onko täällä oululaisia

viikonloppu.oulussa

onko tinderinaisia tullut sankoin joukoin ouluun entä onko linja autot täynnä yksinäisiä naisia tai naiskavereita ja onko katukuvassa yksinäisiä naisia liikenteessä ympäri suomen tullut ja kyselee missä päin seksi jengi liikkuu

10

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaappa nyt ensin välis siihen mistä itse olet kotoisin?

      • poika.iisalmesta

        keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle


      • poika.iisalmesta kirjoitti:

        keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle

        Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...


      • erja.vastasi
        palstalutka kirjoitti:

        Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...

        mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie


      • erja.vastasi kirjoitti:

        mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.


      • sami.ivalosta
        palstalutka kirjoitti:

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

        en minäkään osaa


      • salla.42v
        palstalutka kirjoitti:

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

        minäkään en laita välimerkkejä kun nopeasti kirjoitan kännykällä ja välillä vastailen tänne


      • aino.52v
        palstalutka kirjoitti:

        Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

        taidat olla vielä nuori tai teini ja et vielä tiedä miten aikuiset kirjoittaa niin ei kaikki ole niin haudan vakavaa


    • Tämä-selvä

      Kyllä suomi naiset haluaa perustaa perheen pakolais raiskaajan kanssa. Pakolainen saa seksiä enemmän kun ätmi ikinä.

    • Uutistoimitus

      Ouluun kannattaa muuttaa äkkiä. Tytöt helppoja siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe