No mitä kesäsuunnitelmia on?

Anonyymi

Onko mitää sutinaa? Aiotko käydä etelässä?

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etelä-Napamannerhan olisi jo eksoottinen paikka kesäisin mennä, olisi riittävän hyvä ilmastointi, toimisi hyvin, jotta ei olisi liian kuumaa ainakaan.

    • Anonyymi

      runkkausta vaan

    • Joo, voishan tuolla Hangossa käväistä joku päivä.

    • Anonyymi

      Aion olla rauhallisesti, ja istua puistonpenkillä niin laiskan näköisenä, että ahkeria tohottajatyyppejä harmittaa. T. Laiska

    • Anonyymi

      Aika uusikin ja hyväkin elokuva joka liittyi etelään, nimenomaan etelä-napamantereeseen: Arctic :D

      Jos etelään haluaa, niin kannattaa silloin matkustaa tuonne.

    • Mitäs sitä nyt etelään, kun etelässä ollaan jo:) 27 tänään täällä Varsinais-Suomessa. Läkähdyttääää..

    • Anonyymi

      Pyöräilen ahvenanmaalle ainakin, sitten käyn risteilylläkin, aion mökkeillä ulkosaaristossa

    • Anonyymi

      kalastan, rentoudun ja olen vaa yksin kuten monta kesää ennenkin.

    • Anonyymi

      Tarkoitatko esim. etelä-Helsinkiä elikkäs Tallinnaa? No en taida aikoa.

      Minähän olen suurimman osan vuodesta eteläisessä Suomessa ja lomalla suuntaan länteen ja myös keskiseen Suomeen olen luvannut mennä sukuloimaan.

      -pihallatipunen-

      • Anonyymi

        Meikän kesä menee marjametsässä, jos vanhan kansan ennuste (uudenvuodensuojasta hyvä marja- ja sienivuosi) pitää paikkansa.

        Etelän matkaan ei ole aihetta kesällä, joulutauolla paremminkin tankkaamaan D-vitamiinia.


    • Anonyymi

      Pattayalle lähden panemaan

      • Anonyymi

    • Uin Kökariin ja takaisin. Yövyn matkalla autioilla saarilla

    • ei o sutinoita, sääskien kuppauksista voi tulla kutinoita,
      minen mee etelään ku pohojoseen.

      • Eilen jo oli metsässä runsaasti hyttysiä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eilen jo oli metsässä runsaasti hyttysiä

        joo, on niitä jo mökkiseudullakin ollut. isoja roikaleita.
        mut jostain syystä nää mökkihyttyset pyrkii ainoastaan puoliskon iholle, minä kelpaan vasta jos mitään muuta ei ole (mää vähän luulen et ne tunnistaa et tuo on pohjosen likkoja, se on sääskiparvien keskellä kasvanu, se on liian sitkeä tapaus..)


      • m.wurst kirjoitti:

        joo, on niitä jo mökkiseudullakin ollut. isoja roikaleita.
        mut jostain syystä nää mökkihyttyset pyrkii ainoastaan puoliskon iholle, minä kelpaan vasta jos mitään muuta ei ole (mää vähän luulen et ne tunnistaa et tuo on pohjosen likkoja, se on sääskiparvien keskellä kasvanu, se on liian sitkeä tapaus..)

        Minustakin ne näytti olevan normaalia isompia. Lippiksellä niitä hätistelin ja huidoin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minustakin ne näytti olevan normaalia isompia. Lippiksellä niitä hätistelin ja huidoin

        musta vaikuttaa et yleensäkin keväällä ja alkukesästä on isoja hyttysiä, loppukesästä sit pieniä ja saakelin äkäsiä, mut onhan niissäkin eri lajeja muistaakseni..
        paarmat on kyllä kaikkein vittumaisimpia, ja ne pienet kärpäset mitkä aina pyrkii nenään ja silmiin.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minustakin ne näytti olevan normaalia isompia. Lippiksellä niitä hätistelin ja huidoin

        Se oli Hornetti.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minustakin ne näytti olevan normaalia isompia. Lippiksellä niitä hätistelin ja huidoin

        Selästä ajettava paarma...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se oli Hornetti.

        Hornetti on vielä vähän isompi, pari viikkoa sitten kävin Utissa kattomassa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hornetti on vielä vähän isompi, pari viikkoa sitten kävin Utissa kattomassa

        Kaikki ne surisee...

        Oliko Utissa joku harjoitus. Nythän niitä on ollut isompia ja jenkit mukana.




      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihanaa, ehdottomasti haluan tuommoseen.

        Aina kun joku hävittäjä-tapahtuman on ollut niin mulla juuttaan työvuoro siinä.

        Jos on sauma, menen varmasti. En oo päässy vielä.

        Tavataan sitten tulevana keväänä Utissa (ei sanoja)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tavataan sitten tulevana keväänä Utissa (ei sanoja)

        Jos minä olen jo Hornetissa (koeistumassa), älä samaan yritä ku ei siihen voi mennä kun yksi.

        En tiedä, onko takapenkkiä. Mutta voidaan kokeilla sitä vuoronperään.

        Mutta juu, oikeasti olen kiinnostunut noista ilmailupäivistä!

        Armeijan päivänä vääntäydyin sellaiseen suuren sotavaunuun. Siis ihan sisälle. Sinne sai mennä lapset, mutta luutnantti katsoi sormien läpi :D Osoitin nimittäin hillitöntä innokkuutta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos minä olen jo Hornetissa (koeistumassa), älä samaan yritä ku ei siihen voi mennä kun yksi.

        En tiedä, onko takapenkkiä. Mutta voidaan kokeilla sitä vuoronperään.

        Mutta juu, oikeasti olen kiinnostunut noista ilmailupäivistä!

        Armeijan päivänä vääntäydyin sellaiseen suuren sotavaunuun. Siis ihan sisälle. Sinne sai mennä lapset, mutta luutnantti katsoi sormien läpi :D Osoitin nimittäin hillitöntä innokkuutta.

        Helikopteriin ois päässyt sisälle, en viittinyt mennä, kun näytti ruuhkaa olevan

        Tuohan on erittäin suosittu, ilmainen tapahtuma, joka vuosi tuhansia kävijöitä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Helikopteriin ois päässyt sisälle, en viittinyt mennä, kun näytti ruuhkaa olevan

        Tuohan on erittäin suosittu, ilmainen tapahtuma, joka vuosi tuhansia kävijöitä

        Vain helikopteriin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vain helikopteriin?

        Aina ne antaa sen hitaimman...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aina ne antaa sen hitaimman...

        Niin....Hornettikin siellä kentällä kökötti. Kävin vähän ulkoilemassa, hyttysiä oli pihallakin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niin....Hornettikin siellä kentällä kökötti. Kävin vähän ulkoilemassa, hyttysiä oli pihallakin

        Ei ne oikeasti anna koskea Hornettia..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ne oikeasti anna koskea Hornettia..

        Esteet oli ympärillä, mutta mielumminhan sitä hiplaakin jotain muuta


    • Anonyymi

      Vittu mitään suunnitelmia ole. Ruma ätmi pysyy visusti netissä syksyä odottaen, kun turha sitä on lähteä minnekään, missä naisia liikkuu, kun ei kelpaa kellekään.
      Alkaa vaan vituttaan entistäkin pahemmin.

      t. Ruma ätmi

    • Kaikkea sitä kysytään! Mistä sen voi tietää!

    • Anonyymi

      Eihän sitä tiedä näkeekö edes huomista päivää? Suunnittele siinä sitten..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe