Vai oletteko ihan selvänä?
Ei sitä voi selvänä olla juhannuksena koska kaikki juo. Terassille ei voi mennä selvänä eikä festareille.
Mitä juhannus viinoja aiotte ostaa?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maltilla muutaman, saas nähä, että rupeaako tekemän mieli enemmän.
- Anonyymi
Parempi ostaa liikaa kun iian vähän, Jos viinat loppuu niin ei sitä jaksa lähteä mökiltä hakemaan eikä kukaan ole ajokunnossakaan. Ostan varmaan 4 koppaa olutta ja karpalo lonkeroa
Parempi ostaa reilusti ettei lopu kesken. Minä ajattelin hakea sixpackin lonkeroa, siitä voi pari tölkkiä jäädä juomatta mutta parempi ostaa liikaa kuin liian vähän.
- Anonyymi
Ostan six packin fantaa.
- Anonyymi
Ajattelin juhlistaa jussia Lasso zero- oluella, yhden tölkin jos joisin, ehkä pizzan kanssa?
Selvänä on aina hauskempaa. Sitten jos on elämä perseestä, tartun pulloon.
- Anonyymi
Itse ajatellut kans, mikä voisi olla hyvä syy jomiselle? Ehkä se on sit se hetki, ku ei näe enään mitään hyvää tulevassa? Vielä en ole sitä kokenut.
- Anonyymi
Punaviini, gini, vodka, valkoviini, prosecco, lonkero, lager, Cheers!
- Anonyymi
Viinoja en aio juhannuksena ostaa vaan pepsimaxia ja vishyä. Juhannuksen jälkeen laivalle, jossa aion ostaa jokusen kiva näköisen pullon.
- Anonyymi
Naisten ei kannata juoda koska jännämiehet ottaa väkisin. Ette pysty puolustautumaan silloin
- Anonyymi
Kuka edes haluaa estää jos jännä pyrkii jörnimään ja seuraava liukkaille.
Parempi olla juovuksissa koska voi laittaa kännin piikkiin.
Töissä olen aamu 7;stä ilta 19;sta asti. Sitten vois käydä vilasee mitä tuossa muutamankymnenrn kilometrin päässä on äksöniä yhdessä rantamestassa. Joku vuosi sitten kävin siellä veneellä ja ei mahtunut rantaan edes vene...😁
Vois käydä särpäsee yhden oluen ja ajaa kotiin, kun seuraavana päivänä taas töihin..... sit on rauhallista. Vain joku alkuillasta sammunut örvelö saattaa olla liikenteessä. 😂- Anonyymi
No ainahan sitä jotain pitää ostaa oli sitten juhannus tai ei. Mutta kun oikein miettii niin miksi aloittaja on kiinnostunut toisten ostoksista? Ja mitä se oikeasti hänelle kuuluu?
Varmaan ostan jätesäkillisen.
En mitään....Mitä vanhemmaksi tulen sen vähemmän haluan tuhota/ kuormittaa elimistöäni tietoisesti...
Arvostan yhä enemmän terveyttä ja sitä tukevia asioita elämässä...- Anonyymi
Selvin päin tottakai ja yksin kämpillä. Assassin's Creed Odyssey- ja Shadow Of The Tomb Raider- pelien parissa. Kiva juhannus tulossa. 🙂
- Anonyymi
Minulle tulee juhannusvieraita RMJ festareille 3 naista tulevat oulusta 06.30 bussilla, oon hereillä sen takia. Pidetään hauskaa ja juodaan, naidaan ja grillataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642