Alkaako palstan naiset seksitukilakkoon?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Laki estää naisia tekemästä aborttia, jos sikiöllä on havaittavissa sydämensyke. Se tarkoittaa, että abortista tulee laiton noin kuusi viikkoa raskauden alkamisen jälkeen. Tuona ajankohtana moni nainen ei välttämättä edes havaitse olevansa raskaana."

      - Ei mulla ole mitään syytä lakkoilla. Ei tuota lakiakaan täällä ole. Ja ei ole tarvetta abortoidakaan, kun ehkäisy on kunnossa ja jos sekin pettäisi niin ei olisi aborttia sittenkään tehtävä. Kyllä tähän perheeseen sekin lapsi sitten saisi syntyä, jos niin kävis. Meidänhän hän olis kuten edellisetkin.

      Ts. ei mulla tosiaan ole mitään syytä.

      • Kyllä sunkin täytyisi käydä taisteluun naisten kehon itsemääräämisoikeuden puolesta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä sunkin täytyisi käydä taisteluun naisten kehon itsemääräämisoikeuden puolesta.

        Ei täydy, en mä rupee mihkään siks että naiset. Huolehtikoon jokainen nainen itse omat lakkonsa, ei siihin tarvi muita mukaan vetää. Ehkäisyt käyttöön, tuplana. Tai sitten on läpi ummessa, jos niin tykkää.

        Tuo laki nyt on aika erikoinen.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ei täydy, en mä rupee mihkään siks että naiset. Huolehtikoon jokainen nainen itse omat lakkonsa, ei siihin tarvi muita mukaan vetää. Ehkäisyt käyttöön, tuplana. Tai sitten on läpi ummessa, jos niin tykkää.

        Tuo laki nyt on aika erikoinen.

        Prkl teidän naisten kanssa kun ette pidä toistenne puolia. Vellihousut. Minä sitten alan :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ei täydy, en mä rupee mihkään siks että naiset. Huolehtikoon jokainen nainen itse omat lakkonsa, ei siihin tarvi muita mukaan vetää. Ehkäisyt käyttöön, tuplana. Tai sitten on läpi ummessa, jos niin tykkää.

        Tuo laki nyt on aika erikoinen.

        Edes insesti tai raiskaus ei tunnu olevan syy aborttiin.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2b9d2b9d-097b-4be3-a35c-e5ba449f239a

        Biologia on tyystin sivuutettu...erikoinen laki, todellakin. Tai logiikka siinä..tai logiikan puute oikeammin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Prkl teidän naisten kanssa kun ette pidä toistenne puolia. Vellihousut. Minä sitten alan :D

        Et ala :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Edes insesti tai raiskaus ei tunnu olevan syy aborttiin.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2b9d2b9d-097b-4be3-a35c-e5ba449f239a

        Biologia on tyystin sivuutettu...erikoinen laki, todellakin. Tai logiikka siinä..tai logiikan puute oikeammin.

        Jos ois hengen uhka, niin sitten mulle ok, mutta jos lapsi on ylipäätään saanut alkunsa, en hyväksy itsekään aborttia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Prkl teidän naisten kanssa kun ette pidä toistenne puolia. Vellihousut. Minä sitten alan :D

        No siis onhan tuo laki selvästi älytön. Puusilmäinen, mutta en usko tuolla vouhotuksella olevan mitään järjellistä vaikutusta asiaan. Eiköhän tuota lakia pitäis eri teitä pitkin vaatia uudelleen käsittelyyn.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos ois hengen uhka, niin sitten mulle ok, mutta jos lapsi on ylipäätään saanut alkunsa, en hyväksy itsekään aborttia.

        Mä ymmärrän abortin, jos on insestin, raiskauksen uhri tai vakavasta sairaudesta kyse, äidin tai sikiön.

        Holtiton seksiheiluminen on sitten vaan omaa huuhailua. Ehkäisyn pettäminenkin vois olla harkittava, onko syytä tehdä abortti ja jos jatkuvasti on tarvetta aborteille holtittomuuden vuoksi vois hyvin steriloida koko tyypin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et ala :D

        Alanpas, Naisten oikeudet on tärkeä juttu :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Alanpas, Naisten oikeudet on tärkeä juttu :D

        Ei taida sua koskettaa Georgian aborttilaki, tuskin sä sieltä saakka naista hajet. Onhan karjalaankin lyhyempi matka ja saattasit saada vielä oman lapsenkin, jos et pihtaa.😉


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Alanpas, Naisten oikeudet on tärkeä juttu :D

        Niin, nyt on kyllä väärä hetki pihdata :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ei taida sua koskettaa Georgian aborttilaki, tuskin sä sieltä saakka naista hajet. Onhan karjalaankin lyhyempi matka ja saattasit saada vielä oman lapsenkin, jos et pihtaa.😉

