https://www.is.fi/perhe/art-2000005935339.html?ref=rss
Olikohan tuolla yhtään miestä valittamassa? Ei tainnut olla. Me miehet ollaan sikäli erilaisia että vaikka me saataisiin joku vähän epämeiluinekin lahja ei se meidän maailmaa kaada eikä sitä muistella. Joku aviomies voi ihan tyytyväisenä tuupata sen alesta otetun partavesisetin jonnekin kaapin perälle ja se siitä, elämä jatkuu. Nainen taas jos kerrankin saa mielestään "väärän" lahjan sitä muistellaan loppuelämä.
Sitäpaitsi, tuossa jutussakin monet olivat oikein mainioita lahjoja, esim. käytännöllistä kodinkonelahjaa kunnollinen nainen kyllä osaisi arvostaa.
Naiset ei tarvitse lahjoja kun ne vain valittaa niistä
42
<50
Vastaukset
- kiittämättömyys.jne
Juttuja kun lukee niin käy hyvin selväksi miten ahneita ja pinnallisia paskoja naiset on. Mikään ei kelpaa ja vain joku 500 arvoinen lahjakortti tekee onnelliseksi.
Itse sain tänä jouluna yhden lahjan, ässäarvan voitottomana tietenkin.
Ei tarvinnut itkeä.Niin ja tuo kun ne valittaa kodisnkoneista vaikka itse varmaan ostavat miehillen työkaluja jotta mies saa korjailla naisen osoittamia paikkoja. Tai sitten ostavat jotain alepartavesiä, aamutakkeja tai Ilkka Remeksen uusimman ja kuvittelevat että miehen pitäis olla että jepajee, onpas mahtavaa.
- tinderi.tyttöjä
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja tuo kun ne valittaa kodisnkoneista vaikka itse varmaan ostavat miehillen työkaluja jotta mies saa korjailla naisen osoittamia paikkoja. Tai sitten ostavat jotain alepartavesiä, aamutakkeja tai Ilkka Remeksen uusimman ja kuvittelevat että miehen pitäis olla että jepajee, onpas mahtavaa.
niin rikkinäisen ja huonon imurin tilalle saa uuden ja hyvän imurin tai vastaavan niin ei olla iloisia mutta iloisia jos saisi uuden kännykän että pelittää kun tinderissä pyörivät ja miehet vaihtuu tiuhaan ja valittaisiko jos arabimies ostaisi samat niin näille korkeastikoulutetuille tinderinaisille täytyisi olla mb amg ja yökerhoihin vietäisiin vip asiakkaana huumeita viinaa arabimiehiä ja kotiin 500 pulloa väkevää viiniä ja seksijuttuja ja välineitä mutta sana imuri luuti ym kodin hoito on myrkkyä ja pilkkaavat mailisia
tinderi.tyttöjä kirjoitti:
niin rikkinäisen ja huonon imurin tilalle saa uuden ja hyvän imurin tai vastaavan niin ei olla iloisia mutta iloisia jos saisi uuden kännykän että pelittää kun tinderissä pyörivät ja miehet vaihtuu tiuhaan ja valittaisiko jos arabimies ostaisi samat niin näille korkeastikoulutetuille tinderinaisille täytyisi olla mb amg ja yökerhoihin vietäisiin vip asiakkaana huumeita viinaa arabimiehiä ja kotiin 500 pulloa väkevää viiniä ja seksijuttuja ja välineitä mutta sana imuri luuti ym kodin hoito on myrkkyä ja pilkkaavat mailisia
Joo, arabimies omin pikku kötösin veivaa jonkun kökköisen runon paperilapulle, sanoo että siinä lukee "rakastan sinua" arabiaksi vaikka oikeasti lukee "olet kuppainen lutka" ja nainen antaa arabimiehelle heti vaihdossa tonnin discorahaa.
- Lahjavinkki
tinderi.tyttöjä kirjoitti:
Joo tyttöystävälle lahjaksi tonnin puhelin ja siihen esiasennettuna kallein tinderpaketti loputtomilla supertykkäyksillä.
Lahjavinkki kirjoitti:
Joo tyttöystävälle lahjaksi tonnin puhelin ja siihen esiasennettuna kallein tinderpaketti loputtomilla supertykkäyksillä.
Sitten kun se tonnin kalikka ei toimikaan sekin on syy valittaa miehestä kun tomppeli osti rikkinäisen:
https://www.verkkouutiset.fi/uusin-paivitys-rikkoi-applen-puhelimet/- näin.on
Harmaaritari kirjoitti:
Sitten kun se tonnin kalikka ei toimikaan sekin on syy valittaa miehestä kun tomppeli osti rikkinäisen:
https://www.verkkouutiset.fi/uusin-paivitys-rikkoi-applen-puhelimet/Naisten käsissähän yleensä näkee nimenomaan noita Applen puhelimia. Typerät pikku kanat ostaa (ostattaa) sellaisen koska kaverillakin on. Eikähän toki naisen hieman yksinkertaisella älyllä kyllä kehittyneempiä järjestelmiä käytettäisikään. Pää ei riitä.
näin.on kirjoitti:
Naisten käsissähän yleensä näkee nimenomaan noita Applen puhelimia. Typerät pikku kanat ostaa (ostattaa) sellaisen koska kaverillakin on. Eikähän toki naisen hieman yksinkertaisella älyllä kyllä kehittyneempiä järjestelmiä käytettäisikään. Pää ei riitä.
Joo, applethan ovat tehty yksinkertaisiksi käyttää, vähän niin kuin lapsille niin ovat naisille sopivia
- ajatustärkein
Ei tod kaikki. Itse ilahdun lahjasta kuin lahjasta.Ikinä ole valittanut.
- hyvin.käy
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, applethan ovat tehty yksinkertaisiksi käyttää, vähän niin kuin lapsille niin ovat naisille sopivia
Sopivat siis myös sinulle.
- tinderi.naiset
ja mitä syitä jättää kumppani mutta olikin tinderinaisia ne on just tuollaisia naisia
- Järkeälahjoihin
No mä mietin tätä lahjanantamishysteriaa vähän skeptisesti. Jos on ihan pakko ostaa lahja, niin voisko se olla suklaalevy, kahvipaketti tai vaikka vessanpaperipaketti? Varmasti tulee käytettyä. Jos ei itse, niin vierasvaraks...
Mutta sit vaatteet, esineet, koristeet yms. Sellaiset, mitkä jokainen valitsee itse itselleen. Miks sellasia edes ostaa? Tai sitten pahoittaa mielensä jos toinen sanoo, että tämä menee sitten vaihtoon, roskiin, kaapin perälle tms.
Lahjakortti tai käteinen on hyvä. Saa vastaanottaja itse hommata lahjansa, tai sehän voi kerätä kaikki yhteen ja ostaa yhden isomman tarpeellisen jutun itselleen.Noin minäkin ajattelen että kun vaatteet, korut ym. on niin paljon henkilön oman maun mukaan valittavia niin ovat huonoja lahjoja kun todennäköisemmin menee kuitenin pieleen kuin osuu ja taas jos jotain pitää olla niin sitten rahaa, lahjakortti tai jotain käytännöllistä mutta kuten jutusta ilmenee ne käytännölliset ainakaan ei 2000-luvun naisille kelpaa.
vinkkinä lahjakortti koruliikkeeseen, mikäli ei koruja käytä tai pidä niistä, lahjakortti johonkin muuhun liikkeeseen, niin voi valita mitä haluaa.
- naisten.ihanne
Tuleeko harmista ihaileva bimbo nainen kommentoimaan ketjuun miten ihana peltilaatikko taas onkaan.
Uskon että yhteiselo olisi auvoista romuraudan kanssa. - Avoliitto32
Sain naiselta partakoneen lahjaksi. Ostin naiselle yöasun ja lahjakortin alusasu liikkeeseen, kameran ja viiniä ja suklaata. Naiselle on aina vaikeaa ostaa lahjoja ja pitää miettiä puoli vuotta ennen joulua mistä se tykkäisi.
- exLudvig
Naiselle on helpompaa ostaa lahjoja kuin kenellekään muulle, edes koiralle (joku herkku).
Jännämies ratkaisee tuon niin että pätkii naista turpaan jo alkuillasta niin siinä lahjatoiveet unohtuu kun pitää kiiruhtaa turvakotiin. Pyhien jälkeen sitten jännämies on antavinaan naiselle anteeksi sen aiheuttaman joulunvieton pilaamisen, nainen antaa sovintoseksiä ja on onnellinen jännänsä ymmärväisyydestä. Juhannuksena vastaava kuvio toistuu.
- olet.yksinkertainen
Harmaaritari kirjoitti:
Jännämies ratkaisee tuon niin että pätkii naista turpaan jo alkuillasta niin siinä lahjatoiveet unohtuu kun pitää kiiruhtaa turvakotiin. Pyhien jälkeen sitten jännämies on antavinaan naiselle anteeksi sen aiheuttaman joulunvieton pilaamisen, nainen antaa sovintoseksiä ja on onnellinen jännänsä ymmärväisyydestä. Juhannuksena vastaava kuvio toistuu.
Juttusi ovat mauttomia ja lapsellisia. Olet typerä.
Naisia sorretaan.. :D
Annetaan vääränlaisia lahjojaki..- NainenRuudunTakaa
Lahjojen antaminen on yksi rakkauden kieli. Lahjan idea on kertoa että välittää toisesta ja tuntee toisen niin hyvin että tietää mistä toinen pitää. Osaa siis huomioida toisen oikealla tavalla. Semmoista sosiaalista taitoa.
Toisaalta eihän se ole kaikkien rakkauden kieli, toisilla on arkisemmat tavat ilmaista välittämistä: laatuajan antaminen, sanalliset rakkaudentunnustukset, käytännön asioissa jeesiminen... Itse olen huomannut, että miesten suhteen mulla on tapana antaa laatuaikaa ja sanallisia tunnustuksia, ja arvostan kun saan takaisin käytännön jeesiä. Myös sanalliset välittämisen osoitukset on jees, mutta vieläkin paremmin toimii laatuaika yhdessä.- exLudvig
Ei ole tullut harrastettua rakkauden tunnustamista lahjoin, se muistuttaisi enempi maksettua rakkautta. Lahjat on mielestäni enemmänkin suhdetoimintaa, niillä vahvistetaan yhteyttä.
Pohjimmiltaan tarkoitus on ilahduttaa lahjan saajaa, ja siksi ihmiset joutuvatkin toisinaan tuskailemaan lahjojensa kanssa. Varsinkin lahjat rakkaille voivat aiheuttaa harmaita hiuksia, lahjan saaja kun voi oikeasti olla niin pinnallinen ettei häntä lämmitä huomioiminen vaan hän odottaa palkintoa olemassaolostaan.
Omille lapsilleni olen sanonut että kuva heistä ja yhteinen jouluateria on kaikki mitä odotan heiltä. Mitä rakkaampi ihminen, sen tärkeämpää on yhteinen aika. Tuon jutun naisille ei ne aineettomat lahjat oikein tuntuneet riittävän, niiden mielestä timantit ja lahjakortit on naisen parhaita ystäviä.
- eilahjojakiitos
Itse en ole aikuisena ikinä antanut tai vastaanottanut joulu- tai syntymäpäivälahjoja, siis ns. oikeita toki joku suklaarasia tai kahvipaketti on eri juttu. Joskus ihan muuten vaan on jollekin ostanut jotain pientä, mutta silloinkaan ei kyseessä ole ollut mikään rahallisesti arvokas.
Kerran exemäntä osti lahjaksi kameran ja heti kättelyssä näin että oli aivan pilipali mutta eihän sitä halunnut sanoa.- eimaterialisti
Itsekään en välitä lahjoista ollenkaan. En pidä sellaista tärkeänä.
Mä sain piiitkästä aikaa joululahjan, edellisestä taitaa olla 7 vuotta...nyt sitten sain kaurapussin, semmosen minkä voi lämmittää mikrossa ja laittaa niskaan...esimerkiksi. 😃
Se on hyvä!Olet ihan huono 2000-luvun nainen kun tuollaisesta ole tyytyväinen. Nyt pitää vaatia koruja ja rahaa lisukkeeksi, syyllistää miestä pitkin vuotta kun vaan kaurapussin laittoi niin kuni hevoselle.
Kaurapussi on hyvä!Itse annoin sellaisen isälleni, kun oli erikseen toivonut, yhden tietokirjan lisäksi :) Olis pitänyt itsellekin ostaa, kun oma on hävinnyt. Puolison kanssa ostettiin molemmat itsellemme kirja ja vaihdettiin ne toisillemme paketoitavaksi, Mies osti itselleen retkeilyoppaan ja minä itselleni dekkarin. (dekkari oli kalliimpi, mutten kertonut miehelle:P) Silloin voi aidosti ilahtua, kun tietää että tulee varmasti itselle mieluinen lahja:D Suklaata ja karkkia sitten puolin ja toisin, mies on meistä makealle persompi.
Harmaaritari kirjoitti:
Olet ihan huono 2000-luvun nainen kun tuollaisesta ole tyytyväinen. Nyt pitää vaatia koruja ja rahaa lisukkeeksi, syyllistää miestä pitkin vuotta kun vaan kaurapussin laittoi niin kuni hevoselle.
Ei tartte, tämä on hyvä ja tarpeellinen lahja. Vanha oli jo kitkerän hajuinen ja loppuun kulutettu. Käytän näin talvella melkein päivittäin nimittäin johonkin kipuun tuota...helppaa hiukan.
Korut on mulle ihan turhia, rahaa en kaipaa rahana. Johan minusta muutenkin pietään huolta, kun on katto pään päällä ja ruokaa kaapissa, yhteinen elämä ja asiat on paitsi mun myös miehen vastuulla reilusti.
Sain joulukukankin, kun tytär oli sanonut isälleen, että äitille täytyy ostaa kukka. Äiti tykkää kukista. 😄
Paras lahja on välittäminen arjessa. Eikä vaan jouluisin ja pyhinä. ☺️yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kaurapussi on hyvä!Itse annoin sellaisen isälleni, kun oli erikseen toivonut, yhden tietokirjan lisäksi :) Olis pitänyt itsellekin ostaa, kun oma on hävinnyt. Puolison kanssa ostettiin molemmat itsellemme kirja ja vaihdettiin ne toisillemme paketoitavaksi, Mies osti itselleen retkeilyoppaan ja minä itselleni dekkarin. (dekkari oli kalliimpi, mutten kertonut miehelle:P) Silloin voi aidosti ilahtua, kun tietää että tulee varmasti itselle mieluinen lahja:D Suklaata ja karkkia sitten puolin ja toisin, mies on meistä makealle persompi.
Juu mieluisa tuokin oli ja todella tarpeellinen. 😊
Mä tykkään kaikesta hyödyllisestä, mille on käyttöä. Nyt joulusaunaan!!😌
Siuhsihii...kiuas tirisee..mazy kirjoitti:
Juu mieluisa tuokin oli ja todella tarpeellinen. 😊
Mä tykkään kaikesta hyödyllisestä, mille on käyttöä. Nyt joulusaunaan!!😌
Siuhsihii...kiuas tirisee..Joulusaunaan matkalla minäkin :) Hyviä löylyjä sullekin!
Ei tarvitakaan. Niitä annetaan ihan liikaa aikuisten kesken. Mun ja puolison lahjat on kohtuudessa, mutta mun vanhemmat syytää lapsien lisäksi myös minulle ja miehelleni ihan liikaa lahjoja. Ovat mieleisiä ja hyvin valittuja kyllä, mutta on vaikea keksiä takaisin heille, koska heillä on jo kaikkea. Ja miehen vanhemmat tykkäävät ostella aina kaikenlaisia laitteita, mille ei ole tai jotka yleensä hajoavat saman tein. Ovat hyvin säästäväisiä muuten, mutta lahjojen ostelu toisille menee överiksi. Kukaan ei uskalla lopettaa tai vähentää lahjojen ostamista ekana. . Piinaavaa.
- viisvee
naapuri osti lahjaksi uuden tiskiharhan emännälle ja mykkä koulu alkoi,
- ostanlahjani
Miehet voi pysyä kaukana naisista niin ei tarvitse valivalivalittaa. Mitä muuta tämäkään kommenttiketju on kun valitusta. Uskomatonta!
- Jokujostain
Mä sain katuharjan ja ruuvikärkisarjan. :)
Itse en ostanut kenellekään yhtään mitään ja jos vetävät hernettä,niin vetäköö koko pussin. Vielä ei ole välejä mennyt tämän takia,mut jos menee, niin..Ensi jouluna ostan sitte niitä herneitä ja pillin.
Aikoinaan annoin naapureille läksiäislahjaksi pussillisen korvatulppia,kun muutimme pois. Meidän tilalle muutti uusi ja isompi lapsiperhe, joka varmastikin olisi meitä äänekkäämpi :D
Laitoin aiheesta myös viestin. Että tulevat tarvitsemään näitä tulppia.
Mä olen kuitenkin ilmoittanut, etten ota joulusta enää mitään stressiä. Olin yksin ja kuuntelin saarnoja netistä. Kyllä ukkoseni sisko lupasi minulle ostaa puukon joululahjaksi että voin viilellä itseäni kun voin pahoin suhteen alkuaikoina kun en päässyt eroamaan kun ukko yritti tappaa itsensä, jos eroan
Ja yritin erota.
Kyllä minun välit tulehtu heti miehen suvun kanssa.🤔Sain muutama joulu sitten myöhemmin frireelsus veitset mutta ne oli isäni vaimolta.
Pelästyin kyllä kamalasti.😳
Huonoin lahja mihin meitä yritettiin porukalla pistää maksaa tietokonetuoli se mikä siitä teki huonoa, että olisi pitänyt maksaa20e perpää myös lapselta.
Herttinen sentään kyllä inhosin miehen siskoa kun syytti minua esim siitä ettei mies halunnut käydä äidiltään ja tuli huhutaan meidän oven taakse.Siis huhutaan meidän oven taa siihen aikaan.
Eipä me haluttu nähdä sitä enää ja sen vuoksi edes pystytty käydä sen äitillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070