin olisit voinut tappaa homoja ja totella siten "Jumalaasi"?

        Nuo 70 miestä olivat luterilaisen kirkon edustajia. Minä en ole koskaan hyväksynyt luterilaista kirkkoa enkä sen tekoja. Kuulutko sinä tuohon kirkkoon?


      • Näinköon kirjoitti:

        Nuo 70 miestä olivat luterilaisen kirkon edustajia. Minä en ole koskaan hyväksynyt luterilaista kirkkoa enkä sen tekoja. Kuulutko sinä tuohon kirkkoon?

        En ole luterilainen, mutta nyt on kysymys sinusta, kuulutpa sitten mihin lahkoon tahansa. Pitääkö ne homot tappaa vai ei?


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        En ole luterilainen, mutta nyt on kysymys sinusta, kuulutpa sitten mihin lahkoon tahansa. Pitääkö ne homot tappaa vai ei?

        Minä olen kirjoittanut tänne mitä Jumala on Raamatussa sanonut ja mitä on tapahtunut maailmassa ja sinä olet hyökännyt minua vastaan seuraavasti.
        1. Olet siis sitä mieltä, että homouden harjoittajat pitää surmata.
        2. Kun et voi tappaa homouden harjoittajia,..
        3. Sinä olet varmaan tyytyväinen, että "oikeus" toteutui ja hirviöjumalasikin oli varmaankin tyytyväinen...
        4. Tuolloin kaltaisesi hirviöt tekivät paljon pahaa. Onneksi nykylainsäädäntö suojelee ihmisiä tuollaisilta hirveyksiltä ja hirviöiltä.
        5. Olisitko halunnut elää "Tampereen kaupungissa" 1600 - 1700 lukujen aikaa, jolloin olisit voinut tappaa homoja ja totella siten "Jumalaasi"?


      • Näinköon kirjoitti:

        Minä olen kirjoittanut tänne mitä Jumala on Raamatussa sanonut ja mitä on tapahtunut maailmassa ja sinä olet hyökännyt minua vastaan seuraavasti.
        1. Olet siis sitä mieltä, että homouden harjoittajat pitää surmata.
        2. Kun et voi tappaa homouden harjoittajia,..
        3. Sinä olet varmaan tyytyväinen, että "oikeus" toteutui ja hirviöjumalasikin oli varmaankin tyytyväinen...
        4. Tuolloin kaltaisesi hirviöt tekivät paljon pahaa. Onneksi nykylainsäädäntö suojelee ihmisiä tuollaisilta hirveyksiltä ja hirviöiltä.
        5. Olisitko halunnut elää "Tampereen kaupungissa" 1600 - 1700 lukujen aikaa, jolloin olisit voinut tappaa homoja ja totella siten "Jumalaasi"?

        Miksi et suostu vastaamaan selviin kysymyksiin? Vetoat Raamattuun ja pidät sitä Jumalan sanana. Totteletko Raamattuasi vai et? Vai jouduitko hämillesi?

        Aloituksessa kysyttiin, että kuka on eksynyt kauimmaksi Jumalan tuntemisesta. Minun vastaukseni on, että ne, jotka tekevät Jumalasta hirviön.


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Miksi et suostu vastaamaan selviin kysymyksiin? Vetoat Raamattuun ja pidät sitä Jumalan sanana. Totteletko Raamattuasi vai et? Vai jouduitko hämillesi?

        Aloituksessa kysyttiin, että kuka on eksynyt kauimmaksi Jumalan tuntemisesta. Minun vastaukseni on, että ne, jotka tekevät Jumalasta hirviön.

        Sinäkö hyväksyt tälläiset kauheat teot joita jotkut tekevät toisille ihmisille vai väitätkö ettei tälläistä tapahdu enää?

