Miksi kaikkien profiilit eivät näy

Olen ihmetellyt joskus kun olen törmännyt profiiliin joka ei tule näkyviin, että mistä on kyse.

Tällä hetkellä valtakunnalla on profiili sellaisessa tilassa, että jos sitä klikkaa jotta profiilin etusivu näkyisi, tulee näkyviin sivu joka ilmoittaa ettei sivua voi näyttää.

Onko kyseessä vikatila vai joku ominaisuus?

Olen ainakin kerran aikaisemmin törmännyt samanlaiseen tilanteeseen.

37

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl muitten näkyy, muttei valtiksen en tiiä miksei??? Omakin näkyy...sun näkyy.

• Profiili on tuossa tilassa ainakin silloin kun sen on juuri poistanut.

Silloin nikillä ei pysty kuitenkaan enää kirjoittamaan uusia viestejä, ja Valtakunta on kirjoittanut uusimman viestin sen jälkeen kun huomasin ettei profiili näy. Nikki on siis aktiivinen, muttei näy.

Muistan kerran törmänneeni samanlaiseen juttuun, mutta en tiedä mistä on kyse? UFO?

• Palstamäki kirjoitti:

Profiili on tuossa tilassa ainakin silloin kun sen on juuri poistanut.

Silloin nikillä ei pysty kuitenkaan enää kirjoittamaan uusia viestejä, ja Valtakunta on kirjoittanut uusimman viestin sen jälkeen kun huomasin ettei profiili näy. Nikki on siis aktiivinen, muttei näy.

Muistan kerran törmänneeni samanlaiseen juttuun, mutta en tiedä mistä on kyse? UFO?

Heh, valtis on muuttunut ufoksi! Jaa-a, en ole aiemmin huomannu, mutta harvoin katsonkin kenenkään profiileja. :)

• kiinni.trollaamisestako

ehkä uudistus on tullut ja hän jäi kiinni trollaamisesta eli on multinikkailija tai sitten vaan lopetti

• mazy kirjoitti:

Heh, valtis on muuttunut ufoksi! Jaa-a, en ole aiemmin huomannu, mutta harvoin katsonkin kenenkään profiileja. :)

Minä katson profiileja jos on kuvia. Olen katsonut sinunkin profiilikuvaasi tänään.

• Palstamäki kirjoitti:

Minä katson profiileja jos on kuvia. Olen katsonut sinunkin profiilikuvaasi tänään.

Nenä näkyy. :D

• mazy kirjoitti:

Nenä näkyy. :D

Jep, nenä näkyy.

• .. Ei Mitään Hajua.. Eikä Käryä.. Tuollaisista(kaan) Asioista.. ;P

.. Palsta nyt Brakaa Jatkuvasti.. Ei mitään Uutta PalstaTaivaan Alla.. ;D

• Jos ne näkymättömät ovat poistaneet profiilinsa? Kävin katsomassa asetuksista, eikä siellä ainakaan näkynyt profiilin piilottamis mahdollisuutta.
      Muistaakseni ennen (aikoja sitten) oli sellainen toiminto, mutta samalla ei voinut kirjoittaa palstoille, jos profiili oli piilotettuna.

• Noinhan se toimii kun poistaa profiilin, mutta valtakunta on kirjoittanut kommentin sen jälkeen kun huomasin että sivua ei voi näyttää.

• Palstamäki kirjoitti:

Noinhan se toimii kun poistaa profiilin, mutta valtakunta on kirjoittanut kommentin sen jälkeen kun huomasin että sivua ei voi näyttää.

Ai jaa! No, jospa hänellä on salaisuus, jota me muut ei tiedetä? Ehkä sen profiili ei poistunut heti ja sillä oli mahdollisuus vielä hetki kirjoittaa? En tiedä.
        Tämä on suuri mysteeri.

• tosi..typy kirjoitti:

Ai jaa! No, jospa hänellä on salaisuus, jota me muut ei tiedetä? Ehkä sen profiili ei poistunut heti ja sillä oli mahdollisuus vielä hetki kirjoittaa? En tiedä.
        Tämä on suuri mysteeri.

Olisiko vikatila? En tiedä.

UFO tai kummitus?

• Palstamäki kirjoitti:

UFO tai kummitus?

Jep, jep! Palsta on täynnä haamuja ja haahuilijoita, muutama ufo mahtuu hyvin mukaan. 😊

• salaisuus.lähti
        Palstamäki kirjoitti:

UFO tai kummitus?

toivottavasti et ole liikenteessä tampereelta helsinkiin ja sumu tienoon peittää ja kuun sirppi valaisee ja musta umpi auto ohtsesi pyyhkäisi ja sumuun häviää välimerkitön eli sieltä se tuli ja sinne se lähti ja usva on poissa

• tosi..typy kirjoitti:

Jep, jep! Palsta on täynnä haamuja ja haahuilijoita, muutama ufo mahtuu hyvin mukaan. 😊

Ihan UFO-juttuja. Huhhuh.

• Kiva kun tykkäät tiirailla minua lähemmin.😁

• Kerro miksei profiiliasi näy?

• Onko sun profiilisivu hävinnyt palstan bittiavaruuteen? :)

• Uskoin jo ettei kukaan sinne eksy.

• Piilotettu?

Miten se tehdään?

• Palstamäki kirjoitti:

Piilotettu?

Miten se tehdään?

Noh suomi24.fi toimesta ja syykin näkyi selvästi.
        😱
        Pahis minä pahis.
        Ei se siinä enää näkynyt ole sit eli joku veti herneen nenään proliistani.

• valtakunta kirjoitti:

Noh suomi24.fi toimesta ja syykin näkyi selvästi.
        😱
        Pahis minä pahis.
        Ei se siinä enää näkynyt ole sit eli joku veti herneen nenään proliistani.

En pysy kärryillä.

Joku ilmiantoi?

Ylläpito piilotti profiilin?

Et saanut bannia?

Voisitko vähän selventää.

• Palstamäki kirjoitti:

En pysy kärryillä.

Joku ilmiantoi?

Et saanut bannia?

Jep ylläpito piilotti profiilin ja kuvasta näkyi syy siihen miksi kun minulla on ollut sähköposti näkyvissä.

Miksi bannia saisin kun en ole rikkonut lakeja.
        En tajua tuota kyllähän ne näkee sen olevan minun sähköposti. Ja laitoinkin viestiä keskustelu palstalla suomi24 omaan aloitukseen mutta en jaksanut vielä kirjoittaa sinne yksityisviestiä kun ei vaan jaksa välittää.

• tosi..typy kirjoitti:

Onko sun profiilisivu hävinnyt palstan bittiavaruuteen? :)

Ei se bittiavaruudessa ole kun näen sen.

• Palstamäki kirjoitti:

En pysy kärryillä.

Joku ilmiantoi?

Et saanut bannia?

Haluisin itsekin syyn vielä paremman.

Ehkä kuitenkin osittain voi olla että sillä yritetään pitää minut turvassa kun väittelin erittäin vakavasta aiheesta koko viestiketjun täyteen.

• valtakunta kirjoitti:

Ei se bittiavaruudessa ole kun näen sen.

Ok. On nuo outoja juttuja.
        Noh, kaikki hyvin. Pääasia, että pääset palstailemaan.

• Palstamäki kirjoitti:

En pysy kärryillä.

Joku ilmiantoi?

Et saanut bannia?

Kuin näkyy täälläkin on herneen nenuun tekijöitä ja poistivat kuvaviesti

• tosi..typy kirjoitti:

Ok. On nuo outoja juttuja.
        Noh, kaikki hyvin. Pääasia, että pääset palstailemaan.

Ne on mutta on kiva näinkin,olla väliin piilossa.

• valtakunta kirjoitti:

Jep ylläpito piilotti profiilin ja kuvasta näkyi syy siihen miksi kun minulla on ollut sähköposti näkyvissä.

Miksi bannia saisin kun en ole rikkonut lakeja.
        En tajua tuota kyllähän ne näkee sen olevan minun sähköposti. Ja laitoinkin viestiä keskustelu palstalla suomi24 omaan aloitukseen mutta en jaksanut vielä kirjoittaa sinne yksityisviestiä kun ei vaan jaksa välittää.

Erikoisia kuvioita.

• 333332
        Palstamäki kirjoitti:

Kerro miksei profiiliasi näy?

Profiili on suljettu ylläpidon toimesta asiattoman sisällön vuoksi tai sanomisien vuoksi tai joku on tehnyt siitä valituksen.
        Toimii muuten normaalisti, mulle on käynyt samoin joskus.

• 333332 kirjoitti:

Profiili on suljettu ylläpidon toimesta asiattoman sisällön vuoksi tai sanomisien vuoksi tai joku on tehnyt siitä valituksen.
        Toimii muuten normaalisti, mulle on käynyt samoin joskus.

Ookoo.

En kyllä ymmärrä mitä tuolla "sanktiolla" haetaan?

• Palstamäki kirjoitti:

Erikoisia kuvioita.

Niin.🤔 tässä kärsin yhden pikkusen kanssa kun muut herätti kun nukahti heitä aiemmin ja nyt sit kärsitään, ei sit millään jaksaisi olla valveilla kun toinen valvoo tunnin vielä jos ei kahta tuntia vielä mene.

• Palstamäki kirjoitti:

Ookoo.

En minäkään😁

• 333332
        Palstamäki kirjoitti:

Ookoo.

En minäkään, koska sähköpostiosoitekin jos on aktivoitu toimii normaalisti vaikka "profiili" on muka suljettu.

• 333332 kirjoitti:

En minäkään, koska sähköpostiosoitekin jos on aktivoitu toimii normaalisti vaikka "profiili" on muka suljettu.

Minulla lukee nimike ”piilotettu”

• numeroneijuurinytsaayhte

En tiedä mutta joskus kuvittelin että rekisteröityihin profiileihin voi lähettää sähköpostia että se on nimimerkki ja sit mikä hästäkki tuo merkki onkaan--->@suomi24.fi
      AIna on tullut vaan "viestiä ei voitu lähettää"
      Eli olin väärässä.

• puoliksi

Se riippuu siitä että onko sen profiilin sähköpostiosoitteen ottanut käyttöön vai ei. Niistäkin osa jotka ovat ottanut sen käyttöön ovat voineet muokata sitä jos eivät ole halunneet sen olevan saman niminen kuin profiili.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65