Sunnuntaina aloittamani sarja jatkuu. Edellisessä osassa lupasin että seuraava osa käsittelisi Genio.Menteä, mutta kaveri ei taustastaan johtuen ole ehkä soveliain hahmo sarjan itsenäisyyspäivän osaan.
Kukapa sopisi paremmin tähän osaan kuin palstan tuotteliain kirjoittelija jo vuosien ajalta, ja sitä ennenhän tyyppi teki käsittääkseni pitkän päivätyön miehen logiikassa. Teknodonna on palstan kruunamaton kuningas, kirjoittaja joka vastaa pitkälti palstan käsikirjoittamisesta.
Sana on vapaa, mielipiteitä Teknodonnasta.
Saa sanoa - mielipiteenne Teknodonnasta
58
672
Vastaukset
Teknodonna on ok. Tuosta kruunattomasta kuninkuudesta ei oikein tiedä kun voi olla kuningatarkin, tai ainakin siis donnadonatello lienee on. Mielenkiintoista olisi tietää miten nuo oikein linkittyvät ja millaiset ihmiset persoonat noiden takana on. Onko vain yksi ihminen jossa useampi persoona vai pariskunta jossa tekno ja donna vai miten se oikein menee?
- lässymäki
Palstis kirjoitti:
Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.
Keskustelu jatkukoon...Sika kaukalosta syödä mässyttää
Persemäki palstalla lässyttää Palstis kirjoitti:
Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.
Keskustelu jatkukoon...Onko sekin antanu sulle rukkaset?
- ReBourne
Kuka on Teknodonna?
Never heard
(Käkätystä)- ReBourne
Substanssikäsitteistö
Mun mielestä on täysin epäolennaista se että kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa. Sukupuolistetut kirjoitukset, tai artikkelit, mielipiteet, ovat kaikki osa huonoa savuverhoa, joilla on taipumus hälvetä erilaisiksi typeriksi häkkyröiksi epäolennaisine tarkoitusperineen. Ainostaan laadukasta usvaa on hauska tarkastella, sen muotoja seurailla. Minä olen tällainen verho, koska osasin tämän jo lapsena: piilottamisen taidon.
Vedän siis itseni salkoon liehumaan.
(Hihitystä) - ahorcador
ReBourne kirjoitti:
Substanssikäsitteistö
Mun mielestä on täysin epäolennaista se että kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa. Sukupuolistetut kirjoitukset, tai artikkelit, mielipiteet, ovat kaikki osa huonoa savuverhoa, joilla on taipumus hälvetä erilaisiksi typeriksi häkkyröiksi epäolennaisine tarkoitusperineen. Ainostaan laadukasta usvaa on hauska tarkastella, sen muotoja seurailla. Minä olen tällainen verho, koska osasin tämän jo lapsena: piilottamisen taidon.
Vedän siis itseni salkoon liehumaan.
(Hihitystä)kaffe kiahuu
lippu liahuu
https://www.youtube.com/watch?v=Yu_mQFWWDiU
- juorutäti
Persemäki pitää juorupalstaa ihmisistä--törkimys
- ReBourne
Lisäksi olen eittämättä palstan pahaimman näköinen kundi, älykkäin ja kokenein, sekä empaattisin.
Tätä viimeistä määritelmää tai speksiä täytyy tarkastella huolella, sillä vaikka itseriittoisuuteni määrä on ylitsevuotava, niin minussa on terve tarve ymmärtää toista ihmistä, kokea hänet.
Ja tällä en tarkoita anaaliseksiä, joka on mielestäni tarkoitettu lapsille.
(Naurua) - kiinnionpiAlko
ReBourne kirjoitti:
Lisäksi olen eittämättä palstan pahaimman näköinen kundi, älykkäin ja kokenein, sekä empaattisin.
Tätä viimeistä määritelmää tai speksiä täytyy tarkastella huolella, sillä vaikka itseriittoisuuteni määrä on ylitsevuotava, niin minussa on terve tarve ymmärtää toista ihmistä, kokea hänet.
Ja tällä en tarkoita anaaliseksiä, joka on mielestäni tarkoitettu lapsille.
(Naurua)nenässänsä hernepalko
donnan loppu lippusalko
- ReBourne
Eikö Vaahteranmäen Eeemeli vetänyt systerinsä lipputankoon roikkumaan?
Yksin tehden homma on hauskempaa.- rebound
"Voi minkälainen konna
on donna
on hyvä, ettei donnia ole enemmän
saisi siitä kehnon emännän
https://www.youtube.com/watch?v=yVnFJsEkADM - Teknodonna
rebound kirjoitti:
"Voi minkälainen konna
on donna
on hyvä, ettei donnia ole enemmän
saisi siitä kehnon emännän
https://www.youtube.com/watch?v=yVnFJsEkADMEi hassumman näköinen bööna.
Heti kun imuri olisi pysähtynyt, niin panisin pupuna.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Good_Wife_(season_3)#/media/File:The_Good_Wife_Season_3.jpg Teknodonna kirjoitti:
Ei hassumman näköinen bööna.
Heti kun imuri olisi pysähtynyt, niin panisin pupuna.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Good_Wife_(season_3)#/media/File:The_Good_Wife_Season_3.jpgIhan ookoo, voisin minäkin panna.
Moni muukin mies varmaan haluaisi panna, ei me olla poikkeustapauksia.- ReBourne
Palstis kirjoitti:
Ihan ookoo, voisin minäkin panna.
Moni muukin mies varmaan haluaisi panna, ei me olla poikkeustapauksia. - puppelora
Paskis sanoo miehexi
ja tahtoo panna
puppeli paskis onkin
https://www.youtube.com/watch?v=H6ITkgFOfVo - persepaljastaa
puppelora kirjoitti:
Paskis sanoo miehexi
ja tahtoo panna
puppeli paskis onkin
https://www.youtube.com/watch?v=H6ITkgFOfVoTottakai se on puppeli, ei kai kukaan heteromies laittaisi paljasta persettä palstalle missä 90 % lukijoista ja kirjoittajista on toisia miehiä.
- Freddie
Palstis kirjoitti:
Ihan ookoo, voisin minäkin panna.
Moni muukin mies varmaan haluaisi panna, ei me olla poikkeustapauksia.Pane persekuvaasi
https://paijatmoto.fi/verkkokauppa/fin/mercury_peramoottorit-217
Luulin että on provo, mutta kyllä se toisinaan muutakin kirjoittelee kuin provoja.
- toimituksenhuomio
Paskis käyttää provosta nimitystä trolli. ihan tiedoksi. Että puhutte samaa kieltä.
- tämän-tiedän
Ei miehet, edes homot, kirjoita Lesbo-palstoilla kuten Teknis. Teknodonna on selvä lesbo. Aina roikkunut tiettyjen naiskirjoittajien (kuten mazy/jazuli miehen logiikassa) perseessä. Miehistä ei ole selvästikään yhtään kiinnostunut.
- tämän-tiedän
Palstis kirjoitti:
Heteromiehet eivät ole kiinnostuneita naisista?
Heteromies se ei ainakaan ole. Se on selvää, ellei kirjoittajia ole useita. Hyvin lesbomaisia juttuja ja miksi ihmeessä kirjoittelisi lesbo-palstoilla, jos olisi heteromies.
tämän-tiedän kirjoitti:
Heteromies se ei ainakaan ole. Se on selvää, ellei kirjoittajia ole useita. Hyvin lesbomaisia juttuja ja miksi ihmeessä kirjoittelisi lesbo-palstoilla, jos olisi heteromies.
Teknodonna käsittelee naisia hyvin miehisin ottein, ei ole selkeästikään nainen.
- ruutupaitalesbo
Palstis kirjoitti:
Teknodonna käsittelee naisia hyvin miehisin ottein, ei ole selkeästikään nainen.
Sellaisia tietyt butch-lesbot ovat. Hän varmaan innostuu ja ottaa tuon kohteliaisuutena:)
ruutupaitalesbo kirjoitti:
Sellaisia tietyt butch-lesbot ovat. Hän varmaan innostuu ja ottaa tuon kohteliaisuutena:)
Minä tiedän olevani oikeassa.
Tarkoitus on silti antaa palstailijoiden sanoa mielipiteensä, joten en puutu keskusteluun tarpeettomasti.- tunnentapauksen
Palstis kirjoitti:
Minä tiedän olevani oikeassa.
Tarkoitus on silti antaa palstailijoiden sanoa mielipiteensä, joten en puutu keskusteluun tarpeettomasti.Sinä olet ennenkin mennyt harhaan, Kyllä nainen lesbon tunnistaa, sori vaan. Ja etenkin erottaa heteromiehen kirjoitustyylin lesbon kirjoitustyylistä.
tunnentapauksen kirjoitti:
Sinä olet ennenkin mennyt harhaan, Kyllä nainen lesbon tunnistaa, sori vaan. Ja etenkin erottaa heteromiehen kirjoitustyylin lesbon kirjoitustyylistä.
Teknishän on homokammoinen, ei se viittaa lesbouteen.
- Teknodonna
Palstis kirjoitti:
Teknishän on homokammoinen, ei se viittaa lesbouteen.
Höpö höpö
Mun frendeistä 92% on homoseksuaaleja, joten kuinka hitossa mä voisin olla homokammoinen?
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Höpö höpö
Mun frendeistä 92% on homoseksuaaleja, joten kuinka hitossa mä voisin olla homokammoinen?
(Naurua)En ole koskaan pitänyt sinua naisena, toki joskus kyllä pidin sitä mahdollisena.
Persekuvani sulle aiheuttama inhotus on kyllä hyvin vahva osoitus siitä että olet heteromies etkä lesbonainen. Harva heteromies ilahtuu paljaan perseen kuvasta ruudullaan.
(huutonaurua)- Teknodonna
Palstis kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt sinua naisena, toki joskus kyllä pidin sitä mahdollisena.
Persekuvani sulle aiheuttama inhotus on kyllä hyvin vahva osoitus siitä että olet heteromies etkä lesbonainen. Harva heteromies ilahtuu paljaan perseen kuvasta ruudullaan.
(huutonaurua)Mjaa
Sun intressit mun naiseuden kieltämisessä ovat täysin selvät.
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Sun intressit mun naiseuden kieltämisessä ovat täysin selvät.
(Hihitystä)Tottakai ovat selvät. En pidä trollailustasi,
Johonkin rajaan saakka pidin kirjoitteluasi piristävänä, mutta toimesi ylittävät hyvän maun rajat. Hommaisit oikean elämän.- Teknodonna
Palstis kirjoitti:
Tottakai ovat selvät. En pidä trollailustasi,
Johonkin rajaan saakka pidin kirjoitteluasi piristävänä, mutta toimesi ylittävät hyvän maun rajat. Hommaisit oikean elämän.Mjaa
Esitelmöi minulle tämän saitin tavoitteista. Onko saitilla jonkinlainen visio?
Mjaa
Esitelmöi minulle tämän saitin tavoitteista. Onko saitilla jonkinlainen visio?
(Hihitystä)Ei minua kiinnosta näkemyksesi palstan tavoitteista tai siitä onko niitä ylipäänsä.
En vain käsitä miksi selkeästikin ihan hyvä kirjoittaja on trollaillut pian 15 vuoden ajan jollakin nettipalstalla?
Onko kyse todellisuuspaosta, haet täältä pönkitystä itsetunnollesi...
Ymmärrän jonkun atm32 trollailut, kaverihan on oikeasti vajakki. Sinä et ole.- Teknodonna
Palstis kirjoitti:
Ei minua kiinnosta näkemyksesi palstan tavoitteista tai siitä onko niitä ylipäänsä.
En vain käsitä miksi selkeästikin ihan hyvä kirjoittaja on trollaillut pian 15 vuoden ajan jollakin nettipalstalla?
Onko kyse todellisuuspaosta, haet täältä pönkitystä itsetunnollesi...
Ymmärrän jonkun atm32 trollailut, kaverihan on oikeasti vajakki. Sinä et ole.Siis ei ollut kysymys minun näkemyksistäni vaan sinun.
Kirjoitanko jollain tapaa epäselvästi?
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Siis ei ollut kysymys minun näkemyksistäni vaan sinun.
Kirjoitanko jollain tapaa epäselvästi?
(Naurua)Jos joku on kiinnostunut haastamaan näkemykseni, niin hän on luonnollisesti kiinnostunut esittämään omiaan paremmiksi.
Ihan peruspsykologiaa. Kasva aikuiseksi.- Teknodonna
Palstis kirjoitti:
Jos joku on kiinnostunut haastamaan näkemykseni, niin hän on luonnollisesti kiinnostunut esittämään omiaan paremmiksi.
Ihan peruspsykologiaa. Kasva aikuiseksi.Mjaa
En osaa näköjään kirjoittaa saadakseni järkeviä vastauksia.
(Reps) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
En osaa näköjään kirjoittaa saadakseni järkeviä vastauksia.
(Reps)Olet perseillyt palstalla vuodesta 2005 lähtien.
Nyt pohdit miksi sinuun ei suhtauduta vakavasti. Mitä itse luulet, miksiköhän?- Teknodonna
Palstis kirjoitti:
Olet perseillyt palstalla vuodesta 2005 lähtien.
Nyt pohdit miksi sinuun ei suhtauduta vakavasti. Mitä itse luulet, miksiköhän?"Perseillyt"
Onko sen järkevän vastauksen muodostaminen noin vaikeaa?
"Perseillyt"
Onko sen järkevän vastauksen muodostaminen noin vaikeaa?
(Hihitystä)Ellei sulla olisi lähes 15 vuoden palstaperseilyhistoriaa harteillasi, voisin lähteäkin kanssasi asiakeskusteluun.
Nyt saat vain haaveilla siitä että keskustelisin kanssasi "sivistyneesti".- zäzz.on.ruma
Onko mazy/jazuli lesbo?
- hirurg
Ketjussa on kohtia, joihin en laittaisi edes latex-hansikoitua sormeani, vaan tyytyisin satelliittikuviin.
(6.12..) - 100sätkyä
no Olet
- Kirjoitustenperusteella
Mies on. Veikkaan n.33v. Perimältään kirjoittajan geenejä. Omanlaisensa älykkö. Kokenut kovia elämässään. Peittää kaiken huumoriin ja sarkasmiin. Osaa luovia taitavasti sekä naisen että miehen roolissa.
Herkkä, impulsiivinen, humoristinen , musikaalinen ihmisolento.- papsuhan.se
Vaikuttaa kyllä ikämieheltä kun diggailee vanhoja naisia.
- miunTamaranmielest
Jep.
Ikämies ja vanhat naiset suhteellisia käsitteitä. Molemmat ihania. Ihmisinä meinaan.
Sukupuoli voi olla ihan kumpi vaan, mutta kyllä siitä tietyllä tapaa naismainen kuva välittyy (muutenkin kuin nimimerkin perusteella). Ei kuitenkaan erityisen lesbomainen enkä ole huomannut hänen roikkuvan kenenkään naiskirjoittelijoiden persuksissa.
- Päiväkahavinaika
Tuo nimimerkki tämän-tiedän oli pannut merkille jonkun persekiinnityksen tiettyihin naiskirjoittajiin. Tiiä sitten.En oo seurannut niin tiiviisti...
- Teknodonna
Mjoo
- Ok
-mies
- nainen
- butch
- perseilijä
- emäntä
- lessu
- 33-100v
-naismainen
- äijämäinen
- Herkkä, impulsiivinen, humoristinen , musikaalinen ihmisolento
Mjaa
https://thefashiontag.com/wp-content/uploads/2013/04/girl-in-suit-street-style.jpg - Kissanvinkkeli
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
- Ok
-mies
- nainen
- butch
- perseilijä
- emäntä
- lessu
- 33-100v
-naismainen
- äijämäinen
- Herkkä, impulsiivinen, humoristinen , musikaalinen ihmisolento
Mjaa
https://thefashiontag.com/wp-content/uploads/2013/04/girl-in-suit-street-style.jpgmjoo
Vaahteramäen Emppuhan se nyt wanhempana - eiköpahiksille
Eikö oo ees partaa kasvanut vilpertille?
- Jaques.Sparrow
eiköpahiksille kirjoitti:
Eikö oo ees partaa kasvanut vilpertille?
Ei kasva parta
ja pimpskarvatkin, kuin varpusen höyhentä
- rangerboy
Ilmiselvä poika tuo donna..ääh don
rangerpoika lippaat liiveissään
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=553360288425127&set=gm.1295551743936899&type=3&theater - kyllästynyt
Trollipeikko, muuta miehestä ei tarvitse sanoa.
.. OiVoi.. Kun Pertsalla on Taas niin Vaikeaa.. Niin Vaikeaa.. ;(
- kuinavoinkirja
Läpinäkyvä, ovela, taitavan monimerkityksinen, yksinäinen sisimmässään. Hakee mielellään huomiota ja hyväksyntää sekä naisilta että miehiltä.
Terkkuja Teknikselle
<3
Puss ock kram
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947