Miksi naiset itkee kännissä aina ja usein. Jos mies ei ole koko iltaa naisen iholla niin nainen alkaa itkemään kun ei saa huomiota ja nainen vetää siitä draama itkut.
Naiset myös itkee kun ex paskajännämies teki sitä ja tätä janainen menee vessaan itkemään ja kertoo siitä kaikile muille yrittäen saada ymmärrystä. Älkää siis naiset juoko viinaa uutena vuotena.
Naisten känni itkut
8
<50
Vastaukset
Sillä on jääny joku asia itkemättä..
Kännissä sitten itkee.. :DMä yleensä naureskelen, en muista ikinä itkeneeni kännissä..paitsi silloin kun faija kuoli..Tosin silloin mä yritin parantaa pahaa oloa alkoholilla..Ei onnistu se.
- sanonvaan--
Naiset haastaa riitaa kännissä.
Oon yrittänyt hypätä nuorena päälteni parvekkeelta minusta otettiin kiinni ja roikuin hekseleiden varassa kun lappuhaalareita teininä käytin.
- Viinanainen
Eihän naiset itke kännissä. Viinaa juova nainenhan saa miehen ja parisuhteen. Elämä on ihanaa ja se on viinan ansiota.
- 50ShadesOfShit
Miksi miehillä kalu ei toimi kännissä?
- Taksivie
Humalassa olevan naisen itkuavautumisen kuuntelu ja osanotto, kärsivällisyyden koetinkivi ja aamulla hän ei muista tai "muista" siitä mitään. Ei se nainen(kaan) halua selvinpäin ottaa kaikkea pöydälle ja sitten pullollisen jälkeen "nautitaan" niitä pöydän antimia tai sitten vastaanottaja poistuu ovesta ulos. Sehän se selventääkin asioita, kun niistä juovuksissa vänistään vai mitä.
- Kaisanoasaa
Naiset itkee kun ei jännämies vedä turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632