Paskamäen lässytyksiä joka ketjussa
Ei tällä palstalla kauan viihdy
26
428
Vastaukset
- Pienimunapienempisielu
Tyyppi asuu koneella. Eli työssäänkin voi palstailla. Kotona myös varmasti monta konetta ett voi samaan aikaan lähetellä viestejä...alibeja😂en se mää ollu 😂
Trollien trolli. Elämä pelkkää valhetta.- lässynlässyn
Tuskinpa tyyppi työkykyinen onkaan
- vie.miestä
lässynlässyn kirjoitti:
Tuskinpa tyyppi työkykyinen onkaan
Viina.
- ViinaNainen
Sinkut on palstalla koska eivät juo viinaa eivätkä käy yökerhossa tapaamassa naisia.
Ananas Palstamäki on näköjään saanut ilokseen teryleenihousujensa lahkeeseen takertuneen bändärin, joka kutee siellä missä Palstamäki esiintyy ja availee Palstamäki-aiheisia ketjuja...
Antaa Mr Shithillin vaan länkyttää, se on ihan hyvä että on palstalla täytettä.
- uudistukset
Tosiaan täytettä tarvitaan tälle palstalle. Luulen, että Suomi24:n uudistukset ovat vähentäneet väkeä. On vain ajan kysymys, milloin tulee rekisteröitymispakko viesteihin. Ainakin anonyymit lopettavat silloin.
uudistukset kirjoitti:
Tosiaan täytettä tarvitaan tälle palstalle. Luulen, että Suomi24:n uudistukset ovat vähentäneet väkeä. On vain ajan kysymys, milloin tulee rekisteröitymispakko viesteihin. Ainakin anonyymit lopettavat silloin.
Kommentoijien määrä on kasvussa, että se siitä teoriastasi.
- Hemmoigimmoi
Onyx nää 14 vuotaisit he.moi.
Kiitos trollille (en tarkoita Turun ääliötä) avauksesta, tämä sai minut nauramaan.
- trolli
Typerys on hyvä vaan, ei kestä kiitellä.
trolli kirjoitti:
Typerys on hyvä vaan, ei kestä kiitellä.
Että silleen...
Miksi ottaa nikiksi trolli jos pitää vetää herne nenuun joka kommentista jossa mainitaan sana trolli?- trolli
No, kiusaannutkos sä siitä? Sorry, oli vaan päästävä näykkäämään, ihan näytiksi!
Ihan samanlaisia tilanteita sä teet mulle... silkkaa piruuttasi. - trolli
"Miksi ottaa nikiksi trolli jos pitää vetää herne nenuun joka kommentista jossa mainitaan sana trolli?" ---"(enkä tarkoita Turun ääliötä)"---
Onkos ne sinun tarkoittamas trollitkin kaikki Turusta tuskin ovat, ... mutt mä OLEN! trolli kirjoitti:
No, kiusaannutkos sä siitä? Sorry, oli vaan päästävä näykkäämään, ihan näytiksi!
Ihan samanlaisia tilanteita sä teet mulle... silkkaa piruuttasi.En juurikaan kommentoi sulle kun haet jatkuvasti konfliktia.
Palstalla on riittämiin perskärpäsiä (mm. frendisi NuuskaMulkkunen). Jos kaipaat huomiotani, niin tee se hellästi.trolli kirjoitti:
"Miksi ottaa nikiksi trolli jos pitää vetää herne nenuun joka kommentista jossa mainitaan sana trolli?" ---"(enkä tarkoita Turun ääliötä)"---
Onkos ne sinun tarkoittamas trollitkin kaikki Turusta tuskin ovat, ... mutt mä OLEN!Kaikki palstan vajakit eivät ole Turusta, mutta kaikki turkulaiset on vajakkeja (ainakin siltä se näyttäisi).
Palstamäki kirjoitti:
En juurikaan kommentoi sulle kun haet jatkuvasti konfliktia.
Palstalla on riittämiin perskärpäsiä (mm. frendisi NuuskaMulkkunen). Jos kaipaat huomiotani, niin tee se hellästi... Niin VeliPuoliKuuppaMaista PersKärpäRöintiä.. Taas.. ;P
.. PuoliKuuppa PersKärpänen selittää, että PersKärpäRöitävät PersKärpäRöivät muka Häntä.. ;D
.. On se.. PuolKuuppa.. Meitin Hassu PalstaHullu.. ;D
- Anastasi
Taikasormii ovat
- pliseersaajat
Tyyli tällainen
- timppaturusyä
Timppa Turusta
- ihmepalsta
oikeastaan suotavaa on, että aloittajan kaltaiset eivät viihtyisi palstalla, koska pskan kirjoittajat yleensä hylkivät toistensa pskoja, vaikka se olisikin tekosellaista joskus...
ps.totta, että palsta ei puhdistu ilman Palstamäen p:aa :D Minusta tämä palsta viehättää minua. Olemme huvittuneet.
- painimestari
Onko se sitten hyvä vai huono asia? Luen tätä joskus erätauolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4361264- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18727Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 60657
- 26653