jumalan rankasu

Se on nyt tulossa.. asteroidi99942 Apophis ..viimestään 2036.. tulee kunnon talvi ja mä pääsen pilkille.. koko vuodeksi.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

Mää ihmettelinkin, että mihin olit häipynyt, kun et enää ole tänne kirjoitellut! Pilkillä olet siis ollut.

Pelkään, että jos toi asteroidi iskeytyisi maahan, niin törmäys voisi olla niin voimakas, että dinosaurukset palaavat takaisin. Onko toi joku steroidi- asteroidi, kun et linkkiä laittanut?

• Ei oo ollu tarpeeksi jäitä. Nykykyisestä kämpästä näkyy meri joten meri ei ole kaukana. Pitää vain olla niitä jäitä että pääsee pilkille. Nyt kun on ydintalvi ja pitkästä aikaa tuntuukin siltä luulen että pääsen pilkille. Pilkillä en ole vielä voinut olla täällä etelässä olis muuten hukkunu.

eiköhän apophis https://fi.wikipedia.org/wiki/99942_Apophis

• nytpilkitäään

Täytyykin varrautua vuoteen 2036. Hankin pihamaalle mukavan rottinkituolin, jossa istuksin ja ihailen aitiopaikalta kun steroidi kopsahtaa alas. Pullo shampanjaa oltava. tottakait. Et ossaa laittaa päivämäärää tarkemmin. Olisi meinaan aika harmi jos olisin silloin matkoilla ja kaikki kiva jäis taas kerran kokematta. En enää harrasta baareissa pyörimistä joten pilkkiminen aamutuneilla olutlasin kanssa on taakse jäänyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4918
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3169
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2056
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      30
      1813
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1633
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19