        "Heidän viettäessään kaikessa rauhassa iltaa kaupungin miehet, jotka olivat kelvotonta roskaväkeä, piirittivät talon. He tungeksivat oven takana huutaen vanhukselle, talon isännälle: "Tuo tänne se mies, joka tuli luoksesi. Me tahdomme maata hänet." Silloin isäntä meni ulos miesten luo ja sanoi: "Älkää, hyvät miehet, tehkö sellaista pahaa tekoa ... Älkää tehkö mitään niin hirveätä!" (Tuom. 19:22-23)


      • Näinköon kirjoitti:

        Sinäkö hyväksyt tälläiset kauheat teot joita jotkut tekevät toisille ihmisille vai väitätkö ettei tälläistä tapahdu enää?

        "Heidän viettäessään kaikessa rauhassa iltaa kaupungin miehet, jotka olivat kelvotonta roskaväkeä, piirittivät talon. He tungeksivat oven takana huutaen vanhukselle, talon isännälle: "Tuo tänne se mies, joka tuli luoksesi. Me tahdomme maata hänet." Silloin isäntä meni ulos miesten luo ja sanoi: "Älkää, hyvät miehet, tehkö sellaista pahaa tekoa ... Älkää tehkö mitään niin hirveätä!" (Tuom. 19:22-23)

        Mitä pelleilet? En minä hyväksy pahoja tekoja, mutta SINÄ yrität piiloutua ankaran Jumalasi selän taakse.

        Otit Raamatusta kohdan, jossa Jumala käskee tappaa homot. Onko Jumalasi oikeassa vai väärässä?


      • Näinkoon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Mitä pelleilet? En minä hyväksy pahoja tekoja, mutta SINÄ yrität piiloutua ankaran Jumalasi selän taakse.

        Otit Raamatusta kohdan, jossa Jumala käskee tappaa homot. Onko Jumalasi oikeassa vai väärässä?

        Sinä syytit nimimerkki "TämäOnTotuus" homofoobikoksi vaikka hän uskoo ehkä Raamattuun. Onko minun Jumalani sitten väärässä tuomitessaan Sodoman ja Gomorran tuhoon?

        "Sinähän ymmärtääkseni olet homofoobikkokin. Korjaa jos olen väärässä."


      • Näinkoon kirjoitti:

        Sinä syytit nimimerkki "TämäOnTotuus" homofoobikoksi vaikka hän uskoo ehkä Raamattuun. Onko minun Jumalani sitten väärässä tuomitessaan Sodoman ja Gomorran tuhoon?

        "Sinähän ymmärtääkseni olet homofoobikkokin. Korjaa jos olen väärässä."

        Raamattuun uskovathan nitä homofookikkoja usein ovatkin. Homofobialle ei löydy mitään järkeviä syitä ja perusteluja.

        > Onko minun Jumalani sitten väärässä tuomitessaan Sodoman ja Gomorran tuhoon?

        On.

        Mutta miksi ihmeessä et vastaa, että haluatko totella Jumalaasi, joka käskee tappamaan homot?


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Raamattuun uskovathan nitä homofookikkoja usein ovatkin. Homofobialle ei löydy mitään järkeviä syitä ja perusteluja.

        > Onko minun Jumalani sitten väärässä tuomitessaan Sodoman ja Gomorran tuhoon?

        On.

        Mutta miksi ihmeessä et vastaa, että haluatko totella Jumalaasi, joka käskee tappamaan homot?

        Jumala ei käske tappamaan homoja nykyään. Nuo käskyt annettiin Israelin kansalle aikoinaan jotta he saivat periä luvatut maat.

        "Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko. Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi saastaiseksi. Älköön kukaan nainen paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista. Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne." (3. Moos. 18:22-24)


      • Näinköon kirjoitti:

        Jumala ei käske tappamaan homoja nykyään. Nuo käskyt annettiin Israelin kansalle aikoinaan jotta he saivat periä luvatut maat.

        "Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko. Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi saastaiseksi. Älköön kukaan nainen paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista. Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne." (3. Moos. 18:22-24)

        Jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten olisit ollut valmis tappamaan homot. Sinun Jumalasi on samanlainen kuin mormoien Jumala, joka muuttelee mielipiteitään yhteiskunnan kehittymisen myötä, joskin aina jälkijunassa.

        Oletko huomannut, että ympäröivä yhteiskunta on muuttunut niin, että homoja pitää kohdella tasa-arvoisesti? Onko Jumalasi ajan tasalla vai pitääkö Hän edelleen homoutta syntinä? Jos pitää, milloin uskot Jumalsi sivistyvän niin paljon, että ei enää pidä? Tarvitaanko kymmenen, sata vaiko tuhat vuotta?


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten olisit ollut valmis tappamaan homot. Sinun Jumalasi on samanlainen kuin mormoien Jumala, joka muuttelee mielipiteitään yhteiskunnan kehittymisen myötä, joskin aina jälkijunassa.

        Oletko huomannut, että ympäröivä yhteiskunta on muuttunut niin, että homoja pitää kohdella tasa-arvoisesti? Onko Jumalasi ajan tasalla vai pitääkö Hän edelleen homoutta syntinä? Jos pitää, milloin uskot Jumalsi sivistyvän niin paljon, että ei enää pidä? Tarvitaanko kymmenen, sata vaiko tuhat vuotta?

        "Jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten olisit ollut valmis tappamaan homot."

        Minun ei ole tarvinnut tappaa ketään homouden vuoksi. Jumala rakastaa kaikenlaisia ihmisiä mutta hän haluaa kaikkien tekevän parannuksen. Raamatussa sanotaan mitä tapahtuu niille jotka harjoittavat noita saastuttavia tai vääriä tekoja.

        "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät." (1. Kor. 6:9-10)


      • Näinköon kirjoitti:

        "Jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten olisit ollut valmis tappamaan homot."

        Minun ei ole tarvinnut tappaa ketään homouden vuoksi. Jumala rakastaa kaikenlaisia ihmisiä mutta hän haluaa kaikkien tekevän parannuksen. Raamatussa sanotaan mitä tapahtuu niille jotka harjoittavat noita saastuttavia tai vääriä tekoja.

        "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät." (1. Kor. 6:9-10)

        Jos Jumala rakastaa homoja, miksi Hän käski tappaa heidät? Vai tarkoitatko, että Jumala on vasta myöhemmin oppinut rakastamaan homoja? Mikä sai Hänet sivistymään?

        Miksi sinun mielestäsi kahden aikuisen vapaa seksisuhde on jotain saastuttavaa tai väärää? Kysyn sinun mielipidettäsi, en mitään vuosituhansia sitten eläneiden ihmisten kirjoituksia! Siihen aikaanhan oli muutakin kauheutta, joka nykyisin ei mene läpi, mm. orjuus, jota "Jumalalla" ei tuolloin näyttänyt olevan aikomustakaan poistaa.

        En siis kysy Raamatun, Koraanin tai muunkaan vanhan opuksen kirjoittajien mielipiteitä, vaan SINUN mielipiteitäsi. Vai oletko sellainen, että jos olisit sattunut syntymään islamilaisen uskonnon ympäröimänä, vetoaisit joka asiassa Koraaniin ja pitäisit neljää vaimoa? Mitä vaikeutta on seisoa omilla jaloillasi?


      • Näinköon kirjoitti:

        "Jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten olisit ollut valmis tappamaan homot."

        Minun ei ole tarvinnut tappaa ketään homouden vuoksi. Jumala rakastaa kaikenlaisia ihmisiä mutta hän haluaa kaikkien tekevän parannuksen. Raamatussa sanotaan mitä tapahtuu niille jotka harjoittavat noita saastuttavia tai vääriä tekoja.

        "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät." (1. Kor. 6:9-10)

        Ja jätit jälleen kerran vastaamatta, että jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten, olisitko totellut Jumalan tuolloista käskyä ja tappanut homot? Jos Jumala käskisi edelleen tappaa homot, tottelisitko?


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Ja jätit jälleen kerran vastaamatta, että jos olisit elänyt pari vuosituhatta sitten, olisitko totellut Jumalan tuolloista käskyä ja tappanut homot? Jos Jumala käskisi edelleen tappaa homot, tottelisitko?

        Homouteen pyrkii taivuttamaan mm. Lucifer ja jotkut hänen enkeleistäänkin, eivät kaikki, koska noiden joidenkin enkelienkin on vaikeaa ymmärtää Luciferin suuntausta. Luciferhan nai jokaista kaksilahkeista.


      • Näinköon kirjoitti:

        Homouteen pyrkii taivuttamaan mm. Lucifer ja jotkut hänen enkeleistäänkin, eivät kaikki, koska noiden joidenkin enkelienkin on vaikeaa ymmärtää Luciferin suuntausta. Luciferhan nai jokaista kaksilahkeista.

        Etkä edelleenkään osaa tai halua vastata.

        Lucifer pyrkii taivuttamaan ihmisiä homofobiaan. Sinun kohdallasi se on onnistunut.


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Etkä edelleenkään osaa tai halua vastata.

        Lucifer pyrkii taivuttamaan ihmisiä homofobiaan. Sinun kohdallasi se on onnistunut.

        Sinä et usko Raamattuun etkä noudata sen moraaliperiaatteita. Et taida ymmärtää siveyttäkään. Jumala on jättänyt heidät (homot ja lesbot) häpeällisten himojen valtaan...ja he tulevat saamaan pakkaukseen sen mitä heidän erheestään on koituva, sanoo Raamattu


      • Näinkoon
        Näinköon kirjoitti:

        Sinä et usko Raamattuun etkä noudata sen moraaliperiaatteita. Et taida ymmärtää siveyttäkään. Jumala on jättänyt heidät (homot ja lesbot) häpeällisten himojen valtaan...ja he tulevat saamaan pakkaukseen sen mitä heidän erheestään on koituva, sanoo Raamattu

        palkakseen


      • Näinkoon
        Näinkoon kirjoitti:

        palkakseen

        Jumalan pyhä henki ei asu epäpyhissä temppeleissä.


      • Näinköon kirjoitti:

        Sinä et usko Raamattuun etkä noudata sen moraaliperiaatteita. Et taida ymmärtää siveyttäkään. Jumala on jättänyt heidät (homot ja lesbot) häpeällisten himojen valtaan...ja he tulevat saamaan pakkaukseen sen mitä heidän erheestään on koituva, sanoo Raamattu

        Minulla on korkea moraali ja olen hetero sapiens. Moraalihan on tutkitusti korkeampi ateisteilla ja agnostikoilla kuin uskovaisilla. Tietysti ymmärrän myös siveyden. Taidat olla samalainen kuin mormonit, että itse irtaillaan kuin siat vatukossa, mutta vähemmistöiltä pitää yrittää riistää heidän oikeutensa.

        Jos sinä häpeät toisten ihmisten seksitouhuja, olet todella syvällä! Sinun pitäisi hävetä omia asenteistasi!

        Hekumoit vielä ajatuksella, että noita vähemmistöjen edustajia kohtaa ankara rangaistus. Sairasta, todella sairasta!


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Minulla on korkea moraali ja olen hetero sapiens. Moraalihan on tutkitusti korkeampi ateisteilla ja agnostikoilla kuin uskovaisilla. Tietysti ymmärrän myös siveyden. Taidat olla samalainen kuin mormonit, että itse irtaillaan kuin siat vatukossa, mutta vähemmistöiltä pitää yrittää riistää heidän oikeutensa.

        Jos sinä häpeät toisten ihmisten seksitouhuja, olet todella syvällä! Sinun pitäisi hävetä omia asenteistasi!

        Hekumoit vielä ajatuksella, että noita vähemmistöjen edustajia kohtaa ankara rangaistus. Sairasta, todella sairasta!

        Ruotsissa parikymmentä miestä päätti perustaa kommuunin jossa kaikki jäsenet olivat miespuolisia. Kaikki tuon ryhmän jäsenet olivat homoja. He kaikki sairastuivat AIDSiin ja kuolivat AIDSin seurauksena, myös sen kertoja joka esiintyi televisiossa, sairastui AIDSiin ja kuoli sen seurauksena myöhemmin.

        Kenen syytä oli tuo lopputulos, Jumalanko vai minun?


      • Näinköon
        Näinköon kirjoitti:

        Ruotsissa parikymmentä miestä päätti perustaa kommuunin jossa kaikki jäsenet olivat miespuolisia. Kaikki tuon ryhmän jäsenet olivat homoja. He kaikki sairastuivat AIDSiin ja kuolivat AIDSin seurauksena, myös sen kertoja joka esiintyi televisiossa, sairastui AIDSiin ja kuoli sen seurauksena myöhemmin.

