Aiotteko mennä seksinukkebordelliin jyystämään

nyt_Suomessa

75

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöks

Joo en menis. Niissä nukeissa on jonkun paskan mällejä

• ihan.turvallista

Eiköhän niissä ole kokemattoman ätmin hiv-vapaata spermaa

• Naisasialooser11

Ei ole vaan niissä on myös YT-miesten mällejä, nythän YT-miehillä on mahdollisuus saada pillua josta ei tule kusta eikä se haise kalalle eli juuri sellaista millaista miehet luulevatkin sen olevan.

• uneksi.mitä.uneksit
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei ole vaan niissä on myös YT-miesten mällejä, nythän YT-miehillä on mahdollisuus saada pillua josta ei tule kusta eikä se haise kalalle eli juuri sellaista millaista miehet luulevatkin sen olevan.

YT-miehiä ei kiinnosta minkään nuken jyystäminen.
        Sinua se kiinnostaa, mutta sinä oletkin niin kaukana YT:stä kuin vain olla voi.

• Naisasialooser11

Kyllä kiinnostaa, muissa maissa nuo bordellit on jo loppuunmyyty. Olet vain hätäänytnyt ja valehtelet itsellesi, että kalanhajuinen pillusi josta tulee kusta olisi YT-miehelle enemmän mieleen kuin puhdas hajuton ja kuseton. Sama kuin vertaisit pilaantunutta ja hyvälaatuista ruokaa

• mielenkiintoista_

Kyllä kiinnostaa, muissa maissa nuo bordellit on jo loppuunmyyty. Olet vain hätäänytnyt ja valehtelet itsellesi, että kalanhajuinen pillusi josta tulee kusta olisi YT-miehelle enemmän mieleen kuin puhdas hajuton ja kuseton. Sama kuin vertaisit pilaantunutta ja hyvälaatuista ruokaa

Pumppaatko sinä seksinukkea?

• ci329cs

– Paikka on sinkkumiehille ja varatuille miehille, jotka eivät saa seksiä kotona. He voivat tulla tänne, eikä se ole pettämistä. Seksinuket voivat ehkäistä myös ihmiskauppaa ja prostituutiota, Kurhinen kertoo.

Taitaa olla vaan Kurhisen mielipide ettei seksi nuken kanssa ole pettämistä.

• Ei se minukaan mielestä pettämistä ole joskaan ei oikeaa seksiäkään.

• Mitäjuuriluinkaan

"– ....varatuille miehille, jotka eivät saa seksiä kotona. He voivat tulla tänne, eikä se ole pettämistä. "

Oletko sinä Antti ihan hölmö?

• ci329cs

Totta kai se on hölmö, sehän on Antti Kurhinen. Oletko joskus kuullut miehen suusta mitään etäisestikään fiksuksi laskettavaa?

• Mitäjuuriluinkaan
        ci329cs kirjoitti:

Totta kai se on hölmö, sehän on Antti Kurhinen. Oletko joskus kuullut miehen suusta mitään etäisestikään fiksuksi laskettavaa?

"Oletko joskus kuullut miehen suusta mitään etäisestikään fiksuksi laskettavaa? "

Ei me kaikki olla hölmöjä.

• ci329cs
        Mitäjuuriluinkaan kirjoitti:

"Oletko joskus kuullut miehen suusta mitään etäisestikään fiksuksi laskettavaa? "

Ei me kaikki olla hölmöjä.

Olettepas, sinäkään et ymmärtänyt että "mies" viittasi juuri Kurhiseen eikä koko miessukupuoleen.

• Pillujen--asiantuntija

Ei saatana mitän homojen hommaa. Tonne kun menee niin sinne saa jäädä eikä koskaan kehtaa tulla ihmisten ilmoille takas. Sata euroa maksaa, sillä saa jo oikeata naista. Vain täysin idiootit menee tonne

• Naisasialooser11

Maksat siis mielummin kalanhajuisesta pillusta josta tulee kusta? Ja perseestä josta tulee paskaa? Kuin puhtaasta hajuttomasta tavarasta ja naisesta joka on oikeasti juuri sellainen mitä miehet ajattelevatkin kauniin naisen olevan

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Maksat siis mielummin kalanhajuisesta pillusta josta tulee kusta? Ja perseestä josta tulee paskaa? Kuin puhtaasta hajuttomasta tavarasta ja naisesta joka on oikeasti juuri sellainen mitä miehet ajattelevatkin kauniin naisen olevan

Se ei ole nainen vaan nukke,just sayin : p

• h567jh67

• h567jh67 kirjoitti:

Eivätpä nuo feministitkään tunnu tekevän eroa naisen ja nuken välillä.

https://www.seiska.fi/Hotnow/Pariisiin-avattiin-seksinukkebordelli-feministiryhma-jarkyttyi-syyttavat-raiskausfantasian

mä en uskalla edes lukea tuota,jo otsikko pistää silmät vuotamaan verta haha noh,feministit nämä nykyajan feministit nyt ovat mitä ovat,perse paljaana juoksevia kännykkäapinoita,kouhkaamassa länsimaalaisten naisten(?) huorahtamisen puolesta,hitot muiden maiden sorretuista naisista. sittenhän ne vasta innostuu kun nämä seksibotit tulevat,ai jai..

• h567jh67
        peppupupu kirjoitti:

mä en uskalla edes lukea tuota,jo otsikko pistää silmät vuotamaan verta haha noh,feministit nämä nykyajan feministit nyt ovat mitä ovat,perse paljaana juoksevia kännykkäapinoita,kouhkaamassa länsimaalaisten naisten(?) huorahtamisen puolesta,hitot muiden maiden sorretuista naisista. sittenhän ne vasta innostuu kun nämä seksibotit tulevat,ai jai..

Kuitenkin nuo "nykyajan feministit" saavat enemmän palstatilaa ja positiivisemman esillepanon kun sen vastavoimat, jotka tuodaan esille lähinnä varottavina esimerkkeinä. Miesasialiike leimataan automaattisesti sovinistiksi, ja naiset jotka ovat feminismiä kohtaan kriittisä leimataan taantumuksellisiksi oman sukupuolensa pettäjiksi.

• joojoojoojoo
        peppupupu kirjoitti:

Sun profiilissa oleva kuva sopii hyvin tuohon kuvaukseen ”perse paljaana juokseva, huorahtamisen puolesta”.

• joojoojoojoo kirjoitti:

Sun profiilissa oleva kuva sopii hyvin tuohon kuvaukseen ”perse paljaana juokseva, huorahtamisen puolesta”.

voi nyyh : p et sitten tiedä eroa cosplayaamisen/taiteen ja julkisella paikalla olemisen kanssa? Mä en varmaan mene ulos tälleen keskellä kirkasta päivää lol.

• just_sayin
        peppupupu kirjoitti:

voi nyyh : p et sitten tiedä eroa cosplayaamisen/taiteen ja julkisella paikalla olemisen kanssa? Mä en varmaan mene ulos tälleen keskellä kirkasta päivää lol.

Hirveen vaikee sanoo täällä, et kuka harrastaa mitäkin feikkausta. *Lèl*

• joojoojoojoo
        peppupupu kirjoitti:

Haluat kuitenkin julkisesti esitellä itseäs tuolleen.

• 000055550000
        peppupupu kirjoitti:

Cosplayssa ei kuitenkaan ole päätarkoituksena huomiohuorata tyyliin stringit jalassa, vaikka monet wannabe"nörtit" sitä tekevätkin. Jossain comic coneissa kyllä näkee ettei onneksi se tissivaon ja perseen esittely ole vielä siellä main streamia vaan jotkut näkevät oikeastikin vaivaa pukujensa eteen ja pitävät hauskaa.

• 000055550000 kirjoitti:

Cosplayssa ei kuitenkaan ole päätarkoituksena huomiohuorata tyyliin stringit jalassa, vaikka monet wannabe"nörtit" sitä tekevätkin. Jossain comic coneissa kyllä näkee ettei onneksi se tissivaon ja perseen esittely ole vielä siellä main streamia vaan jotkut näkevät oikeastikin vaivaa pukujensa eteen ja pitävät hauskaa.

voi kyynel taas,kylläpäs toi yks persekärpänen nyt multivastailee,eikö ole parempaa tekemistä hä? se on varmaan sanomattakin selvää että peppis pysyy tällä pastalla,joku randomi ei mun kuviin vaikuta: p ja mähän sanoin,silloin kun oli niitä södejä naamakuvia auottiin vain päätä,sitten sanoin et okei,nyt saatte tätä kamaa sit..et voi voi:) kun mä sanoin et cosplay se ei tarkoittanut että en ottaisi enemmän eroottisia kuviakin,kyllä niitäkin löytyy. tämä kuva on ehkä vähän tuhma mutta myös siisti,whats the problem?

• joojoojoojoo kirjoitti:

Haluat kuitenkin julkisesti esitellä itseäs tuolleen.

julkisesti mulla on yleensä huivi ja tunika lol

• elämäonkaikenlaista

Saa olla kyllä aika sekaisin jos menee "nussimaan" jotain muiden käyttämää lateksikasaa.

Mutta eihän se pettämistä ole sen enempää kuin runkkaaminenkaan. Mutta jos vaikka tekoäly kehittyisi tarpeeksi niin silloin voisi "pettää" vaikka omalla tietokoneellaan. Itse mieluummin hyvää tekoälyä kuin elotonta nukkea.

• Darkfear-Darkqueer

Darkfear oli kuulemma kytkenyt ison mustan sträppärin nukkeen.. ja ratsastanut sitten sillä itsensä nirvanaan..

• yghtfjidkol

En yhtään epäile, etteikö asiakkaitakin tule. Toki 100€ / tunti nuken kanssa on hieman hmmm, monellako tälläistä palvelua tarvitsevalla on varaa? Kuitenkin, varmaan ainakin hyvä paikka harjoitteluun kokemattomalle, ja ei kai kerta kuussa taloutta kaada?

• kallistokimuttaoma

Eikö kannaisi ostaa ikioma nukke

• Pillujen--asiantuntija

Maksaisin kyll vaikka 600 euroa oikeasta naisesta.

• ne5gdfbg67

Halvemmallakin saa. Mikset jo hommaa?

• Voisivat kyllä tehdä noita real dollseja naisillekkin,nythän mies nuket menee homoille tottakai,eihän naisilla ole seksuaalisia haluja lol.

• 4gtrh56yjghgb

Totta kai naisilla on seksuaalisia haluja siinä missä miehilläkin, mutta eivät ne silti ole identtisiä miesten halujen kanssa. Nainen ei tunnu tarvitsevan kokonaista nukkea, riittää että on se kriittinen osa, eli siis dildo. Nuo nuket eivät myöskään ole millään tavalla moottoroituja, joten ainoa asento missä nainen voisi niitä käyttää on erilaiset ratsastukset.

• 4gtrh56yjghgb kirjoitti:

Totta kai naisilla on seksuaalisia haluja siinä missä miehilläkin, mutta eivät ne silti ole identtisiä miesten halujen kanssa. Nainen ei tunnu tarvitsevan kokonaista nukkea, riittää että on se kriittinen osa, eli siis dildo. Nuo nuket eivät myöskään ole millään tavalla moottoroituja, joten ainoa asento missä nainen voisi niitä käyttää on erilaiset ratsastukset.

mä ajattelin että jo anatomisten erojen takia naisille pitäisi tehdä nukkeja enemmän,kaikki meistä ei halua ottaa riskiä ihovirusten saamiseksi(herpes,kondylooma),kondomi oikeastaan suojaa vain miehiä..onhan se nyt eri jos sulla on koko nukke kuin joku patterilla käyvä sauva:D siis,real dolls nukke ei niitä karmivia pumpattavia hirvityksiä haha mutta huomaa kun katsoo mies malleja kyllä ne homoille taitaa olla..ja ei paljoa muokkaus mahdollisuuksia. tossa olet kyllä oikeessa,oletan että nukke painaa vähän,ainoat asennot naisille olisi ratsastus tai..laittaa nuken seinää vasten ja peruuttaa;) yhtä juttua mä en tajua,miksi vieläkään vuonna 2018 ei ole yhtäkään kunnon kieli lelua? mikä siinä on niin vaikeaa tehdä liikkuva kieli ksydeemi?? ^-^

• 4gtrh56yjghgb
        peppupupu kirjoitti:

mä ajattelin että jo anatomisten erojen takia naisille pitäisi tehdä nukkeja enemmän,kaikki meistä ei halua ottaa riskiä ihovirusten saamiseksi(herpes,kondylooma),kondomi oikeastaan suojaa vain miehiä..onhan se nyt eri jos sulla on koko nukke kuin joku patterilla käyvä sauva:D siis,real dolls nukke ei niitä karmivia pumpattavia hirvityksiä haha mutta huomaa kun katsoo mies malleja kyllä ne homoille taitaa olla..ja ei paljoa muokkaus mahdollisuuksia. tossa olet kyllä oikeessa,oletan että nukke painaa vähän,ainoat asennot naisille olisi ratsastus tai..laittaa nuken seinää vasten ja peruuttaa;) yhtä juttua mä en tajua,miksi vieläkään vuonna 2018 ei ole yhtäkään kunnon kieli lelua? mikä siinä on niin vaikeaa tehdä liikkuva kieli ksydeemi?? ^-^

No teepä piruuttasi kysely oman ystäväpiirisi naisilta, haluaisivatko he mielummin dildon vai koko nuken, useammasta nyt puhumattakaan?

Vähän epäilen, että nukkea ei kovinkaan moni haluaisi. Johtunee siitä, että erityisesti naiset itse väittävät, ettei heidän seksuaalisuutensa ole niin visuaalista kun miehen. Siitä seuraa se, että seksilelutkin ovat pelkistettyjä niin kuin nyt esim. dildot usein ovat.

Sama lienee syy siihenkin, miksi kieliksydeemejä ei ole kehitetty tai ne eivät ole lyöneet läpi. Harva nainen haluaa tunnustaa itselleenkään toteuttavansa seksuaalisuuttaan nukeilla ja muilla miehenkorvikkeilla. Itsetyydytys apuvälineellä on OK, mutta mitä enemmän se muistuttaa oikeaa miestä, sitä ällöttävämmältä se tuntuu. On henkisesti helpompaa selvästi eritellä nämä seksuaalisuuden kaksi ilmenemismuotoa toisistaan jolloin voi vertailunkin kuittailla appelsiinien ja omenien vertailua vastaavaksi.

Miesten suhtautuminen asiaan taas on päinvastaista: jos seksiä naisen kanssa ei voi saada, on sitä parempi mitä enemmän se muistuttaa seksiä naisen kanssa.

• Eihän tuossa miesnukkeja poissuljettu tulevaisuuden suunnitelmista. Niitä vain tehdään vähemmän joten hankintahinta lienee korkeampi. Tarkoittaa sitten suurempaa käyttöä tai korkeampaa tuntihintaa.

Jos peppupupukn menee parinkymmenen naiskaverinsa kanssa tuonne ja ilmoittaa ostavansa kahdenkymmenen keran sarjakortin jos olisi miesnukke käytössä niin varmasti sielläkin laskukoneet alkaisivat surrata kun mietittäisiin kannattavuuksia.

• mitäeroa

• Maximus81_
        peppupupu kirjoitti:

Jos sinua nuo taudit pelottaa, niin miksi sitten et ottaisi vakituiseksi seksipartneriksi
        vain vähän käytettyä tervettä miestä?
        Esimerkiksi itse olen sellainen mies, jolla ollut vain muutama partneri ja suojaamatonta seksiä en ole harrastanut koskaan. En ole myöskään koskaan seurustellut.
        Nukkeen verrattuna minussa on hyvää myöskin se, että liikun ja puhun. Myös tuo kielitoiminto löytyisi, mikäli partneri vain olisi varmasti terve ja luotettava.
        Olen ehkä hieman sinua vanhempi ja myöhään aloittanut kahden välisen seksielämän.
        Olen vielä "matkalla" näissä asioissa ja vasta totuttautumassa naisten kanssa olemiseen. Tulevaisuudessa toivon mukaan koen olevani valmis parisuhteeseen kunhan saan ensin vielä hieman kokemuksia. Olisin valmis sitoutumaan esim. vuoden vakipano juttuun. Tietenkin jos erittäin hyvin natsaa, niin myöskin seurustelu tulee kysymykseen.

Löytyisikö minulle partneria?
        Entäs sinä peppupupu..Kiinostaisiko tutustua ja miten sinuun saa yhteyden?

• Mietin.vaan
        peppupupu kirjoitti:

Kyllä noita liikkuvia kieliksydeemeitä on:

https://www.amazon.com/gp/product/B015HF6484/ref=as_at?imprToken=A4jCM1AzDN7VeoUelcgtVw&slotNum=21&ie=UTF8&tag=bustle5430-20&camp=1789&linkCode=xm2&creativeASIN=B073CRDG42&th=1

Nyt peppupupu vaan ostamaan hopi hopi!

• kaisanoasaa

Olen jo menossa.

• Glmooria

Toisaalta hyvä asia niille miehille, joiden on vaikea saada ulkonäön takia naista tai sosiaaliset taidot heikot ja niitä meidän maassa riittää.. mutta hygienia tosta on kaukana.

• Naisasialooser11

Älä huijaa itseäsi, ensinnäkin sinä olet rumempi kuin nuo ulkonäön takia naista saamattomat ja toisekseen nuo nukkebordellit ovat erittäin suosittuja maailmalla ja niitä nousee kuin sieniä sateella ja tämä tietty siksi, että myös YT-miehet niitä käyttävät.

Ymmärrän kyllä hätääntymisesi, koska eihän kusinen ja kalanhajuinen ruttureikäsi voi kilpailla nuken puhdasta ja hajutonta sekä kusetonta vastaan.

Pelkillä AT-miehillä nuo bordellit menisivät konkurssiin.

• Glmooria

Älä huijaa itseäsi, ensinnäkin sinä olet rumempi kuin nuo ulkonäön takia naista saamattomat ja toisekseen nuo nukkebordellit ovat erittäin suosittuja maailmalla ja niitä nousee kuin sieniä sateella ja tämä tietty siksi, että myös YT-miehet niitä käyttävät.

Ymmärrän kyllä hätääntymisesi, koska eihän kusinen ja kalanhajuinen ruttureikäsi voi kilpailla nuken puhdasta ja hajutonta sekä kusetonta vastaan.

Pelkillä AT-miehillä nuo bordellit menisivät konkurssiin.

Tais papparaiseen osuta ja upota, kun noin ihon alle meni.. Kyllä aito ihminen voittaa elottoman, hajuttoman ja puhumattoman kumikasan ja monet miehet kiihottuu siitä hajusta. Vientiä riittää niin paljon, ettei tartte hätääntyä. Sinunlaisille nuo nuket kyllä hyvä juttu, kun aitoja naisia ei saa.. Tosin varmaan ällöttäisi, kun monet rumat miehet noitakin hinkanneet.

• vaginahieruri

Kannattaa mennä. Venäläisen omistama, ja puolivenäläinen siellä töissä.
      Saattaa muutama salakamera lähettää kuvaa FSB:lle...
      AIna oon noihin ryzziin luottanu.

• tarkanmarkanätmi

Eikö pitkässä juoksussa säästäisi jos ostaa oman.

• SoliterniuM1977

En aio. En käy myöskään maksullisilla naisilla. Seksi ei ole minulle perustarve. Pystyn elämään ilmankin. Muutenkin seksi ei koskaan ole minulle "vain seksiä". Se on äärimmäisen herkkä kahden ihmisen kohtaaminen ja siksi kuuluu vain rakkaudelliseen parisuhteeseen tai mielummin avioliittoon.

Masturbointi taasen on asia erikseen. Omat kädet riittävät siihen enkä tarvitse tällaisia leluja enkä varsinkaan maksa niistä.

Ei kiitos.

• just_sayin

Asia ei tietysti minulle kuulu... mut toi koko setuppi on imo melko absurdi. *Lèl*

• just_sayin

"Seksinuket lämmitetään kuumailmapuhaltimella ennen käyttöä", (tjsp)

No höh, koprofiilit ei tykkää tuommoisesta. *Lèl*

• just_sayin
        just_sayin kirjoitti:

"Seksinuket lämmitetään kuumailmapuhaltimella ennen käyttöä", (tjsp)

No höh, koprofiilit ei tykkää tuommoisesta. *Lèl*

Tarkotin tietysti nekrofiiljä. *Lèl*

• tulisvaanyhtänarinaa

ensin narisis nukke sitten akka.

• kitinäävitinää

Kauhea narina panon aikana haha.

• kysymyksiäpiisaisi

kestääkö yli 100kg.stakaan. .jos nukke päästää pitkän. pillin ääntä muistuttavan tuhnun pitääkö itse paikata,, ja jos nalli ei napasahda , saako rahat takaisin.

• ddfsfgfdg45tg
        kysymyksiäpiisaisi kirjoitti:

kestääkö yli 100kg.stakaan. .jos nukke päästää pitkän. pillin ääntä muistuttavan tuhnun pitääkö itse paikata,, ja jos nalli ei napasahda , saako rahat takaisin.

Ne on umpikumia eikä mitään ilmatäytteisiä, höhlä!

• Kaisanoasaa

Tuollaisessa paikassa käy vain puliukkoja. Tuskin erottavat nukkea oikeasta naisesta.

• Ahmed.Ahnehtija

Saakohan värikoodilla alennusta ja pääseekö jonon ohi.

• kanttistenpiikkiin

Luultavasti.

• miltähän.näyttää

Olis jotenkin mielenkiintoista ja hauska nähdä, että miten miehet toimivat tositilanteessa tuollaisen nuken kanssa. Se on varmasti järkyttävää katsottavaa. Huh. No ei miettiä pidemmälle.

• rosvoroope_

Niitä videoitahan on netti pullollaan. Tekevät aivan samaa aktia kuin naisenkin kanssa.
        Nussivat edestä ja takaa. Suutelu jää vähemmälle.
        Voisin kuvitella, että ainakin nämä miehet käyvät kokeilemassa noita, jotka harkitsevat oman nuken hankintaa. Ovat kuiteski sen verran kalliita.
        Itse en lämpene nukke seksille. Se vain tuntuu jotenkin säälittävältä panna nuken kanssa kun se on siinä kokonaisena ikäänkuin naista muistuttamassa. Keinovaginoita sinällään minulla on ollut useitakin ja niillä vastaavaa negatiivista fiilistä en saa. Porno pyörimään ja irtoperse sängylle. Kyl se toimii ja on hyvää vaihtelua käsipelille ja moottoroidulle runkkulaitteelle(huippu), mikä löytyy myöskin kaapista.

• pyhä.sylvi
        rosvoroope_ kirjoitti:

Niitä videoitahan on netti pullollaan. Tekevät aivan samaa aktia kuin naisenkin kanssa.
        Voisin kuvitella, että ainakin nämä miehet käyvät kokeilemassa noita, jotka harkitsevat oman nuken hankintaa. Ovat kuiteski sen verran kalliita.
        Itse en lämpene nukke seksille. Se vain tuntuu jotenkin säälittävältä panna nuken kanssa kun se on siinä kokonaisena ikäänkuin naista muistuttamassa. Keinovaginoita sinällään minulla on ollut useitakin ja niillä vastaavaa negatiivista fiilistä en saa. Porno pyörimään ja irtoperse sängylle. Kyl se toimii ja on hyvää vaihtelua käsipelille ja moottoroidulle runkkulaitteelle(huippu), mikä löytyy myöskin kaapista.

On teillä imurit. Lähinnä silmien eteen tulee naurettavaa mielikuvaa. Kaikista noista. Se on vähän sama kuin ajattelisi norpan hinkkaavan jäkäläkalliota.

• en.pääse.tästä
        rosvoroope_ kirjoitti:

Tulee myös mielikuva hiirestä, joka juuston perässä ahtaa itseään loukkuun. Kun sitä PAKKO saada.

• voiko.olla.totta
        rosvoroope_ kirjoitti:

Miksi miehet tekevät itsestään tavattoman naurettavia? Tätä ei nainen kestä lukea selvinpäin.

Miehelle käy mikä vaan kunhan saa työntää johonkin reikään. Jotenkin tuntuu ettei tällä ole älyn kanssa mitään tekemistä.

• rosvoroope_
        voiko.olla.totta kirjoitti:

Miksi miehet tekevät itsestään tavattoman naurettavia? Tätä ei nainen kestä lukea selvinpäin.

Miehelle käy mikä vaan kunhan saa työntää johonkin reikään. Jotenkin tuntuu ettei tällä ole älyn kanssa mitään tekemistä.

Mitä ihmettä sinä höpiset? Luuletko ettei naisilla ole seksileluja. Jopa tv:ssä mainostetaan naisten seksivälineitä. EI ihmisen seksuaalisuudessa ole mitään naurettavaa. Panen minä välillä naisiakin kun vaan irtisaan ja sopiva kaveri löytyy. Ei se seksi naisen kanssa ole mitenkään yhtään sen ihmeellisempää kuin keinovakinankaan paneminen loppujen lopuks.
        Toisaalta kyllä aitoakin on säännöllisesti saatava koska muutoin alan ahdistumaan.

• epätodellisen.outoa
        rosvoroope_ kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä höpiset? Luuletko ettei naisilla ole seksileluja. Jopa tv:ssä mainostetaan naisten seksivälineitä. EI ihmisen seksuaalisuudessa ole mitään naurettavaa. Panen minä välillä naisiakin kun vaan irtisaan ja sopiva kaveri löytyy. Ei se seksi naisen kanssa ole mitenkään yhtään sen ihmeellisempää kuin keinovakinankaan paneminen loppujen lopuks.
        Toisaalta kyllä aitoakin on säännöllisesti saatava koska muutoin alan ahdistumaan.

Jotenkin naurettavaa, että kun v.ttu vilahtaa niin se pyörittää maailmaa. Miehet ovat v.tun vietävissä. Sitten könytään kumisen tekoarsen päällä jos ei muuta. Ei mielikuville mahda mitään.

• kammottavaa
        epätodellisen.outoa kirjoitti:

Jotenkin naurettavaa, että kun v.ttu vilahtaa niin se pyörittää maailmaa. Miehet ovat v.tun vietävissä. Sitten könytään kumisen tekoarsen päällä jos ei muuta. Ei mielikuville mahda mitään.

Ensin toinen mies p.nee nukkea suuhun ja sitten seuraava tulija suutelee. Hyi st.

• katsokaa.peiliin
        pyhä.sylvi kirjoitti:

On teillä imurit. Lähinnä silmien eteen tulee naurettavaa mielikuvaa. Kaikista noista. Se on vähän sama kuin ajattelisi norpan hinkkaavan jäkäläkalliota.

Yhtä naurettavaa kuin naistenkin seksitarvikkeet. Mutta ei niin naurettavaa kuin naiset jotka ovat toimineet useammalle miehelle runkkuvälineenä.

• vielä.kammottavampaa
        kammottavaa kirjoitti:

Ensin toinen mies p.nee nukkea suuhun ja sitten seuraava tulija suutelee. Hyi st.

Ensin toinen mies p.nee naista suuhun ja sitten seuraava tulija suutelee. Hyi st.

• vielä.kammottavampaa kirjoitti:

Ensin toinen mies p.nee naista suuhun ja sitten seuraava tulija suutelee. Hyi st.

Yhhyh, joo hyi. Sitten joku vaimo pussaa sitä suuta joka just pussasi toisen munan jäljiltä pumpattua suuta...

Mut näinhän tekee ihmisetkin, käy vierasta nuolemassa ja pumppaamassa sitten kantaa ne " liskot" kotiin...🤢

Ehkä kuilleessa materiaalussa ei pöpöt elä kumminkaan, toisin kun ihmisessä...

• mazy kirjoitti:

Yhhyh, joo hyi. Sitten joku vaimo pussaa sitä suuta joka just pussasi toisen munan jäljiltä pumpattua suuta...

Mut näinhän tekee ihmisetkin, käy vierasta nuolemassa ja pumppaamassa sitten kantaa ne " liskot" kotiin...🤢

Ehkä kuilleessa materiaalussa ei pöpöt elä kumminkaan, toisin kun ihmisessä...

Jooo kirjaimet...

• Nein

Voiko siitä saada sähköiskuja? Saako purra ja lyödä?

• ddfsfgfdg45tg

Ei niissä ole sähköä. Purra ei varmaankaan saa, tai tulee lasku. Lyömisestä varmaan ei, jos ei jälkiä jää? Siitä vaan läpsimään nukkea silikonipakaroille.

• Heh, sinällään en miellä pettämiseksi mitään seksileluja. Rinnastan ne kaikki masturbaatioon, mutta onhan tuo jotenkin hassua välineurheilua. Ehkä en kumminkaan halua kuulla asiasta enempää...

• En aijo!

• CreepyÄtmi

Saatanpa mennäkin, kun turha on toivoa saavansa eläviltä naisilta maksuakaan vastaan.

• Vilkaisin sivustoa.

No höh. Noi on kaikki niitä analogisia halpismalleja vailla tekoälysimulaatiota, kehonlämmintä ihoa, supistelevaa vaginaa, orkkuvoihkaisuja ja liikuntakykyä. Kuka hullu siitä satasen maksaa, että saa tunnin jyystää silikonipussia, joka makaa aloillaan kuin kuollut kala, eikä edes sano mitään? Samalla hinnalla pääsee Suomessa huoriin, jos panettaa eikä ole kumppania, keltapohjaisilta sivuilta löytyy tarjontaa joka makuun.

Toisaalta vaginahuora...eiku hieroja Kurhinen sanoi haastattelussa, että palvelu on suunnattu etupäässä niille miehille, joilla on jokin este mennä hieromaan tuttavuutta ja toteuttamaan fantasiansa elävän naisen kanssa, kuten esim. ujous, ulkonäköpaineet tms. eli onhan se periaatteessahyvä, että näillekin miehille on jotakin tarjolla, joiden pillunpelko on niin kova, ettei kerta kaikkiaan elävän kanssa uskalla.

• CreepyÄtmi

Pääsee kuka pääsee. Mulle eivät ole maksullisetkaan naiset ole suostuneet antamaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      32
      3515
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1724
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      120
      1492
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1258
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1126
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1113
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1015
    Aihe