Saa sanoa - mielipiteenne Teknodonnasta

Sunnuntaina aloittamani sarja jatkuu. Edellisessä osassa lupasin että seuraava osa käsittelisi Genio.Menteä, mutta kaveri ei taustastaan johtuen ole ehkä soveliain hahmo sarjan itsenäisyyspäivän osaan.

Kukapa sopisi paremmin tähän osaan kuin palstan tuotteliain kirjoittelija jo vuosien ajalta, ja sitä ennenhän tyyppi teki käsittääkseni pitkän päivätyön miehen logiikassa. Teknodonna on palstan kruunamaton kuningas, kirjoittaja joka vastaa pitkälti palstan käsikirjoittamisesta.

Sana on vapaa, mielipiteitä Teknodonnasta.

58

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna on ok. Tuosta kruunattomasta kuninkuudesta ei oikein tiedä kun voi olla kuningatarkin, tai ainakin siis donnadonatello lienee on. Mielenkiintoista olisi tietää miten nuo oikein linkittyvät ja millaiset ihmiset persoonat noiden takana on. Onko vain yksi ihminen jossa useampi persoona vai pariskunta jossa tekno ja donna vai miten se oikein menee?

      • Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.

        Keskustelu jatkukoon...


      • lässymäki
        Palstis kirjoitti:

        Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.

        Keskustelu jatkukoon...

        Sika kaukalosta syödä mässyttää

        Persemäki palstalla lässyttää


      • Palstis kirjoitti:

        Teknodonna on mies, siitä ei tarvitse vääntää peistä.

        Keskustelu jatkukoon...

        Onko sekin antanu sulle rukkaset?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sekin antanu sulle rukkaset?

        Eikai.

        Ei tietääkseni.


    • ReBourne

      Kuka on Teknodonna?

      Never heard

      (Käkätystä)

      • ReBourne

        Substanssikäsitteistö

        Mun mielestä on täysin epäolennaista se että kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa. Sukupuolistetut kirjoitukset, tai artikkelit, mielipiteet, ovat kaikki osa huonoa savuverhoa, joilla on taipumus hälvetä erilaisiksi typeriksi häkkyröiksi epäolennaisine tarkoitusperineen. Ainostaan laadukasta usvaa on hauska tarkastella, sen muotoja seurailla. Minä olen tällainen verho, koska osasin tämän jo lapsena: piilottamisen taidon.

        Vedän siis itseni salkoon liehumaan.

        (Hihitystä)


      • ahorcador
        ReBourne kirjoitti:

        Substanssikäsitteistö

        Mun mielestä on täysin epäolennaista se että kumpaa sukupuolta kirjoittaja edustaa. Sukupuolistetut kirjoitukset, tai artikkelit, mielipiteet, ovat kaikki osa huonoa savuverhoa, joilla on taipumus hälvetä erilaisiksi typeriksi häkkyröiksi epäolennaisine tarkoitusperineen. Ainostaan laadukasta usvaa on hauska tarkastella, sen muotoja seurailla. Minä olen tällainen verho, koska osasin tämän jo lapsena: piilottamisen taidon.

        Vedän siis itseni salkoon liehumaan.

        (Hihitystä)

        kaffe kiahuu

        lippu liahuu

        https://www.youtube.com/watch?v=Yu_mQFWWDiU


    • juorutäti

      Persemäki pitää juorupalstaa ihmisistä--törkimys

      • ReBourne

        Lisäksi olen eittämättä palstan pahaimman näköinen kundi, älykkäin ja kokenein, sekä empaattisin.

        Tätä viimeistä määritelmää tai speksiä täytyy tarkastella huolella, sillä vaikka itseriittoisuuteni määrä on ylitsevuotava, niin minussa on terve tarve ymmärtää toista ihmistä, kokea hänet.

        Ja tällä en tarkoita anaaliseksiä, joka on mielestäni tarkoitettu lapsille.

        (Naurua)


      • kiinnionpiAlko
        ReBourne kirjoitti:

        Lisäksi olen eittämättä palstan pahaimman näköinen kundi, älykkäin ja kokenein, sekä empaattisin.

        Tätä viimeistä määritelmää tai speksiä täytyy tarkastella huolella, sillä vaikka itseriittoisuuteni määrä on ylitsevuotava, niin minussa on terve tarve ymmärtää toista ihmistä, kokea hänet.

        Ja tällä en tarkoita anaaliseksiä, joka on mielestäni tarkoitettu lapsille.

        (Naurua)

        nenässänsä hernepalko

        donnan loppu lippusalko


    • ReBourne

      Eikö Vaahteranmäen Eeemeli vetänyt systerinsä lipputankoon roikkumaan?

      Yksin tehden homma on hauskempaa.

      • rebound

      • Teknodonna
        rebound kirjoitti:

        "Voi minkälainen konna

        on donna

        on hyvä, ettei donnia ole enemmän

        saisi siitä kehnon emännän

        https://www.youtube.com/watch?v=yVnFJsEkADM

        Ei hassumman näköinen bööna.

        Heti kun imuri olisi pysähtynyt, niin panisin pupuna.

        https://en.wikipedia.org/wiki/The_Good_Wife_(season_3)#/media/File:The_Good_Wife_Season_3.jpg



      • ReBourne

      • puppelora

      • persepaljastaa
        puppelora kirjoitti:

        Paskis sanoo miehexi

        ja tahtoo panna

        puppeli paskis onkin

        https://www.youtube.com/watch?v=H6ITkgFOfVo

        Tottakai se on puppeli, ei kai kukaan heteromies laittaisi paljasta persettä palstalle missä 90 % lukijoista ja kirjoittajista on toisia miehiä.


      • Freddie

    • Luulin että on provo, mutta kyllä se toisinaan muutakin kirjoittelee kuin provoja.

      • toimituksenhuomio

        Paskis käyttää provosta nimitystä trolli. ihan tiedoksi. Että puhutte samaa kieltä.


    • tämän-tiedän

      Ei miehet, edes homot, kirjoita Lesbo-palstoilla kuten Teknis. Teknodonna on selvä lesbo. Aina roikkunut tiettyjen naiskirjoittajien (kuten mazy/jazuli miehen logiikassa) perseessä. Miehistä ei ole selvästikään yhtään kiinnostunut.

      • Heteromiehet eivät ole kiinnostuneita naisista?


      • tämän-tiedän
        Palstis kirjoitti:

        Heteromiehet eivät ole kiinnostuneita naisista?

        Heteromies se ei ainakaan ole. Se on selvää, ellei kirjoittajia ole useita. Hyvin lesbomaisia juttuja ja miksi ihmeessä kirjoittelisi lesbo-palstoilla, jos olisi heteromies.


      • tämän-tiedän kirjoitti:

        Heteromies se ei ainakaan ole. Se on selvää, ellei kirjoittajia ole useita. Hyvin lesbomaisia juttuja ja miksi ihmeessä kirjoittelisi lesbo-palstoilla, jos olisi heteromies.

        Teknodonna käsittelee naisia hyvin miehisin ottein, ei ole selkeästikään nainen.


      • ruutupaitalesbo
        Palstis kirjoitti:

        Teknodonna käsittelee naisia hyvin miehisin ottein, ei ole selkeästikään nainen.

        Sellaisia tietyt butch-lesbot ovat. Hän varmaan innostuu ja ottaa tuon kohteliaisuutena:)


      • ruutupaitalesbo kirjoitti:

        Sellaisia tietyt butch-lesbot ovat. Hän varmaan innostuu ja ottaa tuon kohteliaisuutena:)

        Minä tiedän olevani oikeassa.

        Tarkoitus on silti antaa palstailijoiden sanoa mielipiteensä, joten en puutu keskusteluun tarpeettomasti.


      • tunnentapauksen
        Palstis kirjoitti:

        Minä tiedän olevani oikeassa.

        Tarkoitus on silti antaa palstailijoiden sanoa mielipiteensä, joten en puutu keskusteluun tarpeettomasti.

        Sinä olet ennenkin mennyt harhaan, Kyllä nainen lesbon tunnistaa, sori vaan. Ja etenkin erottaa heteromiehen kirjoitustyylin lesbon kirjoitustyylistä.


      • tunnentapauksen kirjoitti:

        Sinä olet ennenkin mennyt harhaan, Kyllä nainen lesbon tunnistaa, sori vaan. Ja etenkin erottaa heteromiehen kirjoitustyylin lesbon kirjoitustyylistä.

        Teknishän on homokammoinen, ei se viittaa lesbouteen.


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Teknishän on homokammoinen, ei se viittaa lesbouteen.

        Höpö höpö

        Mun frendeistä 92% on homoseksuaaleja, joten kuinka hitossa mä voisin olla homokammoinen?

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Höpö höpö

        Mun frendeistä 92% on homoseksuaaleja, joten kuinka hitossa mä voisin olla homokammoinen?

        (Naurua)

        En ole koskaan pitänyt sinua naisena, toki joskus kyllä pidin sitä mahdollisena.

        Persekuvani sulle aiheuttama inhotus on kyllä hyvin vahva osoitus siitä että olet heteromies etkä lesbonainen. Harva heteromies ilahtuu paljaan perseen kuvasta ruudullaan.

        (huutonaurua)


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        En ole koskaan pitänyt sinua naisena, toki joskus kyllä pidin sitä mahdollisena.

        Persekuvani sulle aiheuttama inhotus on kyllä hyvin vahva osoitus siitä että olet heteromies etkä lesbonainen. Harva heteromies ilahtuu paljaan perseen kuvasta ruudullaan.

        (huutonaurua)

        Mjaa

        Sun intressit mun naiseuden kieltämisessä ovat täysin selvät.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Sun intressit mun naiseuden kieltämisessä ovat täysin selvät.

        (Hihitystä)

        Tottakai ovat selvät. En pidä trollailustasi,

        Johonkin rajaan saakka pidin kirjoitteluasi piristävänä, mutta toimesi ylittävät hyvän maun rajat. Hommaisit oikean elämän.


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Tottakai ovat selvät. En pidä trollailustasi,

        Johonkin rajaan saakka pidin kirjoitteluasi piristävänä, mutta toimesi ylittävät hyvän maun rajat. Hommaisit oikean elämän.

        Mjaa

        Esitelmöi minulle tämän saitin tavoitteista. Onko saitilla jonkinlainen visio?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Esitelmöi minulle tämän saitin tavoitteista. Onko saitilla jonkinlainen visio?

        (Hihitystä)

        Ei minua kiinnosta näkemyksesi palstan tavoitteista tai siitä onko niitä ylipäänsä.

        En vain käsitä miksi selkeästikin ihan hyvä kirjoittaja on trollaillut pian 15 vuoden ajan jollakin nettipalstalla?

        Onko kyse todellisuuspaosta, haet täältä pönkitystä itsetunnollesi...

        Ymmärrän jonkun atm32 trollailut, kaverihan on oikeasti vajakki. Sinä et ole.


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta näkemyksesi palstan tavoitteista tai siitä onko niitä ylipäänsä.

        En vain käsitä miksi selkeästikin ihan hyvä kirjoittaja on trollaillut pian 15 vuoden ajan jollakin nettipalstalla?

        Onko kyse todellisuuspaosta, haet täältä pönkitystä itsetunnollesi...

        Ymmärrän jonkun atm32 trollailut, kaverihan on oikeasti vajakki. Sinä et ole.

        Siis ei ollut kysymys minun näkemyksistäni vaan sinun.

        Kirjoitanko jollain tapaa epäselvästi?

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Siis ei ollut kysymys minun näkemyksistäni vaan sinun.

        Kirjoitanko jollain tapaa epäselvästi?

        (Naurua)

        Jos joku on kiinnostunut haastamaan näkemykseni, niin hän on luonnollisesti kiinnostunut esittämään omiaan paremmiksi.

        Ihan peruspsykologiaa. Kasva aikuiseksi.


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Jos joku on kiinnostunut haastamaan näkemykseni, niin hän on luonnollisesti kiinnostunut esittämään omiaan paremmiksi.

        Ihan peruspsykologiaa. Kasva aikuiseksi.

        Mjaa

        En osaa näköjään kirjoittaa saadakseni järkeviä vastauksia.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        En osaa näköjään kirjoittaa saadakseni järkeviä vastauksia.

        (Reps)

        Olet perseillyt palstalla vuodesta 2005 lähtien.

        Nyt pohdit miksi sinuun ei suhtauduta vakavasti. Mitä itse luulet, miksiköhän?


      • Teknodonna
        Palstis kirjoitti:

        Olet perseillyt palstalla vuodesta 2005 lähtien.

        Nyt pohdit miksi sinuun ei suhtauduta vakavasti. Mitä itse luulet, miksiköhän?

        "Perseillyt"

        Onko sen järkevän vastauksen muodostaminen noin vaikeaa?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        "Perseillyt"

        Onko sen järkevän vastauksen muodostaminen noin vaikeaa?

        (Hihitystä)

        Ellei sulla olisi lähes 15 vuoden palstaperseilyhistoriaa harteillasi, voisin lähteäkin kanssasi asiakeskusteluun.

        Nyt saat vain haaveilla siitä että keskustelisin kanssasi "sivistyneesti".


      • zäzz.on.ruma

        Onko mazy/jazuli lesbo?


    • hirurg

      Ketjussa on kohtia, joihin en laittaisi edes latex-hansikoitua sormeani, vaan tyytyisin satelliittikuviin.

      (6.12..)

    • 100sätkyä

      no Olet

    • Kirjoitustenperusteella

      Mies on. Veikkaan n.33v. Perimältään kirjoittajan geenejä. Omanlaisensa älykkö. Kokenut kovia elämässään. Peittää kaiken huumoriin ja sarkasmiin. Osaa luovia taitavasti sekä naisen että miehen roolissa.
      Herkkä, impulsiivinen, humoristinen , musikaalinen ihmisolento.

      • papsuhan.se

        Vaikuttaa kyllä ikämieheltä kun diggailee vanhoja naisia.


      • miunTamaranmielest

        Jep.
        Ikämies ja vanhat naiset suhteellisia käsitteitä. Molemmat ihania. Ihmisinä meinaan.


    • Sukupuoli voi olla ihan kumpi vaan, mutta kyllä siitä tietyllä tapaa naismainen kuva välittyy (muutenkin kuin nimimerkin perusteella). Ei kuitenkaan erityisen lesbomainen enkä ole huomannut hänen roikkuvan kenenkään naiskirjoittelijoiden persuksissa.

      • Päiväkahavinaika

        Tuo nimimerkki tämän-tiedän oli pannut merkille jonkun persekiinnityksen tiettyihin naiskirjoittajiin. Tiiä sitten.En oo seurannut niin tiiviisti...


      • Teknodonna

      • Kissanvinkkeli

      • eiköpahiksille

        Eikö oo ees partaa kasvanut vilpertille?


      • Jaques.Sparrow
        eiköpahiksille kirjoitti:

        Eikö oo ees partaa kasvanut vilpertille?

        Ei kasva parta

        ja pimpskarvatkin, kuin varpusen höyhentä


    • rangerboy
    • kyllästynyt

      Trollipeikko, muuta miehestä ei tarvitse sanoa.

    • .. OiVoi.. Kun Pertsalla on Taas niin Vaikeaa.. Niin Vaikeaa.. ;(

    • kuinavoinkirja

      Läpinäkyvä, ovela, taitavan monimerkityksinen, yksinäinen sisimmässään. Hakee mielellään huomiota ja hyväksyntää sekä naisilta että miehiltä.
      Terkkuja Teknikselle
      <3
      Puss ock kram

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe