Tuli nälkä joten kävin taxilla hakemassa kebabbia 2 annosta keskustasta.. Maksoi 42 euroa taxi ja kebabit hohhoijaa et oli kyllä kallis nälkä, sillä saisi jo viikon säfkat kaupasta.
Nälkä tuli
14
115
Vastaukset
- uus.trollikka
Kannattaisko pitää kananmunia aina kotona ja vaikka spakegettia. Keittämällä vähän sitä spagettia suolavedessä, kaada vesi melkein kaikki pois. Pien`palanen voita pannulle, riko kananmuna siihen ja kaada spagetti ja ja vesitilkkanen päälle, sekoittele vähän niitä sekaisin. Hätäapuna menee nälkään sellaisenaan. Voit maustaa myös yrteillä tai, jos löytyy makkaransiivu, kypsä kinkunsiivu aina parempi.
Eikä maksa tuskin euroa enempää... Joka tapauksessa; ainakin 40€ jäisi kauppa ostoksiin, jos rahat on tiukoilla, kannattaa harkita mihin ne sijoittaa.- ÄtmiToteaa
Mä vatkaan kanamunat ja lisään maitoa, suolaa, mausteita ja paistan pannulla.
Päälle ketsuppia, niin jo on hyvää.... Minulla on aina Weetabixiä ja hernekeittoa kaapissa hätätilanteita varten (Suomeksi sanottuna: ei ole viitsinyt käydä kaupassa).
Mä teen kebabit ite.. jos jauhista löytyy.. muokkaa takas maustettuna kiinteeksi paista uunissa ja ota terävä veitsi.. leipää varmaa jokainen osaa tehdä.. ja sit lisukkeittaita..
Onko sama? Naudan J-lihaa 2 pkt, pussi aromasuolaa.. Rullaa folioon tiiviisti ja uunissa 125 pidetään 4-6 tuntia?
Jännä kun nykynuoriso ei osaa edes karjalanpaistia tehdä. Itse maustan sen lorauksella olutta.
Nooh. Toisilla on aikaa ja toisilla ei.
Pikaruokaa ja karjalanpaistin kanssa teen monesti porkkanaperunamuusia.- SenkinPervo
TimoSimilä kirjoitti:
Onko sama? Naudan J-lihaa 2 pkt, pussi aromasuolaa.. Rullaa folioon tiiviisti ja uunissa 125 pidetään 4-6 tuntia?
Jännä kun nykynuoriso ei osaa edes karjalanpaistia tehdä. Itse maustan sen lorauksella olutta.
Pikaruokaa ja karjalanpaistin kanssa teen monesti porkkanaperunamuusia.Sitten kun 6h on ollut uunissa, niin voitkin hyvillä mielin tunkea sen kebabin pyllyys. Ihanasti lämmittää ja muutakin mielihyvää saattaa tuottaa.
TimoSimilä kirjoitti:
Pikaruokaa ja karjalanpaistin kanssa teen monesti porkkanaperunamuusia.Voipi olla... jotkut uskoo lampaanjauhelihaan. Mutta eipä niin paljon eroa kuitenkaan etteikö kumpikin kävisi. kokkausjutut on hallussa ja välillä aikaakin on tehdä. Ruoanlaittotaidottomuus on mun mielestä vähän noloa. Pitäs olla yks perustaidoista.
Mikset tilannut kotiin?
- Kaisanoasaa
Kotiin kun tilaa ruokaa voi mennä kaks tuntia. Itse kun hakee saa puolessa tunnissa. Tuossa on onneksi kebabbila 500 metrin päässä että pyörällä käy äkkiä.
- Normimies-
Ruoka on kallista, teen kaiken ruuan itse ja nykyään enemmän vihanneksista teen ruokaa.
Kaksi annostakaan ei ole paha. Tarja Halonen kun tilasi presidentinlinnaan itselleen margarita-pizzan, niin Arajärvi pyysi aina itselleen samalla riisikebabin. Ja niin pizzakuski pian toikin sitten aina kaikki kuusi annosta.
Kyllä vaan persuillekin kelpaa mamusafka..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221