Niin, koska kyseessä on väitteiden mukaan tieteellinen oppi, esittäisin seuraavat kysymykset:
1) Mikä on rappeutumisen lajitason mekanismi? Siis mikään periytymätön yksilötason mekanismi ei kelpaa, eikä sellainen mikä ei vaikuta DNAhan
2) Miten epigeneesi, joka on evoluution mekanismi rappeuttaa?
3) On havaittu että haitalliset mutaatiot katoavat evoluution myötä, miten ne siis rappeuttavat?
4) Missä voi lukea tieteellisen vertaisarvioinnin läpikäyneen tutkimuksen rappeutumisesta?
5) On havaittu ja empiirisesti todistettu hyödyllisiä mutaatioita. Miten rappeutuminen sopii tähän?
6) Lajiutuminen, eli makroevoluutiotapahtuma on empiirisesti havaittu, dokumentoitu, eikä sitä ole kiistetty. Miksi kieltää tämä tosiseikka?
Kysymyksiä rappeutumisesta
12
170
Vastaukset
- 12____13
Väitetysti esim. umpisuoli on surkastunut, eikä toimiva osa? Jos niin, umpisuoli on rappeutuma, jäänne ajalta, jolloin ihminen oli toimivampi. Mikä mielestäsi aiheutti umpisuolen rappeutumisen?
Biologiassa umpisuolta, tai oikeammin umpilisäkettä, pidetään surkastumana, ei rappeutumana, eikä jäänteenä ajalta jolloin ihminen oli toimivampi.
- BlueDevil
Niin, kuten sinulle huomautettiin, surkastuma ei ole sama asia kuin rappeutuma. Joten taas kretut puhuvat asian vierestä ymmärtämättömyyttään.
- 12____13
BlueDevil kirjoitti:
Niin, kuten sinulle huomautettiin, surkastuma ei ole sama asia kuin rappeutuma. Joten taas kretut puhuvat asian vierestä ymmärtämättömyyttään.
> Niin, kuten sinulle huomautettiin, surkastuma ei ole sama asia kuin rappeutuma.
Mikä rappeutuma sitten on, jos ei jonkin toimivan osan muuttuminen toimimattomaksi?
Toivottavasti sinulla on jokin järkevä vastaus, koska en muuta mieltä minkään idioottimaisuuden vuoksi. 12____13 kirjoitti:
> Niin, kuten sinulle huomautettiin, surkastuma ei ole sama asia kuin rappeutuma.
Mikä rappeutuma sitten on, jos ei jonkin toimivan osan muuttuminen toimimattomaksi?
Toivottavasti sinulla on jokin järkevä vastaus, koska en muuta mieltä minkään idioottimaisuuden vuoksi.Rappeutuma on ilmeisesti jotain kreationistiseen rappioluutioon liittyvää.
Nettihaun mukaan lääketiede käyttää sitä nimityksenä erinäisistä etenkin ikääntymiseen liittyvistä elimellisistä sairauksista, esim. välilevyn rappeutuma.
Evoluutiobiologiassa ei tietääkseni sanaa rappeutuma käytetä.- BlueDevil
12____13 kirjoitti:
> Niin, kuten sinulle huomautettiin, surkastuma ei ole sama asia kuin rappeutuma.
Mikä rappeutuma sitten on, jos ei jonkin toimivan osan muuttuminen toimimattomaksi?
Toivottavasti sinulla on jokin järkevä vastaus, koska en muuta mieltä minkään idioottimaisuuden vuoksi."Mikä rappeutuma sitten on, jos ei jonkin toimivan osan muuttuminen toimimattomaksi?"
rappeutumista olisi jos jokin eliön kannalta oleellisen tärkeä osa, kuten vaikka ihmisellä maksa, muuttuisi yhtäkkiä toimimattomaksi. Surkastumista on, kun tarpeeton osa vähitellen katoaa, säästäen näin elimistön energiaa ja vähentäen vaikkapa tautiriskiä.
Huomaat varmaan eron.
vaihtoehto 1 on kretujen taikatemppuja, vaihtoehto 2 biologiaa. - 12____13
BlueDevil kirjoitti:
"Mikä rappeutuma sitten on, jos ei jonkin toimivan osan muuttuminen toimimattomaksi?"
rappeutumista olisi jos jokin eliön kannalta oleellisen tärkeä osa, kuten vaikka ihmisellä maksa, muuttuisi yhtäkkiä toimimattomaksi. Surkastumista on, kun tarpeeton osa vähitellen katoaa, säästäen näin elimistön energiaa ja vähentäen vaikkapa tautiriskiä.
Huomaat varmaan eron.
vaihtoehto 1 on kretujen taikatemppuja, vaihtoehto 2 biologiaa.> Huomaat varmaan eron.
Huomaan ateistista toiveajattelua ja sanojen vääntelyä, joilla pyritään vääntää totuus valheeksi, niin, että valheiden kasaan rakennettu ateismi ei romahtaisi kuin korttitalo pyörremyrskyssä. - BlueDevil
12____13 kirjoitti:
> Huomaat varmaan eron.
Huomaan ateistista toiveajattelua ja sanojen vääntelyä, joilla pyritään vääntää totuus valheeksi, niin, että valheiden kasaan rakennettu ateismi ei romahtaisi kuin korttitalo pyörremyrskyssä."Huomaan ateistista toiveajattelua ja sanojen vääntelyä, joilla pyritään vääntää totuus valheeksi, niin, että valheiden kasaan rakennettu ateismi ei romahtaisi kuin korttitalo pyörremyrskyssä."
Ja minä huomaan pahan kognitiivisen dissonanssin, ja pakkomielteisen denialismin, koska tiedät ettei taikatemppu-uskollesi ole perusteita.
Puhumattakaan, että Elämä on pärjännyt täällä about 4 miljardia vuotta, siinä rappeutumistarinaa...
Tuohon kreationisti reagoi kiistämällä ikämääritykset, paitsi väärin tehdyt tai tulkitut radiohiiliajoitukset.
Niinpä, hauska tuo (menee siinä radiohiiliajoituksen arvostelun ohella) KAIKKIEN ikämääritelmämenetelmien kiistäminen. Mutta eihän ne voi olla oikein jos ne (objeksiiviset mittaukset, huoh) jos ne kyseenalaistavat Raamatun!!!
iowa kirjoitti:
Niinpä, hauska tuo (menee siinä radiohiiliajoituksen arvostelun ohella) KAIKKIEN ikämääritelmämenetelmien kiistäminen. Mutta eihän ne voi olla oikein jos ne (objeksiiviset mittaukset, huoh) jos ne kyseenalaistavat Raamatun!!!
Tulihan Torinon käärinliinan ajoituksistakin älämölö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423