Ei tällä palstalla kauan viihdy

liukasPaskamäki

Paskamäen lässytyksiä joka ketjussa

26

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienimunapienempisielu

Tyyppi asuu koneella. Eli työssäänkin voi palstailla. Kotona myös varmasti monta konetta ett voi samaan aikaan lähetellä viestejä...alibeja😂en se mää ollu 😂
      Trollien trolli. Elämä pelkkää valhetta.

• lässynlässyn

Tuskinpa tyyppi työkykyinen onkaan

• vie.miestä
        lässynlässyn kirjoitti:

Tuskinpa tyyppi työkykyinen onkaan

Viina.

• ViinaNainen

Sinkut on palstalla koska eivät juo viinaa eivätkä käy yökerhossa tapaamassa naisia.

• Ananas Palstamäki on näköjään saanut ilokseen teryleenihousujensa lahkeeseen takertuneen bändärin, joka kutee siellä missä Palstamäki esiintyy ja availee Palstamäki-aiheisia ketjuja...

• Antaa Mr Shithillin vaan länkyttää, se on ihan hyvä että on palstalla täytettä.

• Aika tylsää täällä olisi ilman minua.

• uudistukset

Tosiaan täytettä tarvitaan tälle palstalle. Luulen, että Suomi24:n uudistukset ovat vähentäneet väkeä. On vain ajan kysymys, milloin tulee rekisteröitymispakko viesteihin. Ainakin anonyymit lopettavat silloin.

• uudistukset kirjoitti:

Tosiaan täytettä tarvitaan tälle palstalle. Luulen, että Suomi24:n uudistukset ovat vähentäneet väkeä. On vain ajan kysymys, milloin tulee rekisteröitymispakko viesteihin. Ainakin anonyymit lopettavat silloin.

Kommentoijien määrä on kasvussa, että se siitä teoriastasi.

• Hemmoigimmoi

Onyx nää 14 vuotaisit he.moi.

• Kiitos trollille (en tarkoita Turun ääliötä) avauksesta, tämä sai minut nauramaan.

• trolli

Typerys on hyvä vaan, ei kestä kiitellä.

• trolli kirjoitti:

Typerys on hyvä vaan, ei kestä kiitellä.

Että silleen...

Miksi ottaa nikiksi trolli jos pitää vetää herne nenuun joka kommentista jossa mainitaan sana trolli?

• trolli

No, kiusaannutkos sä siitä? Sorry, oli vaan päästävä näykkäämään, ihan näytiksi!
        Ihan samanlaisia tilanteita sä teet mulle... silkkaa piruuttasi.

• trolli

"Miksi ottaa nikiksi trolli jos pitää vetää herne nenuun joka kommentista jossa mainitaan sana trolli?" ---"(enkä tarkoita Turun ääliötä)"---

Onkos ne sinun tarkoittamas trollitkin kaikki Turusta tuskin ovat, ... mutt mä OLEN!

• trolli kirjoitti:

No, kiusaannutkos sä siitä? Sorry, oli vaan päästävä näykkäämään, ihan näytiksi!
        Ihan samanlaisia tilanteita sä teet mulle... silkkaa piruuttasi.

En juurikaan kommentoi sulle kun haet jatkuvasti konfliktia.

Palstalla on riittämiin perskärpäsiä (mm. frendisi NuuskaMulkkunen). Jos kaipaat huomiotani, niin tee se hellästi.

• trolli kirjoitti:

"Miksi ottaa nikiksi trolli jos pitää vetää herne nenuun joka kommentista jossa mainitaan sana trolli?" ---"(enkä tarkoita Turun ääliötä)"---

Onkos ne sinun tarkoittamas trollitkin kaikki Turusta tuskin ovat, ... mutt mä OLEN!

Kaikki palstan vajakit eivät ole Turusta, mutta kaikki turkulaiset on vajakkeja (ainakin siltä se näyttäisi).

• Jahas, tuliko viesti Turusta?

• Palstamäki kirjoitti:

En juurikaan kommentoi sulle kun haet jatkuvasti konfliktia.

Palstalla on riittämiin perskärpäsiä (mm. frendisi NuuskaMulkkunen). Jos kaipaat huomiotani, niin tee se hellästi.

.. Niin VeliPuoliKuuppaMaista PersKärpäRöintiä.. Taas.. ;P

.. PuoliKuuppa PersKärpänen selittää, että PersKärpäRöitävät PersKärpäRöivät muka Häntä.. ;D

.. On se.. PuolKuuppa.. Meitin Hassu PalstaHullu.. ;D

• Anastasi

Taikasormii ovat

• pliseersaajat

Tyyli tällainen

• timppaturusyä

Timppa Turusta

• ihmepalsta

oikeastaan suotavaa on, että aloittajan kaltaiset eivät viihtyisi palstalla, koska pskan kirjoittajat yleensä hylkivät toistensa pskoja, vaikka se olisikin tekosellaista joskus...
      ps.totta, että palsta ei puhdistu ilman Palstamäen p:aa :D

• Palstamäen tekop.skaa...ihan hauska juttu.

• Minusta tämä palsta viehättää minua. Olemme huvittuneet.

• painimestari

Onko se sitten hyvä vai huono asia? Luen tätä joskus erätauolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      436
      1264
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      727
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      713
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      60
      657
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    Aihe