Onko myös Raamatun sisältö sinulle totta?

Anonyymi

On ovela harhautus sanoa että Raamattu on totta, pitäen kuitenkin salassa sen että pitää Raamatun sisältöä valheena. Näin tekee Teuvo.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin tehden Teuvo pyrkii säilyttämään kristityn ulkoisen habituksensa ja samalla mielistelee palstan ateisteja. Se on kuitenkin skitsofreenista trapetsitaiteilua ja ulkopuoliset kyllä tajuavat sellaisen valheellisuuden.

• Aika outoa on tuo leikkinne kun yritätte minut ja Teuvo S. sekoittaa keskenänne. Minä olen kyllä sanonut usein, että raamattu on todellisuutta, joka muovaa kaiken ympärillämme ja luomakunnassa, mutta että sen sisältö ja voima ja vaikutus on valheen voimaa. Se on sisällöltään Jumalan vihan viiniä ja Jumalan hulluutta ja hulluttelua.

Valhe vaikuttaa todellisuutta muokkaavasti enemmän kuin totuus. Totuus ei myy, totuus ei käy kaupaksi, mutta vanha viisaus on: MITÄ SUUREMPI ON ESITETTY VALHE NIIN SITÄ ENEMMÄN SE MUOKKAA TODELLISUUTTA.

Ei Teuvo Suni ole kieltänyt mielestäni raamatun sisällön totuutta, vaan minä juuri olen sen tehnyt.

• Anonyymi

2 kahelia

• Olen saanut olla Pyhää Henkeä täynnä ja saanut ymmärryksen moniin vääriin väittämiin ,joissa pyritään väärentämään raamatun Totuus .Hengessä opit aukeavat ällistyttävällä tavalla ,jopa niin ,että on saanut nähdä hetken ,missä asia lausuttiin .
      Jumala ei anna leipää pyytävälle kiveä vaan leivän ja varmasti Jumala on tarkannut ,että Hänen oppinsa on olemassa ja se kerrotaan koko maailmalle ja sitten tulee loppu.
      Uskokaa raamatun sanaa sillä se on totta ja hyvää ja monesti hyvin realistista välillä raakaakin ,mutta se on sitä ja se kertoo ihmiskunnan eri aikakausista ja peilaa ne tavat ,kuinka eletty yms .
      Raamattu on viisauden kirja .

• Anonyymi

Juuri näin. Väittäisinpä, että nämä Raamatun julkeat väärentäjät paaduttavat joka kerta itseään lisää, mitä enemmän valheitansa jatkavat.

• Enpä allekirjoita tuota väitettä. Itselläni haaksirikkoutui vain raamatun kirjaimellinen tulkinta eli fundamentalismi. Sen sijaan olen saanut uusia tapoja tulkita raamattua kuten profetaalinen pitkän aikavälin 12000-50000 vuotta tulkinta sekä tieteellinen tulkinta. Olen tuohtunut vain sen tähden, että tuo kirjaimellinen tulkinta oli omasta mielestäni paras mahdollinen ja salli itsetehostuksen ja ylimielisyyden. Profetaalinen tulkinta on mielestäni huomattavasti epäasiallisempi ja mielikuvituksellisempi kuin mitä on kirjaimellinen tulkinta. Se tuntuu jämältä ja lohdutuspalkinnolta. Koska profetaalinen tulkinta on luultavasti vielä paljon enemmän puppua kuin mitä oli kirjaimellinen tulkinta. Huonompaan suuntaan mennään ja vauhdilla, mutta Raamattu on silti iäti kaiken perusta ja pohja.

• Minulle se on todella totta, kun olen Saatanalle heitetty tällainen ihminen:

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
      Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
      Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
      ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

Kai te vielä muistatte
      pitkän ja nätin.
      Kukkahattutädin.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat omalla nimelläsi minun asioitani Teuvo Suni?

• Lopuksi minätodella ilostun, kun Saatanalle heitetyltä lipsahti totuus kaltaisistaan ulkopuolisista:

"Anonyymi
      24.4.2019 7:11
      Näin tehden Teuvo pyrkii säilyttämään kristityn ulkoisen habituksensa ja samalla mielistelee palstan ateisteja. Se on kuitenkin skitsofreenista trapetsitaiteilua ja ulkopuoliset kyllä tajuavat sellaisen valheellisuuden."

Sillä tällaisia te todella olette:

"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

• Anonyymi

Sinulle on vaikeaa nykyisin tuo luetun ymmärtäminen. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle on vaikeaa nykyisin tuo luetun ymmärtäminen. 🤣

Minulle ei se ole vaikeaa, koska olen vuosia keskustellut itsestäni lähtevien henkien kanssa, vaikka nyt olenkin Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei se ole vaikeaa, koska olen vuosia keskustellut itsestäni lähtevien henkien kanssa, vaikka nyt olenkin Anonyymi

Niin, Teuvo. Kyllä se on yleisesti tiedossa. 😆

• Anonyymi

Pidän Teuvoa Jumalan lähettämänä oikeana profeettana tälle ajalle. Siksi häntä vihataan ja herjataan tällä palstalla.

• Anonyymi

Fakta on se, että Teuvo pitää suurta osaa Uutta Testamenttia valheena. Sen on Teuvo itse sanonut. Jumalan profeetta ei pidä Jumslan Sanaa valheena.
        Toinen fakta on se, että Teuvo herjaa muita ja valehtelee omalla nimellään, mutta myös puskasta. Minulla on menetelmä sen toteamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta on se, että Teuvo pitää suurta osaa Uutta Testamenttia valheena. Sen on Teuvo itse sanonut. Jumalan profeetta ei pidä Jumslan Sanaa valheena.
        Toinen fakta on se, että Teuvo herjaa muita ja valehtelee omalla nimellään, mutta myös puskasta. Minulla on menetelmä sen toteamiseksi.

Jumalan Sanaa, korjaan.

• Anonyymi

Luuletko Teuvo ettei sinua tunnisteta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2977
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2452
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2421
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1658
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      430
      1550
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1502
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1489
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe