Sunnuntaina on taas isänpäivä. Viinamies joi nuorena viinaa ja tapasi naisia yökerhossa bailatessaan. Kun tapasi naisia saattoi perustaa perheen ja saada lapsia. Isänpäivänä kaikki vaivannäkö ja kärsityt krapula-aamut palkitaan kun lapset tuovat hänelle isänpäivälahjoja.
Raitis mies ei nuorena juonut. Hän ei tavannut naisia eikä siten perhettäkään voinut perustaa. Sunnuntain hän on aivan yksin.
Isänpäivä sunnuntaina
8
184
Vastaukset
- kaikysyäsaa
Miksei Viinamies sitten perustanut perhettä sen yökerhossa tapaamansa naisen kanssa?
- familyman22
Eiköhän viinamiehellä ole jo perhe ja lapsia.
Hänhän vain yrittää auttaa muita että muutkin saisivat oman perheen eivätkä jäisi yksin.
- isänpäiväsankari
Parempi juoda nuorena kuin katua vanhana.
- trolli
Oli isä tai ei, sunnuntaina jo aamulla saavat puuron, maidon ja kahvin lisäksi suklaakääretorttua siivun tai rahkaomanapiirakkaa palasen, tai voisilmäpullan valinnaisesti. Samat etuudet koskevat naisia.
Päiväkahveilla sitten talotarjoaa täytekakkua kahvittelijoille... tai samaa sorttia vaihtoehtoisesti-> kuin jo aamukahveillakin on ollut tarjolla!... (ilman puuroa,=´D.) Sunnutaina sytytän kynttilän isän muistolle. Faija nukkui pois jo muutama vuosi sitten.
Tyttäret tulevat huomenna luokseni, ihan kiva isänpäivä siis tiedossa.
Omaani isääni en pidä yhteyksiä, en ole pitänyt enää vuosiin.Tytöt on muualla silloin eli aamukahvit saa itse keitää. Isälle varmaan tulee soiteltua vaikka tietää että melko turhana päivänä sekin tuota pitää. Itselläkin vähän samat ajatukset ja kun valtiokaan ei juuri noteeraa asiaa kun ei ole viralliseksi liputuspäiväksi päässyt niin aika normi sunnuntain tahtiin mennään.
Kauppiaille tietysti hyvä kun saavat muutaman ylimääräisen paidan ja kalsarit myytyä niin on taas hyllyissä tilaa ylihintaiselle joulurihkamalle.- trolli
Faija oli eilisen päivän kaupungissa ja yöpyi Emon ja mun luona, mä päivystin yökkönä. Faija lähti iltapäivällä mökilleen, pikkusiskoni kanssa. Faija viikoloppu isänä viettää nyt aikaansa ja Pojukin lähti mukaan, palaavat sunnuntai iltapäivällä. Vanhemmat sisarukseni tulevat klo 17 jälkeen kakkukahveille ja onnittelu kierrokselle.
Katan kahvipöydät valmiiksi ja tarjottavat kaappeihin... täytekakku jääkaappiin! Kai joku voi keittää kahvit ja ottaa kaapeista ne tarjottavat... jollei kukaan muu niin Faija itse kyllä suoriutuu hommasta!
Mä vietän mieluummin aikaani töitä tehden, saattaa olla pientä kahnausta kotonani... muutamista asioista, jos systeriä yhtään tunnen!
Asia ei kuulu mulle, enkä aio osallistua puolesta tai vastaan... ainakaan tässä vaiheessa.
Kina ei koske minua henkilökohtaisesti.... joten hoitakoot välinsä ihan miten taitavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.313366Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1191488
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241237Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141103Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015