Kunnioittakaa luontoa
https://www.iltalehti.fi/iltv-doc/a/651cdaca-44aa-434b-90d6-06398c54e0a3
ja siellä olevia.
Ihana pikku lyllerö
11
<50
Vastaukset
- ahdistaa
Upea eläin. Nykyään hömö- ja töyhtötiaisetkin ovat jo vaarantuneita lajeja. Kaikki menee aina vain huonompaan suuntaan. Katselin vähän aika sitten YouTubesta jonkin kamalan ohjelman jossa Pentti Linkola yrittää puhua järkeä Pauli Aalto-Setälälle, Kirsi Pihalle ja muille älykääpiöille. Se ohjelma oli hyvä vertauskuva siitä miksi luonto häviää, aina. Tyhmät mölyävät ja täyttävät maan.
Kun ihminen ei enää keskity...
Tietääkö kovin moni ihminen sitäkään, että juhannukseen mennessä pitäisi kuunnella se kesälintujen laulu; sen jälkeen se aina vaimenee, suurin osa lajeista lopettaa keväältä alkaneen.
Joo, mutta noi videot on siitä hyviä kuin se liikuttava kahden erilaisen olennon yhteys näkyy.
33-vuotias?
Näytti ihan 50 v naiselta..
On vissiin vähän tullu juhlittua. :DEn kyllä ottaisi omaksi lemmikeksi.
No ehkä se on millin verran isohko nakeroinen : )
Harjakorkeudessa haastetta :D, mutta kato nyt sitä -suloinen ku mikä!misspönttöuuni kirjoitti:
Harjakorkeudessa haastetta :D, mutta kato nyt sitä -suloinen ku mikä!Tiedän mun taitoni norsun hoitamiseen ei yltäisi😁 se että olen enemmän ihmisrakas kuin eläinrakas. Hyvä elämän eläimille haluan mutta itse pelkään kumminkin sen verta paljon jo pienempiäkin eläimiä.
misspönttöuuni kirjoitti:
Harjakorkeudessa haastetta :D, mutta kato nyt sitä -suloinen ku mikä!Ollaan otettu ottanut lemmikiksi pupun joskus aikoinaan ja hoitanut pieniä pupuja mutta en siltikään uskaltanut enää koskea niihin, mitä isommaksi tuli. Kynnet oli silti leikattava ja pois myytyä. Ei silti pelko lähtenyt vaikka kuinka niitä pyöritti käsissään tottuakseen ihmisiin ja minä niihin mutta ei.
valtakunta kirjoitti:
Tiedän mun taitoni norsun hoitamiseen ei yltäisi😁 se että olen enemmän ihmisrakas kuin eläinrakas. Hyvä elämän eläimille haluan mutta itse pelkään kumminkin sen verta paljon jo pienempiäkin eläimiä.
Juu ei sitä oikein tiedä, miten suu pantais jos Lady Essex varpukkaan punakynnelle istahtaisi
ja sitten tuohan syö koko suvun eestä. Ite sais nälkäkurkena kuilottaa :Dvaltakunta kirjoitti:
Ollaan otettu ottanut lemmikiksi pupun joskus aikoinaan ja hoitanut pieniä pupuja mutta en siltikään uskaltanut enää koskea niihin, mitä isommaksi tuli. Kynnet oli silti leikattava ja pois myytyä. Ei silti pelko lähtenyt vaikka kuinka niitä pyöritti käsissään tottuakseen ihmisiin ja minä niihin mutta ei.
Ok. Ne jättiluppakorvakanit on jäätävän suloisia, tämä on joku belgianjätti (melkis koiran kokoisia)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koiran-kokoinen-kani-etsii-kotia-loytyyko-jattilaiselle-omistajaa/5729882#gs.wkSOfEye
on siinäkin syliteltävää!
p.s. lopussa on myös siili-video :)
Tämä oli vastine kaiken maailman miumaumou kissavideoille.
Välillä elefantti. Ei pidä netti-ihmisen urautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372