Aiotko elää varjoissa anonyyminä vai aiotko tekaista nimimerkin jotta sanomasi tulee paremmin esille?
Mitä mieltä sinkut palstan uudistuksesta?
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä toi uudistus koskee kaikkia S24-keskusteluja. Kaippa tästä pian tekaisen tällekin palstalle oman nikin. Käytän kuitenkin eri keskusteluissa eri nikkiä.
t: pitkätukka-68 - Anonyymi
IHAN PERSEESTÄ...
ENKÄ SAANUT AIKASEKXI..NIMIMERKKII..
EI VAAN HYVÄKSYNYT LOPPUA EN TIEDÄ MITÄ TEIN VÄÄRIN..😯
T:Elluhallo...Mitä et osaa? Minä rekisteröin uuden nimimerkin noin 2 minuuttia sitten, sama kuin Päliksellä.
PäIäpäIä kirjoitti:
Mitä et osaa? Minä rekisteröin uuden nimimerkin noin 2 minuuttia sitten, sama kuin Päliksellä.
Heh, jaaha et sitten keksinyt mitään omaperäisempää? :D
scrg kirjoitti:
Ei vaan hyväksynyt?
https://www.google.com/search?q=et vaan osaa
Et vain osaa.Täällähän oli se nimimerkki Saapasnaama, nyt löyty kuvakin..
http://3.bp.blogspot.com/_Y8yp4qlaoQo/TGziuW13q7I/AAAAAAAAXk0/YF7qH-LLKE4/s1600/et-vaan-osaa.jpg
- Anonyymi
Minä en ainakaan tee mitään tuollaista, huonoja kokemuksia henkilötietojen ja puhelinnumeronkin antamisesta ulkopuolisille, esimerkkinä kun tapana on ostaa r-kiskalta käteisellä luottokortteja nettiostoksia varten niin kun vaativat henkilötodistuksen sellaisten ostamiseen, niin johan alkoi tippumaan lainamainoksia postiluukusta olikohan Nordax-pankilta.
En oikealla kortilla viitsisi ostaa ja antaa sen tietoja nettiin, vaan noilla tuollaisilla on turvallista ostella vaikka mistä.- Anonyymi
Tuliko isokin haitta kun nordax-pankilta tuli mainos? Elämä pilalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko isokin haitta kun nordax-pankilta tuli mainos? Elämä pilalla?
Eihän tuossa lukenut että "Nordax-pankilta tuli mainos" vaan "....niin johan alkoi tippumaan lainamainoksia postiluukusta Nordax-pankilta". Minulla sama ongelma, en vaan ymmärrä mistä pankki on saanut nimeni ja osoitteeni jotka ovat salaisia. Toki olen ne antanut nettiostosten myötä eri tahoille. Työtähän se teettää kun pitää se nimi ja osoite silputa saksilla pienen pieneksi silpuksi. AAARGH.
- Anonyymi
Aion palstailla ätminä anonyymina perkele antakaa naiset pillua ja heti.
- Anonyymi
Onhan tää todella huono keksinto. Haluaisin tavata ne älykääpiöt jotka tän uudistuksen kehitti, ovat varmaan tyhmiä ihmisiä ei sitä noin vaan voi ottaa ihmisiltä oikeutta kirjoitella kuten haluaa.
- Anonyymi
Mikä estää kirjoittelemasta kuten ennenkin? Voiko noin tyhmiä ihmisiä todellakin olla olemassa.
- Anonyymi
Ei ole mitään tarvetta sille, että joku tietäisi että juuri minun nimimerkkini lähettää jonkun viestin. Eihän kukaan tiedä henkilöllisyyttä nimimerkin takana, joten en brändää millekään kirjainyhdistelmälle mitään persoonaa. Tuskin täällä monikaan on samanlainen kuin oikeassa elämässä. Päläpälä, irvokas ja valtakunta ehkä ainoat. Siksi voivatkin olla välillä tunnistettavalla kuvalla.
- Anonyymi
Tää on ihan hyvä juttu. Kirjoittelen anonyyminä.
- Anonyymi
Eikö sateenvarjo riitä?
- Anonyymi
Oikeasti ainoa merkitys tuollaisella rekisteröitymisellä on että Aller saa tietosi, kaikki tehdyt nimimerkit voivat olla jokainen päivä erilaisia kun kaikki kai käyttävät dynaamisia IP-osoitteitakin, niitäkään ei voi mitenkään sitoa tiettyihin ihmisiin... ehkä tuo hyöty että saa haluamansa kuvan itselleen.
- Anonyymi
Aller voi vetää käteen.
Olen yleisesti sitä mieltä, että kaikki S24:n uudistukset ja päivitykset ovat vieneet foorumia negatiiviseen suuntaan. Useat jopa täysin epäonnistuneita ideoita/ tekeleitä.
Voin kokemuksen rintaäänellä todeta, ettei näistä päivityksistä ole koskaan mitään hyvää seurannut.
ps: Edelleen kaipaan vanhojen keskustelujen "puunäkymää" takaisin. Vanhemmat palstailijat kyllä muistavat sen. Se oli selkeä ja helppo formaatti. Noh, menneet on menneitä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.- Anonyymi
Täällä toinen, joka kaipaa puunäkymää. Tiedän, että on muitakin kuin vain me. Samoin olemme samaa mieltä uudistuksista ja päivityksistä.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen, joka kaipaa puunäkymää. Tiedän, että on muitakin kuin vain me. Samoin olemme samaa mieltä uudistuksista ja päivityksistä.
Jep! Tiedän, että monet ovat jääneet sitä kaipaamaan. Se oli selkeä ja hyvä formaatti. Turhaan menivät sen sössimään.
- Anonyymi
Olen osittain erimieltä tosi..typy:n kanssa tosin en ole aivan varma olenko samaakin mieltä?
Anonyymi kirjoitti:
Olen osittain erimieltä tosi..typy:n kanssa tosin en ole aivan varma olenko samaakin mieltä?
Tämähän on suorastaan positiivista! Olisi tosi kurjaa a jopa noloa, jos et olisi mitään mieltä, eikä sinulla olisi omia mielipiteitä ollenkaan. :)
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Tämähän on suorastaan positiivista! Olisi tosi kurjaa a jopa noloa, jos et olisi mitään mieltä, eikä sinulla olisi omia mielipiteitä ollenkaan. :)
No en nyt tiedä onko hyvä jos on mielipiteitä liikaa tästä palstasta.. ehkä ekrtoo et henkilö on täällä liikaa tai että palsta on liian tärkeä?
- Anonyymi
No, en todellakaan aio rekisteröityä. Mulla on ihan muulla tavoin suojattu henkilösyyskin... kone ja liittymä ovat "ns.toisen ihmisen omaisuutta", kyllähän jokainen saa koneensa toiselle lainata.
Silloin kuin haluan... läppään tekstiin vaan mukaan; trollikan... ja asia selvenee useimmille silloin!
Se on sitt ihan eri asia, jos joku haluaa jotain soopaa taas kirjoitella... esiintyen minuna!
Kuten Kuninkaallinen Pertsa asian ilmaisi... mä olen yhden agendan kannattaja!- Anonyymi
Ei niillä omistussuhteilla tyyppejä jäljitetä, koska kuka vaan voi nimettömänä ostaa koneen ja liittymän, vaan verkkokäyttäytymisen perusteella.
No mua ei kosketa yhtään, mitä nyt entiset tutut nimimerkit hävis...
On vaan järkysti anonyymejä! 😂- Anonyymi
Jälleen yksi naurettava uudistus. Syy vähentää kirjoittelua täällä ja siirtyä enemmän Jodelin puolelle. Täällä olin etsimässä jotain ja nyt sekin mahdollisuus meni. Anonyymina keskustelen mieluummin jodelissa, vähän nykyaikaisempi meno.
- Anonyymi
On parempi näin, vielä parempi olisi jos kaikki olisivat anonyymejä. Kun ei nimeä voi jatkuvasti vaihtaa on siinäkin yksi huomionhaku ja trollauskeino vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426