        Ajatus on tärkein :D Eikä minun ole kovin vaikea noudattaa lakkoa, toki jos nyt ihan erikoistilanne tulee päälle niin sitten ehkä voisin rikkuroida hetken verran :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ajatus on tärkein :D Eikä minun ole kovin vaikea noudattaa lakkoa, toki jos nyt ihan erikoistilanne tulee päälle niin sitten ehkä voisin rikkuroida hetken verran :)

        Älä ajattele, ei se mtn auta Georgian naisia. Keskity nyt vaan Suomen maankamaraan ja Karjalaan..👊😉👍

        En ees usko, että kykenisit pihtaamaan, niin vietäs Harmaata kuin litran mittaa...hyvä se on ruudun takana suojassa mylviä..pihtaan pihtaan.

        Niin tippus housut sulta alta aikayksikön, kun se hemaiseva herttainen siihin tulis burisemaan..🤣


      • HortenMarket kirjoitti:

        Älä ajattele, ei se mtn auta Georgian naisia. Keskity nyt vaan Suomen maankamaraan ja Karjalaan..👊😉👍

        En ees usko, että kykenisit pihtaamaan, niin vietäs Harmaata kuin litran mittaa...hyvä se on ruudun takana suojassa mylviä..pihtaan pihtaan.

        Niin tippus housut sulta alta aikayksikön, kun se hemaiseva herttainen siihin tulis burisemaan..🤣

        Äläpäs ala yhtään tyrkyttämään siveettömiä seksijuttujasi, kunnolliset ihmiset pitää housut jalassa buristessakin, ainakin aluksi :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Äläpäs ala yhtään tyrkyttämään siveettömiä seksijuttujasi, kunnolliset ihmiset pitää housut jalassa buristessakin, ainakin aluksi :)

        Aluksi joo, mutta miten pitkä se alku on?😉

        5-60 min, päivän pari, viikon pari, kuukauden pari vai vuoden pari?🤣


      • HortenMarket kirjoitti:

        Aluksi joo, mutta miten pitkä se alku on?😉

        5-60 min, päivän pari, viikon pari, kuukauden pari vai vuoden pari?🤣

        Voi se tuonne minuutteihinkin mennä jos oikein hyvin burisee :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voi se tuonne minuutteihinkin mennä jos oikein hyvin burisee :)

        Noniin, että aika iisisti sultakin saa kuin saakin ne pöksyt jalasta kumminkin. Johan mä aattelin, että hiukan koitat vedättää..🤣 pihtailu puheilla.


    • Juu, ei. Ja kun mulle on lähtökohtaisestikin ok ettei aborttia.

      En oo laumasielu, tehkööt toiset naiset mitä tykkäävät.

    • Anonyymi

      Ainoastaan komein 20% miehistä pimppiä ilmaiseksi, loput maksaa tavalla tai toiselle, joten muihin tuolla lakolla ei ole mitään merkitystä.

      • Anonyymi

        Joo eihän ne top miehet yhtään mitään joudu maksamaan erotessaan, monet miljoonia.


    • m.wurst

      En.

      koska puoliskollani ei ole osaa eikä arpaa näissä abortinkieltolaeissa,
      ja meillä seksiä harrastetaan siksi, että molemmat pidämme siitä. ei siksi että se olisi jotain mihin Minun erityisesti täytyisi "suostua".
      ja mulle seksi ei ole kaupankäyntiväline/hallintakeino. jos mun ei tee mieli seksiä, niin se johtuu tasan siitä että mun ei tee mieli seksiä juuri sillä hetkellä, se ei johdu siitä et puolisko unohti viedä roskat, tai siitä et kun jossain tiukennetaan aborttilakia niin kaikki miehet on sikoja joten kostan miehille kollektiivisesti "pihtaamalla" puoliskoltani..
      ihan outoa,

      mut toki outoa on myös tuo aborttilain tiukennus, jossainhan jo lääkärit kieltäytyvät kierukan laittamisista "omantunnon syistä", koska kierukka estää hedelmöityneen munasolun kiinnittymisen kohdunseinämään.. odotan vain sitä päivää kun pelkkiä siittiöitä ja munasoluja aletaan suojelemaan. niissä siittiöissä varsinkin olisi tekemistä.. Pro Life! Saatana!

      • Juu, ihmehomma. ehkä oli pettyneet nykypolitiikkaan ja Saksaan sellaisena kuin se nyt on :( Vaikuttaa omalta ja ilmeisímmin harkitulta päätökseltä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, ihmehomma. ehkä oli pettyneet nykypolitiikkaan ja Saksaan sellaisena kuin se nyt on :( Vaikuttaa omalta ja ilmeisímmin harkitulta päätökseltä.

        Harmi kun en ole Saksan politiikkaan perehtynyt. Ytritin etsiä mutta en taas löytänyt heti niin tyssäs haut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe