Nainen lihava, seksi ei kiinnosta mutta luonne on 10.

olenkopinnallinen

Niin käyn ns. taistelua pään sisällä
Mukava nainen, luonne hyvä,kiva,kiltti,ymmärtäväinen ym.
MUTTA seksi ei minua kiinnosta hänen kanssaan, koska lihavuus vie sen ns. lopullisen kiiman.
Olemme jo olleet jo melkein vuoden mutta se sänky puoli on omalta osalta vähän väkinäistä.
Olenko pinnallinen? Pitäisikö ajatella muutakin kuin seksiä?
Niin, saa haukkua ja moittia. saa antaa ajatuksia ym. Kiitos kommenteista

56

2105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivukommentoija

      Musta tuntuu, että miehet nykysin tuoreessa suhteessa arvostaa erityisesti seksiä ja ulkonäköä ja nimenomaan ulkonäkö vaikuttaa tuohon haluttavuuteen. Mä oon ite melko tavisnainen ja iän myötä kroppakaan ei ihan parhaimmassa kuosissa, vaikka liikunkin ja syömisiä katson. Jotenkin silti sitä tiedostaa, että ehkä sitä eii oo enää niin kelpaava, jos jotain uutta alottais. Toki pelkkään seksiin varmaan kelpais, sillä niinhän täällä monet toitottaakin, että siihen nyt kelpaa reika kuin reikä. Mutta muutoin tommonen mietittytäis kyllä.

    • Ei ajatus minuakaan kiehtonut mutta kerran sattu reilusti lihava nainen eteen ja muutaman juoman jälkeen harrastettiin sitä koko viikonloppu , saunaa vaan väliin ja mukavia kävelyjä happea ottaan ja sitten uusiksi ja uusiksi ....se oli mukava viikonloppu ja seksi oli hyvää vaikka mahat varmaan roikku vähän molemmilla .

    • Hmmhmm

      Miks miehet saa olla aina lihavia tai ei kovin kummoisia, mutta naisen pitää olla laiha tai joku malli?? Ulkonäön kanssa ovat suhteessa? Mitäs sitte, jos sille ''mallinaiselle'' käy jotain, että vaikka lihoo lääkkeen tai jonkin takia? Lähtee vaihtoon vai?

      • kaskasvaan

        Mä en tykkää laihoista aidanseipäistä, naisella pitää olla lihaa luiden päällä mut ylipaino on eri asia. Jos olisin itse lihava mies tuskin naiset musta kiinnostuis ei tosin tarvii kun olen sportti mies ja nainen on rinnalla.


      • "Miks miehet saa olla aina lihavia tai ei kovin kummoisia, mutta naisen pitää olla laiha tai joku malli??"

        Öö kuka niin on sanonut. Jos asia käytännön elämässä menee noin, niin sehän johtuu vain naisista itsestään, jotka hyväksyvät lihavia miehiä sänkyynsä

        No oikeasti naisille hintelä mies on yhtä vastenmielinen, kuin miehille lihava nainen.


      • Anonyymi

        Hintelät ovat ketteriä öö ... siinä.


    • Lihavanainenn

      Mietipä asiaa toiselta kantilta. Jos susta ajateltaisiin noin. Haluaisitko jatkaa suhdetta?
      Ethän sinä itsellesi ja mieltymyksillesi mitään voi. Jos ei "läski"kiinnosta niin ei kiinnosta.
      Mun exällä oli samoin. Mun läskit alkoikn häiritsemään vuosien päästä ja siihenhän se meni että petti laihan kanssa.
      Se liitto myös muine ongelmineen päättyi.
      Nyt olen suhteessa miehen kanssa jonka exä taas upea laiha nainen ja kyllä tuli mulle kompleksia. Homma on vaan nyt niin että häntä ei minun läskit häiritse, enemmänkin tykkää muhkeista muodoistani ja rakastaa minua tällaisena.
      Jos et ole tyytyväinen hänen kanssaan, lopeta suhde, että molemmat voitte löytää puolison ketä rakastaa ja haluaa oikeasti!

      • jffkdk

        Ihan samaa mieltä. Ei pidä tuhlata molempien elämää roikkumalla suhteessa, jossa toinen ei halua. Viimeinen lause viestissä tärkeä, voitte löytää sen oikean vasta, kun luovutte toimimattomasta suhteesta. Lisäksi tekee itsetunnolle hyvää olla sellaisen kanssa, jota oikeasti rakastaa ja haluaa. Suhde ilman seksiä on enemmän ystävyyttä kuin rakkautta.


      • Anonyymi
        jffkdk kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Ei pidä tuhlata molempien elämää roikkumalla suhteessa, jossa toinen ei halua. Viimeinen lause viestissä tärkeä, voitte löytää sen oikean vasta, kun luovutte toimimattomasta suhteesta. Lisäksi tekee itsetunnolle hyvää olla sellaisen kanssa, jota oikeasti rakastaa ja haluaa. Suhde ilman seksiä on enemmän ystävyyttä kuin rakkautta.

        https://www.youtube.com/watch?v=oGpFcHTxjZs - Nm. Ei mitään


    • millaisetonelämäntavat

      Kauneus on katsojan silmissä, mutta totta on sekin, että ihmisen fyysinen terveys mietityttää suhteessa myös, miten hän välittää itsestään. Onko se tervettä suhtaumista itseensä, jos on hillittömän lihava?

    • turhatoivekai

      Ei tuossa mitään pinnallista ole. Samanlaisen ongelman kanssa on painittu jo muutamia vuosia täälläkin, nainen päästi itsensä lihoamaan ylipainoiseksi ja nyt on sen näköinen tai muotoinen ulkoisesti et ei kyllä nappaa petipuuhat. Muuten fiksu ja asiallinen, tarttuu toimeen ja on hyvä kumppani mutta kun seksiä ehdottaa niin mielessä liikkuu ei ei en nyt vaan haluis mutta kun nainen vetää mut kädestä makkariin niin minkäs teet. Kai nainen on sen huomannut ja tietää mistä kiikastaa ei vaan halua muutosta. Ennen olin iholla kuin takiainen ja ei tarvinnut naisen kuin vihjaista ja makkarissa alkoi tapahtua. Eihän tuo ylipainoisuus varmaa ketään kiihota tai saa halukkuutta aikaan pitää vain toivoa että toinen haluis muuttua.

      • Tytsy55

        MEillä taas mies, kun syöttöpossu, syö paljon makeaa, kuten suklaata ja karkkeja, ei liiku, muuta kun autolla, röökiä palaa aski päiväs ja olutta joka viikonloppu, sexi ei kiinnosta, ja muutenkin aika laiska, paitsi jos kaverit pyytää kaljalle niin lähtee viivana.
        Minä taas koitan hoitaa itteeni käyn salilla ja pyöräilen työmatkat 12 km päivässä ja olen hyvässä kunnossa, olen vegaani.
        Huolestuttaa hänen terveys kun hän kuiteski jo 61 v ja polttanut tupakkia 40 v.


      • Anonyymi

        Älä puhu muiden puolesta! ""Eihän tuo ylipainoisuus ketään kiihota..."
        Kyllä kiihottaa!


      • Anonyymi

        Juuri meinasin tulla samaa kommentoimaan kuin anon. Oma ex jonka heitin pihalle, löysi lopulta fetissiensä kohteen: ylipainoisen naisen. Yritti sitä minustakin tehdä, onneksi heräsin totuuteen tarpeeksi ajoissa.

        Mutta kyllä löytyy ihmisiä joita läskit kiihottaa. Osa tekee läskeillään noiden pervojen kanssa jopa hyvät rahat.


    • eihänsekivaaoo

      Ylipäätään ihmisiä vaivaa liikumattomuus ja sen johdosta ylipaino tai lihavuus ja jatkeena sairaudet. Itse olen avopuolisoni vastakohta ollut jo viimeiset vuodet, käyn salilla, ulkoilen, venyttelen ja vietän toki sohvallakin aikaa mutta nainen siellä on suurimman osan vapaa ajastaan ja se näkyy.

    • No lihavuus on ihmisessä huono puoli siinä kuin vaikka turhamainen luonnekin ja jokaisessa ihmisessä on huonoja puolia.

      Sitä, että joku pitää lihavuutta toisessa huonona puolena on pyritty demonisoimaan. Ihminen on kokonaisuus.

      Itse sinä teet loppuviimein päätöksenasiasta. Jos ainoat vaihtoehdot ovat lihava, mutta mukava tai kaunis, mutta paskamainen, valitsisin pitkässä parisuhteessa sen mukavan. Mutta maailmahan ei ole mustavalkoinen. Voi löytyä myös kauniita ja mukavia ja lihavia ja ääliöitä.

      • Anonyymi

        Eli juuri allekirjoitit perustelut miksi lihavaa mutta mukavaa ei kannata valita. Koska aina on olemassa myös niitä kauniita ja mukavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli juuri allekirjoitit perustelut miksi lihavaa mutta mukavaa ei kannata valita. Koska aina on olemassa myös niitä kauniita ja mukavia.

        Luultavasti näin, mutta eri asia on, että löytääkö niitä, vai onko joku muu löytänyt jo ennen.

        Jos olet 20 ja mietit, ottaisitko lihavan ja mukavan, vai etsisitkö laihaa ja mukavaa, sanoisin, että katsele rauhassa.

        Jos taas olet 45 ja samassa tilanteessa, niin sitten jo kannattaa ruveta miettimään, että jos elämä ei ole vielä tähän mennessä tuonut eteen laihaa ja mukavaa, niin miten todennäköistä on, että sellaista tuleekaan.


    • Ei pinnallisuutta pitäisi koskaan liittää ulkonäköön...Pinnallisuus tarkoittaa lähinnä oikeasti sitä, että ihminen ei edes kykene syviin /voimakkaisiin tunteisiin.

      Ulkonäköhän on kokonaan toinen juttu..

      Ihmisen kuuluu kiihottua partneristaan ja teillä näin ei selvästikkään ole..
      Vika ei ole sinussa koska ihminen tuntee ja kokee omalla tavallaan ja sehän ei ole mikään tahdon alainen asia..
      Ei voida sanoa myöskään, että kumppanisi pitäisi laihduttaa koska nämä asiat pitää lähteä omasta halustaan.
      Voit selittää kumppanillesi rehellisesti asian ja hän voi sitten itse tehdä oman ratkaisunsa...Onko se sitten laihduttaminen vaiko suhteesta poistuminen.

      Toisaalta merkittävä kehonmuokkaus on aina vuosien työ..Olisi fiksumpaa miettiä se oma naismakunsa jo etukäteen ennen suhdetta ja arvioida myöskin hieman tulevaa genetiikan pohjalta..Esim. taipumuksen lihomiseen kykenee kyllä aika helposti ihmisestä näkemään jo yhdellä vilkaisulla ja yleensä siitä on vähintään orastavat merkit nähtävillä mikäli taipumusta on..

      • Anonyymi

        Mun mielestä sellanen suhde, jossa toinen laihduttais ittensä johonkin tiettyihin mittoihin ja muuttuis sitten haluttavaksi, ei tule toimimaan. Sillä onhan selvä, että toinen tykkää silloin ja arvottaa toista silloin vain ulkonäön kautta. Se, miltä ihminen parinkymmenen vuoden päästä näyttää ei voi myöskään arvioida eli blade 83 oot hiukka väärässä. Kerrotko meille miten taipumuksen lihomiseen voi nähdä esimerkiksi miehillä, paitsi tietty siitä syökö ne paljon, käyttääkö alkoholia paljon ja sama tietty naisilla. Mutta esimerkiksi nuoret, paljon urheilevat miehet saattaa syödä tosi paljon ja osaa lihoo myöhemmin, osa ei jos tavat ei jää päälle, mutta mistä sä tämän näet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sellanen suhde, jossa toinen laihduttais ittensä johonkin tiettyihin mittoihin ja muuttuis sitten haluttavaksi, ei tule toimimaan. Sillä onhan selvä, että toinen tykkää silloin ja arvottaa toista silloin vain ulkonäön kautta. Se, miltä ihminen parinkymmenen vuoden päästä näyttää ei voi myöskään arvioida eli blade 83 oot hiukka väärässä. Kerrotko meille miten taipumuksen lihomiseen voi nähdä esimerkiksi miehillä, paitsi tietty siitä syökö ne paljon, käyttääkö alkoholia paljon ja sama tietty naisilla. Mutta esimerkiksi nuoret, paljon urheilevat miehet saattaa syödä tosi paljon ja osaa lihoo myöhemmin, osa ei jos tavat ei jää päälle, mutta mistä sä tämän näet?

        No näkemyksesi siitä, että juuri minä olisin meistä kahdesta väärässä on kovin subjektiivinen..

        Toinen älyttömyys mielipiteessäsi oli mielestäni tuo kun sanoit, että jos toinen pitää itsensä ns. normaalipainossa ja on siten haluttava, että se hänen kumppani arvottaisi häne sitten -pelkästään- ulkonäkönsä kautta....Siis toihan on puppua. Ihminen on aina kokonaisuus.
        Ihminen ei ole koskaan pelkästään yhtä asiaa. Mielestäni älyn köyhää väittää, että hoikka hyväkuntoinen ihminen ei voisi olla myöskin mukava ja miellytävä luonteeltaan. Ei nämä ole toisiaan pois sulkevia asioita!

        Jo 5vuotiaasta lapsesta voi nähdä genetiikan luotettavasti ja ennustaa aikuisiän lihavuuden.. Tottakai ihminen voi treenillä ja tarkalla ruokavaliolla taistella omia geenejään vastaan ja pitää itsensä kunnossa, mutta kyllä tämä ylipaino-ongelma usein lähtee liikkeelle jo ihan lapsuudesta. Muistan koulukaverita esim ylä-asteelta ja mitä olen nähnyt itse kutakin paaaaljon myöhemmin, niin poikkeuksetta ovat sitä samaa mitä olivat jo silloin, mutta potenssiin jotain.. Silloiset pulllukat ovat nykyään lihavia ja hoikat ovat edelleen hoikkia. Atleettiset ovat atleettisia.


      • Anonyymi

        Ja höpön höpön blade 83. On totta, että jo viisivuotiaita on lihavia, mutta eivät geeniensä vuoksi (osa osin kyllä) vaan ihan ruokailutottumusten vuoksi mitä kotona on. Mä oon ite ollut huolissani aiitä kuinka jo pieniä lapsia on lihavia. Omat lapseni eivät ole lihavia kukaan, vaikka ovat kukin vähän omaa kaliiberia. Tosi hoikkia tai normipainosia.


      • Anonyymi

        "Voit selittää kumppanillesi rehellisesti asian ja hän voi sitten itse tehdä oman ratkaisunsa...Onko se sitten laihduttaminen vaiko suhteesta poistuminen."

        Minusta kaikki, jotka ällöävät lihavaa puolisoaan pitäisi lähteä heti oitis suhteesta. Jokainen lihava tietää olevansa lihava. Sen kertominen, että lihavuus on este suhteen jatkolle on kuin rätti kasvoille - eli todella loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa. Sillä osoittaa vain sosiaalisen tyhmyytensä ja sen, ettei arvosta puolisoaan pätkääkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpön höpön blade 83. On totta, että jo viisivuotiaita on lihavia, mutta eivät geeniensä vuoksi (osa osin kyllä) vaan ihan ruokailutottumusten vuoksi mitä kotona on. Mä oon ite ollut huolissani aiitä kuinka jo pieniä lapsia on lihavia. Omat lapseni eivät ole lihavia kukaan, vaikka ovat kukin vähän omaa kaliiberia. Tosi hoikkia tai normipainosia.

        Miten sitten selität sen, että saman perheen lapsillakin on ihan eri ulkoinen habitus vaikka ruokavalio on ollut molemmilla sama?
        Itse selitän sen niin, että toinen on perinyt isänsä ja toinen äitinsä geeniperimän tässä mielessä.. Yleensä tämä on helppo yhdistää jopa sinne toisen suvun ulkonäköön ja toinen toisen puolen sukuun ja jos toinen vanhempi on ollut pulleva, niin sen näkee kenellä on känyt parempi flaksi geenilotossa.

        Toki ruolailutottumuksillakin on oma osansa.. Lapsena luodaan pohja mm. lihas/ rasva solujen suhteelle..

        Kaksi asiaa... Geenit sekä olosuhteet/elämäntavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voit selittää kumppanillesi rehellisesti asian ja hän voi sitten itse tehdä oman ratkaisunsa...Onko se sitten laihduttaminen vaiko suhteesta poistuminen."

        Minusta kaikki, jotka ällöävät lihavaa puolisoaan pitäisi lähteä heti oitis suhteesta. Jokainen lihava tietää olevansa lihava. Sen kertominen, että lihavuus on este suhteen jatkolle on kuin rätti kasvoille - eli todella loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa. Sillä osoittaa vain sosiaalisen tyhmyytensä ja sen, ettei arvosta puolisoaan pätkääkään.

        No onhan se kova paukku, mutta toisaalta ei perusteeton erokaan ole yhtään sen kunniakkaampaa. On hyvä, että kumppanille kerrotaan asiat niiden oikeilla nimillään ja siten annetaan hänelle mahdollisuus tehdä jotain toisin taikka sitten lähteä eri teille..

        Parisuhteessa ei koskaan pitäisi kenekään olla niin itsekäs, että toiselta lupaa kysymättä vain itsekkäästi päättää syödä itsensä täysin toiseksi ihmiseksi ja sitten olettaa, et se olis ikäänkuin ok kumppanilleen.. Se on itsekästä ja ajattelematonta/välinpitämättömyyttä partneriaan kohtaan. Parisuhde on parisuhde..Se tarkoittaa sitä, että siinä jaetaan kaksi elämää keskenään. Et voi elää seksuaalisessa suhteessa kuvitellen, et se olis ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voit selittää kumppanillesi rehellisesti asian ja hän voi sitten itse tehdä oman ratkaisunsa...Onko se sitten laihduttaminen vaiko suhteesta poistuminen."

        Minusta kaikki, jotka ällöävät lihavaa puolisoaan pitäisi lähteä heti oitis suhteesta. Jokainen lihava tietää olevansa lihava. Sen kertominen, että lihavuus on este suhteen jatkolle on kuin rätti kasvoille - eli todella loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa. Sillä osoittaa vain sosiaalisen tyhmyytensä ja sen, ettei arvosta puolisoaan pätkääkään.

        "Jokainen lihava tietää olevansa lihava. Sen kertominen, että lihavuus on este suhteen jatkolle on kuin rätti kasvoille - eli todella loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa."

        Niin mutta jokainen lihava ei tajua olevansa epähaluttava kumppaninsa silmissä. Puolisot kiertelevät totuutta tai suorastaan valehtelevat toisilleen kysyttäessä. Samaan olen sortunut minäkin.

        Itse asiassa luulen, että että kaikki lihavat eivät edes tajua olevansa lihavia. Tämä ajatus perustuu omiin kokemuksiini deittailumaailmasta. Joissakin deittisovelluksissa määritellään onko ihminen hoikka, normaalipainoinen, muutama kilo liikaa, runsas jne.

        Todella moni jolla on selvästi erottuva pötsi tai makkaroita vyötäröllä määrittelee itsensä normaalipainoiseksi. Ne jotka sanovat, että on muuutama kilo liikaa ovat jo merkittävästi ylipainoisia.


      • Anonyymi

        En tiedä minkä näköisiä ja painoisia nyt pidätte lihavina ja yksi ongelma tuleekin siinä määrittelyssä, samoin kuin siinä kuinka ihminen itsensä kokee. Monet naiset on jo muutenkin herkillä painostaan, lisäksi on suht normipainoisia ja jopa normipainon alapuolella (jopa aivan laihoja), jotka pitävät itseään lihavina ja tämä keskustelu mitä te käytte on yököttävää ja tarkoituksena ei ole kuin naisten halveeraminen. Esimerkiksi nuorilla naisilla on nykyisin hyvin paljon syömishäiriöitä, joka ei ole leikin asia! Teidän keskustelusta saa käsityksen, että ihannoitte mallivartaloa. Moni kuitenkaan ei ole sitten valmis ottamaan itselleen ruoan kanssa nirsoilevaa, anoreksiasta tai oksentelevaa bulimikkoa, joka pahimmillaan virkeyttä hankkii lääke-tai huumepiristeillä. Lisäksi teidän puheista kuultaa ymmärtämättömyys, että ihmisen kroppa ei vanhetessa ihan fysiologisistakin syistä pysy samana kuin nuorena ja miksi pitäisikään pysyä, luulisi että iän myötä myös aivotoiminto kehittyisi sen verta, että elämässä näkee muitakin asioita tärkeinä kuin ulkonäön. Monesti nuo ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat vielä itse nimenomaan niitä, jotka ovat epävarmoja ulkönäöstään ja drksissäkin miettivät tätä. Seksikin kun viime kädessä on korvien välinen asia.


    • Anonyymi

      Ollaan tottakai monet ulkonäkökeskeisiä ja miks tyytyä lihavaan jos saada parempaa. Minä löysin nuorena mieleiseni naisen, oli ulkonäköä ja hyvin timmissä kunnossa, nyt ei enää uskois samaksi naiseksi, vuodet tekee tehtävänsä. Muijani on myöntänyt itse että aineevaihdunta hidastui reilu nelikymppisenä ja kun herkuttelu on joka viikonloppuista niin ihmekös se jos kilot karttuu. Suklaa, sipsit, rasvaa...kaloreita ylipäätään ja kun nykyihmisille toi sometus vielä tärkeetä vaikkei muija mikään nuori enää ole niin sohva ja some ja lopputulos ylipaino.

      • Anonyymi

        Yleensä miehet valittavat naisen läskeistä, vaikka miehet ovat läskempiä kuin naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä miehet valittavat naisen läskeistä, vaikka miehet ovat läskempiä kuin naiset.

        Mileipiteensä kullakin, olen eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mileipiteensä kullakin, olen eri mieltä.

        Tilastojen mukaan miehiä on enempi lihavia, kun naisia , monet nuoret miehetkin niin lihavia ja huonokuntoisia, et armejastakin pistetään pois, eivät ota riskiä et nuorimies saa vammoja lihavuutensa tähden.


    • Anonyymi

      Kyll maar mää ottasi vaikk lihava naise.
      Mut ko ol eres sitäkää.10 vuotta yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.

    • Anonyymi

      Niiin, mitenkä se naisen lihavuus voi vaikuttaa siihen, ettei SINUA seksi kiinnosta?

      Halukasta miestä kiinostaa seksi, vaikkei olisi lainkaan naista, edes näkyvillä. Haluton keksii aina joitain syitä, ettei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ihmisen ulkoinen olemus vaikuttaa, en minä ainakaan haluis panna lihavaa naista, olen vaikka ilman jos en saa muuta.


      • Anonyymi

        Testoissa lie ongelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen ulkoinen olemus vaikuttaa, en minä ainakaan haluis panna lihavaa naista, olen vaikka ilman jos en saa muuta.

        Miehen seksuaalinen halukkuus on pohjimmiltaan sisäsyntyistä, eli ihmisen omien hormonimäärien yms. tasoista johtuvaa. Mikäli nämä eivät ole kunnossa, niin ulkopuoliset asiat helposti nousevat määrääväksi tekijäksi.

        Jos oman puoliso olemus alkaa häiritsemään, onkin ihan ensimmäiseksi syytä etsiä "vikaa" itsestään, ennenkuin pyrkii "korjaamaan" puolisoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen ulkoinen olemus vaikuttaa, en minä ainakaan haluis panna lihavaa naista, olen vaikka ilman jos en saa muuta.

        Enkä minä läskiä äijää.


      • Anonyymi

        "Halukasta miestä kiinostaa seksi, vaikkei olisi lainkaan naista, edes näkyvillä. Haluton keksii aina joitain syitä, ettei kiinnosta."

        Sepäs on juuri noin. Seksihalu on jokaisen ihmisen korvien välissä, ei missään muualla, etenkään oman itsensä ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Halukasta miestä kiinostaa seksi, vaikkei olisi lainkaan naista, edes näkyvillä. Haluton keksii aina joitain syitä, ettei kiinnosta."

        Sepäs on juuri noin. Seksihalu on jokaisen ihmisen korvien välissä, ei missään muualla, etenkään oman itsensä ulkopuolella.

        Kyllä tämä on totta. Se on osittain jopa kulttuurisidonnainen asia. Afrikassa monissa maissa tyttölapset lihotettiin/ lihotetaan väkisin, väkivallan avulla, koska lihavuuden katsotaan olevan varakkuuden ja rikkauden merkki. Ne 'siiderivalaat' edustavat afrikkalaisen mielestä varakkuutta ja statusta.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leblouh


    • Anonyymi

      Mulla kaunis ja laiha muija, mutta luonne tosi vittumainen ja ilkeä, sitte omahyväinen ja itsekäs, ei se tuolainen ollut nuorempana nyt vanhemmiten on samanlainen , kun vittumainen anoppini.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luonne voi olla myös kurppamainen, ehkä ensi kerralla.

    • Anonyymi

      Miksi naisen lihavuus vie juuri SINULTA kiiman? Tutki itseäsi. Mieti sitäkin, ettei läheskään kaikki lihavat naiset puutteessa joudu elämään, eli suurelta osalta miehiä kiihottaa seksi lihavien naisten kanssa. Sitten on niitä, jotka kiihottuvat lähes ainoastaan lihavista naisista.

      Teepä niin, että keskustelet vaimosi kanssa vakavasti vaimosi kanssa ja pyydät häntä hoitamaan seksihommat lihaviin naisiin "erikoistuneen" miehen kanssa, kun sinua ei kiinnosta. Muuten liittonne ajautuu suuriin vaikeuksiin.

    • Anonyymi

      Kyllähän se niin on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, makuja on monenlaisia ja se meidän on hyväksyttävä. Jollekin miehelle minun kaltainen muhkea, uhkea nainen on kauhistus ja toiselle taas märkä päiväuni. Luulenpa, että kyse on pohjimmiltaan siitä miten itsensä kantaa eli oletko sinut itsesi kanssa. Makuja on monenlaisia ja se meidän on hyväksyttävä, jokainen varmasti löytää mieleisensä :). Ja, ketään ei pidä tuomita siitä millaista kumppania haluaa..

      • Itse en ole koskaan nähnyt merkittävästi ylipainoisia naisia seksuaalisessa mielessä...Eli todellakin mieluummin pomppaa yli kuin lähtisi panemaan.
        Testosteronitasoni on labroilla todettu olevan viitteissä normaalilla tasolla.

        Vaikka miehellä olisi seksuaalista sisäistä halua niin se halu sammuu hyvin pian jos partneri ei miellytä..Seksi voi tuntua jopa inhottavalta vääränlaisen kumppanin kanssa.
        Hullua kieltää näitä faktoja...Tuskin yksikään nainen on koskaan miehenä elänyt, et voisi tulla sanomaan kuinka mies kokee asioita..Ehkäpä olisi vain parempi kuunnella sen sijaan, et pyrkii epätoivoisesti lyttäämään toisten tuntemukset ja kokemukset.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Itse en ole koskaan nähnyt merkittävästi ylipainoisia naisia seksuaalisessa mielessä...Eli todellakin mieluummin pomppaa yli kuin lähtisi panemaan.
        Testosteronitasoni on labroilla todettu olevan viitteissä normaalilla tasolla.

        Vaikka miehellä olisi seksuaalista sisäistä halua niin se halu sammuu hyvin pian jos partneri ei miellytä..Seksi voi tuntua jopa inhottavalta vääränlaisen kumppanin kanssa.
        Hullua kieltää näitä faktoja...Tuskin yksikään nainen on koskaan miehenä elänyt, et voisi tulla sanomaan kuinka mies kokee asioita..Ehkäpä olisi vain parempi kuunnella sen sijaan, et pyrkii epätoivoisesti lyttäämään toisten tuntemukset ja kokemukset.

        Turhaan selität. Ulos kaapista.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Itse en ole koskaan nähnyt merkittävästi ylipainoisia naisia seksuaalisessa mielessä...Eli todellakin mieluummin pomppaa yli kuin lähtisi panemaan.
        Testosteronitasoni on labroilla todettu olevan viitteissä normaalilla tasolla.

        Vaikka miehellä olisi seksuaalista sisäistä halua niin se halu sammuu hyvin pian jos partneri ei miellytä..Seksi voi tuntua jopa inhottavalta vääränlaisen kumppanin kanssa.
        Hullua kieltää näitä faktoja...Tuskin yksikään nainen on koskaan miehenä elänyt, et voisi tulla sanomaan kuinka mies kokee asioita..Ehkäpä olisi vain parempi kuunnella sen sijaan, et pyrkii epätoivoisesti lyttäämään toisten tuntemukset ja kokemukset.

        Kyllä naisistakin, lihavista, laihoista ja siltä väliltä seksi ei tunnu hyvältä erityisesti typerien miesten kanssa. Kuten sinun kaltaisten. Ällöttävää. Näin sanon, vaikka olen itse normaalipainoinen ja erittäin sportti.

        Seksihalu on oman pääkopan sisällä. Juuri kuten tuossa edellä sanottiin "Seksihalu on jokaisen ihmisen korvien välissä, ei missään muualla, etenkään oman itsensä ulkopuolella. "


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisistakin, lihavista, laihoista ja siltä väliltä seksi ei tunnu hyvältä erityisesti typerien miesten kanssa. Kuten sinun kaltaisten. Ällöttävää. Näin sanon, vaikka olen itse normaalipainoinen ja erittäin sportti.

        Seksihalu on oman pääkopan sisällä. Juuri kuten tuossa edellä sanottiin "Seksihalu on jokaisen ihmisen korvien välissä, ei missään muualla, etenkään oman itsensä ulkopuolella. "

        Kyllä se partneri sen seksihalun siinä hetkessä herättää..Tai sitten sammuttaa..
        Ymmärrän kyllä sun defenssiä. Ei tässä ollut tarkoitus loukata ketään.

        Fakta on kuitenkin se, että ei se ongelma lakkaa olemasta vaikka sen olemassa olo systemaattisesti kielletäänkin. Edelleen meillä on maailmassa valtavan paljon aloittajan kaltaisia miehiä ketkä kokevat haluttomuutta ylipainoisen naisen seurassa.

        Kuten jo aiemmin sanoin, niin se oma naismaku pitäisi ensin selvittää ja sitten vetää se "rima" siihen....Silläkin uhalla, et sen myötä et löydä ketään seuraavaan kahteen vuoteen.

        Esim. Itse haen vakipanokaveriksi hoikkaa neitseellistä naista...Käytän valtavasti aikaa ja kärsivällisyyttä sellaisen partnerin etsimiseen!
        -Omien halujen ymmärtäminen
        -Määrätietoinen etsiminen ja omistautuminen asialleen.
        -Lukemattomista vääränlaisista kiusauksista kieltäytyminen.


    • Anonyymi

      Et vain ole tarpeeksi kiinnostunut hänestä. Toinen voi olla mukava, mutta eihän homma toimi, jos kipinä puuttuu. Voin sanoa kokemuksesta, että kun oikeasti ihastuu ja rakastuu toiseen niin ei sillä ulkonäöllä tai iällä ole mitään väliä.

    • Anonyymi

      Ap kirjoittaja ei ole ainakaan pelimies ...

      Tässä vaiheessa olisi hyvä antaa naiselle lupa harrastaa seksiä muiden miesten kanssa,
      jos haluat jatkaa parisuhdetta!

    • Anonyymi

      Olet pinnallinen! Jos toista rakastaa aidosti, rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on eikä vatsamakkarat tai hyllyvä takapuoli näy kuin kauniina sinun silmääsi...

    • Anonyymi

      Muuan vitsinikkari kysyi tiedätkö miksi lihavat naiset ovat mukavia? Heidän täytyy olla, koska eivät muuten miestä saa!

    • Anonyymi

      Halusin tuoda tähän ällöttävään keskusteluun yhden näkökulman.

      Olen sairaalloisen ylipainoinen ja ylipainoni johtuu syömishäiriöoireilusta, jota on jatkunut vuosikymmeniä. Painoni on vaihdellut nopeastikin ylös ja alas kymmeniä kiloja useaan otteeseen.

      Halusin vain sanoa, että jos ette tunne vetoa lihoneeseen kumppaniinne, olkaa hyvin varovaisia sen kanssa, miten sanoitatte asian. Kumppaninne painon muuttuminen voi johtua syömishäiriöstä tai muista mielenterveysongelmista, joista ette tiedä.

      Jos oma kumppanini jättäisi minut ulkonäköni takia ja sanoisi sen olevan eron syy, todennäköisesti tappaisin itseni.

    • Anonyymi

      Eilen katselin miestäni sillä silmällä, on komea ja hyvännäköinen, mietin jos ei näin olisi..no sitten pitäisi luonne olla erinomainen joka kompensoisi ulkonäön puutteet.

    • Anonyymi

      Onhan tässä vuosien saatossa tullut pömppöä meikäläisenkin keskiosaan, muuten kyllä sanotaan hyvännäköiseksi ja kehutaan sääriä..hyvältähän se tuntuu. Itse vain kriittinen keskiosan suhteen eikä pieni painonpudotus olisi pahitteeksi mullekaan. Mutta yksi asia on sanottava,kaupassa suurin osa naisista oli todella ylipainoisia, siis kädet kuin reidet ja pohkeet ylipaksut. Ostoskärryissä oli pullaa ja kaikkea muuta mössöä. Kyllä pitäisi havahtua jo tuossa vaiheessa.

    • Anonyymi

      Vaimossanikin on hyvää varsinkin isot tissit ja hyvät sääret, muualta sit löytyykin sitä itseään, ei oikein kiihotu niin et tekisin aloitteen seksiin, jos vaimo tekee niin se on vähän väkinäistä mun osalta, itse olen normivartaloinen mies ja kimpassa vaimon kanssa liki 29 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe