ärsyttävämpiä on suksiboxi-jupit liikenteessä

Anonyymi

en tiedä sen ärsyttävämpää kuin heinäkuussa ajelevat autot joissa suksipoksi katolla. auto saattaa olla vuoden 1987 bmw mutta boksi täytyy olla katolla koska ollaan niiin hienostoa ja kermaa etten sanoisi ihan juppeja. toinen ryhmä on ne autoilijat joilla on madalletut renkaat. niitä pitää joka ohituksessa korostaa että on matalaprofiilirenkaat ja tehoja löytyy.

sitten on edelleen näitä kommunismin ihanuuksiin rakastuneita lada-kuskeja joilla on suunnilleen karvahattu päässä kun ajavat. ne ei tosin ärsytä mutta ihmetyttää kylläkin.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliskos vaan tarvetta tavaratilalle. Tuskin kukaan on enää sitten 80-luvun elvistellyt suksiboxilla?
      Et ole miettinyt itseäsi ja ärsytyskynnystäsi, onko sulla kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Heinäkuuhun on vielä aikaa, joten voit vielä olla ottamatta painetta.

    • Onko madallettu rengas sellainen, josta on itse rälläkällä vetäisty pari senttiä pintaa irti? Suksiboksi on ihan näppärä laite tavaroiden kuljetukseen. Usein parempi kuin vaikkapa peräkärry.

      Kyllähän auton saa helposti pilattua modaamalla, mutta suksiboksin kiinnittäminen katolle nyt tuskin tuollaisiin temppuihin kuuluu.

    • Anonyymi

      Mutta 80-luvun 300-sarjan BMW:hän on juuri "se" aito ja alkuperäinen juppibemari :D

    • Olen rotan kanssa samaa mieltä, että sopii moniin kuljetuksiin paremmin kuin
      peräkärry. Tosin minulla on ollut murheita myös niiden boksien kanssa. Ne sopivat usein vain sedan-mallisiin autoihin eivätkä niinkään Hatch Backien kanssa, koska katon aisojen kiinnityspisteitä ei nykyään voi siirtää eteenpäin.

    • Anonyymi

      Alemmuuskopleksi, eli koet toisen olevan sinua vahvempi, boxi ja rengas on vaan väline tässä, pääsisit samlle tasolle VAIHTAMLLA RENKAAT JA OSTAMALLA BOXIN

      • Anonyymi

        Aloittaja asunee Jakomäessä tai Varissuolla. Silloin asenteen ymmärtää.


    • Anonyymi

      Sun pitää ostaa Mosse ja siihen katolle tavarateline ja somistat sen vielä potkukelkalla. Kyllä Bemarimiehiltä leukaa loksahtaa kun näkevät tämän. Just oli nettiautossaä myynnissä 4500 eurolla Mosse.

      • Anonyymi

        Aja Mossella se minkä pääset ja loput potkukelkalla. Jos potkukelkkakin hajoaa niin vielä on jalat käytettävissä. Jos kengät ja jalatkin hajoavat niin kyllä kai se sitten on tielle jäätävä.


    • Anonyymi

      Suksiboxi on mainio apuväline kun anoppi pitää saada mukaan matkalle.

      • Anonyymi

        Oma anoppi tykkää enemmän ulkoilmasta. Olen laittanut kattotelineelle pari kakkosnelosta rinnakkain ja anoppi niiden päälle liinoilla tukevasti kiinni.


    • Anonyymi

      Suunnilleen karvahattu päässä eli silmillä, no senhän huomaa ajotavastakin, Ladahan on niin halpa rotisko ettei siitä väliä vaikka törttöilisikin... ainiin mutta entäs ne muut...
      https://www.youtube.com/watch?v=ic_3QAEYBzc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe