vähän enemmän pyörällä kun kevät painaa päälle. Saas nähdä tuletlko joskus vastaan? Saas nähdä mitä teen silloin.
Olen alkanut liikkuun
20
<50
Vastaukset
- EVVK_
Siinähän Paska Poljet!
- Näkyillään
Samoin 👋🏻
- NäppyläsOnNähty
Sut on nähty jo. ;)
- liianharvoin
Aika harvoin kyllä näkyy. Eikä tämäkään mikään miljoonakaupunki.
- LaukkasenLantaPaukku
Kuhan filllaroit siel omalla tontillas, ni ei oo siitkään kellää pelkoa. ;)
Pyöräily on kiva liikkumismuoto.
- paitsivastatuuleen
Ihan mukavaa.
- sarjakuvianetistä
Paljon mukavampaa pyöräily kuin moottoripyörällä liikkuminen on, kyllä :)
Mutta pitääpä katsoa minkälaisia kaikkia erilaisia sarjakuvia on ladattava tuolta sivustolta:
https://getcomics.info/
Clifton-sarjakuvat tulivat mieleen, niin aloin etsimään että mistähän niitä löytäisi ja että miten nuo tietokonesarjakuvat toimivat. - sarjakuvianetistä
Oikeasti ainoa ero moottoripyöräilyssä ja polkupyöräilyssä on se ääni mikä tulee moottoripyörästä ja joutuu pitämään kypärää eikä tunne mukavasti tuulen viimaa kuin ilman kypärää. Tietysti voihan moottoripyörälläkin ajaa ilman kypärää jos haluaa.
Totesin kun alamäkeen aurinkoisella kelillä rullasin, aika nautittavaa rullata vain menemään :) - sarjakuvianetistä
sarjakuvianetistä kirjoitti:
Paljon mukavampaa pyöräily kuin moottoripyörällä liikkuminen on, kyllä :)
Mutta pitääpä katsoa minkälaisia kaikkia erilaisia sarjakuvia on ladattava tuolta sivustolta:
https://getcomics.info/
Clifton-sarjakuvat tulivat mieleen, niin aloin etsimään että mistähän niitä löytäisi ja että miten nuo tietokonesarjakuvat toimivat.Jaaha jooh tuollaisia sarjakuvakirjat helppoja, vahingossa latasin kaikki Lucky Luket kun kokeilin.
Eräs lontoolainen kaveri lähetti englantilaisina äänikirjoina kaikki Stephen Kingin kirjat kuunneltaviksi aikoinaan, englanniksi luettu ne kirjat, voi kuunnella iltasatuina niitä :)
- minähölmö
Koko talvenkin ajoin pyörällä ja kuuduin kahdesti, onneksi selvisin muutamalla mustelmalla.
- PatePostilaatikko
Vellipuolikuista jää aina jäljet papruihinkin.
Varsinki jos ne on kuutunu. ;)
- Vihreä
Mä en varmaan tunnistaisi miestä kun tulee vastaan.
- vielävähän
Kylmää pyöräillä.
Kunhan lämpenee,))- ihanhyväilma
Tänään jo autoillut ja pienen pyörälenkinkin tein. Vaatetta päällä niin ei ollut liian kylmää.
- IhanaMiaOlet
Oletko ihana Miani?
- Enole
Ensinnäkään nainen. :)
- Helkama
Älä ainakaan aja mua kumoon :)
Hiljennä, tervehdi ja pyydä mua lähtemään joskus kahville.- entietenkään
En kyllä ajais. Jos en itse aja johonkin tolppaan häkellyksessäni. :)
- aurinkohäikäisee
Viimeksi meinasi tulla yhteentörmäys, se kulma siinä on vähän vaarallinen paikka ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684