Hieman liittyen tuohon ketjuun jossa käsitellään palstalaisten alinikkejä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15712466/mista-olin-kade-harmis
laitanpa uuden avauksen kun aihehan on mielenkiintoinen ja aika monella tuntuu esiintyvän:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/b563a20c-20c7-476b-8965-95f05f6c3767
"Diagnoosi oli dissosiatiivinen identiteettihäiriö, sivupersoonahäiriö, jossa ihmisellä voi olla kaksi tai useampia persoonallisuuden osia. Muuttuminen yhdestä persoonallisuuden osasta toiseen voi tapahtua äkillisesti."
"Häiriötä sairastaa yleisväestötutkimusten mukaan 0,5–1 prosenttia väestöstä."
Olen aika varma että v-hintäänkin yhdeltä palstalaiselta tuo löytyy, tosin palstalaisten kyseessäollen voisi käyttää termiä dissesiatiivinen identiteettihäiriö jostapuhuttaessa tulisi voimakkaasti korostaa itsensä tai siis monien persooniensa tuntemisen tärkeyttä :D
Palstalaisten dissosiatiivinen identiteettihäiriöt
82
<50
Vastaukset
Vaikka vitsiähän tämä on, niin liikutaan vaarallisilla vesillä. Tuo kun on nykyajan muotidiagnoosi, niin täällä on takuuvarmasti ainakin yksi Disse :p
Minusta on hyvä tuoda asia esille jotta palstan disset osaisivat hakeutua hoitoon ja virallista diagnoosia hakemaan, kuten jutussakin Sanna sanoo diagnoosi oli lopulta helpotus.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta on hyvä tuoda asia esille jotta palstan disset osaisivat hakeutua hoitoon ja virallista diagnoosia hakemaan, kuten jutussakin Sanna sanoo diagnoosi oli lopulta helpotus.
Sulla itselläsihän noita sivunikkejä on vuosien saatossa ollut useampia. Joko olet aloittanut hoidot?
- Anonyymi
Palstalla se on paha paikka kun häiriöinen voi luoda monta ”elämää” ja kanssakeskustelijat eivät sairautta tunnista.
Dissosiatiivin hiekkalaatikko, kymmenen persoonaa ja oletkin keskustellut vuosia yhden ihmisen kanssa.- Anonyymi
tuo on totta mutta sanna on aina nainen silti kun täällä taas on sama henkilö kumpaakin sukupuolta
- Anonyymi
Aina kun useempi henkilö puhuu eri näkemystä kuin minä, niin varmana asialla on dissosiatiivi.
- Anonyymi
palstalla on näitä ihmisiä nyt lopettaa ja toisella nikillä palaa eli mieli on mustaa
Minä lienen niitä harvoja luotettavia tällä palstalla...
Minua voi olla vain yksi, enkä halua olla kukaan toinen. Kukaan toinen ei voi olla sitä mitä minä olen.Ihailtava itsensä ihailu! :oD Tuota on vaikea enää parantaa... Oletko kokeillut yhdyntää itsesi kanssa? :oD
Disse kirjoitti:
Ihailtava itsensä ihailu! :oD Tuota on vaikea enää parantaa... Oletko kokeillut yhdyntää itsesi kanssa? :oD
Hehhee..
Takuuvarmasti on samat bakteerit.Wwuwuw kirjoitti:
Hehhee..
Takuuvarmasti on samat bakteerit.Mä näkisin tuossa kaiffarissa ongelmana vain taipuusuuden, tai jonkun muun vastaavan ongelman... Eikun ottais jotain joogaharjoitusta ja sit jonkin peniksenpidennyksen ja antais palaa... Ois kun kastemato...vois touhuilla ihan itsekseen ja elämä hymyilis... :oD
Luulisin että tehokkaasti dissosiatiivisesti häiriöinen ajattelisi juurikin noin kun ei olisi tietoinen muista persoonistaan. Huvittavintahan (vaikkei se tietenkään mikään naurun asia olekaan) se olisi silloin kun dissosiatiivi juttelisi topakkana itsensä kanssa riidellen :D
Disse kirjoitti:
Ihailtava itsensä ihailu! :oD Tuota on vaikea enää parantaa... Oletko kokeillut yhdyntää itsesi kanssa? :oD
Neitseelliset hoikat terveet naiset ovat seksuaalisen suuntautumiseni kohde...
He tietävät tämän...He ovat kuulleet kutsuni...Löytävätkö he rohkeuden tutustumiselle. Tulevaisuus näyttäköön tämän.Harmaaritari kirjoitti:
Luulisin että tehokkaasti dissosiatiivisesti häiriöinen ajattelisi juurikin noin kun ei olisi tietoinen muista persoonistaan. Huvittavintahan (vaikkei se tietenkään mikään naurun asia olekaan) se olisi silloin kun dissosiatiivi juttelisi topakkana itsensä kanssa riidellen :D
Ainiin, se oli siinä tv-ohjelmassa, kun joku nainen kyseli, että pitäisikö olla huolissaan kun mies riitelee netissä itsensä kanssa..
blade83 kirjoitti:
Neitseelliset hoikat terveet naiset ovat seksuaalisen suuntautumiseni kohde...
He tietävät tämän...He ovat kuulleet kutsuni...Löytävätkö he rohkeuden tutustumiselle. Tulevaisuus näyttäköön tämän.Varmaan tuollaista helmeä jonottavat ihan! ;oD
Disse kirjoitti:
Mä näkisin tuossa kaiffarissa ongelmana vain taipuusuuden, tai jonkun muun vastaavan ongelman... Eikun ottais jotain joogaharjoitusta ja sit jonkin peniksenpidennyksen ja antais palaa... Ois kun kastemato...vois touhuilla ihan itsekseen ja elämä hymyilis... :oD
Sä olet näemmä myös ongelmanratkaisja- tyyppiä, niin mäkin olen. Sitten on erikseen näitä ongelmankehittelijä- tyyppejä..
Wwuwuw kirjoitti:
Ainiin, se oli siinä tv-ohjelmassa, kun joku nainen kyseli, että pitäisikö olla huolissaan kun mies riitelee netissä itsensä kanssa..
En ole tuommoista nähnyt mutta joo, luulen että vähän voisi olla syytä huolestua tuollaisesta.
Harmaaritari kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on saatettu sellaistakin todistaa... :oD
Wwuwuw kirjoitti:
Sä olet näemmä myös ongelmanratkaisja- tyyppiä, niin mäkin olen. Sitten on erikseen näitä ongelmankehittelijä- tyyppejä..
Disentti Disse voisi ihan vain kahvitauolla dissetive -keksejä naosptellessaan keksiä tähän dissesiatiiviseen häiriöönkin epäilemättä ratkaisun jolla erotetaan kyökkistelijät ammattimaisista asiantuntuntijoista.
Wwuwuw kirjoitti:
No oisko niin, että on ihmisiä, jotka näkee haasteen itsessään ja niitä jotka näkee syyt muissa? :o)
Disse kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on saatettu sellaistakin todistaa... :oD
On se hyvinkin mahdollista. Tietenkään emme nimiä tässä mainitse mutta saatammepa kumpikin ajatella samaa henkilöä tässä yhteydessä :D
Harmaaritari kirjoitti:
Disentti Disse voisi ihan vain kahvitauolla dissetive -keksejä naosptellessaan keksiä tähän dissesiatiiviseen häiriöönkin epäilemättä ratkaisun jolla erotetaan kyökkistelijät ammattimaisista asiantuntuntijoista.
Minusta siinä voisi olla hyvä konsti sellainen looginen päättely... Niinkuin siinä kaunis mieli leffassa.... keksi, että mielikuvitustyypit ei vanhene. :oD
Harmaaritari kirjoitti:
On se hyvinkin mahdollista. Tietenkään emme nimiä tässä mainitse mutta saatammepa kumpikin ajatella samaa henkilöä tässä yhteydessä :D
Pert.. Niin ei mitään nimiä tietenkään. :oD
Disse kirjoitti:
Minusta siinä voisi olla hyvä konsti sellainen looginen päättely... Niinkuin siinä kaunis mieli leffassa.... keksi, että mielikuvitustyypit ei vanhene. :oD
Minähän en ole vanhentunut päivääkään sitten 50-luvun. Mitä tekemistä sillä on muka tämän asian kanssa?
Harmaaritari kirjoitti:
Ja sä sitten harmistuessasi kehittäisit siitäkin ongelman..
Disse kirjoitti:
No oisko niin, että on ihmisiä, jotka näkee haasteen itsessään ja niitä jotka näkee syyt muissa? :o)
No ylipäätään on ihmisiä, jotka näkee vain ongelmia joka puolella, ja marmattavat niistä. Ja sitten on niitä, jotka koittavat keksiä niihin ratkaisuja. Löytyy se ratkaisu sitten omasta itsestään, tai jostain muualta (muu 🐄).
No toki tuo Asenne löytyy itsestä, eikä muuu...😂Harmaaritari kirjoitti:
Minähän en ole vanhentunut päivääkään sitten 50-luvun. Mitä tekemistä sillä on muka tämän asian kanssa?
No toihan on ihan normaalia! :oD
Wwuwuw kirjoitti:
No ylipäätään on ihmisiä, jotka näkee vain ongelmia joka puolella, ja marmattavat niistä. Ja sitten on niitä, jotka koittavat keksiä niihin ratkaisuja. Löytyy se ratkaisu sitten omasta itsestään, tai jostain muualta (muu 🐄).
No toki tuo Asenne löytyy itsestä, eikä muuu...😂No kyllä mä tavallaan ymmärrän, että on vaikeaa nähdä mahkuja muuttaa elämäänsä monella... mutta kyllä se on jokin halu oltava kova muuttaa se elämä, että etsii siihen keinot vaikka miten... ja mitkä... :o)
Disse kirjoitti:
No kyllä mä tavallaan ymmärrän, että on vaikeaa nähdä mahkuja muuttaa elämäänsä monella... mutta kyllä se on jokin halu oltava kova muuttaa se elämä, että etsii siihen keinot vaikka miten... ja mitkä... :o)
Se on asennekysymys. Niinkuin hoetaan: Asenne ratkaisee.
Wwuwuw kirjoitti:
Me kyllä ajattelin Peri...
Omaa asennettaan pystyy muttamaan. Ajatuksiaan pystyy myös ohjailemaan. Kun sanotaan, että ole oma itsesi herra, niin ei kuitenkaan pidä tämän herran antaa ottaa ohjaksia. Tarkoitan että pitää osaa erotella itseensä istutetut ajatukset omista. Menipäs hankalaksi..
Wwuwuw kirjoitti:
Me kyllä ajattelin Peri...
Hahh... Me! No ei näistä oikeesti tiedä...osa vetää totisella naamalla huumoriakin täällä. Osa taas ottaa tosissaan, vaikka hehettelee...
Normisettiä... :oDWwuwuw kirjoitti:
Omaa asennettaan pystyy muttamaan. Ajatuksiaan pystyy myös ohjailemaan. Kun sanotaan, että ole oma itsesi herra, niin ei kuitenkaan pidä tämän herran antaa ottaa ohjaksia. Tarkoitan että pitää osaa erotella itseensä istutetut ajatukset omista. Menipäs hankalaksi..
Tiedän mitä tarkoitat.... kaiken vaan pitää voida toimia... ja ei riitä, että ohjaat itseäsi kaikin tavoin, vaan myös päätät itse minne ajelet. :o)
Wwuwuw kirjoitti:
Se on asennekysymys. Niinkuin hoetaan: Asenne ratkaisee.
Asennekin minusta on väärä sana... Asenne voi just olla vaan sitä, että takoo päätä seinään... mutta halu minusta kuvaa oikein, että jaksaa käännellä joka kiven, että ois parempi olla...
Disse kirjoitti:
Asennekin minusta on väärä sana... Asenne voi just olla vaan sitä, että takoo päätä seinään... mutta halu minusta kuvaa oikein, että jaksaa käännellä joka kiven, että ois parempi olla...
Sillon sitä asennetta pitää just muuttaa. Doh.
Wwuwuw kirjoitti:
Sillon sitä asennetta pitää just muuttaa. Doh.
No mä tiedän monta tyyppiä, jotka yrittää just vimmalla jeesata itseään, mutta minusta se ei ole asennekysymys heillä... Jonkin sortin näköalattomuus tai vääränlainen usko itseensä... Vaikea sanoittaa...
Onpahan sitä itsekin tietty takonut päätä seinään.... ja varmasti tulee kopsauteltua vielä jatkossakin. :oD
Muuten.... myö mennään sittenkin vielä pariterapiaan naisen kanssa... :o)
Mä luulen, että asenne on kaivettu esiin taas siinäkin.... ;o)Disse kirjoitti:
No mä tiedän monta tyyppiä, jotka yrittää just vimmalla jeesata itseään, mutta minusta se ei ole asennekysymys heillä... Jonkin sortin näköalattomuus tai vääränlainen usko itseensä... Vaikea sanoittaa...
Onpahan sitä itsekin tietty takonut päätä seinään.... ja varmasti tulee kopsauteltua vielä jatkossakin. :oD
Muuten.... myö mennään sittenkin vielä pariterapiaan naisen kanssa... :o)
Mä luulen, että asenne on kaivettu esiin taas siinäkin.... ;o)Oho aijaa!Siis tuohon viimeiseen lauseeseen. On teillä nopeat muuvit..
Mua oikeesti kosketti se, kun ilmoitit teijän erosta, en tiedä miks..
Mutta hyvä!
Ja hei. Muuta asennettas tohon asenne - sanaan.. ☺Wwuwuw kirjoitti:
Oho aijaa!Siis tuohon viimeiseen lauseeseen. On teillä nopeat muuvit..
Mua oikeesti kosketti se, kun ilmoitit teijän erosta, en tiedä miks..
Mutta hyvä!
Ja hei. Muuta asennettas tohon asenne - sanaan.. ☺No ei mietitä sitä viimeistä enempää...mä vaan ilmoitin...
hyvä onkin...
No minä mietin kaikkia sanojakin tarkkaan...
Mietippäs vaikkapa junnujoukkuetta joka tekee hommia huonosti... valkku on menettänyt otteen ja porukka kaivaa nokkaa.... onko kyse asenteesta? On ja ei....
Junnujoukkue siksi esimerkkinä, että moni aikuinen on oikeasti lapsentasolla vastuunotossa omasta elämästään, eikä sitä tajua...No takas joukkueeseen.... Tulee uusi valkku...niin on iisein tapa... Se jos karjuis, että asenne kohilleen kakarat, ei tapahtuis mitään....Mutta kun tää valkku menee ja pistää porukan riviin ja alkaa kyselemään, mitä kukakin haluaa, niin aika moni haluis voittaa varmaan.... Sit valkku sanois mitä sen eteen pitää tehdä... Ja sieltä kautta se asenne tulee touhuun ja tekemiseen....sitä tehdäänkin siksi, että halutaan voittaa....
Kässäätkös nyt mitä ajan takaa?Disse kirjoitti:
No ei mietitä sitä viimeistä enempää...mä vaan ilmoitin...
hyvä onkin...
No minä mietin kaikkia sanojakin tarkkaan...
Mietippäs vaikkapa junnujoukkuetta joka tekee hommia huonosti... valkku on menettänyt otteen ja porukka kaivaa nokkaa.... onko kyse asenteesta? On ja ei....
Junnujoukkue siksi esimerkkinä, että moni aikuinen on oikeasti lapsentasolla vastuunotossa omasta elämästään, eikä sitä tajua...No takas joukkueeseen.... Tulee uusi valkku...niin on iisein tapa... Se jos karjuis, että asenne kohilleen kakarat, ei tapahtuis mitään....Mutta kun tää valkku menee ja pistää porukan riviin ja alkaa kyselemään, mitä kukakin haluaa, niin aika moni haluis voittaa varmaan.... Sit valkku sanois mitä sen eteen pitää tehdä... Ja sieltä kautta se asenne tulee touhuun ja tekemiseen....sitä tehdäänkin siksi, että halutaan voittaa....
Kässäätkös nyt mitä ajan takaa?Niin että ensin pitää haluta muutta sitä asennetta.
Kyllä vain, herra pilkunnusasija..😄Wwuwuw kirjoitti:
Niin että ensin pitää haluta muutta sitä asennetta.
Kyllä vain, herra pilkunnusasija..😄No mutta sillä on nimenomaan väliä... Minusta joskus nuorten jääkiekkovalmentaja sanoi osuvasti.... Ensin on saatava arvostus pelaajilta ja vasta sitten mennä siihen asiaan... Siinä on sitten sen valkun halu... ansaita se arvostus ja sitä kautta etsiä se asenne yhdessä. :o)
Se on jännä, kun kaikenlaisella hyvän tahtomisellakin saadaan aikaan paljon pahaa... Mutta toisaalta aina on kyse vaan selviämisestä muitten kanssa. :o)Disse kirjoitti:
No mutta sillä on nimenomaan väliä... Minusta joskus nuorten jääkiekkovalmentaja sanoi osuvasti.... Ensin on saatava arvostus pelaajilta ja vasta sitten mennä siihen asiaan... Siinä on sitten sen valkun halu... ansaita se arvostus ja sitä kautta etsiä se asenne yhdessä. :o)
Se on jännä, kun kaikenlaisella hyvän tahtomisellakin saadaan aikaan paljon pahaa... Mutta toisaalta aina on kyse vaan selviämisestä muitten kanssa. :o)Sitten kun olette siellä parisuhdeterapeutilla, niin unohdat nuo disseröinnit..jookoskookos..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Sitten kun olette siellä parisuhdeterapeutilla, niin unohdat nuo disseröinnit..jookoskookos..😄
Joo, minusta ne sopii tänne palstalle, mut ei irl. :o)
Wwuwuw kirjoitti:
Sitten kun olette siellä parisuhdeterapeutilla, niin unohdat nuo disseröinnit..jookoskookos..😄
Tarkoitan, että pidät leipäläpes napissa kun terapeutti mainitsee asenne-sanan. Ettet nyt siis ala siihen kohtaan noita jääkiekkojunnuja..vai mitä ne oli..tuputtaan..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Voikohan siitä potilas joutua vastuuseen jos aiheuttaa terapeutille työkyvttömyyden? Minä kun pahoin pelkään että siellä sitten disserwisseröidään terapauttikin ihan solmuun ja se itsekin sitten jo kaipaa ammattiapua syntyneiden sykkyrämykkyröiden purkamiseen :D
Wwuwuw kirjoitti:
Tarkoitan, että pidät leipäläpes napissa kun terapeutti mainitsee asenne-sanan. Ettet nyt siis ala siihen kohtaan noita jääkiekkojunnuja..vai mitä ne oli..tuputtaan..😄
No mä keskityn siellä vaan itseeni oikeasti... Se on sen tarkoitus.... En oo niin tyhmä, mitä luetusta tekstistä voi ymmärtää. :oD
Wwuwuw kirjoitti:
Arvaa vaan malttaako pitää suunsa kiinni :D Veikkaan että palstalla jo legendaariseksi muodostunut sanayhdistelmä "pitää tuntea itsensä" tullaan kuulemaan jo ensimmäisessä istunnossa, voisin melkein lyödä vetoa siitä :D nyt kun asiasta tuli mainittua dr dissen on entistä vaikeampi olla sitä möläyttämättä :D
Disse kirjoitti:
No mä keskityn siellä vaan itseeni oikeasti... Se on sen tarkoitus.... En oo niin tyhmä, mitä luetusta tekstistä voi ymmärtää. :oD
Eikö sun pitäis keskittyyä kokonaisuuteen? varo vaana möläyttämästä "oma itse on tärkeä", leimaavatr sut narsistiksi, Itse asiassa yhdelle tutulle oli niin käynyt :D jos siellä on nainen johtamssa tilaisuutta olet jo ennakolta hävinnyt muutenkin, kyse tulee olemaan vain siitä miten paha narsisti olet.
Disse kirjoitti:
Argh...Voitteko jatkaa aiheesta jossain toisessa ketjussa kun nää teidän jaarittelut näkyy noissa mun viesteissä ja sitten mulla jää huomaamatta jos joku kirjoittaa minulle jotain täkeämpääkin jossain toisaalla.
Hus helvettiin siitä jaarittelemaan!Harmaaritari kirjoitti:
Arvaa vaan malttaako pitää suunsa kiinni :D Veikkaan että palstalla jo legendaariseksi muodostunut sanayhdistelmä "pitää tuntea itsensä" tullaan kuulemaan jo ensimmäisessä istunnossa, voisin melkein lyödä vetoa siitä :D nyt kun asiasta tuli mainittua dr dissen on entistä vaikeampi olla sitä möläyttämättä :D
Ei hitto..Voin kyllä hyvin kuvitella tilanteen..😂
Juu, et sinä Disse ole tyhmä, kyllä mä sen tiedän, mutta höpöttäjä kyllä olet..Harmaaritari kirjoitti:
Eikö sun pitäis keskittyyä kokonaisuuteen? varo vaana möläyttämästä "oma itse on tärkeä", leimaavatr sut narsistiksi, Itse asiassa yhdelle tutulle oli niin käynyt :D jos siellä on nainen johtamssa tilaisuutta olet jo ennakolta hävinnyt muutenkin, kyse tulee olemaan vain siitä miten paha narsisti olet.
Sittenhän sekin selviäis siellä. :oD
blade83 kirjoitti:
Argh...Voitteko jatkaa aiheesta jossain toisessa ketjussa kun nää teidän jaarittelut näkyy noissa mun viesteissä ja sitten mulla jää huomaamatta jos joku kirjoittaa minulle jotain täkeämpääkin jossain toisaalla.
Hus helvettiin siitä jaarittelemaan!Kestä se kuin kastemato!
blade83 kirjoitti:
Hus helvettiin siitä jaarittelemaan!Sopii. Sori...
Disse kirjoitti:
Onnea nyt.
blade83 kirjoitti:
Hus helvettiin siitä jaarittelemaan!Tärkeät asiat käsitellään tässä. Ole hiljaa ja syö vaikka lettu.
Disse kirjoitti:
Sä pärjäät ja kaikki muutkin.
Suosittelen lähinnä kuuntelua tarkalla korvalla. Sillon kun tekee mieli eniten sanoa, ei sanokaan. Pitää nielaista. Klumps.
Clousauslausekkeen voi älähtää loppuun, mutta sitten en kyllä tiedä, mitä käy :)
Mjaa, älä kuuntelua minua.misspönttöuuni kirjoitti:
Tärkeät asiat käsitellään tässä. Ole hiljaa ja syö vaikka lettu.
Dissen multinikkailu on kyllä vienyt kaiken uskottavuuden hänen sanomisiltaan, eli tuo pariterapia on yhtä uskottava kuin pertin syöpä minun kirjoissani.
misspönttöuuni kirjoitti:
Suosittelen lähinnä kuuntelua tarkalla korvalla. Sillon kun tekee mieli eniten sanoa, ei sanokaan. Pitää nielaista. Klumps.
Clousauslausekkeen voi älähtää loppuun, mutta sitten en kyllä tiedä, mitä käy :)
Mjaa, älä kuuntelua minua."älä kuuntelua minua."
Taidan muuttaa Trinidad&Tobagoon.
Matkailusuomi hallinnassa.
:)
Onpa kiva päivä tänään. Toivottavasti olette iloisia kuin peipposet :)misspönttöuuni kirjoitti:
Mjaa, älä kuuntelua minua."älä kuuntelua minua."
Onpa kiva päivä tänään. Toivottavasti olette iloisia kuin peipposet :)misspönttöuuni kirjoitti:
"älä kuuntelua minua."
Onpa kiva päivä tänään. Toivottavasti olette iloisia kuin peipposet :)Täytän myös bladen postilaatikon triplalla..lallalalalalalaaa
blade83 kirjoitti:
Dissen multinikkailu on kyllä vienyt kaiken uskottavuuden hänen sanomisiltaan, eli tuo pariterapia on yhtä uskottava kuin pertin syöpä minun kirjoissani.
Onko sinulla vielä pitkät kalsarit? Minusta vaikuttaa siltä.
blade83 kirjoitti:
Niin ja...älä viiitsi Pertti.
Onko sinulla vielä pitkät kalsarit? Minusta vaikuttaa siltä.
Anteeks kuinka?
- Anonyymi
Niin ja...älä viiitsi Pertti.
Blade ei todellakaan ole mikään pertti, et ole tainnut seurailla hänen kirjoituksiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Blade ei todellakaan ole mikään pertti, et ole tainnut seurailla hänen kirjoituksiaan.
Kaikki minulle kirjoittavat ovat Perttejä.
- Anonyymi
Ei tietenkään kirjoita, koska tunnen lauserakenteet.
Minäkin tunnen, eikä blade ole lähelläkään perttiä. Mielestäni olet huono tunnistamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tunnen, eikä blade ole lähelläkään perttiä. Mielestäni olet huono tunnistamaan.
Yllättävästi sinua kuitenkin kiinnostaa.
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Luin lähinnä tuon bladen kommentteja, kunnes sotkit taas perttisi tähän.
Anonyymi kirjoitti:
Luin lähinnä tuon bladen kommentteja, kunnes sotkit taas perttisi tähän.
Eikö olekin ihanaa.
Älä mulle ala. Tunnistan teidät vaikka olisitte mutapainissa käyneet.- Anonyymi
Vain unelmissasi.
Eihän tuo vainoharha tietty kerro kuin omasta itsevarmuudestasi. Pidät itseäsi ilmeisesti niin kiinnostavana, että uskot jonkun miehen jaksavan roikkua sinussa iäisyyksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo vainoharha tietty kerro kuin omasta itsevarmuudestasi. Pidät itseäsi ilmeisesti niin kiinnostavana, että uskot jonkun miehen jaksavan roikkua sinussa iäisyyksiä.
Tietysti pidän. Siitähän kaikki lähtee. Loukkaus, että älysit sen vasta nyt.
- Anonyymi
Eikös pönttiksessä roiku vain tissit:)
AsianVierestä - Anonyymi
Toin sen ilmi vasta nyt. Olen huomannut itsera...varmuutesi jo ajat sitten.
- Anonyymi
Kaikki minulle kirjoittavat ovat Perttejä.
Jostain syystä kommenttini poistui, mutta laitetaan uudestaan: blade ei kirjoittanut niinkään sinulle, kuin sinä hänelle.
- Anonyymi
Bladehan pyysi teitä kaikkia lopettamaan tähän kirjoittelun, mitä tekee pönttis? Jatkaa, vaikka tietää muka pertiksi. :D Pönttis on siis pertin perässä, ei toisinpäin.
Aiheesta on saatu muutama hyvä leffa aikaan.
- Anonyymi
No, internetissä asioidessaan on ihmisen kuin ihmisen valittava itselleen ikoni/avatar/peitenimi, sillä voi ilmaista identiteettiään mutta myös suojella henkilöllisyyttään tarvittaessa. Kysymys ei tällöin ole dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä vaikka sille se ilmiö voikin vaikuttaa. Tarvittaessa on hyvä naamioida todellinen identiteetti, koskapa keskustelujen aihe voi olla 'kevyt' joten siihen ei tarvita yksilö tason tietoja sen enempää.
Tiedättekö Dissen tilan? Joseph Dissen nimen mukaan luonnollisesti nimetty. Voihan maksa!🤣
Jos ette niin googlettakaa, mua aina naurattaa toi Disse nimi..eikä pahalla vaan oma mielikuvitus liihottaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671