Miten aiotte käyttää loppuelämänne?

Tyhjätvuosikymmenet

Syntyvyys on nälkävuosien tasolla ja noin kolmasosa suomalaisista miehistä jää nykyään naisettomiksi ja perheettömiksi. Milläs ätmit meinaatte täyttää aukon elämässänne ikävuosina 30-50? Aiotteko olla yhä kiinnostuneita ikäisistänne kurpista? Pystyttekö yksinäisessä elämässänne pitämään terveet elämäntavat vai meneekö narkkaamiseksi/juopotteluksi? Taitaa olla niin että tulevaisuudessa tämä toiminta tulee yleistymään kun yksinäiset miehet pohtivat syntyjä syviä yön poimeinä tunteina..... https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8bd9c38-1fb7-4dda-92d4-b9078a849ec1

Oulussa paljastui muutama viikko sitten ne seitsemän yksittäistapausta ja kyllä me suomalaisetkin setämiehet halutaan nuoria ja seksikkäitä naisia.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontohoitaa

Minusta nykyään ei tarvita enää sellaista syntyvyyttä, joten maailma muuttuu sen mukaan, mihin on tarve.

Juurihan tämän palstan marisijat valittaa, että ei oo naisia.... no se korjaantuu, kun kohta ei ole miehiäkään.

• rikasmies55

Iskin naisen baarista.Mentiin sen luo.Riisuttiin vaatteet.Panin naista pikaseen ja sitten vedin ämmää turpaan.Lopuksi ripuloisin naisen suuhun. Oppiipahan olemaan.

• niiseon1

Kurpat ei kiinnostu ätmeistä joten ätmit ovat yksin koko elämän. Ätmi voi korkeintaan opiskella insinööriksi ja toivoa että joku ottaa töihin mutta sekin on vaikeaa koska ulkomailta tulee halvempia insinöörejä joten suomalaiset ei kelpaa töihin.

• Ulkomailta ei tule halvempia insinöörejä ja sitähän teknologiayritykset itkevätkin.

• ätminelämää

Minulla on aina ollut terveet elämäntavat. Naiset haluaa niitä miehiä eli jännämiehiä jotka eivät ole terveitä vaan päästään vialla jotka ovat väkivaltaisia mielenterveys ongelmaiaia jotka hakkaavat naisia. Sellaisten kanssa naiset haluaa seurustella. Laitanko uutis juttuja sulle miten jännämies on hakannut naisia niin tiedät?

• AsianVierestä

No olen jo tuon maailman kansoittamisen hoitanut omalta osaltani raamatullisen opin mukaan.
      Menkää ja täyttäkää maa, ja minä menin.
      Maita ja mantuja nähty, kolmelle naiselle lahjoitin pienet kääröt jotka kasvavat suuriksi ja ovat jo osin sitä tehneet.
      Miten siis käytän loppuelämäni? Ehkä pieni käärö neljännelle naiselle...tai ehkä ei. Taidan olla jo elänyt maiden kansoittamiseksi riittävän villiä elämää. Mutta, never say never again!
      Taidan olla se rauhallinen eronnut sinkku jolla ei ole noita lisääntymispaineita, lähinnä maksupaineita:)
      Hyvästä on aina mielekästä maksaa jopa määrättyä suurempaa hintaa. On se niin mukavaa tämä elämä, ilolla olen sitä elänyt ja tulen elämään.

• herranrouuno

Pitää kait opetella juopottelemaan kun naisille ei kelpaa tämmöset jurot ja miehiset miehet , enemmän vientiä noilla tummaihoisilla ja jännämiehillä ,itse en kehtaa semmonen käsipuolessa liikkua , no kukin tyylillään , pitää koittaa tuhlata omaisuus vaikka matkoilla ulkomailla ennen kuin viikatemies poikkeaa kylään , aikaa on ja paljon , verojakaan ei viitti enää maksella vaan paras pysyä saamapuolella ja keskittyä naatiskeluun.

• macynhaamu

Otsikkoon sen verran, että pyrin olemaan vähintään sen verran, kun olen tänään tai ainakin yhtä paljon, mitä olin eilen. :D

• jalkasienionvaarallinen

Thaityttösiä suomeen, saadaan syntyvyys nousuun....🤗

• pää.aasia

Vinosilmäinen suomalainen on paras suomalainen.

• SuomiSuomalaisille
        pää.aasia kirjoitti:

Vinosilmäinen suomalainen on paras suomalainen.

Mikä on vinosilmäinen suomalainen?
        Suomalaisella ei ole vinoja silmiä!

• dadaa-kopkop
        SuomiSuomalaisille kirjoitti:

Mikä on vinosilmäinen suomalainen?
        Suomalaisella ei ole vinoja silmiä!

Ätmien-thaityttösten jälkeläiset.

• Tämä-selvä

Olen yrittänyt iskeä vain 30 v naisia mutta ovat niin nirsoja ettei onnistu.
      pitäisi olla todella komea top 10 mies, rahaa miljoonia. Monet lihavat yh naiset ei halua tutustua ja pitävät itseään missinä joten taidan jatkaa sinkkkuna.

• IsoLehmä

Ota työtön läski nainen, viet silloin tällöin kassin kaljaa ja annat poskeen. Läski tyytyväinen kun saa pään täyteen.
        Vai eikö sinusta ole siihenkään?

• Toiveessa olisi sellainen positiivisen vireen löytäminen loppumatkalle mutta pahoin pelkään että alkaa tuo kyynistyminen saada enemmän otetta minusta.

• Onhan sitä miehillä paljonkin syytä elää ja hyvät mahdollisuudet siihen onnelliseen ja hyvään elämään, jos vaan on valmis tarpeeksi sitä rahaa ja varallisuutta kartuttamaan. Ei sitä sen vuoksi todellakaan pidä miehen pois työelämästä jäädä, jos ei sitä naista ja perhettä onnistu saamaan. Aina sitä rahaa ja varallisuutta tarvitsee myös ihan omaa itseään varten ja varakkaampana sitä on aina paremmat mahdollisuudet siihen onnelliseen elämään, kun jonain työttömänä ja syrjäytyneenä luuserina.

• Nuorena.aloittanut

Olen ollut jo 10 vuotta äiti yhdelle muksulle. Lisää lapsia en aijo hankkia ainakaan nykytilanteeseen. Hoitakoot muut oman suvunjatkamisvelvoittensa. Minä olen jo oman vastuuni tehnyt.
      Hassua kun monet ikäiseni saavat lapsia vasta 30-40-vuotiaina. Oma muksuni on kasvanut tuolloin jo aikuiseksi. Eihän sitä tiedä, jos minusta tuleekin mummi jo alle 50-vuotiaana.

• eivaihtoehtoa

Mukavasti ja nauttien työni ja valintojeni hedelmistä.

• Vastauksena aloittajan kysymykseen: Ihan samalla lailla kuin tähänastisenkin elämäni, eli keskittymällä minua kiinnostaviin asioihin, nauttimalla elämästä.

• Ätmi-runkkari

Taitaa mennä runkuksi loppuelämä

• 123213f213

Jonkun laista kärhämää luultavasti nostatan jos tilanne alkaa tuntua sietämättömältä. Mulla on kutina korvan takana että asiat tulee muuttumaan osaltani eikä tarvi enää kärsiä "kelpaamattomuudesta".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      42
      2196
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1773
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1198
    Aihe