😊👓👜ensin päätetään leipoa lapsiperheeseen tuliaisiksi pullia joiden täytteeksi laitetaan nutellaa ja cessibon tölkkikermavaahtoa. Sitten satutetaan polvi eikä päästä laskiaisen aikana kylään. Laitetaan maidossa uivan vehnämurokkeen päälle nutellaa ja kermavaahtoa. Rautaisankoksen syönnin jälkeen kestää jopa kurkata palstalle.
Hyvän mielen resepti:
5
65
Vastaukset
- Tervemenoa
Idioottikin tietää ihan ilman Cessiä, että tölkkikermavaahto ei kestä ilman lässähdystä.
Mut sähän ootkin tyhmempi ku ykskään idiootti. ;)- trollimolli
Miksi sulla on niin paha olla että kaikille pitää kirjoittaa ilkeän kuuloisia vastauksia? Et sä tuolla saa mitään positiivista aikaan edes itsellesi, pahaa mieltä kylläkin. Avaisit itseäsi hieman ja olisit rehellinen.
Lässähdyksen takia fiksu tursottaa kermavaahtoa vain kerralla tarvittavan määrän. Kun se syödään samoin tein niin se ei ehdi lässähtää.
- Punperspav
Hän kun kuvittelee lounastajan vmäisyyden kohteekseen🐒
Olen huomannut minua väkisin tunnisteltavan esim. poliisiksi. Jos nyt olisin ammatinvalinnan edessä voisin ehkä valitakin poliisin uran. Tepastelisin polleen näköisenä hienossa univormussa pitkin katuja. Olen kuitenkin ihan eri alalla. Kun yksi sukulainen saattaa täällä joskus käydä niin sitä en voi sanoa etten ole täällä kenenkään tuttavakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122659Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182602Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1122279Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501648Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1381284
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166