Saa sanoa - mielipiteenne Teknodonnasta

Sunnuntaina aloittamani sarja jatkuu. Edellisessä osassa lupasin että seuraava osa käsittelisi Genio.Menteä, mutta kaveri ei taustastaan johtuen ole ehkä soveliain hahmo sarjan itsenäisyyspäivän osaan.

Kukapa sopisi paremmin tähän osaan kuin palstan tuotteliain kirjoittelija jo vuosien ajalta, ja sitä ennenhän tyyppi teki käsittääkseni pitkän päivätyön miehen logiikassa. Teknodonna on palstan kruunamaton kuningas, kirjoittaja joka vastaa pitkälti palstan käsikirjoittamisesta.

Sana on vapaa, mielipiteitä Teknodonnasta.

58

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna on ok. Tuosta kruunattomasta kuninkuudesta ei oikein tiedä kun voi olla kuningatarkin, tai ainakin siis donnadonatello lienee on. Mielenkiintoista olisi tietää miten nuo oikein linkittyvät ja millaiset ihmiset persoonat noiden takana on. Onko vain yksi ihminen jossa useampi persoona vai pariskunta jossa tekno ja donna vai miten se oikein menee?

• Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.

Keskustelu jatkukoon...

• lässymäki
        Palstis kirjoitti:

Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.

Keskustelu jatkukoon...

Sika kaukalosta syödä mässyttää

Persemäki palstalla lässyttää

• Palstis kirjoitti:

Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.

Keskustelu jatkukoon...

Onko sekin antanu sulle rukkaset?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko sekin antanu sulle rukkaset?

Eikai.

Ei tietääkseni.

• ReBourne

Kuka on Teknodonna?

Never heard

(Käkätystä)

• ReBourne

Substanssikäsitteistö

Mun mielestä on täysin epäolennaista se että kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa. Sukupuolistetut kirjoitukset, tai artikkelit, mielipiteet, ovat kaikki osa huonoa savuverhoa, joilla on taipumus hälvetä erilaisiksi typeriksi häkkyröiksi epäolennaisine tarkoitusperineen. Ainostaan laadukasta usvaa on hauska tarkastella, sen muotoja seurailla. Minä olen tällainen verho, koska osasin tämän jo lapsena: piilottamisen taidon.

Vedän siis itseni salkoon liehumaan.

(Hihitystä)

• ahorcador
        ReBourne kirjoitti:

Substanssikäsitteistö

Mun mielestä on täysin epäolennaista se että kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa. Sukupuolistetut kirjoitukset, tai artikkelit, mielipiteet, ovat kaikki osa huonoa savuverhoa, joilla on taipumus hälvetä erilaisiksi typeriksi häkkyröiksi epäolennaisine tarkoitusperineen. Ainostaan laadukasta usvaa on hauska tarkastella, sen muotoja seurailla. Minä olen tällainen verho, koska osasin tämän jo lapsena: piilottamisen taidon.

Vedän siis itseni salkoon liehumaan.

(Hihitystä)

kaffe kiahuu

lippu liahuu

https://www.youtube.com/watch?v=Yu_mQFWWDiU

• juorutäti

Persemäki pitää juorupalstaa ihmisistä--törkimys

• ReBourne

Lisäksi olen eittämättä palstan pahaimman näköinen kundi, älykkäin ja kokenein, sekä empaattisin.

Tätä viimeistä määritelmää tai speksiä täytyy tarkastella huolella, sillä vaikka itseriittoisuuteni määrä on ylitsevuotava, niin minussa on terve tarve ymmärtää toista ihmistä, kokea hänet.

Ja tällä en tarkoita anaaliseksiä, joka on mielestäni tarkoitettu lapsille.

(Naurua)

• kiinnionpiAlko
        ReBourne kirjoitti:

Lisäksi olen eittämättä palstan pahaimman näköinen kundi, älykkäin ja kokenein, sekä empaattisin.

Tätä viimeistä määritelmää tai speksiä täytyy tarkastella huolella, sillä vaikka itseriittoisuuteni määrä on ylitsevuotava, niin minussa on terve tarve ymmärtää toista ihmistä, kokea hänet.

Ja tällä en tarkoita anaaliseksiä, joka on mielestäni tarkoitettu lapsille.

(Naurua)

nenässänsä hernepalko

donnan loppu lippusalko

• ReBourne

Eikö Vaahteranmäen Eeemeli vetänyt systerinsä lipputankoon roikkumaan?

Yksin tehden homma on hauskempaa.

• rebound

• Teknodonna

• ReBourne

• puppelora

• persepaljastaa
        puppelora kirjoitti:

Paskis sanoo miehexi

ja tahtoo panna

puppeli paskis onkin

https://www.youtube.com/watch?v=H6ITkgFOfVo

Tottakai se on puppeli, ei kai kukaan heteromies laittaisi paljasta persettä palstalle missä 90 % lukijoista ja kirjoittajista on toisia miehiä.

• Freddie

• Luulin että on provo, mutta kyllä se toisinaan muutakin kirjoittelee kuin provoja.

• toimituksenhuomio

Paskis käyttää provosta nimitystä trolli. ihan tiedoksi. Että puhutte samaa kieltä.

• tämän-tiedän

Ei miehet, edes homot, kirjoita Lesbo-palstoilla kuten Teknis. Teknodonna on selvä lesbo. Aina roikkunut tiettyjen naiskirjoittajien (kuten mazy/jazuli miehen logiikassa) perseessä. Miehistä ei ole selvästikään yhtään kiinnostunut.

• Heteromiehet eivät ole kiinnostuneita naisista?

• tämän-tiedän
        Palstis kirjoitti:

Heteromiehet eivät ole kiinnostuneita naisista?

Heteromies se ei ainakaan ole. Se on selvää, ellei kirjoittajia ole useita. Hyvin lesbomaisia juttuja ja miksi ihmeessä kirjoittelisi lesbo-palstoilla, jos olisi heteromies.

• tämän-tiedän kirjoitti:

Heteromies se ei ainakaan ole. Se on selvää, ellei kirjoittajia ole useita. Hyvin lesbomaisia juttuja ja miksi ihmeessä kirjoittelisi lesbo-palstoilla, jos olisi heteromies.

Teknodonna käsittelee naisia hyvin miehisin ottein, ei ole selkeästikään nainen.

• ruutupaitalesbo
        Palstis kirjoitti:

Teknodonna käsittelee naisia hyvin miehisin ottein, ei ole selkeästikään nainen.

Sellaisia tietyt butch-lesbot ovat. Hän varmaan innostuu ja ottaa tuon kohteliaisuutena:)

• ruutupaitalesbo kirjoitti:

Sellaisia tietyt butch-lesbot ovat. Hän varmaan innostuu ja ottaa tuon kohteliaisuutena:)

Minä tiedän olevani oikeassa.

Tarkoitus on silti antaa palstailijoiden sanoa mielipiteensä, joten en puutu keskusteluun tarpeettomasti.

• tunnentapauksen
        Palstis kirjoitti:

Minä tiedän olevani oikeassa.

Tarkoitus on silti antaa palstailijoiden sanoa mielipiteensä, joten en puutu keskusteluun tarpeettomasti.

Sinä olet ennenkin mennyt harhaan, Kyllä nainen lesbon tunnistaa, sori vaan. Ja etenkin erottaa heteromiehen kirjoitustyylin lesbon kirjoitustyylistä.

• tunnentapauksen kirjoitti:

Sinä olet ennenkin mennyt harhaan, Kyllä nainen lesbon tunnistaa, sori vaan. Ja etenkin erottaa heteromiehen kirjoitustyylin lesbon kirjoitustyylistä.

Teknishän on homokammoinen, ei se viittaa lesbouteen.

• Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

Teknishän on homokammoinen, ei se viittaa lesbouteen.

Höpö höpö

Mun frendeistä 92% on homoseksuaaleja, joten kuinka hitossa mä voisin olla homokammoinen?

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Höpö höpö

Mun frendeistä 92% on homoseksuaaleja, joten kuinka hitossa mä voisin olla homokammoinen?

(Naurua)

En ole koskaan pitänyt sinua naisena, toki joskus kyllä pidin sitä mahdollisena.

Persekuvani sulle aiheuttama inhotus on kyllä hyvin vahva osoitus siitä että olet heteromies etkä lesbonainen. Harva heteromies ilahtuu paljaan perseen kuvasta ruudullaan.

(huutonaurua)

• Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt sinua naisena, toki joskus kyllä pidin sitä mahdollisena.

Persekuvani sulle aiheuttama inhotus on kyllä hyvin vahva osoitus siitä että olet heteromies etkä lesbonainen. Harva heteromies ilahtuu paljaan perseen kuvasta ruudullaan.

(huutonaurua)

Mjaa

Sun intressit mun naiseuden kieltämisessä ovat täysin selvät.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Sun intressit mun naiseuden kieltämisessä ovat täysin selvät.

(Hihitystä)

Tottakai ovat selvät. En pidä trollailustasi,

Johonkin rajaan saakka pidin kirjoitteluasi piristävänä, mutta toimesi ylittävät hyvän maun rajat. Hommaisit oikean elämän.

• Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

Tottakai ovat selvät. En pidä trollailustasi,

Johonkin rajaan saakka pidin kirjoitteluasi piristävänä, mutta toimesi ylittävät hyvän maun rajat. Hommaisit oikean elämän.

Mjaa

Esitelmöi minulle tämän saitin tavoitteista. Onko saitilla jonkinlainen visio?

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Esitelmöi minulle tämän saitin tavoitteista. Onko saitilla jonkinlainen visio?

(Hihitystä)

Ei minua kiinnosta näkemyksesi palstan tavoitteista tai siitä onko niitä ylipäänsä.

En vain käsitä miksi selkeästikin ihan hyvä kirjoittaja on trollaillut pian 15 vuoden ajan jollakin nettipalstalla?

Onko kyse todellisuuspaosta, haet täältä pönkitystä itsetunnollesi...

Ymmärrän jonkun atm32 trollailut, kaverihan on oikeasti vajakki. Sinä et ole.

• Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

Ei minua kiinnosta näkemyksesi palstan tavoitteista tai siitä onko niitä ylipäänsä.

En vain käsitä miksi selkeästikin ihan hyvä kirjoittaja on trollaillut pian 15 vuoden ajan jollakin nettipalstalla?

Onko kyse todellisuuspaosta, haet täältä pönkitystä itsetunnollesi...

Ymmärrän jonkun atm32 trollailut, kaverihan on oikeasti vajakki. Sinä et ole.

Siis ei ollut kysymys minun näkemyksistäni vaan sinun.

Kirjoitanko jollain tapaa epäselvästi?

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Siis ei ollut kysymys minun näkemyksistäni vaan sinun.

Kirjoitanko jollain tapaa epäselvästi?

(Naurua)

Jos joku on kiinnostunut haastamaan näkemykseni, niin hän on luonnollisesti kiinnostunut esittämään omiaan paremmiksi.

Ihan peruspsykologiaa. Kasva aikuiseksi.

• Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

Jos joku on kiinnostunut haastamaan näkemykseni, niin hän on luonnollisesti kiinnostunut esittämään omiaan paremmiksi.

Ihan peruspsykologiaa. Kasva aikuiseksi.

Mjaa

En osaa näköjään kirjoittaa saadakseni järkeviä vastauksia.

(Reps)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

En osaa näköjään kirjoittaa saadakseni järkeviä vastauksia.

(Reps)

Olet perseillyt palstalla vuodesta 2005 lähtien.

Nyt pohdit miksi sinuun ei suhtauduta vakavasti. Mitä itse luulet, miksiköhän?

• Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

Olet perseillyt palstalla vuodesta 2005 lähtien.

Nyt pohdit miksi sinuun ei suhtauduta vakavasti. Mitä itse luulet, miksiköhän?

"Perseillyt"

Onko sen järkevän vastauksen muodostaminen noin vaikeaa?

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

"Perseillyt"

Onko sen järkevän vastauksen muodostaminen noin vaikeaa?

(Hihitystä)

Ellei sulla olisi lähes 15 vuoden palstaperseilyhistoriaa harteillasi, voisin lähteäkin kanssasi asiakeskusteluun.

Nyt saat vain haaveilla siitä että keskustelisin kanssasi "sivistyneesti".

• zäzz.on.ruma

Onko mazy/jazuli lesbo?

• hirurg

Ketjussa on kohtia, joihin en laittaisi edes latex-hansikoitua sormeani, vaan tyytyisin satelliittikuviin.

(6.12..)

• 100sätkyä

no Olet

• Kirjoitustenperusteella

Mies on. Veikkaan n.33v. Perimältään kirjoittajan geenejä. Omanlaisensa älykkö. Kokenut kovia elämässään. Peittää kaiken huumoriin ja sarkasmiin. Osaa luovia taitavasti sekä naisen että miehen roolissa.
      Herkkä, impulsiivinen, humoristinen , musikaalinen ihmisolento.

• papsuhan.se

Vaikuttaa kyllä ikämieheltä kun diggailee vanhoja naisia.

• miunTamaranmielest

Jep.
        Ikämies ja vanhat naiset suhteellisia käsitteitä. Molemmat ihania. Ihmisinä meinaan.

• Sukupuoli voi olla ihan kumpi vaan, mutta kyllä siitä tietyllä tapaa naismainen kuva välittyy (muutenkin kuin nimimerkin perusteella). Ei kuitenkaan erityisen lesbomainen enkä ole huomannut hänen roikkuvan kenenkään naiskirjoittelijoiden persuksissa.

• Päiväkahavinaika

Tuo nimimerkki tämän-tiedän oli pannut merkille jonkun persekiinnityksen tiettyihin naiskirjoittajiin. Tiiä sitten.En oo seurannut niin tiiviisti...

• Teknodonna

• Kissanvinkkeli

• eiköpahiksille

Eikö oo ees partaa kasvanut vilpertille?

• Jaques.Sparrow
        eiköpahiksille kirjoitti:

Eikö oo ees partaa kasvanut vilpertille?

Ei kasva parta

ja pimpskarvatkin, kuin varpusen höyhentä

• rangerboy
    • kyllästynyt

Trollipeikko, muuta miehestä ei tarvitse sanoa.

• .. OiVoi.. Kun Pertsalla on Taas niin Vaikeaa.. Niin Vaikeaa.. ;(

• kuinavoinkirja

Läpinäkyvä, ovela, taitavan monimerkityksinen, yksinäinen sisimmässään. Hakee mielellään huomiota ja hyväksyntää sekä naisilta että miehiltä.
      Terkkuja Teknikselle
      <3
      Puss ock kram

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe