Katsoin vasta nyt maratoonina Järjen jättiläisen ekan kauden kilpailut. Vaikka minusta on muuten ihan ihmisen oma asia minkä painoisena se viihtyy, niin täytyy kyllä sanoa että noinkin lihavan naisen nimittäminen "virallisesti Suomen fiksuimmaksi" tuntuu ainakin minusta absurdilta. Julkisuudessa kun tuollaisella tittelillä esiintyy, niin silloin pitäisi minusta kyllä näyttää esimerkkiä terveellisemmillä eli samalla kertaa myös niillä "fiksummilla" elämäntavoilla.
Eikö sitä olettaisi, että Suomen "fiksuin" ihminen viitsii pitää itsensä enimmilläänkin siellä normaalipainoisen ylälaitamilla? Ei liene muutenkaan kauhean "fiksua" kasvattaa monien eri sairauksienkin (esim. diabetes, sydänjutut...) riskiä, mitä ylipainosta usein seuraa.
Itse olen vielä normaalipainoinen, mutta toivoisin silti pääseväni kevääseen mennessä enintään noin 55 kiloon (tällä hetkellä painan 67-68 kg). Jos olisin kuitenkin voittajan tapaan selvästi ylipainoinen, en todellakaan edes hakeutuisi kisaamaan mistään "Suomen fiksuimman" tittelistä vaan hoitaisin ennen mitään julkisuusesiintymisiä (vaikkei olisi kyse edes tuosta kilpailusta vaan ihan mistä tahansa tv-esiintymisestä) edes ne kilot kuriin... Mutta meitä on moneen junaan.
"Suomen fiksuin ihminen 2017" = läski nainen???
17
302
Vastaukset
- ulkonäköäkintärkeämpää
Mistäpä sinä tiedät, vaikka on jo aloittanut vaikka mitä parannuksia oman elämänsä parantamiseksi?
Kannattaisi pitää oikeastaan vaan parempi huoli omasta elämästä, kun alkaa arvostelemaan muun elämää yksoikoisesti. - Teknodonna
Mjoo
Itse mietin tuossa n. vartti sitten että olenko todellinen intellektuelli jos minulla ei ole tuulipukua.
Olen yhä hämilläni vastauksen äärellä.
(Naurua)- Teknodonna
P.S.
Itse olen aina kahdehtinut kahta asiaa ihmisissä (naisissa).
He, jotka osaavat juoda punaviinilasistaan niin, ettei huulipunan ylle jää viiksiä, ja he, joilla on jätkämäinen huumori.
(Hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
P.S.
Itse olen aina kahdehtinut kahta asiaa ihmisissä (naisissa).
He, jotka osaavat juoda punaviinilasistaan niin, ettei huulipunan ylle jää viiksiä, ja he, joilla on jätkämäinen huumori.
(Hirn)"Kahdehtinut."
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
"Kahdehtinut."
(Hihitystä)Mjoo
Kuvitelkaa esmes minua "kahdentumassa" sen visuaalisessa merkityksessä snobistiseksi luokiteltavassa yökerhossa yläkansilla ympärilläni kaikki maailman kauneus.
(Reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Kuvitelkaa esmes minua "kahdentumassa" sen visuaalisessa merkityksessä snobistiseksi luokiteltavassa yökerhossa yläkansilla ympärilläni kaikki maailman kauneus.
(Reps)Mjaa
Taas älykkyyden yhdistäminen ulkomuotoon on hieman arveluttava asia. Varsinaisesti tässä aloituskeississä ei puututa siihen, vaan älykkyyden latteampaan versioon, fiksuuteen. Fiksuus on sitä että naisella on vaa'assa pelittävä patteri. Älykkyys taas sitä että samaisella naisella on pelittävä elämä.
Fiksuksi äidit kutsuvat tyttäriään syystä, että heillä ei elämä pelitä.
(Naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Taas älykkyyden yhdistäminen ulkomuotoon on hieman arveluttava asia. Varsinaisesti tässä aloituskeississä ei puututa siihen, vaan älykkyyden latteampaan versioon, fiksuuteen. Fiksuus on sitä että naisella on vaa'assa pelittävä patteri. Älykkyys taas sitä että samaisella naisella on pelittävä elämä.
Fiksuksi äidit kutsuvat tyttäriään syystä, että heillä ei elämä pelitä.
(Naurua)Itse olen äärimmäisen pedantti grammapelleilijä. Jos minut viedään yleiselle paikalle, niin tapahtuu seuraavaa: skannaan kaiken.
Ja jos näen yhdenkin muodottomaksi pullistuneen olennon, tai roikkuvan sellaisen, juon oluen tapaksilla.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Itse olen äärimmäisen pedantti grammapelleilijä. Jos minut viedään yleiselle paikalle, niin tapahtuu seuraavaa: skannaan kaiken.
Ja jos näen yhdenkin muodottomaksi pullistuneen olennon, tai roikkuvan sellaisen, juon oluen tapaksilla.
(Hihitystä)Pohjaa epämääräiselle rituaalille
Maailma on täynnä epäonnistuneita ihmisiä: näköalattomia, kontrollittomia ja säädyttömiä. Maailma pursuaa kaikenlaista paskaa. Sitä tulee vastaan, menee ohi ja makaa aloillaan. On äärimmäisen tuskallista olla tällaisen massan keskellä, sen ytimessä. Ja kun tämän ymmärtää niin on kaukana edellä.
Ainoa tapa käsitellä ongelma (coping) on joko rangaista itseään, tai sitten kirjoittaa epäkohdasta tällaiseen ruutuun.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Pohjaa epämääräiselle rituaalille
Maailma on täynnä epäonnistuneita ihmisiä: näköalattomia, kontrollittomia ja säädyttömiä. Maailma pursuaa kaikenlaista paskaa. Sitä tulee vastaan, menee ohi ja makaa aloillaan. On äärimmäisen tuskallista olla tällaisen massan keskellä, sen ytimessä. Ja kun tämän ymmärtää niin on kaukana edellä.
Ainoa tapa käsitellä ongelma (coping) on joko rangaista itseään, tai sitten kirjoittaa epäkohdasta tällaiseen ruutuun.
(Hihitystä)Mjaa-a
Olen lapsesta asti pitänyt siitä että tavoitekorkeutta nostetaan kerta kerran jälkeen. Olen ikään kuin pyörinyt mahdottoman ja mahdollisen rajamailla niin kauan kuin muistan. Kyse on vain ja ainoastaan siitä, uskonko itseeni. Kaikki vähänkin fyysistä tavoitetta harrastaneet tietävät, että on olemassa raja, jota ei ylitä, tavoita tai saavuta. Tämä on tapauskohtainen fakta. Ja tavattaessa tämä raja, tilanteessa iskee kiinni todellisuus.
Siinä mielessä vapaus olla on varsin mielenkiintoinen ja terveeltä kuulostava vaihtoehto sen edessä, että et enää pysty parempaan.
(Kikatusta)
- pihallatipunen
Älä Rumamaija jaksa.
- Hyvä.maija
Maija on siitä hyvä kirjoittaja että sanoo asiat suoraan. Tuossakin aloituksessa on vinha totuuden siemen.
- eiliityälykkyyteen
Keksit sitten tosi originellin nillityksen aiheen, että ei vissiin sulle se laihdutus älykkyyttä ole tuonut. Jos joku älykäs vaikka käyttää aikaansa mieluummin keksiäkseen syöpälääkkeen tms. kuin hinkkaa itseään salilla ja kyttää peilistä niin parempi niin.
- vanhapalstalainenpalaa
Tavallinen kaduntallaaja voi toki olla minkäpainoinen hyvänsä (kunhan ei vaan pura mahdollista pahaa oloa painostaan muiden niskaan tai valita jos normaalipainoinen kumppani jää löytymättä), mutta noihin ohjelmiin ilmoittautuneet ovat varautuneet "julkisuuteen", jossa palaute voi olla vähän kriittisempää kuin sitä tuntematonta kaduntallaajaa kohtaan.
Aloin vain miettiä että mitä kaikkea "järkevään" elämäntyyliin yleensä sisältyy. Jos on valmis ottamaan vastaan "Suomen fiksuimman" tittelin, on valmis myös kohtaamaan tittelin kyseenalaistusta. Ties kuinka monta kertaa on valittuja miss Suomia kritisoitu "liian laihoiksi"/ "liian lyhyiksi" (Pumpanen taisi olla se ns. "tavallista lyhempi")... länsimaalainen sananvapaus mahdollistaa kritiikin julkisuuteen pyrkijöitä kohtaan. Tiedostanevat itsekin ettei kaikki heidän kohtaamansa palaute ole pelkästään yltiöpositiivista.
Täytyy myöntää ettei minusta ole keksimään syöpälääkettä. Mutta ei tuo kyseinen nainenkaan ole sellaista kehittelemässä... muutenkin esim. hänen oopperalaulajan kykynsä voivat olla hyvät tai huonot, en oopperaa kuuntele niin en ota kantaa siihen, ja varmasti tämä tausta osaltaan edesauttoi ainakin musikaalisessa älykkyydestä pärjäämistä. Kommentoin ainoastaan sitä, että halutaanko nykyään antaa kuva että "fiksu" ihminen esim. laiminlöisi kuntonsa? .. Jos olisit Fiksu.. Tai edes Tietyllä tavalla Älykäs, niin Tajuaisit, ettei Ap puhunut mistään SpesifiKoidusta Älykkyydestä.. Vuan Fiksuudesta.. ;P
.. Tairan tietää, että kuka siellä Puskissa taas ÄläMöi.. Ja mistä Syystä.. ;D- Teknodonna
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jos olisit Fiksu.. Tai edes Tietyllä tavalla Älykäs, niin Tajuaisit, ettei Ap puhunut mistään SpesifiKoidusta Älykkyydestä.. Vuan Fiksuudesta.. ;P
.. Tairan tietää, että kuka siellä Puskissa taas ÄläMöi.. Ja mistä Syystä.. ;DTällä tässä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä että näin vain on.
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Tällä tässä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä että näin vain on.
(Naurua).. Just niin.. NäinOn.. ;D
- salikissa-
Mun ex-naiskumppanin nimi oli myös Maija ja hinkkas itseään salilla. 164cm 60kg. Siitä alle ei päässyt vaikka kovasti yritti, ylöspäin seilas 2-3kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4771385- 641136
- 61852
- 61825
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101736- 72714
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62674