Miesten kiinnostuksen kohteita

kiinnostuksenkohteita

Heti alkuun täytyy todeta, että todennäköisesti täällä on sellasta porukkaa, joka ei ehkä suurinta osaa miehistä edusta, mutta on kuiteskin sinkut palsta. Elikä, onkohan vapaissa neli-viisikymppisissä vapaissa miehissä sellasia, jotka naista etsii suhteeseen ja tykkää väliin käydä esim.konserteissa, joillain festareilla, leffassa, joskus matkustella eli keksiä väliin jotain kivaa? Pikkasen on itellä kuvaa, että vapaat päälle nelikymppiset on enempi joko pelkästään sohvalle maatuneita tai sitten kovia bilettäjiä ja jatkuvasti uusia naisia metsästäviä. Mitä arvon miehet sanoo?

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdistaa

Mikä nyt kenellekin on kivaa. Konsertti voi olla ihan mukava, leffa samoin. Myös pienimuotoinen matkustelu. Festareille en jaksa lähteä, en sitten millään. En kestä niitä paikkoja joissa pitäisi pitää hauskaa. Pahimpia ovat ne paikat joissa on nuoria ihmisiä. Toiseksi pahimpia ovat ne joissa on iloisia ihmisiä. Sohvalla voi kokea paljon hienompia elämyksiä kuin jossain mölyn keskellä tönittävänä.

• aplta

En nyt nuorisofestareita ihan meinannut vaan ylipäätään, että jotain liikkumista. Sohvallakin toki kiva aikaa viettää.

• Tämä tahtoo olla Suomalaisen yhteiskunnan ongelma. Vastakkaista sukupuolta on sosiaalisesti hyväksyttävää lähestyä baarissa, mutta ei juuri muualla. Tämän johdosta kaltaistesi "normaalien" ihmisten voi olla haastavaa löytää toisensa.

• aptässä

Se taitaakin nykypäivänä olla nettideitit paikka missä ihmiset kohtaa. Mä oon omasta mielestä ihan kivankin näkönen nainen, mutta jostain syystä vaikka baareissa ja yökerhoissakin olen jonkun verran käynyt, nuoruudessa ehkä enemmänkin, niin en oo siellä ketään seurustelukumppaniani tavannut. Mutta kiva olis ylipäätään tietää siis tuon ikästen mitä alotuksessa kerroin intressejä tekemiseen.

• NainenRuudunTakaa

Nettideittien ohella ihmiset pariutuu jo valmiiksi tuttujen kanssa, esim. harrastuksissa on ensin tutustuttu, esim. jonkun järjestötoiminnan kautta.

• 43-mies

Minä ainakaan en makaa sohvalla. Käyn kyllä festari konserteissa ja liikunta on osa elämääni. Aina olen etsinyt vakavaa suhdetta. Viimeisin yhden yön juttu oli 6 vuotta sitten. En biletä enää, baareissa en ole käynyt vuosiin.

• töölönvesa

Kuudenvuoden takainen yhdenyönjuttu on sitten sinun mielestäsi vakavan suhteen etsimistä. Missä se vakava suhde viipyy ?

• Tämä-selvä
        töölönvesa kirjoitti:

Kuudenvuoden takainen yhdenyönjuttu on sitten sinun mielestäsi vakavan suhteen etsimistä. Missä se vakava suhde viipyy ?

Naisesta ei koskaan tiedä haluaako ne vain panon vai pitkän suhteen. Mies sai väärän arvan eli yhden panon. Arpa raaputetaan vasta aamulla jolloin totuus selviää miehelle ettei arvassa ollutkaan jackpottia. Kieroja ovat naiset kun houkuttelevat miehiä yöksi.

• Hevosenpotku

Oikoa homma. Vääntää vain kahvasta niin liikkeelle lähtee.

• mikäonkivaa

Mikä nyt on kellekin kivaa, itse jo nelikymppisenä voisin vielä aivan hyvin lähteä parinkin viikon road tripille ja nukkua autossa, mutta en minnekään festareille viitsisi lähteä pyörimään pariksi päiväksi.

• Festareilla on hyvin monen ikäisiä ihmisiä. Monesti vanhemmasta päästä oleva porukka tulee ihan puhtaasti nauttimaan musiikista.

• Eikäjalkojenalla

On tuossa edessä ja seistessä päälläni.

• helmiä_sioille

Täältäkö meinasit miehen löytää? :D

• läpsy.naamaan

Jos et ole vielä sattunut hoksaamaan ei tämä ole mikään sinkku-palsta, sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja vaikka olisikin, oletko aivan varma että haluat kuulla vinkkejä tämän palstan "miehiltä"? (parempi kysyä vaikka aasilta,tai muumiolta) Parempi paikka on vaikka ikä-palstat,tapaat samanikäisiä ja aitoja henkilöitä siellä.

• nyrkillä.nekkuun

Ätmien lisäksi täällä on naisissa sitten ainoastaan miehiin katkeroituneita feministejä joten ei heiltäkään oikeita vastauksia saa.

• YksinäinenNörtti

Eipä tule sohvalla paljon makoiltua, kun tekemistä ja harrastuksia on.
      En lenkkeile, koska lättäjaloilla ei paljon lenkkeilyä, kun kipeytyvät, mutta pyöräilen lähes joka päivä 10-30km ja keväästä syksyyn sitten enemmän.
      Lihaskunto harjoittelua tietenkin myös.
      Metsänhoito töitä myöskin tulee tehtyä.
      Konserteissa ja elokuvassakin tulee välillä käytyä.
      Harrastan kuvataidetta, piirtämistä, maalaamista, kansitaidetta, joskin nyt on ollut pidempi tauko.
      Myös musiikki studio tai sen tapainen on kotona, joskin jäänyt vähän pauselle.
      Tietokoneet tietenkin kuuluu harrastuksiin, joihin myös musiikki studio yhdistyy.
      Nyt innostuin Blender 3D grafiikka ohjelmasta, johon liittyy digitaide ja animaation tekeminen.
      Myös konsolipeli kiinnostaa, varsinkin 4K pelit, joskin 8K kuvanlaatu ja 3D pelit, mutta eipä vielä konsolit tue 8K kuvanlaatua.
      Kuvitelkaa pitkälti päälle 40v mies ja tuollaisessa innostuu.
      Tietenkin, koska ei nuoruudessani ollut näin hienoa tekniikkaa, kuin mitä nykyään.

• Kyllä juuri tuollaisiakin kiinostuksen kohteita on..
      Johtuu varmaan siitä, että olen ikisinkku ja en ole missään vaiheessa ehtinyt luutua ja maatua parisuhteen paatokseen/masennukseen/ lapsiperheen arjen pyörittämiseen.

Tavallaan elän nuoruuttani edelleen..Käyn festareilla, rokki keikoilla, leffassa jne.

• Perussuomalainen

Minä olen sohvalla enkä ole kiinnostunut festareista. Joskus voin juoda viinipullon tai kaksi tms.
      Elämäni on enemmän normaalia työtä, syönti, pesu ja nukkuminen.
      Ihan tavallista normaalia elämää. Saatan lähteä aurinkoon jos siltä tuntuu ja jos oikeaa rauhallista seuraa olisi.
      Minusta tämä on normi elämä. En tykkää median aivopesu mallineista vaan pidän luonnollista elämää hyvänä. Ei tatskoja ei lävistyksiä. Ei naisten ponihäntää.
      Niin ja en tietenkään omista huulipunaa tms.

• kypärä-päähän

Minä en makaa sohvalla, makaan sohvan alla.

• Ap.tutkii

Sinussa on jo oikeaa isänmaa henkeä. Miesten kärkipäätä. Harvassa ovat hyvät joten harva löytää parhaita.

• Konsertit nyt jääneet vähälle kun ei sinne oikein yksin tule lähdettyä. Vähän sama eri urheilutapahtumissa, kiekkoakin on pitänyt lähteä katsomaan mutta jotenkin helpompi tilata suoraan näytölle.
      Jossakin tuska-festareilla olisi mukava käväistä sekä vaikka jonkun pienen kylän kesäteatterissa. Kesällä nyt on niin paljon nähtävää kun kotimaassa kiertelisi.

Itselleni juuri tuo matkustelu saattaa olla se naisten koitinkivi. Itse kun en niin tuolla etelän rantahiekoilla tai ostoskeskuskaakelien pinnoilla viihdy niin siitä helposti saa kapeakatseisen ja suvaitsemattoman ihmisen leiman. Ehkä kaikki eivät sitä matkailuksi arvosta jos rinkka selässä kiertää kotimaan havumetsiä ja tuntureita.

Kyllähän naisseura kelpaa mutta en minä nyt sano että sitä hirveän tomerasti etsisin. Kyllähän minulla yhdet treffit nytkin on alustavasti sovittukin. Päivää ei nyt ole sovittu mutta viikolle 10 alustavasti suunniteltu. Kerkii sitä rauhallisemmallakin tahdilla.

• 43-Sinkkumies

Konsertit on kivoja. Olen nähnyt lähes kaikki suomessa käyneet isot starat guns n roses, metallica, ac dc, michael jacksonin ja madonnankin. Lisäks olen käynyt rock am ring festareilla kolmesti. Suomessa olen ollut rakentamassa konserttilavoja festareilla 10 kesää.
      Tykkään veneillä ja kalastaa joten harrastuksia on. Pelasin säbää seurassa 25 vuotta ja nykyisin salilla treenailen.

• Filosofisestivastattu

No itse törmäsin just sellaiseen mielenkiintoiseen pulmaan kuin halutuksi kokeminen. Kun mies tietää olevansa naisen halun kohde, tulee laiskempikin peruna sohvaltaan viettämään naisensa kanssa aikaa taatusti.

Mulla on sellainen pikkuaavistus, että miehelle ei keskimäärin tuoda sitä julki. Toisaalta taas sellainen on äkkiä ”akkamaista” haluta olla haluttu.
      Ja osa naisistakin varmaan kokisi sen jonninjoutavana kitisemisenä.... sehän purkautuukin varmasti sellaisena, kun eihän se ole tässä ”toksisen maskuliinisuuden maailmassa” sallittu ongelma.

Tulee mieleen ne ukot, jotka vetää kaljaa sohvalla, epäilee, että ovat vaan talouden ylläpitäjiä, työjuhtia, seksintarjoajia.... koneita.

Ja miten miettii pettäjät? Ehkä se toinen nainen tarjoaa jotain mitä oma ei. Se haluaa minua. Huomioi minua. Kaikkihan on vaan syitä johonkin.

Se on sitten erijuttu, että mistä lähtee purkamaan tälläistä? Olla mies, joka vaatii huomioimisensa? Vai olla nainen, joka huomioi miehen ja osoittaa halunsa. Mutta tärkeintä täällä on puhua sellaisesta. Jokainen tekee omat johtopäätöksensä.

• tanssivamies

Väärästä päästä lähdet purkamaan. Ei nainen halua miestä joka liikkuu sohvalta vain siksi että on uusi parisuhde. Siinä on aika iso riski, että se sohvalta liikkuminen loppuu kun parisuhteen alun tapailuvaihe on ohi.

On totta, että ihmiset (sekä miehet että naiset) elävät siitä, että toiset huomioivat heidät, mutta jos se on motiivina sille, että tekee mitään, mennään metsään.

Suosittelen keskittymään omaan tahtoon, siihen että tekee asioita koska itse haluaa, kyllä niitä naisia alkaa sen jälkeen ilmestyä.

• tanssivamies

Useimmilla aktiivisilla 40-50 miehillä on varmaan omat harrastukset, jossa he viettävät enimmän vapaa-aikansa. Itselläni ne on monenlaiset tanssiharrastukset, jossa sitten pyörii vastakkaistakin sukupuolta. Leffat, konsertit ja taidemuseot ovat ihan jees satunnaisina harrasteina. Kyllä mulla voimassaoleva museokortti on. Eniten vapaa-aikaa itselläni menee toki oman pienen tyttären kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3126
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1917
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1900
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      78
      1680
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1502
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1147
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      110
      1123
    Aihe