Mikä eläin on nautasika?

mutaatioeläinkö

Tämmöstä lihaakin myydään.

6

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no-a

Hei, kiitos kysymyksestäsi! Jos tämä asia alkaa painaa mieltäsi liikaa, niin kannattaa ottaa yhteyttä psykologiin tai terveydenhoitajaan.

Nautasika on latinaksi köttnöt eli puhekielellä suomeksi kötnötti. Olet varmasti kuullutkin sitä paljon yleisemmästä sukulaiseläimestä eli nötkötistä (nötkött).

Saatat myös nähdä kaupassa kulkiesasi muitakin erikoisen nimisiä eläinperäisiä elintarvikkeita. Esimerkiksi saatat löytää partasen kalakukon (fish cock). Kalakukkoa myydään samanlaisissa säilykepurkeissa, kuten edellämainittujakin tuotteita. Tässä presidentti Trumpin kannattajat syövät autiomaassa tuota herkkua englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=E05nCm1N9Yw

Tässä vielä oikeaan tunnelmaan pääsemiseksi,... Kädet ylös ja housut alas ! Lentävä kalakukko:
      https://www.youtube.com/watch?v=vNb-KY9e-6c

• Oliko ne kalakukot niiden kukkojen perillisiä jotka sukeltelivat savon järvillä kaloja naimaan? kalat nousivat vedestä (kalakukot siis) maalle kuten ihmisten-esi-isät aikoinaan.

Menivät lähiruispeltoon nokkimaan ruista ja kiereskelemään. Myöhemmin kesän kuumuudessa hikinen rukiinen kalakukon iho kuivui sisä- savoin-järvillä tukehduttaen kalakukot rannoille korpuiksi.

Myöhemmin muinaissavolaiset keksivät keinotekoisen keinon luoda näitä kalakukkoja jotka maistuivat hyvältä. Joita myydään savoin toreilla. Jos näin on mitä oon kuullu niin fiksujahan nuo savolaiset ovat eikös spedekin ollu sieltäpäin kotosin?

• Willi veikkaus: se on tölkkieläin.

Tätä maagista elukkaa salakasvatetaan pohjoisilla niityillä ja ainoastaan tölkitystä varten. Koko projekti on hyvin, hyvin, hyvin salainen. Sshh!

• häkellyttävätotuus

Mä luulin, että se kasvaa puussa se tölkki ja tölkkimestari käy mittaamassa niitä tölkkejä. Sitten kun ovat oikean kokoisia, kerää ne tölkkikerääjällä ja vie kauppaan tölkkihyllyyn.
        Mutta oikeasti, eikös tuo ole lintu tuo nautasika?
        Ihan muistaisin lintukirjassa olleen tuo.

• Olen maistanut niin raisun makuista purkkieläintä nimeltä wild hog..jonka sain nautasäilykkein lisäksi 30 vuotislahjaksi kaverilta. Riistan ja virtsan makua.. maku ja haju oli MAHTAWA.

• Että semmostakin myydään? No jo on..kun on vaan kuullu siitä toisesta sikanaudasta joka myöskin tuntuu olevan mutaatioeläin. Maukas kylläkin. Mutta mietipä nautaa ja sikaa parittelemassa?? Minä en oikein voi. Mutaatiota sen pakko on olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7106
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3259
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      233
      2384
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2125
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1978
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      24
      1818
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1753
    Aihe