Luulenpa että lätkä yhdistää paljon enemmän näitä itseään karvattomina apinoina pitäviä kuin politiikka , ainakin Suomessa.
Jos pitäisi olla kohtuullinen ja rehellinen niin nämä itseään "viisaaksi ihmiseksi" (homo sapiens) väittävät väittelevät ja riitelevät jossain Helsinkiläisessä ladossa pumpaten kansalta rahaa mitä ihmeellisempiin hankkeisiin mitkä eivät edes ole välttämättömiä.
Viisas ihminen?
Lätkä taas sen sijaan kutkuttelee eläimellistä puolta tästä apinasta esille ja menettäen kontrollin itsestään maalin tapahduttua tai tappelun pelin sisällä alettua apinaihminen onkin jo mielestäni täysin elementissään kiljuessaan holtittomasti innosta piukeana merkityksettömille asioille tai pahimmassa tapauksessa jopa väkivallalle.
Ja nyt ne suree jotain vanhaa lahoa rakennusta Ranskassa kun ovat luoneet mieliinsä sille niin vahvat merkitykset...Onko illuusiossa eläminen edes elämistä?
(Kunhan pohdiskelen tässä vain...)
Politiikka vs Jääkiekko
2
<50
Vastaukset
- sdrgfgf
Kirkko toi joka vuosi miljardeja Ranskalle turismin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074