Milloin ajelit ekan kerran karvat? Mie kun olin 14v.
Ajelemaan!
4
333
Vastaukset
- Olin17vuotias
Setäni, joka oli kuorma-autoilija maksoi minulle siihen aikaan hyvin, kun kävin hänen autossaan ennen kuin hän meni kotiinsa.
Vilkkaan tien P-paikka oli panopaikkamme.
Kerran hän pyysi,että ajaisin karvat pois.
Siitä oli ekstra iloa selvästi. Ukko tykkäsi tietysti. - Äidinpoika
Heti kun ne ilmestyi olin vissiin12w. Vanhemmillani ei ole karvoja ja minäkin halusin olla kuin he. Eli ne otti pojaltaan karvat pois joka lauvantai meidän saunassa.
Olin 14 kun lukiossa oleva serkkuni ajoi minulta karvat ekakerran pois.
Tai siis mitä silloin minulla oli.- Anonyymi
15/16v... ja taas ajelin tyven ja kulkuset...
T.um53Hesasta
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 39610
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446