Olin Tampereella fillarilenkillä, niin vastaan tuli lyhyen ajan sisällä pari siviiliautoa, mp-poliisi ja tavallinen maija. On hienoa, että poliisi on selvästi lisännyt valvontaa Tampereella, joka on ollut ihan täysi villi länsi ja motoristit on ollut jo vuosia todellinen riesa.
Poliisi lisännyt valvontaa tuntuvasti Tampereella
13
77
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsiäisenä on niin hiljaista, kun munia on piiloissa.
- Anonyymi
Pahimpia ovat kortsupyöräilijät, jotka polkevat ääneti tuli persiissä.
- Anonyymi
Läskinaamainen, surkeakuntoinen motoristi ei jaksaisi polkea edes sataa metriä :D
- Anonyymi
Liika palkattu simoja jos on ruuhkaksi asti tuppukylässä?
- Anonyymi
On syytäkin lisätä valvontaa!!!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006079786.html- Anonyymi
Mustamakkara tekee kauppansa, puolukat valuu rinnuksille Tampereen yössä!
- Anonyymi
Itseltä lähti eilen kortti Etelä-Tampereella ja ajokausi loppui toistaiseksi tähän :(
Näkyy tosiaan olevan siviiliautoja paljon liikenteessä.- Anonyymi
Saksalaisia autoja ei saisi myydä Suomessa, vain pappa toitsukkaa jossa humina on järjetöntä!
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/moottoripyorailija-kaahasi-lahes-180-km-h-poliisin-haaviin-tampereella-epaillaan-torkeasta-liikenneturvallisuuden-vaarantamisesta/7392972
Pitäkää hauskaa näiden lukemattomien siviiliautojen kanssa! :)- Anonyymi
Miksei poliisi voi vaan suoraan ampua selkään noita mulkkuja? Tulisi halvemmaksi yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Jälleen yksi huumebomberi kiinni Tampereen seudulla:
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/huumekuskeja_ja_kovia_ylinopeuksia_80543- Anonyymi
Miksi moottoripyörät houkuttelee lainrikkomiseen?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi moottoripyörät houkuttelee lainrikkomiseen?
Miksiköhän ne aiheuttaa niin paljon ärtymystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482