Löytyykö keitään Oikeasta Kristillisyydestä...

Anonyymi

Jota on vain kaikilta osin Raamatun UT mukainen ja perustuva. Josta vasta, voisi alkaa ilmenemään ja täyttymään ne kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen, ne Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Lain / Laillisuuden, kaikkia kohtaan ja kaikille Luvallisen Oikeuden mukaiset käskynsä / opetuksensa kaikilta osin pitäviksi ja täyttäviksi. Kun "hedelmistään puun" siksi / sellaiseksi kaikille hyväksi," hyvää hedelmää tuottavaksi" ja kantavaksi tunnistaisi.

Jos löytyy, niin voisi tulla esiin, asiasta, asiallisesti ja raketavasti kekustelemaan. asiallisesti ja rakentavasti keskustelemiseen mahdollisuus löytyy tuolta...

http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei löydy, mutta ammattiapua sinulle kyllä on saatavilla!

Paikkakuntasi terveyskeskus

• Anonyymi

Tämä aloitus olikin tarkoitettu Kristityille ja muilla Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä kiinnostunneille.

Mutta on se ainakin kaikille Raamatun UT mukaisesta kinnostuneille hyväksi, kun paljastit itsesi Jumalattomaksi, valkeudesta osattomaksi / pimeydessä ja pimeyden puolesta eläväksi ja puhuvaksi.

En tuosta palautteestasi nyt muutta kiitettävää löytänyt, mutta olihan tuossakin edes vähän jotain hyvääkin, sellaista väärästä varoittavaa.

(Herättelevä)

• Taida hamuta mainostuloja. Olihan siellä jo yksi mainos: Nälkä lähtee Pizzalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe