Pitääs itten koko yö valvoa, itse aion katsoa.
Aiotteko katsoa suber bowl matsin
21
<50
Vastaukset
- toivoryynänen
Ei tuollaista homopeliä kukaan hetero katsele. Siellä sitä Tom of Finland miehet juoksevat kajalit silmän alla toisiansa ärjyen pakoon.
Pelin suurin hurmos on kun pääse kahmaisemaan hikisen ytmin kapeisiin lanteisiin kiinni samalla painaen kasvonsa ytmin siveään paikkaan läähätellen ja puhkuen. Tämän jälkeen afro-amerikkalaisia ytmejä on läjäpäin toisiansa läpsimässä. Tällaisen toiminallisen urheilusuorituksen jälkeen noustaan rehvastellen ylös asetellen munasuojat parempaan asentoon.
Valkoinen heteroseksuaalinen mies pelaa shakkia ! Siinä eivät afro-amerikkalaiset pärjää. Topi on sitten saatananmoinen shakkimies. En ainakaan kokonaan
- Ei.botti
En todellakaan aio katsoa. Sain ihottuman pesäpallovälineistä ihottuman jo peruskoulussa. Laji on luolamiesten laji.
- Tämä-selvä
Palstalla ei ole urheilumiehiä muita kun minä ja aloittaja.
- pihallatipunen
No tehän olettekin sama henkilö. Ja työttömänä voi valvoa.
Minäkin voisin kyllä valvoa, koska ens viikko on lomaa mutta ei kiinnostele jenkkien pelit. - ujbnki
pihallatipunen kirjoitti:
No tehän olettekin sama henkilö. Ja työttömänä voi valvoa.
Minäkin voisin kyllä valvoa, koska ens viikko on lomaa mutta ei kiinnostele jenkkien pelit.”No tehän olettekin sama henkilö.”
Mahtaa atm32:lla olla kotisohvalla mielenkiintoiset keskustelut itsensä kanssa pelin tiimellyksessä...
- Kaisanoasaa
Joo katson, se onkin ainoa matsi amerikkalaisessa jaliksessa mitä katson. Muuten lajia en seuraa.
Noup! Ei tuollaista jaksa katsoa.
(haukotus)Täytyy varmaan vähän katsoa, vaikka en muuten lajista tiedä tai välitä. On se kuitenkin Amerikan suurin ja seuratuin urheilutapahtuma. Mieluummin kyllä katson ensi yönäkin NHL-pelejä, kun tota hidastempoista jenkkifutista, jossa pelikatkoja tulee jo muutaman sekunnin välein.
DarkFear kirjoitti:
Täytyy varmaan vähän katsoa, vaikka en muuten lajista tiedä tai välitä. On se kuitenkin Amerikan suurin ja seuratuin urheilutapahtuma. Mieluummin kyllä katson ensi yönäkin NHL-pelejä, kun tota hidastempoista jenkkifutista, jossa pelikatkoja tulee jo muutaman sekunnin välein.
Olishan se hauskaa viihdettä, jos edes ymmärtäisi (tai viitsisi vaivautua opettelemaan) pelin säännöt. Mulle ei vaan nappaa. Kiinnostus lajia kohtaan on tasan nolla.
Hauska jenkkifutis yötä kaikille niille, jotka ovat asiasta innostuneita.- Kaisanoasaa
DarkFear kirjoitti:
Täytyy varmaan vähän katsoa, vaikka en muuten lajista tiedä tai välitä. On se kuitenkin Amerikan suurin ja seuratuin urheilutapahtuma. Mieluummin kyllä katson ensi yönäkin NHL-pelejä, kun tota hidastempoista jenkkifutista, jossa pelikatkoja tulee jo muutaman sekunnin välein.
NHL pelejä tulee joka yö mutta jenkkifutista vain kerran ja finaali täytyy katsoa aina.
tosi..typy kirjoitti:
Olishan se hauskaa viihdettä, jos edes ymmärtäisi (tai viitsisi vaivautua opettelemaan) pelin säännöt. Mulle ei vaan nappaa. Kiinnostus lajia kohtaan on tasan nolla.
Hauska jenkkifutis yötä kaikille niille, jotka ovat asiasta innostuneita.Joo no en kyllä itsekään tiedä lajin sääntöjä kovin tarkkaan, mutta täytyy nyt vilkaista sitä vähän lähinnä ihan sen vuoksi, kun se nyt on niin iso juttu jenkeissä.
- Tämä-selvä
tosi..typy kirjoitti:
Hauska jenkkifutis yötä kaikille niille, jotka ovat asiasta innostuneita.Sulla pitäisi olla pertsa kertomassa pelin säännöt siellä.
Tämä-selvä kirjoitti:
Sulla pitäisi olla pertsa kertomassa pelin säännöt siellä.
Ei tarvitse, ei vaan kiinnosta.
Ei taida jaksaa kun huomenna pitää olla kuudelta töissä.
- Kaikysyäsaa--
Hei se alkaa kohta. Katsokaa matsia. Toivon että patriots voittaa ja brady saa kuudennen sormuksen.
- Kaikysyäsaa--
Olette te surkeita kun ei jalis kiinnosta.
- Tämä-selvä
Tiukka peli. Puoliaika vain 3-0 patriotsille.
- Tämä-selvä
Todella hyvä touchdown äsken. Brady heitti todella hyvin ja tiukka peli muuten mutta onneksi tuli TD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443126Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781680- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1141147UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123