Huomasin tuossa parkkipaikalla auton, jossa oli teipattu rekisterikilven pään EU tähdet ja sininen osa peittoon mustalla teipillä.
Mietin että mahtaako se olla luvallista?
Toki EU merkki on ruma ja turha kilvissä näin kun muutenkin EUta vastustaa, niin mielellään sen peittäisi pois.
Saako EU merkin rekisterikilvestä peittää?
kysyyasiaa
3
110
Vastaukset
- Sontaa
Kyllä kansalaisella on oikeus erota paska liitosta jos haluaa!
Miten yksilötasolla aiot hoitaa tämän eron?
Äänestämällä Perussuomalaisia?
Ps. Kuuluu muuten kirjoittaa Paskaliitto, koska se on erisnimi ja lisäksi
paska on paska ja liitto on liitto, mutta Paskaliitto kirjoitetaan kyllä yhteen!
- katsastavainssi
EU-merkin saa peittää vaikkapa kirkkovene-tarralla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828