onko tinderinaisia tullut sankoin joukoin ouluun entä onko linja autot täynnä yksinäisiä naisia tai naiskavereita ja onko katukuvassa yksinäisiä naisia liikenteessä ympäri suomen tullut ja kyselee missä päin seksi jengi liikkuu
onko täällä oululaisia
10
205
Vastaukset
Vastaappa nyt ensin välis siihen mistä itse olet kotoisin?
- poika.iisalmesta
keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle
poika.iisalmesta kirjoitti:
keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle
Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...
- erja.vastasi
palstalutka kirjoitti:
Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...
mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie
erja.vastasi kirjoitti:
mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
- sami.ivalosta
palstalutka kirjoitti:
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
en minäkään osaa
- salla.42v
palstalutka kirjoitti:
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
minäkään en laita välimerkkejä kun nopeasti kirjoitan kännykällä ja välillä vastailen tänne
- aino.52v
palstalutka kirjoitti:
Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.
taidat olla vielä nuori tai teini ja et vielä tiedä miten aikuiset kirjoittaa niin ei kaikki ole niin haudan vakavaa
- Tämä-selvä
Kyllä suomi naiset haluaa perustaa perheen pakolais raiskaajan kanssa. Pakolainen saa seksiä enemmän kun ätmi ikinä.
- Uutistoimitus
Ouluun kannattaa muuttaa äkkiä. Tytöt helppoja siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581