Olen entistä rumempi

Totuus-

Ennen olin vaan ruma mutta nyt olen ruma potenssiin tuhat. Arvakkaas paljonko olen lihonut tänä vuonna? Aloin kuntoilemaan ja tänään olin salilla ekaa kertaa 19 kuukauteen. Nyt aion käydä salilla joka aamu seuraavan 2 kuukauden aikana.

25

422

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      19 kuukautta sitten painoin 78 kg.

    • Yksinäinensinkkumies

      Itse olen lihonut noin 10kg tänä vuonna, pillutta meni tääkin vuosi.

    • Läskipoju

      Älkää edes valittako, jos vaaka näyttää vain kahta numeroa.

      • Yksinäinensinkkumies

        Mulla näyttää vaaka 84kg


      • 103 ja tikissä.


      • Totuus-

        Näyttää se kahta numeroo just ja just.


      • Nytkö nää kilpailee jo siitäkin kuka on läskein..


      • Läskipoju
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nytkö nää kilpailee jo siitäkin kuka on läskein..

        Kuka kilpailee? Kaksi edellisistä jo ilmoitti alittavansa mainitun rajan, ja Timo taas ei tunnu olevan asiasta lainkaan häpeissään eikä edes pidä itseään läskinä. Minulle taas paino on ongelma, mutta pudotus ei vaan onnistu, kun ei ole tahdonvoimaa.


    • Koska rumuus on negatiivista kauneutta ja sä korotat sen tuhanteen eli parilliseen potenssiin, niin siitä tuleekin positiivinen.

    • Tämä-selvä

      Kun vanhenee niin jokainen rumentuu.

    • Kurppa-nainen

      Aika ihrakasa on yli satakiloiset miehet. Ette saa edes kurppaa iskettyä.

      • läskipate

        Olen yli satakilonen ja saanut monia hyvännäköisiä tyttöjä iskettyä.
        Mutta mielestäni naisen pitää olla rikas ja elättää mut, en jaksa käydä töissä vaan makoilla sohvalla.


    • Arvaan nyt sitten vaikka että kilo per kk.

      Mitä jaetaan palkinnoksi? Taas joku pähkinä kuitenkin..

    • Semmostase

      Vaikka treenaa niin susta tulee entistäkin rumempi.

    • Älä vällää, sama täällä rumasta vaan entistäkin rumemmaksi. Mut sisin sen kun kaunistuu...hehhee..😃

    • Nonii rumuus on vaan portti manalalaan itseänsä rumasti nimitellä.ulkoisesti olet katseen kestävä. Kuhan näet sen ettei mikään muu vie tuhoon, muu kuin itsensä märehtiminen ja tuhoaminen.

      Kyllä uskon, salillekkin kehtaat mennä että olet katseen kestävä.
      Ja tulet olemaan.

      • tarjaturunan

        Näin sut kaupassa. Jotain kyykistelit ja päästelit ihan järkyttävän hajuisia ja äänetkkäitä pieruja. Ihmiset oksenteli ja sie vaan soitit sinffoniaa persreiälläs.


      • tarjaturunan kirjoitti:

        Näin sut kaupassa. Jotain kyykistelit ja päästelit ihan järkyttävän hajuisia ja äänetkkäitä pieruja. Ihmiset oksenteli ja sie vaan soitit sinffoniaa persreiälläs.

        ootpas sinä kateellinen.


      • wanhaämmä
        valtakunta kirjoitti:

        ootpas sinä kateellinen.

        Syytä ollakin. Itse onnistun piereskelemään vain ukko-nooan. Alushousut menee kyllä pesuun, niin ihanat paskaraidat persmusisointi jätttää.


      • mklbgflrt

        Mitähän sinä rumuudesta tiedät? Näkemättä et voi sanoa, että "ulkoisesti olet katseen kestävä".


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Mitähän sinä rumuudesta tiedät? Näkemättä et voi sanoa, että "ulkoisesti olet katseen kestävä".

        Koska en ole yhtään ihmistä nähnyt joka poikkeaisi tästä kaavasta.


    • Dontlaugh

      Hitsi vie, ku pullistuin, enpä sovi enää punto on. Prismaan pussi päässä, pikkusen vaikea tehä ostoksia, työnnän pääni lumipenkkaan ja mesoan 🐻🐧

    • Hottis21

      Ei kannata olla ruma.
      Kannattaa olla komea kuten minä.
      Saan kaikilta mutta paneskelen vain varattuja, ne ostelee minulle tavaraa etten kerro niiden miehille.

    • Totuus-

      96kg ,joka on järkyttävä paino näin lyhyelle miehelle. Mutta ei ole ihme kun olen syönyt roskaruokaa ja juonut kaljaa aika paljon. Nyt tässä syön vihannesruokaa , kanaa, porkkanaa seuraavat 2 kk joten kai se paino siitä laskee kun käyn salilla 6 päivänä viikossa.

      • wanhaämmä

        Muista palautumispäivät tai sit eri päivinä jalat ja kädet ja kroppa.
        Menin punttiksel ja tuli ripulipaskat housuun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2070
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1309
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1267
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1124
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      276
      1014
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      971
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      966
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      929
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      216
      870
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe