Mietin et mitä vois lopettaa nyt loppiaisena, ei tullut mitään mieleen
Loppiainen
55
<50
Vastaukset
- Kylläkelpaataas
Nuorten mmkisojen kahtomisen!
Nehän jo voitti maailmanmestaruuden! Wuhuu!!! 😃💪🕺🇫🇮
Suomi on uusi maailmanmestari, hei! - lopettaa.nettailut
vaikka palstailun ja etsiä livestä nainen
- wuppiksenko
pujotteIija kirjoitti:
Eiköhän palstaltakin löydy nainen :D
kenes aiot iskeä
- wanhaämmä
Mä voisin ehkä lopettaa laiskottelun... eli jos aloittaisin jotain, joku muu loppuu. Joo. Pitää miettiä.
Unohdin koko loppiaisen.. No voisin lopettaa joulukoristeen pitämisen ovessa.
pujotteIija kirjoitti:
Pysyy kai pitämättäkin?
Ja nyt sä vasta sanoit...Koko joulu tässä menny sormi kiinni ovessa..
Wwuwuw kirjoitti:
Ja nyt sä vasta sanoit...Koko joulu tässä menny sormi kiinni ovessa..
Onneks tuli loppiainen :D
- Ätmelsson
Tässä 2kk makoillut ja huomenna paluu töihin. Laiskottelun ohessa loppuu myös videopelit. Myin pleikan pois. En osaa pelata kohtuudella vaan vapailla laitteen käynnisti 7 aikoihin aamulla ja kiinni vasta aamuyöllä. Se laite teki minusta passiivisen ja kiukkusen.
Siinä jo kaks lopetusta. Kolmaskin mietinnässä Kyllä se nyt jotain on lopetettava
Lopetan roskien jemmaamisen sohvan taakseJoulu krääsä pois ( jos on ollut ees ) ja happihyppelylle. Mä meen pikku kävelylle, kun ollaan meidän landella kyläilemässä..
Siinä menee viimonen vapaa kivasti. Työt taas alkaa ja aherrus...viikonloppujakin työvuoroissa. Arkivapaitakin sitten. Mutta palstan seuraaminen saa jäädä vähemmälle.
Kevättä kohti, mäkin kaivoin monot esiin ja sukset löytyy varastosta...muksujen kanssa ruvetaan hiihtelemään. 😀- työn.iloa
joko lopettaa heti kerralla palstailun tai ensin vähentää rajusti ja pikku hiljaa lopettaa kokonaan
pujotteIija kirjoitti:
Äsken tulin hiihtämästä, hiihto on hyvää kuntoilua
On kyllä, vielä kun oppisi mihin kohtaan laitetaan pitoa ja mihin luistoa...mun suksilla lähtee henki! Ne luistaa kyllä, vaan ei pysähdy..🤣
Ihan oikeesti, selälleen meinannu lentää ja nurin mennyt useammin kun lapset..työn.iloa kirjoitti:
joko lopettaa heti kerralla palstailun tai ensin vähentää rajusti ja pikku hiljaa lopettaa kokonaan
Vähentämällä, kun ei yksinkertaisesti ole aikaa hullunmyllyn alkaessa. Mutta lyhyesti piipahtaen....sen verran ehtii tässä kohtaa iltaa.☺️
mazy kirjoitti:
On kyllä, vielä kun oppisi mihin kohtaan laitetaan pitoa ja mihin luistoa...mun suksilla lähtee henki! Ne luistaa kyllä, vaan ei pysähdy..🤣
Ihan oikeesti, selälleen meinannu lentää ja nurin mennyt useammin kun lapset..Keskellehän pitoa laitetaan, parhaan hyödyn saamiseksi pitää vaan olla sopivan jäykkä suksi.
pujotteIija kirjoitti:
Keskellehän pitoa laitetaan, parhaan hyödyn saamiseksi pitää vaan olla sopivan jäykkä suksi.
Nuohan on melkeen uudet sukset, taino hiihdetty kerran. Mutta kun en arvannut sitä pitoa sötköttää...videolta kattelin ja näytti helpolle. Taitaa olla taidot vaan pahasti ruosteessa...inhosin nuorena hiihtoa. 🤣
Luistelu oli mun juttu, luistimilla.mazy kirjoitti:
Nuohan on melkeen uudet sukset, taino hiihdetty kerran. Mutta kun en arvannut sitä pitoa sötköttää...videolta kattelin ja näytti helpolle. Taitaa olla taidot vaan pahasti ruosteessa...inhosin nuorena hiihtoa. 🤣
Luistelu oli mun juttu, luistimilla.Ootko luisteluhiihtoa koittanut, siinähän ei tarvi pitoa?
pujotteIija kirjoitti:
Ootko luisteluhiihtoa koittanut, siinähän ei tarvi pitoa?
No luistellenhan tuo meni yrittämättäkin..toinen luisti itään ja toinen länteen...välillä meni päällekkäin ristiinkin..rkele..heh...kamalaa hommaa kertakaikkiaan!😅
Opetan lapsia juu kuinka hiihdellään, kun nekin vetää paremmin.🤣pujotteIija kirjoitti:
Näinköhän vaan minihame auttaa hiihdossa? :D
Eikäkö minisukset...😅
Minarin kanssa voisi tulla huvittavia liukumajälkiä latujen varteen...🤣mazy kirjoitti:
Eikäkö minisukset...😅
Minarin kanssa voisi tulla huvittavia liukumajälkiä latujen varteen...🤣Kankkuliukurin jälkiä :D
pujotteIija kirjoitti:
Kankkuliukurin jälkiä :D
Heh, kyllä vaan..kankkuliukurin ja enkelin siivet mini koossa siihen väliin...fläp fläp...🤣
mazy kirjoitti:
Heh, kyllä vaan..kankkuliukurin ja enkelin siivet mini koossa siihen väliin...fläp fläp...🤣
Kylmää kyytiä ois laskijalle
pujotteIija kirjoitti:
Kylmää kyytiä ois laskijalle
Juu, saattasi saada elämänsä kyydit...ikimuistoiset..
Pikkusen kipiääkin..
Ajattelin lopettaa kyselemästä naisia treffeille. En kuitenkaan aloita kyselemään miehiäkään vaan jos vaikka loppuvuoden odottaisi naisten aloitteita.
pujotteIija kirjoitti:
Luulen että unohdat tuon lopetuksen, kun olet jonkun ihanaisen kanssa tekemisissä :D
Todennäköisesti näin käy, mutta ensimmäinen aloite on tultava naiselta. Tämän päätin tuossa kun perinteistä kymppiä hiihtelin.
M184 kirjoitti:
Todennäköisesti näin käy, mutta ensimmäinen aloite on tultava naiselta. Tämän päätin tuossa kun perinteistä kymppiä hiihtelin.
Perinteistä minäkin
- Irtonumero
Joulukuusi lähti, neulaset jäi. Lopetan joulukuusen. Hiihtolenkille myös.
Meillä on jo kaikki joulukoristeet siivottu pois. Täällä on lopetettu jo heti uuden vuoden jälkeen. Ei odotettu loppiaista. Paluu arkeen oli helppo ja kivuton.
Hyvää loppiaista vaan kaikille, jotka sitä juhlivat. :)Tavallinen sunnuntai tää on ollut. 2020 loppiainen on maanantaina, tuntuu ehkä vähän erilaiselta
- Liekinvalo
Lopetin kynttilöiden polttamisen, riittivät sopivasti loppiaiseen.
- Harmittaa
Yle areenasta loppuu Viulun soittaja katolla. elokuvan katsominen :(
- Harmittaa
pujotteIija kirjoitti:
Ilmeisesti aika kauan on siellä ollut?
Viikonpäivät. Olis voinut pitempääkin olla.
Anteeksi, mutta jouduin lopettamaan hiiren.
Kun ei ole sitä kissaa..pujotteIija kirjoitti:
Loukutitko?
Tuota... En.
Sitä ei kai saa tässä kuvailla. Nopea tilanne. Ja kivuton.misspönttöuuni kirjoitti:
Tuota... En.
Sitä ei kai saa tässä kuvailla. Nopea tilanne. Ja kivuton.Saa kuvailla. Jos hiiri on väärässä paikassa, niin kyllähän se kannattaa lopettaa
misspönttöuuni kirjoitti:
Oon yrittänyt tziigailla..
Loukku tietysti ois kätevä. Minä oon piisamin raudoilla pyydystänyt rottia
pujotteIija kirjoitti:
Loukku tietysti ois kätevä. Minä oon piisamin raudoilla pyydystänyt rottia
Hiiret manuaalisesti.
En muuten saanut sanoa sulle, että "tapana on."
Kato nyt. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Hiiret manuaalisesti.
En muuten saanut sanoa sulle, että "tapana on."
Kato nyt. :DOisko jotain tappamiseen viittaava? Mutta niinhän siinä olikin :D
- vimppap
Lomat loppuu loppiaisena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122