        Kenen syytä oli tuo lopputulos, Jumalanko vai minun?

        Hesekiel 33: 8Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.


      • Näinköon kirjoitti:

        Ruotsissa parikymmentä miestä päätti perustaa kommuunin jossa kaikki jäsenet olivat miespuolisia. Kaikki tuon ryhmän jäsenet olivat homoja. He kaikki sairastuivat AIDSiin ja kuolivat AIDSin seurauksena, myös sen kertoja joka esiintyi televisiossa, sairastui AIDSiin ja kuoli sen seurauksena myöhemmin.

        Kenen syytä oli tuo lopputulos, Jumalanko vai minun?

        Menepä lasten syöpäsairaalaan katsomaan kärsviä lapsia ja yritä keksiä mielessäsi heille synti, jonka vuoksi Jumala heitä rankaisee.


      • Näinköon kirjoitti:

        Hesekiel 33: 8Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

        Kyllähän sinä noita pelotteluja löydät. Miksi tunnet niin suurta iloa kun saat uskonnollasi alistaa muita. Mieti psyykkistä tilaasi!


      • Näinköon kirjoitti:

        Hesekiel 33: 8Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

        Koska olet lähimmäisenrakkaudeton, olet jumalaton. Sinun olisi syytä tehdä parannus.


      • Palstaa.seurannut
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että homouden harjoittajat pitää surmata. Olisitko itse valmis suorittamaan kyseisen teon? Onko lainsäädäntömme turhan lepsu, kun jo noin vuonna 1970 homoseksuaalisuuden harjoittaminen lakkasi olemasta rikos Suomessa? Noin vuonna 1980 homoseksuaalisuus lakkasi olemasta sairaus Suomessa. Ja vuonna 1999 homoseksuaalisuuteen kehottaminen lakkasi olemasta rikos.

        Onneksi nykyinen lainsäädäntö suojelee ihmisiä kaltaisiltasi hirviöiltä. Kun et voi tappaa homouden harjoittajia, voit lohduttautua sillä, että et voi totella Raamattua, koska Suomen lainsäädäntö on hanurista. Et ole "profeetta" Brihgam Youngia parempi, joka olisi halunnut omakätisesti tappaa mustaihoisen naineet, mutta valitteli liittovaltion lakien estävän sen.

        Brittiläinen Alan Turing pelasti arviolta miljoonien ihmisten hengen osallistumalla Natsisaksan armeijan salattujen viestien koodien purkuun. Sodan jälkeen hänet tuomittiin homoseksuaalisuudesta vankeuteen, jonka hän sai välttää mikäli suostuisi kemialliseen kastraatioon. Hän suostui, mutta teki pian itsemurhan. Sinä olet varmaan tyytyväinen, että "oikeus" toteutui ja hirviöjumalasikin oli varmaankin tyytyväinen.

        Onko näin? Vastaa kysymyksiini!

        Ihan yleistähän on, että halutaan tappaa ne, jotka ovat MINUN kanssani eri mieltä. Juuri oli uutisissa artikkeli ministeri Tuula Haataisen kauhistuksesta, kun hänelle selvisi, että hänen työhuoneensa seinällä riippui muotokuva kirkonmiehestä, joka oli vaatimalla vaatinut, että 1918 sodassa vangitut punaiset naisvangit on teloitettava armotta.
        Uskonsoturihan oli aidon uskonsa valtuuttamana oikeassa ja tiesi, että vain teloittaminen pelastaa Suomen kansan vääriltä asenteilta.

        Haataisen vaatimus taulun poistamiseksi katsottiin poliittiseksi eleeksi: "onhan tässä pian vaalit tulossa!"

        Eikä aina tarvita edes aitoa uskoa, kun ollaan tappamaan valmiita.


    • Sukupuutonprofeetta

      Olette hylänneet Jumalan
      Pyramidi joka näkee kaiken, kamerat kuvaamassa jokaista kolkkaa
      Ymmärrä he kuulevat kaiken, jos tahdotte revoluution he antavat sen teille
      Ahneus sai meidät kaikki vuotamaan verta paperille
      Ahmikaa voima jurakautisilla leuoillanne ja ottakaa takaisin atlas
      Tuokaa hulluus
      Ottakaa heidät maailmaanne ja näyttäkää kielletty paikka, himmennä valot ja päästäkää tunteet irti
      On aika tuntea hyvää, tuntekaa hyvää nyt, seitsemän päivää viikossa, joka viikko, 365 päivää vuodessa, viedä teidät kaikki sielulliselle matkalle, istu alas, rentoudu ja nauti
      Tuokaa hulluus
      Kuole!
      Me kuolemme!
      Vain kuolemme!
      Kaikki ja jokainen
      Syvällä huolestuneessa mielessäni vedän neulan
      Kaikki yhdessä vetäkää neula, teidän aika on nyt ohi ja vedämme neulan
      Tuokaa hulluus
      Rankaisun jano, ei enää häpeää, ei enää sääliä, me nousemme tuhkasta.
      Antakaa vihan hallita, orjuuttakaa sieluni, mutta en koskaan murru
      Hiljaiset sanat verta vuotavasta suusta, nielaise ylpeys ei enää häpeää
      Enkelin kädet, sydän kultaa, silmät jotka sulattavat sielun
      Aina välitätte ja odotatte minua, olette vain minun mutta silti olette saatanan valehtelijoita
      Joka kerta rikot sydämmeni, olette saatanan valehtelijoita
      Tuokaa hulluus
      Tapahtumat jotka toivat meidät tähän, kaikki epäonnisuus pelkään
      Mutta et voi auttaa, olen rehellinen
      Se on tulossa, maailma on tulossa loppuunsa
      Käynnistä pelon masiina ja kerää osinkosi, juuri niin sinä likainen apina
      Pidä silmäsi valossa ja loistossa, ajelehdit tässä maailmassa yksin
      Jumala ottaa sielusi, olet omillasi
      Elämä on lyhyt, parempi elää se oikein
      Tuokaa helvetti ja eläkää elämänne
      Sinulla on parasta olla sielusi ei mitään muuta
      Tuokaa hulluus
      Haava joka vuotaa aina, tie jota aina kuljen ja tiedän että en palaa tähän paikkaan
      Tahdon nuolla sinut puhtaaksi, ottaa kädestä kiinni ja näyttää suunnan kohti mielenrauhaa
      Jos tulevaisuus haaveeni täyttää jään lepoon enkä tahdo enää syntyä uudelleen
      Sota on tulossa uudelleen, tämä musta palkkio, verenpunainen taakka
      Haistatko sariinin tuulessa?
      En voi koskaan unohtaa, sota on tulossa ottamaan meidät uudestaan
      Kerran tehty, on vain savua polttamassa silmät sokeiksi et enää palaa tänne
      Tuokaa hulluus
      Lämpöä, juuri sitä minä nyt tarvitsen
      Manalan lähettiläs, ota tämä sanoma omaksesi
      Vain palaset kartalla odottamassa siirtoa, kerro minulle miksi välittäisin sinusta?
      Seison maailman yläpuolella, lasisessa maailmassani
      Eikä minua voi satuttaa sodalla tai tuskan aalloilla
      Maailman yläpuolelta näen he jotka rukoilevat
      He tietävät pysyä poissa seinistämme ja orjuuttajistamme
      Elämä ilman katumusta, näen he jotka rukoilevat
      Tuokaa hulluus
      Alla juoksuhiekkaa, seiso paikallasi pää taivasta kohti
      Rimpuile ja syleile sillä rankaisu on tulossa!
      Kauhu nousee
      Agnostinen rangaistus
      Sukupuuton profeetta
      Minä poltan taivaan silmiesi edessä
      Minun pelastus
      Orjuuta merkityt rakkaudella
      Luota tähän kohtaloon ja sinetöi sukupuutto
      Sukupuuton profeetta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4762
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2634
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1896
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1618
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1483
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1337
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1325
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1277
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1272
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe