Mjaaa aattelin kynityttää pääni tämmäseksi, onko hirvee?
https://goo.gl/images/rkbdFq
Tartteeko nyt häpee?
Kampaajalle huomenna
109
882
Vastaukset
Kauniit kasvot, ja kampaus sopii niihin hyvin.
mazy kirjoitti:
Niin tuolle, mun naamasta en ole niin varma...mut muuten, poikamainen pituus/ tyyli?
Kaikki kampaukset eivät sovi kaikkiin kasvoihin.
Palstamäki kirjoitti:
Kaikki kampaukset eivät sovi kaikkiin kasvoihin.
Niii8, siks mietinkin...noh. Otan riskin. 😏
Kasvaahan ne takas..haluan vaan kaiken värjätyn hiuksen pois ja kasvattaa oman hiusvärin hiusta..ts. lopetan hiusten värjäilyt tykkänään. Täysin naturelli väri jatkossa.- Mietihänvielä
mazy kirjoitti:
Kasvaahan ne takas..haluan vaan kaiken värjätyn hiuksen pois ja kasvattaa oman hiusvärin hiusta..ts. lopetan hiusten värjäilyt tykkänään. Täysin naturelli väri jatkossa.Leikkaahan tuollainen vaan. Sen jälkeen miehestäsi tuntuu kuin pikkupoikaa nussisi. Jos tosin on normihetero niin leikkauksen jälkeen ei koske suhun kepilläkään. On siinä sen verta poikamainen tukka.
Mietihänvielä kirjoitti:
Leikkaahan tuollainen vaan. Sen jälkeen miehestäsi tuntuu kuin pikkupoikaa nussisi. Jos tosin on normihetero niin leikkauksen jälkeen ei koske suhun kepilläkään. On siinä sen verta poikamainen tukka.
Äääää, se ei ole hiusfriikki. Kyllä se mun kropasta naisen löytää, voin vannoa. Kukaan ei voi erehtyä mieheksi luulemaan vaikka ois ihan kalju nahkanuppi.😄
Oon kyllä varsin naisen mallinen...🤣- wanhaämmä
mazy kirjoitti:
Kasvaahan ne takas..haluan vaan kaiken värjätyn hiuksen pois ja kasvattaa oman hiusvärin hiusta..ts. lopetan hiusten värjäilyt tykkänään. Täysin naturelli väri jatkossa.Tuossa kuvan kampauksessa on värjäys. Latvat vaaleammat kuin tyvi, voi olla muitakin kikkoja. Siitä tulee tuo kiva elävä vaikutelma. Tasavärisenä tulos on erilainen.
Mutta on hieno! wanhaämmä kirjoitti:
Tuossa kuvan kampauksessa on värjäys. Latvat vaaleammat kuin tyvi, voi olla muitakin kikkoja. Siitä tulee tuo kiva elävä vaikutelma. Tasavärisenä tulos on erilainen.
Mutta on hieno!Juu niin on, mutta lyhyys oli se mitä haisn. Tuli lyhyt. Lyhyempi. :D
Entäs väri?
Mä jättäisin päältä pidemmäks.mazy kirjoitti:
Vaalea...ok. Kirjataan ylös...päältä piemmät. 😃
Vaikka näin..
https://cdn.viagogo.net/img/cat/4129/1/37.jpgmazy kirjoitti:
Vaalea...ok. Kirjataan ylös...päältä piemmät. 😃
Jos olis kauniin mallinen takaraivon kohtaa kallo, ottasin tämän...
https://goo.gl/images/xr111N
...mut ei käy noin lyhyt...pyöryläkin päälaella.😣Wwuwuw kirjoitti:
Vaikka näin..
https://cdn.viagogo.net/img/cat/4129/1/37.jpgHeh, se on jo tommonen!😝
- ÄtmiToteaa
mazy kirjoitti:
Jos olis kauniin mallinen takaraivon kohtaa kallo, ottasin tämän...
https://goo.gl/images/xr111N
...mut ei käy noin lyhyt...pyöryläkin päälaella.😣Älä nyt vitussa mene tolleen siiliksi hiuksiasi ajamaan, niin näytät sen jälkeen femakolta.
Femakoilla on lyhyet hiukset. ÄtmiToteaa kirjoitti:
Älä nyt vitussa mene tolleen siiliksi hiuksiasi ajamaan, niin näytät sen jälkeen femakolta.
Femakoilla on lyhyet hiukset.Mulla on nytkin lyhyet, mutta haluan vielä lyhyemmät. Valitettavasti siilitukka on poissuljettu, koska äiti kuljetti mua pienenä kassissa ja pää osui kiviin ja kantoihin...eikä kallo ole kauniin pyöreä takaraivolta...😖
mazy kirjoitti:
Mulla on nytkin lyhyet, mutta haluan vielä lyhyemmät. Valitettavasti siilitukka on poissuljettu, koska äiti kuljetti mua pienenä kassissa ja pää osui kiviin ja kantoihin...eikä kallo ole kauniin pyöreä takaraivolta...😖
Niin kun tuossa Al Pacinolle totesin, syy on se että haluan kaiken värjätyn hiuksen pois hiuksistani. Totaalisesti pois, sitten alan kasvattaa vähän pidempää mallia...olkapäille.
Mut haluan täysin aidon oman sävyn kaikkialle. Lopetan hiusten värjäilyn..ehkä raita tai pari joskus. Mut ei koko pään sävyjä enää nietu...mazy kirjoitti:
Mulla on nytkin lyhyet, mutta haluan vielä lyhyemmät. Valitettavasti siilitukka on poissuljettu, koska äiti kuljetti mua pienenä kassissa ja pää osui kiviin ja kantoihin...eikä kallo ole kauniin pyöreä takaraivolta...😖
Juu ja jos joku ätmi antaa neuvoja, niin kannattaa tehdä tismalleen päinvastoin.
Onko sulla rastoja ollut ikinä?Wwuwuw kirjoitti:
Juu ja jos joku ätmi antaa neuvoja, niin kannattaa tehdä tismalleen päinvastoin.
Onko sulla rastoja ollut ikinä?Ei oo ollut rastoja. En oikeen tykkää itellä rastoista ees ajatuksena. Joillekin sopii...Mariska esim.
mazy kirjoitti:
Ei oo ollut rastoja. En oikeen tykkää itellä rastoista ees ajatuksena. Joillekin sopii...Mariska esim.
Hassua etä mainitsit Mariskan kun mua on joskus siihen verrattu.. todin ainoa syy tais olla rastat..
Eva Wahlström jostain syystä matkii mun tyyliä..
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2017-04/eva_inline.jpg?itok=Lt-By1G5Wwuwuw kirjoitti:
Hassua etä mainitsit Mariskan kun mua on joskus siihen verrattu.. todin ainoa syy tais olla rastat..
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2017-04/eva_inline.jpg?itok=Lt-By1G5Heh, hauska yhteensattuma. Niii sulla on tommonen undercut toisella sivulla? Onko rastojakin?
Minust Mariskan kasvoihin sopi rastat...mun naamaan ne näyttäs ei varmana hyvälle. Parhaiten mulle sopis tuommonen puolipitkä mitä suunnittelen kasvattavani. Siinä mitassa säilyy vielä jotenkin hyvänä...- ddddddd
Käyttää hiuspidennyksiä ja lyhentää sitä mukaa kun oma hius kasvaa niin saa heti sellaisen mitä lopulta haluaa. Eikös hyvä idea.
mazy kirjoitti:
Heh, hauska yhteensattuma. Niii sulla on tommonen undercut toisella sivulla? Onko rastojakin?
Minust Mariskan kasvoihin sopi rastat...mun naamaan ne näyttäs ei varmana hyvälle. Parhaiten mulle sopis tuommonen puolipitkä mitä suunnittelen kasvattavani. Siinä mitassa säilyy vielä jotenkin hyvänä...Kummatkin sivut on lyhyet..otsafleda taas on pitkä..samoin nää rastat. Mä oon niitä tässä availlu päistään avonaiseksi semmoset 10 -15 cm.. 😊
mazy kirjoitti:
Heh, hauska yhteensattuma. Niii sulla on tommonen undercut toisella sivulla? Onko rastojakin?
Minust Mariskan kasvoihin sopi rastat...mun naamaan ne näyttäs ei varmana hyvälle. Parhaiten mulle sopis tuommonen puolipitkä mitä suunnittelen kasvattavani. Siinä mitassa säilyy vielä jotenkin hyvänä...Mä muuten kerran laitoin kuvan musta silloin siinä aijaa-ketjussa jossa mulla oli hauveli sylissä..se oli joskus kolme-neljä vuotta sitten otettu..
Jos muistanet.ddddddd kirjoitti:
Käyttää hiuspidennyksiä ja lyhentää sitä mukaa kun oma hius kasvaa niin saa heti sellaisen mitä lopulta haluaa. Eikös hyvä idea.
Mulla on ollut hiuspidennykset, rasittavat hoitaa kun hius kasvaa. Solmussa siitä yhdyskohdasta aina...mulla oli semmoset kuumalla sulatettavat sinetit, pötkylä minkä ympärille oma hius kasvoi ja kiertyi...
Sillon oli melkein ristiselkään hiukset...Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten kerran laitoin kuvan musta silloin siinä aijaa-ketjussa jossa mulla oli hauveli sylissä..se oli joskus kolme-neljä vuotta sitten otettu..
Jos muistanet.Muistan, hyvä kuva oli. 👍
Wwuwuw kirjoitti:
Kummatkin sivut on lyhyet..otsafleda taas on pitkä..samoin nää rastat. Mä oon niitä tässä availlu päistään avonaiseksi semmoset 10 -15 cm.. 😊
Haa,nyt sain mielikuvan. Muistan sun kuvat ja ynnäilen. Työkaverilla oli samanmoiset, vaan pitkä kirkuvan punainen tukka..☺️
mazy kirjoitti:
Haa,nyt sain mielikuvan. Muistan sun kuvat ja ynnäilen. Työkaverilla oli samanmoiset, vaan pitkä kirkuvan punainen tukka..☺️
Mä näen hiukset edelleen uusiutuvana luonnonvarana...
Ja asusteena, somisteena..kyllä mä myönnän turhamaisuuteni.
Ja jos turhamaisuutta miettii pintaa syvemmälle, niin valtaosa meidänkin elämästä koostuu turhuudesta.. Tai sitten koko elämä..🤗- ÄtmiToteaa
Wwuwuw kirjoitti:
Onko sulla rastoja ollut ikinä?Mulla on kallossa kuhmuja ja arpikin on kallossa.
Mut päänahka kandee värjätä vähän tummemmaksi, mitä huomasin, kun ajoin 0.8 mm pituuteen kotiparturikoneella.
Päänahka ei päivety kauniin ruskeaksi, kun on hiukset.
Jos haluaa päänahan kauniin rusketuksen, niin pää kaljuksi tai ruskeaa sävytettä päänahkaa, muuten näyttää kalkkilaivan kapteenilta eli nainen, pidä pitkät hiukset, ei missään tapauksessa olkapäille ulottuvia lyhempiä hiuksia. ÄtmiToteaa kirjoitti:
Mulla on kallossa kuhmuja ja arpikin on kallossa.
Mut päänahka kandee värjätä vähän tummemmaksi, mitä huomasin, kun ajoin 0.8 mm pituuteen kotiparturikoneella.
Päänahka ei päivety kauniin ruskeaksi, kun on hiukset.
Jos haluaa päänahan kauniin rusketuksen, niin pää kaljuksi tai ruskeaa sävytettä päänahkaa, muuten näyttää kalkkilaivan kapteenilta eli nainen, pidä pitkät hiukset, ei missään tapauksessa olkapäille ulottuvia lyhempiä hiuksia.Noooooo ensin tosi lyhyt, heti huomenna ja sit alkaa kasvatus. Noin 3 vuotta ja on taas naisen hiukset, mul kasvaa hitaasti hiukset...karvat ylipäänsä.
Mitä sävytettä meinaat, ruskettavaa voidetta vaiko?mazy kirjoitti:
Mulla on ollut hiuspidennykset, rasittavat hoitaa kun hius kasvaa. Solmussa siitä yhdyskohdasta aina...mulla oli semmoset kuumalla sulatettavat sinetit, pötkylä minkä ympärille oma hius kasvoi ja kiertyi...
Sillon oli melkein ristiselkään hiukset...Ahaa! Mielenkiintoista! Eikö juurikasvun ja sinetin väli huopaannu helposti? Itse haaveilin myös hiustenpidennyksistä. Ratkaisin asian sillä, että olen jo vuosia käyttänyt todella laadukkaita hoitoaineita. On kyllä todella pitkät hiukset nykyään. Latvat kaikesta huolimatta huonossa kunnossa. En vaan raaski leikkauttaa senttiäkään. Oliiviöljy on hyvä ja halpa keino. Sen vaan pitää antaa vaikuttaa tarpeeksi kauan. Vaikka yön yli.
Wwuwuw kirjoitti:
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2017-04/eva_inline.jpg?itok=Lt-By1G5Todella makeet hiukset!
Mariaaaaaa kirjoitti:
Ahaa! Mielenkiintoista! Eikö juurikasvun ja sinetin väli huopaannu helposti? Itse haaveilin myös hiustenpidennyksistä. Ratkaisin asian sillä, että olen jo vuosia käyttänyt todella laadukkaita hoitoaineita. On kyllä todella pitkät hiukset nykyään. Latvat kaikesta huolimatta huonossa kunnossa. En vaan raaski leikkauttaa senttiäkään. Oliiviöljy on hyvä ja halpa keino. Sen vaan pitää antaa vaikuttaa tarpeeksi kauan. Vaikka yön yli.
Kyllä se huopaantuu joo. Meni poikkikin helposti sitten ne kuivahtavat ja hapertuvat hiukset. kaunista luonnonhiusta intiastahan se oli. Mutta ei vaan mun juttu. :)
Mä koen lyhyen hiusmallin omakseni, se on jotenkin enemmän mä. Ihailen kyllä pitkiä hiuksia kellä semmoset kauniit ja runsaat on. Upeita pitkiä hiuksia välillä näkee. Ja eihän pitkät hiuksetkaan kaikille sovi. Jotkut hukkuu kasvoineen sinne pehkon alle. :)
Mäkin kävin 2 viikon välein kampaajalla, kun oli hiusjatkot. Kallista puuhaa. Mut tulipahan kokeiltua. Meille tuli sukulaisia kylään, joten iltapäivän jatkoja!!! palaan taas illalla. :)Mariaaaaaa kirjoitti:
Ahaa! Mielenkiintoista! Eikö juurikasvun ja sinetin väli huopaannu helposti? Itse haaveilin myös hiustenpidennyksistä. Ratkaisin asian sillä, että olen jo vuosia käyttänyt todella laadukkaita hoitoaineita. On kyllä todella pitkät hiukset nykyään. Latvat kaikesta huolimatta huonossa kunnossa. En vaan raaski leikkauttaa senttiäkään. Oliiviöljy on hyvä ja halpa keino. Sen vaan pitää antaa vaikuttaa tarpeeksi kauan. Vaikka yön yli.
Kyllä se huopaantuu joo. Meni poikkikin helposti sitten ne kuivahtavat ja hapertuvat hiukset. kaunista luonnonhiusta intiastahan se oli. Mutta ei vaan mun juttu. :)
Mä koen lyhyen hiusmallin omakseni, se on jotenkin enemmän mä. Ihailen kyllä pitkiä hiuksia kellä semmoset kauniit ja runsaat on. Upeita pitkiä hiuksia välillä näkee. Ja eihän pitkät hiuksetkaan kaikille sovi. Jotkut hukkuu kasvoineen sinne pehkon alle. :)
Mäkin kävin 2 viikon välein kampaajalla, kun oli hiusjatkot. Kallista puuhaa. Mut tulipahan kokeiltua. Meille tuli sukulaisia kylään, joten iltapäivän jatkoja!!! palaan taas illalla. :)- hcääätmi
Wwuwuw kirjoitti:
Vaikka näin..
https://cdn.viagogo.net/img/cat/4129/1/37.jpgOnko tuo Billy Idol?
hcääätmi kirjoitti:
Onko tuo Billy Idol?
Mitähän sillekin on tapahtunut? Vasta 62...
https://www.famousbirthdays.com/headshots/billy-idol-6.jpg
Mulla oli joskus teininä Suosikin juliste seinässä, jossa oli tuo samainen herra nuorena ja kauniina.
No, Naulapää ainakin diggailee..Wwuwuw kirjoitti:
Mitähän sillekin on tapahtunut? Vasta 62...
https://www.famousbirthdays.com/headshots/billy-idol-6.jpg
Mulla oli joskus teininä Suosikin juliste seinässä, jossa oli tuo samainen herra nuorena ja kauniina.
No, Naulapää ainakin diggailee..Oi noita aikoja...
https://m.youtube.com/watch?v=BcTRkipVzgU
Sweet sixteen..
Tahi tämmäset vaihtikset...oikeanpuoleinen eritoten, missä glassit nenällä...
https://goo.gl/images/6vAQ56
Noniiin tuomio?Wwuwuw kirjoitti:
No mun mielestä tossa on parasta se väri..mut sähän et sitä enää halua..
En halua väriä, oon huomannut tykkääväni tuosta mun naturellista väristä, joka puskee tuolta esiin. Siinä on valmiiksi sävyerojakin...eessä on vaaleampia viiruja, kuin raitoja.
Kesällä vaalenee aika reippaastikin ohimoilta ja sivulta. Joku tuhkavaalea raita tai ultravaalea vois tulla kyseeseen. Mut semmonen mikä istuu omaan väriin luontevasti.mazy kirjoitti:
En halua väriä, oon huomannut tykkääväni tuosta mun naturellista väristä, joka puskee tuolta esiin. Siinä on valmiiksi sävyerojakin...eessä on vaaleampia viiruja, kuin raitoja.
Kesällä vaalenee aika reippaastikin ohimoilta ja sivulta. Joku tuhkavaalea raita tai ultravaalea vois tulla kyseeseen. Mut semmonen mikä istuu omaan väriin luontevasti.Mä taas just äsken värjäsin edestä ja sivusta tummanruskeiksi... Takaa se on luonnostaan semmonen.
Jotenkin vaan tekee pirteemmän näkösen..🤔Wwuwuw kirjoitti:
Mä taas just äsken värjäsin edestä ja sivusta tummanruskeiksi... Takaa se on luonnostaan semmonen.
Jotenkin vaan tekee pirteemmän näkösen..🤔Kyllähän värit on kauniita ja niillä on kiva leikkiä, sulla on käsittääkseni aika tummahko ihokin, ettet oo kalkkilaivan kapteeni?😃
mazy kirjoitti:
Kyllähän värit on kauniita ja niillä on kiva leikkiä, sulla on käsittääkseni aika tummahko ihokin, ettet oo kalkkilaivan kapteeni?😃
Ai jaa... Semmonen pisamainen naama ainakin on, tosin kyllä mä rusketunkin..
Wwuwuw kirjoitti:
Sitä just meinasin, että rusketut ette pala. Mulla on pisamia kans, nenässä erityisesti...poskissa ei enää. Mut mä palan helposti, maitonahka...
- näytä.kuvasi
Wwuwuw kirjoitti:
missä olit kuvassa suuret silmät niin nätti ainakin olit voisit pistää koko kasvo kuvasi ja samalla nähtäis kampaus tyylisi
- ÄtmiToteaa
Kyllä naisella kuuluu olla tukka, eikä mikään lyhyt tukka, vaan pitkä tukka.
Hiuksethan on naisella kruunu.
Naiselle ei edes sovi lyhyet hiukset, koska hiukset tekee naisesta naisellisen.
Miehelle on luontaista lyhyt tukka.
Eivät miehet kaljuuntuisi, jos tukka olisi tarkoitettu miehen päähän eli luonto harventaa miehen päätä, jollei tämä itse sitä tee.
Moni mies tekeekin harvennuksen itse kotiparturikoneella ja tulos on lyhyt siili tai kalju.Eli pidät täysin kauheena, jos nainen kynittää päänsä lyhyeksi? Mut kun se olis tarpeellinen toimenpide.😃
Mikä siinä pitkässä tukassa on niin maagista? Kyllähän joillekin miehillekin sopii pitkät hiukset. On jopa upeampia jollakin miehillä pitkät hiukset, mitä naisilla. ☺️mazy kirjoitti:
Eli pidät täysin kauheena, jos nainen kynittää päänsä lyhyeksi? Mut kun se olis tarpeellinen toimenpide.😃
Mikä siinä pitkässä tukassa on niin maagista? Kyllähän joillekin miehillekin sopii pitkät hiukset. On jopa upeampia jollakin miehillä pitkät hiukset, mitä naisilla. ☺️Mä oon käyny viime aikoina aika harvoin täällä.., enkä tiedä meiningistä..
Onks esim Dissee näkyny..? 🤣mazy kirjoitti:
Eli pidät täysin kauheena, jos nainen kynittää päänsä lyhyeksi? Mut kun se olis tarpeellinen toimenpide.😃
Mikä siinä pitkässä tukassa on niin maagista? Kyllähän joillekin miehillekin sopii pitkät hiukset. On jopa upeampia jollakin miehillä pitkät hiukset, mitä naisilla. ☺️"Perinteiset" äijät haluaa päättää eukkojensa hiustenkin pituuden.. mm.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä oon käyny viime aikoina aika harvoin täällä.., enkä tiedä meiningistä..
Onks esim Dissee näkyny..? 🤣On se välillä ollut puskaväjynä...mut vissiin vähemmän.
Tääl nyt jutut mikskään muutu, etenee kun kaunarit. Kuukauden päästä sama kohtaus menossa...🤣Wwuwuw kirjoitti:
"Perinteiset" äijät haluaa päättää eukkojensa hiustenkin pituuden.. mm.
Siks perinteisiä on hyvä karttaa...😉😋
mazy kirjoitti:
On se välillä ollut puskaväjynä...mut vissiin vähemmän.
Tääl nyt jutut mikskään muutu, etenee kun kaunarit. Kuukauden päästä sama kohtaus menossa...🤣Niinpä... tai Emmerdale. Joo no mulla on vaan tää yks sivu tässä auki..mutta jos törmäät siihen, niin kerro että mullon nyt se kisuli..
Ja me kilpaan kiipeillään tota meitin ryijyä pitkin..
Öitä lättäjalka! Hah. ( Muistan kun jossin ketjussa niin sanoit ja mullakin on lättikset..niillä on hyvä uida..)Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä... tai Emmerdale. Joo no mulla on vaan tää yks sivu tässä auki..mutta jos törmäät siihen, niin kerro että mullon nyt se kisuli..
Öitä lättäjalka! Hah. ( Muistan kun jossin ketjussa niin sanoit ja mullakin on lättikset..niillä on hyvä uida..)Ai niin sillä kissalla on kummi ja huomenna tai joskus pidetään kissanristiäiset..Ny tuo hyppäs sylkkyyn ja hyrisee kovemmin kuin vanha pakastin..🤣
Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä... tai Emmerdale. Joo no mulla on vaan tää yks sivu tässä auki..mutta jos törmäät siihen, niin kerro että mullon nyt se kisuli..
Öitä lättäjalka! Hah. ( Muistan kun jossin ketjussa niin sanoit ja mullakin on lättikset..niillä on hyvä uida..)Eiköhän se tuolla musaa linkittele? Jos oikein olin tajuvani. :)
Lets go lättäjalat! Hyvät yöt Wuhweli..:D kisumisulle rapsutuksia...- puskatouho
Wwuwuw kirjoitti:
Öitä lättäjalka! Hah. ( Muistan kun jossin ketjussa niin sanoit ja mullakin on lättikset..niillä on hyvä uida..)Jaa, vai kisulin sait.... No hyvä. :o)
Tuliksen nimeks touho? :oD
No ei oo tullut palstalla juurikaan käytyä. Jotenkin ei enää nappase samalla tavalla vaan alkoi käydä oikeastaan kupoliin koko touhu. Mutta pitää sitä aikaajoin ainaskin käydä vähän katsastamassa miten teille höppänöille kuuluu. :o)
Mazylle jo morjestelin ja nyt sulle, että homma hanskassa ja sit takas puskiin. Se on moro! Sano muurari kun piippuun putos. :oD puskatouho kirjoitti:
Jaa, vai kisulin sait.... No hyvä. :o)
Tuliksen nimeks touho? :oD
No ei oo tullut palstalla juurikaan käytyä. Jotenkin ei enää nappase samalla tavalla vaan alkoi käydä oikeastaan kupoliin koko touhu. Mutta pitää sitä aikaajoin ainaskin käydä vähän katsastamassa miten teille höppänöille kuuluu. :o)
Mazylle jo morjestelin ja nyt sulle, että homma hanskassa ja sit takas puskiin. Se on moro! Sano muurari kun piippuun putos. :oDAi niin..Touhohan sen nimeks piti...mä unohdin..ja se on tyttö. Sen nimi on nyt Pommi. Sai nimensä pikkasen rasistisesta vitsistä, kun ukko sano kotona että siihen on varmaan pommi piilotettu..kas kun sen edelliset omistajat, joilta me se haettiin, oli jotain arabeja..
Olen mä sitä Mirkuksikin sanonut..Toissapäivänä se raapas vahingossa mun silmäluomea niin, että se turpos ja näytin mongoloidilta pari päivää..nyt vasta suht normaali..
Ja mitä sä puskailet perkele vie... Et ois sille naiselles sanonut sun nimimerkkiä, vaikket mitään häpeiskään, niin kyllä se kuitenkin rajoittaa omia sanomisia, etenkin noin tuoreessa jutussa...
Mäkin oon aika kyllästynyt tähän touhuun..touhupyllyilyyn.. 😄
Kato pingviini...🐧
hihii- jalatjopöydällä
Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin..Touhohan sen nimeks piti...mä unohdin..ja se on tyttö. Sen nimi on nyt Pommi. Sai nimensä pikkasen rasistisesta vitsistä, kun ukko sano kotona että siihen on varmaan pommi piilotettu..kas kun sen edelliset omistajat, joilta me se haettiin, oli jotain arabeja..
Olen mä sitä Mirkuksikin sanonut..Toissapäivänä se raapas vahingossa mun silmäluomea niin, että se turpos ja näytin mongoloidilta pari päivää..nyt vasta suht normaali..
Ja mitä sä puskailet perkele vie... Et ois sille naiselles sanonut sun nimimerkkiä, vaikket mitään häpeiskään, niin kyllä se kuitenkin rajoittaa omia sanomisia, etenkin noin tuoreessa jutussa...
Mäkin oon aika kyllästynyt tähän touhuun..touhupyllyilyyn.. 😄
Kato pingviini...🐧
hihiiNo johan!
No mä puskailen, kun en mä enää tätä jaksa silleen. Ei mun naista nämä edes kiinnosta, se ei oikeen tajua edes tässä sitä vähäsintäkään järkeä. Mä oon puskissa ihan muista syistä. Ei oo enää kiva olla silleen se Dissi, kiva on teidät tuntee vaikka Mazyn kanssa täällä, mutta se Dissimäisyys vähän turha taakka...tiijätsää? Kässäätsää?
Mä oon lukenut kirjoja ja kaikenlaista omaa juttua tehnyt nyt. Mutta vielä mä luen näitä juttuja joskus...tänään ja siis eilen vaan ajattelin vähän tarkemmin tutkia. Etsin siis tuttuja. Ja siinäpä kaikki...yövuorossa aikani kuluksi. :o)
No niinpä on pingu siinä. :oD Et sä ainaskaan ole kummoiseksi muuttunut....pikkulapsi aina. Ja se on hyvä. :o)
Taijanpa piipahtaa vielä yötupakilla, tsekata työhommat ja ottaa kuules kunnon unet, jos vaan hommat antaa periks...enpä kehtaa katos ressata yhden työn takia...sitä paitsi nyt alkoi sunnuntailisät juosta....nehän on heti tuplasti isommat, kun ei tee mitään ja vielä nukkuu. :oD Oon mä sit kunnon kehveli! :oD
- ei.osaa.neuvoa
no en tiedä miten ammattitaitoisia kampaajat on eli tietääkö mikä sopii toiselle ja mikä ei sovi ja jos sinulla on lyhyet hiekset niin kai se sopii sinulle niin kampaajilla täytyisi olla erilaisia peruukkeja joita voisi kokeilla asiakkaille eli asiakas näkisi sopiiko joku tyyli tai malli hänelle ja sitten vasta tekisi päätöksen niin ainakin naiselle se sopi
Oikeastaan kysymys oli retorinen, lähinnä hain sitä mikä jakaa mielipiteet. Ja vähän helpotusta omaan valintaan, päädyin tuohon ekaan kuvaan...siihin malliin. Vahalla saan aamuisin sutastua ja eiku menoks...
Oikeastaan en nyt välitä edes onko tukkani kuinka hyvännäköinen, sopiiko se ees mulle välttämättä kun se on vain kertaheitolla oma hius esiin tyyppinen ratkaisu...
Värijäämät on aika karseet ja niistä pitää päästä eroon asap. Mut ajattelin vähän kalastella ideoitakin, omat on äkkiä aika fakkiutuneita...ja tääl tuntuu olevan trenditietoisiakin ihmisiä.
Joilta voi saada hyviä ehdotuksia, sainkin...mutta sulattelen. ☺️- tee.irokeesi
mazy kirjoitti:
Oikeastaan kysymys oli retorinen, lähinnä hain sitä mikä jakaa mielipiteet. Ja vähän helpotusta omaan valintaan, päädyin tuohon ekaan kuvaan...siihin malliin. Vahalla saan aamuisin sutastua ja eiku menoks...
Oikeastaan en nyt välitä edes onko tukkani kuinka hyvännäköinen, sopiiko se ees mulle välttämättä kun se on vain kertaheitolla oma hius esiin tyyppinen ratkaisu...
Värijäämät on aika karseet ja niistä pitää päästä eroon asap. Mut ajattelin vähän kalastella ideoitakin, omat on äkkiä aika fakkiutuneita...ja tääl tuntuu olevan trenditietoisiakin ihmisiä.
Joilta voi saada hyviä ehdotuksia, sainkin...mutta sulattelen. ☺️niin luulisi ainakin mitä lyhyempi niin helppo hoitoisempi niin kuvan naiselle sopi samoin laulaja pinkille niin sinun päätöksesi tai jos varman päälle pelaat niin teet jonkin kampauksen joka aiemminkin on sopinut sinulle niin tee sellainen mistä itse tykkäät
tee.irokeesi kirjoitti:
niin luulisi ainakin mitä lyhyempi niin helppo hoitoisempi niin kuvan naiselle sopi samoin laulaja pinkille niin sinun päätöksesi tai jos varman päälle pelaat niin teet jonkin kampauksen joka aiemminkin on sopinut sinulle niin tee sellainen mistä itse tykkäät
Helppous houkuttaa, myönnän. Olen patalaiska hiusten kanssa...moottoripyöräilyä kun vielä harrastin, niin lyhyt tukka oli jotenkin helppo. Ja vähempi kuuma. Silloin jo miellyin nuorempana lyhyisiin hiuksiin...
Irokeesi on aika raju!🤣- sopiiko.nuttura.malli
mazy kirjoitti:
Helppous houkuttaa, myönnän. Olen patalaiska hiusten kanssa...moottoripyöräilyä kun vielä harrastin, niin lyhyt tukka oli jotenkin helppo. Ja vähempi kuuma. Silloin jo miellyin nuorempana lyhyisiin hiuksiin...
Irokeesi on aika raju!🤣tee ainakin jokin helppohoitoinen ja tee sellainen joka on sinulle ennenkin sopinut ja kun koulua ja töissä käyt niin helpompi lähteä aamuisin kun on helppo hoitoinen ja senkin ajan saat nukkua pidempään ja muutoinkin helppompi pestä ja kuivata ja jos vähän pidemmästä tykkäät niin teet sellaisen niin päätös on sinun
sopiiko.nuttura.malli kirjoitti:
tee ainakin jokin helppohoitoinen ja tee sellainen joka on sinulle ennenkin sopinut ja kun koulua ja töissä käyt niin helpompi lähteä aamuisin kun on helppo hoitoinen ja senkin ajan saat nukkua pidempään ja muutoinkin helppompi pestä ja kuivata ja jos vähän pidemmästä tykkäät niin teet sellaisen niin päätös on sinun
Juu, kyllä mä aina lopulta teen päätöksen oman makuni mukaan. :)
Nuorempana sopi paremmin lyhyt, kun kasvot oli paremmin kuosissa. Mutta nyt en aattele kyllä sopimista niinkään, lähinnä noita muita etuja vaan. :)
- ÄtmiToteaa
Naisten kannattaa pitää vaan hiukset pitkinä, eikä kyniä hiuksiaan.
Nuorena ne hiukset kasvaa ja kukoistaa, mutta, kun tulee kurppa ikään, niin alkaa ne naisellakin hiukset ohentumaan ja harventumaan ja hiuskasvu hidastumaan.
Viimeistään silloin nainen toivoo, että olisi antanut hiusten vaan olla pitkänä eli pyllyn yli ulottuvia.Mä en ole havainnut tämmöstä ohentumista, päinvastoin. Paksuuntunut iän myötä tai sitten tyyntä myrskyn edellä...mutta lyhyttä tukkaa en kyllä miellä mihkään ikään. Tukkamalleja kyllä on mitkä mieltyy paremmin tädeille, kun typyille...
- ilmeisesti.lyhyt.tukka
Öh, onko tukka pitkä vasta kun se yltää pyllyn yli? En haluisi ikinä noin pitkää.
- dfdsfsds
Taitaa pikemminkin miehille noin käydä?
- eituota
No eiiii...
Eihän nyt kenenkään hiuksiaan pidä hävetä tai anteeksi pyydellä mutta jos nyt mielipiteitä kyselet niin itse vähän vanhanaikaisena pidän siitä että naisella olisi pidemmät hiukset kuin miehellä. Toki on myönnettävä että joskus on vähän ajatuksen särmiä joutunut hiomaan kun kaduilla kävelee. Varsinkin leveäharteinen mies jolla on pidemmät hiukset on kyllä vaikuttava näky mutta jos on kovin hintelä kaveri ja pitkät hiukset niin vähän vaikuttaa sellaiselta loukuilla pyydettävän oloiselta.
Ehkä tällaiselle romantiikkaan taipuvaiselle miehelle yksi visuaalisesti kauneinpia hetkiä on kun pidempään ollaan oltu lähekkäin ja suudeltu ja nainen istahtaa tai nousee seisomaan ja vapauttaa hiuksensa. Siinä tulee heti mieleen että nyt tuo nainen kirjainmelisesti avautuu minulle ja minun pitää olla sen kaiken luottamuksen ja rakkauden arvoinen.
Toki sitten äkkiä palataan reaalimailmaan kun pitää yrittää vapauttaa nainen liiveistään. Melko tuskaisia nuo taistelut erilaisia hakasarmeijoita vastaan.
Iso peukku toki tuolle että pyrkii väriaineista eroon. Itsekin olen joskus luetuttanut tytöilläni väriaineiden kemikaaliluettelon ja kertonut miten paljon kampaajia jää pois työelämästä kemikaalialtistusten vuoksi.Kiitän sangen hauskoista kielikuvista jälleen kerran ja mielikuvista mm. nuo rintsikat. :D
Kaikkia mielikuvia sitä hiuksiin voi liittyäkin, ei olisi tullut itselle mieleen tuokaan, että nainen avautuu sinulle vapauttaessaan hiuksensa. :)
Mä oon aina ajatellut, että kyllä mies huomaa koska nainen avautuu viimeistään siinä kohtaa kun ääni alkaa ottamaan kipeesti korviin. ;)
Juu, eroon kemikaaleista ja opettelen tykkäämään itsestäni sen värisenä kun olen. Aika kiva väri, kun katselee tarkemmin. Ja kun mieskin sanoo aina, että antaisit olla vaan oman värinen, se sopii sulle parhaiten kun mikään muu väri niin kai mä olen sen edessäkin sitten pehmennyt. Ehkäpä hänen näkemystä voisi kuunnella ja uskoakin jopa..mazy kirjoitti:
Kiitän sangen hauskoista kielikuvista jälleen kerran ja mielikuvista mm. nuo rintsikat. :D
Kaikkia mielikuvia sitä hiuksiin voi liittyäkin, ei olisi tullut itselle mieleen tuokaan, että nainen avautuu sinulle vapauttaessaan hiuksensa. :)
Mä oon aina ajatellut, että kyllä mies huomaa koska nainen avautuu viimeistään siinä kohtaa kun ääni alkaa ottamaan kipeesti korviin. ;)
Juu, eroon kemikaaleista ja opettelen tykkäämään itsestäni sen värisenä kun olen. Aika kiva väri, kun katselee tarkemmin. Ja kun mieskin sanoo aina, että antaisit olla vaan oman värinen, se sopii sulle parhaiten kun mikään muu väri niin kai mä olen sen edessäkin sitten pehmennyt. Ehkäpä hänen näkemystä voisi kuunnella ja uskoakin jopa..Mulle taas tuli mieleen joku pornahtava leffakohtaus, jossa joku nutturapäinen nainen vetää hiuksistaan jonkun pinnin ja voilaa..paksut kauniit ja killtävät hiukset valahtavat olkapäille. Kohtauksen kruunaa tietysti silmälasit, joiden takaa paljastuu häikäisevä kaunotar...
Ja vielä rintsikoista, niin aina olen ne ihan itse avannut ja pois päältä saanut 🤣Wwuwuw kirjoitti:
Mulle taas tuli mieleen joku pornahtava leffakohtaus, jossa joku nutturapäinen nainen vetää hiuksistaan jonkun pinnin ja voilaa..paksut kauniit ja killtävät hiukset valahtavat olkapäille. Kohtauksen kruunaa tietysti silmälasit, joiden takaa paljastuu häikäisevä kaunotar...
Ja vielä rintsikoista, niin aina olen ne ihan itse avannut ja pois päältä saanut 🤣Mulle tuli mieleen, joku nuorisoleffa missä aina ne nörtähtävistä hammasrauta tyttösistä kuoriutuu hottiksia, sitten joku koulun suosikki poika huomaa sen just kun se vapauttaa upeat hiuksensa ja luo kauriinsilmä katseensa poikaan. :D
Tai vastaavasti nörttien märkä päiväuni, koulun suosittu tyttö jota ne katselee, kuin hidastettuna filminä haaveissaan...ooo hiukset valahtaa auki...ompa se kaunis...huoks.. :Dmazy kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, joku nuorisoleffa missä aina ne nörtähtävistä hammasrauta tyttösistä kuoriutuu hottiksia, sitten joku koulun suosikki poika huomaa sen just kun se vapauttaa upeat hiuksensa ja luo kauriinsilmä katseensa poikaan. :D
Tai vastaavasti nörttien märkä päiväuni, koulun suosittu tyttö jota ne katselee, kuin hidastettuna filminä haaveissaan...ooo hiukset valahtaa auki...ompa se kaunis...huoks.. :DEntäs noi rintaliivit..? Vai oonko mä ollut vaan itse aina niin innokas..Onko kokemuksia että joku mies kömpelösti yrittää hakasia availla? Tosin mä en liivejä pidä kuin kesällä..
Wwuwuw kirjoitti:
Entäs noi rintaliivit..? Vai oonko mä ollut vaan itse aina niin innokas..Onko kokemuksia että joku mies kömpelösti yrittää hakasia availla? Tosin mä en liivejä pidä kuin kesällä..
Rintsikat...no emminä vaan tiiä. :D
unohdin koko liivit..Wwuwuw kirjoitti:
Entäs noi rintaliivit..? Vai oonko mä ollut vaan itse aina niin innokas..Onko kokemuksia että joku mies kömpelösti yrittää hakasia availla? Tosin mä en liivejä pidä kuin kesällä..
Sulla on sitten ollut tuuria miesten kanssa tossa suhteessa tai tosiaan ollut nopea ja innoissasi. Itse en oikein aina pysy naisten tahdissa verbaalisuuden lisäksi myös näissä sorminäppäryyttä vaativissa asioissa. Nuorena meni jännittämisen piikkiin mutta sattui niitä joskus parisuhteessa.
Yhteisä näille tapahtumille oli että yleensä ne olivat jonkun juhlan tai tapahtuman jälkeen. Vaimo kun oli valinnut leningin kaapista kohdasta ei mitään päällepantavaa sekä itsekkin olin valinnut mekkomiehestä ostettua parempaa kangasta ylle niin siinä sitten vielä illalla toisiamme katsottiin silmiin kun harvoin niin tällingeissä oltiin. Siinä sitten juhlan jälkihumussa alettiin pikku hiljaa toisiamme riisumaan, pikkuhiljaa lähti minulta kraka ja kauluspaidan alta alkoi jo pintaa näkyä samalla kun emännän kolttu valahti lattialle.
Siihen asti meni hyvin mutta kun piti sokkona etupuolelta kurkoittaa hakasiin samalla kun suuteli kaulaa niin aina joku hakanen jäi kiinni. Todennäköisesti se oli joku tekniikkavirhe sillä muistini mukaan se oli aina ylin.M184 kirjoitti:
Sulla on sitten ollut tuuria miesten kanssa tossa suhteessa tai tosiaan ollut nopea ja innoissasi. Itse en oikein aina pysy naisten tahdissa verbaalisuuden lisäksi myös näissä sorminäppäryyttä vaativissa asioissa. Nuorena meni jännittämisen piikkiin mutta sattui niitä joskus parisuhteessa.
Yhteisä näille tapahtumille oli että yleensä ne olivat jonkun juhlan tai tapahtuman jälkeen. Vaimo kun oli valinnut leningin kaapista kohdasta ei mitään päällepantavaa sekä itsekkin olin valinnut mekkomiehestä ostettua parempaa kangasta ylle niin siinä sitten vielä illalla toisiamme katsottiin silmiin kun harvoin niin tällingeissä oltiin. Siinä sitten juhlan jälkihumussa alettiin pikku hiljaa toisiamme riisumaan, pikkuhiljaa lähti minulta kraka ja kauluspaidan alta alkoi jo pintaa näkyä samalla kun emännän kolttu valahti lattialle.
Siihen asti meni hyvin mutta kun piti sokkona etupuolelta kurkoittaa hakasiin samalla kun suuteli kaulaa niin aina joku hakanen jäi kiinni. Todennäköisesti se oli joku tekniikkavirhe sillä muistini mukaan se oli aina ylin.Sporttiliiveistä vasta haastetta löytyykin kun hakasia ei löydy ensimmäistäkään..
Jos rohkeus riittäisi, haluaisin tuollaiset hiukset, jotka ovat kuvassa 2. https://www.styleinterest.com/green-hair/ Olen vaan liian kurppa tuollaiseen tyyliin. ;) Nuorille sopii ehkä paremmin. Haluan myös paniikkihäiriöisenä olla julkisesti mahdollisimman näkymätön.
Tätä väriä mulla on ollut..
https://www.styleinterest.com/wp-content/uploads/2017/09/30180917-green-hairs-.jpgEläs nyt näin tuota väriä juuri naisella, jolla on ikää ehkä lähemmäs 70 kuin 20. :)
Anna mennä vaan, et tarvi muita miettiä. :)Wwuwuw kirjoitti:
Tätä väriä mulla on ollut..
https://www.styleinterest.com/wp-content/uploads/2017/09/30180917-green-hairs-.jpgHieno sävy! Minulla oli joskus kauan sitten siniset etuhiukset.
Mariaaaaaa kirjoitti:
Hieno sävy! Minulla oli joskus kauan sitten siniset etuhiukset.
Noita värejä saa semmosenakin, että lähtee pesussa pois. Ellei halua kestoväriä. :)
Just tänään sain markkinapuheen näistä sävyistä...- wanhaämmä
Metsänvihreän sävyjä! Hieno, anna palaa! En ole ennen nähnyt tuollaista, vau..
wanhaämmä kirjoitti:
Metsänvihreän sävyjä! Hieno, anna palaa! En ole ennen nähnyt tuollaista, vau..
Niin on! :)
- raamattuko
1. Korinttolaiskirje, luku 11:
11:13 Päättäkää itse: sopiiko vaimon rukoilla Jumalaa pää peittämätönnä?
11:14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
11:15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.
11:16 Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla."Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi; "
Ei opeta. 🤣Ajattelin seuraavan kerran koilella bitbull tukkamallia. :D
https://youtu.be/CdXesX6mYUE
Tuli lyhyt, nyt olen naispuolinen Marko Saaresto. xD ( oikeesti)mazy kirjoitti:
Ajattelin seuraavan kerran koilella bitbull tukkamallia. :D
Tuli lyhyt, nyt olen naispuolinen Marko Saaresto. xD ( oikeesti)Pitbullihan se olikin. hehe no ihan sama. :)
Nahkakuula...mazy kirjoitti:
Ajattelin seuraavan kerran koilella bitbull tukkamallia. :D
Tuli lyhyt, nyt olen naispuolinen Marko Saaresto. xD ( oikeesti)En tunne ukkoa..
https://i.pinimg.com/originals/90/52/f7/9052f7b20748571268e0cae88adc2950.jpg
Mutta noin..?
- long.hair
Omapahan on asiasi, mutta naisella kuuluu olla kauniisti laitettu pitkä tukka.
- perkele.mitä.paskaa
No HYI VITTU ! ! ! että osaa olla ruman näköinen.
Joo, mene saatana sinäkin vaan nyrhityttämään kuontalosi tuon näköiseksi jos haluat kerran näyttää lepakolta.Nyrhitytin jo!!! Ja näytän edelleenkiin Marko Saaresto femalelle. :D
Taino kai meistä vois tehdä kaksoset. ;DIsukki just sanoi, että hyi helvetti mimmonen jätkätukka. :D
Tulivat äsken käymään. Se tykkää, että naisella tarvis olla pitkät hiuskset, vanhanaikainen mies nääs...oma mies katsoi hiljaa muttei kommannut mitään kun näki mun pään. :D
Hiuksethan kasvaa takas...pääasia on pääasia, ettei enää ole yhtään purkista puserrettua väriä. Vaan ehta oma...jes. Tästä on hyvä jatkaa. :)mazy kirjoitti:
Isukki just sanoi, että hyi helvetti mimmonen jätkätukka. :D
Tulivat äsken käymään. Se tykkää, että naisella tarvis olla pitkät hiuskset, vanhanaikainen mies nääs...oma mies katsoi hiljaa muttei kommannut mitään kun näki mun pään. :D
Hiuksethan kasvaa takas...pääasia on pääasia, ettei enää ole yhtään purkista puserrettua väriä. Vaan ehta oma...jes. Tästä on hyvä jatkaa. :)Se että sun miehes ei kommentoinut mitään, saattaa johtua siitä että se ei vaan huomannut mitään..
Olis ainakin tuttua täällä..Wwuwuw kirjoitti:
Se että sun miehes ei kommentoinut mitään, saattaa johtua siitä että se ei vaan huomannut mitään..
Olis ainakin tuttua täällä..Mä tosin luulen että se johtuu putkiaivojen aiheuttamasta putkinäöstä... vaikkei se putkimies olekaan..
- Teknodonna
Ihanat hiukset!
Superb
https://i2.wp.com/mynewhairstyles.net/wp-content/uploads/2017/01/hairstyles-for-women-over-50-long-straight-hair.jpg?resize=500,600- Teknodonna
Mjoo
Tää on varmaan jokin Pokemon Go -hahmo. En tosin muista mikä niistä.
Vaporeon.
(Hihitystä) - Teknodonna
mazy kirjoitti:
Harmaa on pop? Vai pituus sekä että?
Mjaa-a
Mun mielestä just toi harmaan ja mustan leikki yhdessä pituuden kanssa on se juttu.
Siis tän hetkinen juttu.
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa-a
Mun mielestä just toi harmaan ja mustan leikki yhdessä pituuden kanssa on se juttu.
Siis tän hetkinen juttu.
(Naurua)Kyllä, mun mummulla oli luonnostaan mustaa ja harmaata vanhana. Upeat hiukset. Mulla on yksi valokuvakin mummusta, missä valo osuu kauniisti hiuksiin ja tuo nuo sävyt esiin kauniisti. Tykkään kans. Ihmiset minusta liikaa vierastaa harmaata hiuksissa.
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa-a
Siis tän hetkinen juttu.
(Naurua)Kyllä, mun mummulla oli luonnostaan mustaa ja harmaata vanhana. Upeat hiukset. Mulla on yksi valokuvakin mummusta, missä valo osuu kauniisti hiuksiin ja tuo nuo sävyt esiin kauniisti. Tykkään kans. Ihmiset minusta liikaa vierastaa harmaata hiuksissa.
mazy kirjoitti:
Kyllä, mun mummulla oli luonnostaan mustaa ja harmaata vanhana. Upeat hiukset. Mulla on yksi valokuvakin mummusta, missä valo osuu kauniisti hiuksiin ja tuo nuo sävyt esiin kauniisti. Tykkään kans. Ihmiset minusta liikaa vierastaa harmaata hiuksissa.
Jaa tuplat taas. :D
- Teknodonna
mazy kirjoitti:
Kyllä, mun mummulla oli luonnostaan mustaa ja harmaata vanhana. Upeat hiukset. Mulla on yksi valokuvakin mummusta, missä valo osuu kauniisti hiuksiin ja tuo nuo sävyt esiin kauniisti. Tykkään kans. Ihmiset minusta liikaa vierastaa harmaata hiuksissa.
Onks sulla kaks Mummua?
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Onks sulla kaks Mummua?
(Hihitystä)Ymmärrän, tuli tuplat...mutta ei ole kun yksi elossa enää. Tumma hänkin, mutta tummanruskea tukkainen. :)
Ei ole niin komiat hiukset kun jo edesmenneellä mummulla. Tääkin tulee tuplana?
- konstailematonmiesmyös
Lyhyt tukka sopii myös naisille. Omallakin naisella on lyhyt ja hän pitää itsekin siitä. Lyhyt on helppohoitoinen ja sopii ihmiselle, joka arvostaa muutakin kuin jatkuvaa hiusten räknäilyä. Kaunis nainen ei tarvitse mitään korostuksia, vaan on pirun kaunis ja piste.
No naisella on hirvee ja häpeä :D Näkyykö noissa samanlaista:
https://www.google.com/search?client=firefox-b&biw=1283&bih=678&tbm=isch&sa=1&ei=tELnW9KvGeeDrwS-9J3AAg&q=lesbian hairstyles&oq=lesbian&gs_l=img.1.0.0l6.31470.34078.0.36696.2.2.0.0.0.0.63.118.2.2.0....0...1c.1.64.img..0.1.61....0.bIrFU0eUnzo
Lyhyt tukka jos on pään pitää olla tuollainen:
https://cdn.wyza.com.au/media/3662107/audrey-hepburn-facebook-headshot-700x450.jpg
Ja Audreykin on kyllä nätimpi niissä jossa pidempi tukka:
https://images.fineartamerica.com/images-medium-large-5/11-audrey-hepburn-retro-images-archive.jpg- Teknodonna
Toi on kans spöpö... mä unohdin postaa.
http://www.easy-hairstyles.net/wp-content/uploads/2013/12/short-haircut-for-women-1.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.313366Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1191488
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241237Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141103Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015