Hoikka ja ruma, vai kaunis ja hieman ylipainoinen?

Palstalla on anomuumi joka pitää hoikkaa kauniina ja ylipainoista rumana, riippumatta ulkonäöstä.

Olen itsekin joskus kirjoittanut ylipainon terveysriskeistä, mutta en sentään pidä hoikkuutta kauneuden synonyymina ja ylipainoa rumuuden synonyymina.

Mitä mieltä palstalaiset ovat, ottaisitko mieluummin hoikan ja ruman naisen, vai hieman ylipainoisen ja kauniin naisen.

PS: ylipainoisen naisen voi saada laihtumaan.

99

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mitä mieltä palstalaiset ovat, ottaisitko mieluummin hoikan ja ruman naisen, vai hieman ylipainoisen ja kauniin naisen."

      Kyse olis lihavasta naisesta, ei hieman ylipainoisesta. Älä vääristele. Ja kukaan ei ole väittänyt että kaikki hoikat olisi kauniita.

      • "Kyse olis lihavasta naisesta, ei hieman ylipainoisesta. Älä vääristele. Ja kukaan ei ole väittänyt että kaikki hoikat olisi kauniita."

        Tää on mun aloitus, asettelen kysymykseni ihan niinkuin itse haluan.


    • Jaa..a.

      Nyt on kyllä kaikkien aikojen pähkinä tässä..

      • Voit ihan rauhassa suksia hevonv.ttuun tästä aloituksesta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Voit ihan rauhassa suksia hevonv.ttuun tästä aloituksesta.

        Mitäs ihmettä mä nyt siellä tekisin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitäs ihmettä mä nyt siellä tekisin..

        Voit valita mielesi mukaan mihin menet, mutta tässä on turha notkua jos aihe ei kiinnosta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Voit valita mielesi mukaan mihin menet, mutta tässä on turha notkua jos aihe ei kiinnosta.

        Jämähän tähän ja kasvan jäkälää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jämähän tähän ja kasvan jäkälää..

        Tee hyvin.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jämähän tähän ja kasvan jäkälää..

        tää oli hyväleijonan murinaa mikä nainen


    • Anonyymi

      Puhut painosta ulkonäöstä erillisenä, vaikka paino vaikuttaa ulkonäköön. Pitäisi puhua hoikasta mutta rumista kasvoista tai ylipainoisesta mutta kauniista kasvoista. Kauniita ja rumia kasvoja harvoin näkee, enimmäkseen ihmiset on aika tavallisen näköisiä. Lopulliseen valintaan vaikuttaa sitten persoona.

      • Kirjoituksestasi saa käsityksen että pidät hoikkuutta kauneuden synonyymina ja lihavuutta rumuuden synonyymina.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kirjoituksestasi saa käsityksen että pidät hoikkuutta kauneuden synonyymina ja lihavuutta rumuuden synonyymina.

        En ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ohhoh! Johan kysymyksellä paiskasit...Ei pysty sanoo mitään.

      • Sitähän miekin. Männöö yöunet tuota pureskellessa..


    • Anonyymi

      Jos se ylipainoinen kasvoiltaan kaunis nainen olisi sellainen, että se massa olisi kertynyt lähinnä rinnan, lantion ja takamuksen alueelle, niin siinä tapauksessa lihava.

      Jos taas sellainen tasainen lattapeffainen pötkyläläski, silloin se hoikka ja ruma. Sille voi sentään aina laittaa naamarin päälle seksin ajaksi.

      • Entä jos sinun ei olisi pakko valita sitä hoikkaa ja rumaa ollenkaan, vaan voisit etsiä sen ylipainoisen ja kasvoiltaan kauniin naisen jolla massa olisi rinnan, lantion ja takamuksen alueella?

        Siitähän tässä aloituksessa oli kyse.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Entä jos sinun ei olisi pakko valita sitä hoikkaa ja rumaa ollenkaan, vaan voisit etsiä sen ylipainoisen ja kasvoiltaan kauniin naisen jolla massa olisi rinnan, lantion ja takamuksen alueella?

        Siitähän tässä aloituksessa oli kyse.

        Eihän kyseessä ole silloin ylipaino. Kun puhutaan ylipainosta terveydellisessä mielessä, puhutaan myös vatsarasvasta. Ylipainoisella on myös pullukat kädet ja kasvot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kyseessä ole silloin ylipaino. Kun puhutaan ylipainosta terveydellisessä mielessä, puhutaan myös vatsarasvasta. Ylipainoisella on myös pullukat kädet ja kasvot.

        Eikös ylipaino näy vaakassa?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Eikös ylipaino näy vaakassa?

        "etsiä sen ylipainoisen ja kasvoiltaan kauniin naisen jolla massa olisi rinnan, lantion ja takamuksen alueella?"

        Kellään ei ole niin isoa persettä ja rintoja että siitä tulisi ylipainoa. Kyllä sitä rasvaa on oltava silloin muuallakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "etsiä sen ylipainoisen ja kasvoiltaan kauniin naisen jolla massa olisi rinnan, lantion ja takamuksen alueella?"

        Kellään ei ole niin isoa persettä ja rintoja että siitä tulisi ylipainoa. Kyllä sitä rasvaa on oltava silloin muuallakin.

        "Kellään ei ole niin isoa persettä ja rintoja että siitä tulisi ylipainoa. Kyllä sitä rasvaa on oltava silloin muuallakin."

        Kommentoin tuota.

        "Jos se ylipainoinen kasvoiltaan kaunis nainen olisi sellainen, että se massa olisi kertynyt lähinnä rinnan, lantion ja takamuksen alueelle, niin siinä tapauksessa lihava."


      • Anonyymi

        Ihmisillä kertyy rasvaa eri paikkoihin, suht normipainoisillakin. Osalla on paksummat reidet, osalla leveämpi peppu, osalla paksummat kädet, osa vatsakkaampia jne. Itelläni esimerkiksi vaikka olisin kuinka laiha niin vatsa pömpöttäisi jonkin verran, sillä synnytykset erkautti vatsalihaksia (ja niiden hoitaminen kirurgisestikin olisi vaarallisempaa ja kalliimpaa kuin esim. rasvaimu) lisäksi mulla on vähän notkoselkää. Mutta näillä mennään ja liikunnasta pidän muutoinkin. Jotkut sairaudet voi myös tuoda painoa ihmisillä eri kohtiin.


      • Anonyymi

        Lisäisin vielä, että mulle yks hieroja aikanaan sanoi, että hänellä kävi yks tosi hoikka nainen, jolla ihan älyttömän leveä peppu eli ihmiset nyt vaan on erilaisia kropaltaan. Olkaa armeliaampia hei.


    • Anonyymi

      kikkeli ja sydän sen sanoo niin toisille sopii hoikkuus ja toisille lihavuus pyöreys niin ei hoikkuus tai lihavuus ole este seksikkyydelle niin joko on seksikäs tai ei ole

      • Anonyymi

        MIKSI JOKA PAIKKAAN YLISTETÄÄN SEXIÄ?TV MAINOKSET,VAATTEET,PARISUHDE.ONHAN ELÄMÄSSÄ MUUTAKIN,ÄLLÖTTÄÄ TÄÄ AINAINEN SEXI TUPUTUS JOKA ASIASSA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI JOKA PAIKKAAN YLISTETÄÄN SEXIÄ?TV MAINOKSET,VAATTEET,PARISUHDE.ONHAN ELÄMÄSSÄ MUUTAKIN,ÄLLÖTTÄÄ TÄÄ AINAINEN SEXI TUPUTUS JOKA ASIASSA!!!!

        Siirry puutarhapalstalle.


    • Anonyymi

      Sanopa miten saat ylipainoisen laihtumaan, kun suomalaisten laihduttamisen tarpeesta on jauhettu ja siihen on opastettu jo pitkään mutta kansa vaan pulskistuu. Jos miehenä menet naiselles sanomaan että laihduta niin saatat olla ex mies sen jälkeen. Suomalaiset on pohjoismaiden lihavin kansa. Noi sun hoikat alkaa olla ainakin täällä katoava luonnonvara.

      • Laihduttaminen ei lähde puheista, vaan teoista.

        Laittaisin ruokia jotka edesauttavat painonhallintaa.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Laihduttaminen ei lähde puheista, vaan teoista.

        Laittaisin ruokia jotka edesauttavat painonhallintaa.

        mitä jos laiha hoikka ja urheilullinen nainen ei ole seksikäs ja kikkeli ei ota eteen ja taas pyöreä nainen saa aikaan seisokin ja on todella kuuma ja seksikäs pakkaus ja rakastut palavasti siihen naiseen ja hampaasi isket sen peffaan niin sanotko laihduta läski vai oletko sen naisen vietävissä


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Laihduttaminen ei lähde puheista, vaan teoista.

        Laittaisin ruokia jotka edesauttavat painonhallintaa.

        Temppareiden Vilma taitaa olla sellainen, jota tarkoitat. Kelpasi todella komealle Juusolle, mutta palstan ätmeille ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Temppareiden Vilma taitaa olla sellainen, jota tarkoitat. Kelpasi todella komealle Juusolle, mutta palstan ätmeille ei.

        En tunne Tempparia.


    • Anonyymi

      Lähes puolet yhden lapsen synnyttäneistä naisista ovat 70 kiloisia.
      Naisen kuuluu olla pehmeämpi, ei lihaksikas.
      Vastaus, pidän 70 kiloista naista vielä seksikkäänä.

      • Anonyymi

        Lähemmäs 170-senttinen ja 70-kiloinen nainen on ihan eri näköinen kuin 150-senttinen ja 70-kiloinen nainen.


    • Kysymyksenasettelu on hieman outo kun kaikki jätetään vastaajan sekä kysyjän mielikuvituksen varaan. Pitäisi olla selkeät esimerkit joiden perusteella vastata.

      • Ei tässä ole mitään outoa.


    • Kunhan ei ole läskipää. Eikun hetkonen, aivothan ovat rasvaa 🤔

    • Anonyymi

      Tietysti sen hyvännäköisen ylipainoisen. Mutta tietty se hyvännäköisyys tarkoittaa myös sitä että massa on kasaantunut oikeisiin paikkoihin, suomalaisilla vaan tuppaa olemaan pötkyläkroppa.

      • Anonyymi

        Silloin kyseessä on muodokas, ei ylipainoinen. Ellei ne "oikeat paikat" ole naurettavissa mittasuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kyseessä on muodokas, ei ylipainoinen. Ellei ne "oikeat paikat" ole naurettavissa mittasuhteissa.

        Esimerkiksi Ashley Graham on kyllä ylipainoinen vaikkakin massa on oikeissa paikoissa. Jos sama massa olisi suomalaisessa pötkyläkropassa niin olisi auttamatta läski kaikkien mielestä.


    • Anonyymi

      Sanon vielä naisena, että ulkonäkö ei miehessä oo tärkeintä, mutta kaljamahaa en ottaisi, ihan sen vuoksi, että se kertoo elämäntavoista eli suht vähän alkoholia nauttivana en halua reilusti alkoholia nauttivaa miestä.

      • Jos olisi vain pihvimaha?


      • Anonyymi

        Entäs jos on raitis läski? Tosin naisilla sitä siiderikessiä näkyy nykyään, se kun kehittyy kupittamalla vaikka muuten liikkuisikin.


      • Anonyymi

        Pihvimaha, kuulostaa hauskalta. Hmmm, minkähän muotonen se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihvimaha, kuulostaa hauskalta. Hmmm, minkähän muotonen se on?

        Taitaa olla samanmuotonen kuin kaljamaha mutta ruualla hankittu. Miten erottelet mahasta kuka juo paljon alkoholia ja kuka on vaan syöppö?


      • Anonyymi

        En mitenkään, joten ei kumpikaan hyvä vaihtoehto. Sitäpaitsi runsas pihvinsyönti aiheuttaa suolistosyöpiä ja just eilen lehdissäkin juttuja kuinka suolistosyöpien määrävon kasvussa Suomessa.


    • Jos joku näyttää mun silmään kauniille, se näyttää vaikka ois pullukka. Jos taas en pidä ulkonäköä viehättävänä, se ei sitä ole hoikkanakaan. Ei kaikkien ulkonäöt vaan viehätä ihan sama onko kuinka timmi tai ei.

      • Ei tää aloitus ollut naisille, vaan miehille.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ei tää aloitus ollut naisille, vaan miehille.

        Jaa no sori. My mistake. Öitä.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jaa no sori. My mistake. Öitä.😃

        En ole ikinä nähnyt kaunista lihavaa.
        Katson aina kokonaisuutta ja ihmisessä on muutaki ku naama.


      • blade83 kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt kaunista lihavaa.
        Katson aina kokonaisuutta ja ihmisessä on muutaki ku naama.

        Mä olen, monia. Sairaanloinen lihavuus on jo sitten omaankin silmään semmonen, että ei oikeen usein nättiä nää.

        Näkee enempi huolestumisen ihmisen voinnista. Näitä sairaan lihava elämäni ohjelmia jokusen katsonut. Surullista, heissä on ihmisenä kivanoloisia tyyppejä mut joku ruokavimma on ottanut yliotteen ja karannut tyystin käsistä.😕

        Miehistä vois mainita komean pullukan Antti Railio. Todella komea kasvoiltaan, upeat hiukset ja uskon et hoikkana oliskin oikee namu, kun pulskanakin kolahtaa.😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mä olen, monia. Sairaanloinen lihavuus on jo sitten omaankin silmään semmonen, että ei oikeen usein nättiä nää.

        Näkee enempi huolestumisen ihmisen voinnista. Näitä sairaan lihava elämäni ohjelmia jokusen katsonut. Surullista, heissä on ihmisenä kivanoloisia tyyppejä mut joku ruokavimma on ottanut yliotteen ja karannut tyystin käsistä.😕

        Miehistä vois mainita komean pullukan Antti Railio. Todella komea kasvoiltaan, upeat hiukset ja uskon et hoikkana oliskin oikee namu, kun pulskanakin kolahtaa.😁

        Siis jos et tunne henkilöä.

        https://img.ilcdn.fi/j4l9bvZMEF8SUYaolvK1Kip5awE=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/f50009236a15fc9cd1ed14562223ce39dfecfc29ed5e1545a6a5f137e9c4a8fc.jpg

        Jos linkki toimii..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mä olen, monia. Sairaanloinen lihavuus on jo sitten omaankin silmään semmonen, että ei oikeen usein nättiä nää.

        Näkee enempi huolestumisen ihmisen voinnista. Näitä sairaan lihava elämäni ohjelmia jokusen katsonut. Surullista, heissä on ihmisenä kivanoloisia tyyppejä mut joku ruokavimma on ottanut yliotteen ja karannut tyystin käsistä.😕

        Miehistä vois mainita komean pullukan Antti Railio. Todella komea kasvoiltaan, upeat hiukset ja uskon et hoikkana oliskin oikee namu, kun pulskanakin kolahtaa.😁

        Hirvee tankki se Antti.. No makunsa kullakin.
        Minulle hoikka nainen kiitos!
        En usko laihduttamiseen...Miksi on pitänyt edes lihottaa. Uskon reaaliaikaiseen järjen käyttöön tässä ja nyt..Aina ja kaikkialla.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mä olen, monia. Sairaanloinen lihavuus on jo sitten omaankin silmään semmonen, että ei oikeen usein nättiä nää.

        Näkee enempi huolestumisen ihmisen voinnista. Näitä sairaan lihava elämäni ohjelmia jokusen katsonut. Surullista, heissä on ihmisenä kivanoloisia tyyppejä mut joku ruokavimma on ottanut yliotteen ja karannut tyystin käsistä.😕

        Miehistä vois mainita komean pullukan Antti Railio. Todella komea kasvoiltaan, upeat hiukset ja uskon et hoikkana oliskin oikee namu, kun pulskanakin kolahtaa.😁

        Abrakadabra: "Miehistä vois mainita komean pullukan Antti Railio. Todella komea kasvoiltaan, upeat hiukset ja uskon et hoikkana oliskin oikee namu, kun pulskanakin kolahtaa.😁 "

        Nyt en oikein ole samaa mieltä. Ei Railio komea minusta ole.

        Muuten itse olen lähellä pullukka-rajaa, jos vielä muutaman kilon lihon. Tänään mittasin painokseni 107,6 kiloa. Tiukassa t-paidassa maha näkyy vähän. Ainoastaan siistit hyvännäköiset hiukset pelastavat kasvokuvan, joka olisi hoikkana paljon paremmannäköinen. Tänään oli minulla upeat hiukset, mutta toisaalta päivääni sumensi pelko siitä, että lihon todella pullukaksi. Onneksi painoindeksi on vain jotain 28-29, joten olen vielä lievässä ylipainossa ja en kovin läskiltä näytä.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Miehistä vois mainita komean pullukan Antti Railio. Todella komea kasvoiltaan, upeat hiukset ja uskon et hoikkana oliskin oikee namu, kun pulskanakin kolahtaa.😁 "

        Nyt en oikein ole samaa mieltä. Ei Railio komea minusta ole.

        Muuten itse olen lähellä pullukka-rajaa, jos vielä muutaman kilon lihon. Tänään mittasin painokseni 107,6 kiloa. Tiukassa t-paidassa maha näkyy vähän. Ainoastaan siistit hyvännäköiset hiukset pelastavat kasvokuvan, joka olisi hoikkana paljon paremmannäköinen. Tänään oli minulla upeat hiukset, mutta toisaalta päivääni sumensi pelko siitä, että lihon todella pullukaksi. Onneksi painoindeksi on vain jotain 28-29, joten olen vielä lievässä ylipainossa ja en kovin läskiltä näytä.

        Hei, oliko Mortenkaan komea sinusta?

        https://media.gettyimages.com/photos/portrait-of-morten-harket-of-aha-by-the-river-thames-during-the-of-picture-id928999758?s=612x612

        Kun minusta hän on ollut aina aivan ihastuttavan upea, komea, tärisyttävän henkeä salpaavan ihana, jumaloin likipäin päästä varpaisiin...ulkonäköään.😍

        Makunsa kullakin, eikö?☺️

        Noh olen enempi viehtynyt hoikkiin ja ns.normaalivartaloisiin. Mutta poikkeus vahvistaa usein säännön. Nyt öitä!


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hei, oliko Mortenkaan komea sinusta?

        https://media.gettyimages.com/photos/portrait-of-morten-harket-of-aha-by-the-river-thames-during-the-of-picture-id928999758?s=612x612

        Kun minusta hän on ollut aina aivan ihastuttavan upea, komea, tärisyttävän henkeä salpaavan ihana, jumaloin likipäin päästä varpaisiin...ulkonäköään.😍

        Makunsa kullakin, eikö?☺️

        Noh olen enempi viehtynyt hoikkiin ja ns.normaalivartaloisiin. Mutta poikkeus vahvistaa usein säännön. Nyt öitä!

        Joo, on tuo Morten komea, mutta miehiä ei tule, sillä silmällä katsottua. Miehen pitää olla poikeuksellisen komea. Ehkä noin neljä komeaa miestä olen huomannut Joensuussa koko vuosien opiskeluaikani aikana. Kerran keskustelin ruokaravintolassa Sinun Mortenia komeamman italialaisen kanssa. Oli 27-vuotias vasta valmistunut lakimies Milanosta. Oli jossain muotitalossa töissä. Jäi kysymättä, että oliko hän siellä malli vain lakimies - ei oikein kiinnostanut. Hänen tapaamisen jälkeen kävi mieleen, että olisin naisena ilmeisesti ollut kostea hänen seurassaan ja pääpyörällä. Miehenä hänen ulkonäkönsä ei paljon vaikuttanut, mutta koska keskustelumme englanniksi sujuivat niin hyvin niin pyysin häntä pelamaan kanssani katukorista. Pelasimme ja sen jälkeen ohjasin hänet kaupungin kaikkein lihatiskimäisimpään ravintolaan naisia iskemään.


      • Anonyymi

      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Joo, on tuo Morten komea, mutta miehiä ei tule, sillä silmällä katsottua. Miehen pitää olla poikeuksellisen komea. Ehkä noin neljä komeaa miestä olen huomannut Joensuussa koko vuosien opiskeluaikani aikana. Kerran keskustelin ruokaravintolassa Sinun Mortenia komeamman italialaisen kanssa. Oli 27-vuotias vasta valmistunut lakimies Milanosta. Oli jossain muotitalossa töissä. Jäi kysymättä, että oliko hän siellä malli vain lakimies - ei oikein kiinnostanut. Hänen tapaamisen jälkeen kävi mieleen, että olisin naisena ilmeisesti ollut kostea hänen seurassaan ja pääpyörällä. Miehenä hänen ulkonäkönsä ei paljon vaikuttanut, mutta koska keskustelumme englanniksi sujuivat niin hyvin niin pyysin häntä pelamaan kanssani katukorista. Pelasimme ja sen jälkeen ohjasin hänet kaupungin kaikkein lihatiskimäisimpään ravintolaan naisia iskemään.

        Ehkäpä tuo on aivan normia, ettei niin kiinnitä huomiota oman sukupuolen edustajaan. Jollei ole silmiinpistävän pop up.☺️

        Ihmisessä vaikuttaa siihen miten hänet näkee myös käytös ja olemus. Hyvin lyhyessä ajassa ja kohtaamisessa pystyy havaitsemaan paljon asioita, jotka vaikuttaa mielikuvaan ihmisestä.

        Jos ihmisen kokee miellyttäväksi niin hyvin helposti hänen ulkonäkönsäkin miellyttää.☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä.. Antti on ihan järjettömän seksikäs. Tuolla naamalla ja olemuksella pari ylimääräistä kiloa ei haittaa yhtään.

        Niin, ei lihavuus ole tosiaan synonyymi rumalle.

        Eikä komea/kaunis mukavalle.😛

        Jokainen ihminen tarttee kohdata yksilönä. Mä en muutenkaan tykkää niputtaa liikaa ihmisiä jonkun ominaisuuden takia yhdeksi homogeeniseksi klöntiksi.🙂


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ehkäpä tuo on aivan normia, ettei niin kiinnitä huomiota oman sukupuolen edustajaan. Jollei ole silmiinpistävän pop up.☺️

        Ihmisessä vaikuttaa siihen miten hänet näkee myös käytös ja olemus. Hyvin lyhyessä ajassa ja kohtaamisessa pystyy havaitsemaan paljon asioita, jotka vaikuttaa mielikuvaan ihmisestä.

        Jos ihmisen kokee miellyttäväksi niin hyvin helposti hänen ulkonäkönsäkin miellyttää.☺️

        Oikeastaan voin mainita neljä poikkeuksellisesti komeaa miestä joihin olen kiinnittänyt huomion. Kuin Enkeli, Milanolainen, Pakistanilainen, Yliopiston komein mies.

        "Kuin Enkeli" kiinnitti kadulla toisena yliopistovuonna huomiota. Hän oli maalauksesta ja siksi kiinnitti huomiota. Milanolainen oli muotitalossa töissä oleva italialainen 27-vuotias. Pakistanilaiselle naiselle sanoin, etten koskaan ole nähnyt komeata pakistanilaismiestä. Sitten tuli filmitähden näköinen pakistanilainen vastaan. Kerran juttelin yliopistoni parhaimman näköisen vaihto-opiskelija naisen kanssa. Tälle italiattarelle tuli juttelemaan myös tosi hyvännäköinen komea suomalaismies. En olisi koskaan huomannut tätä suomalaismiestää komeaksi ellei hän olisi tullut juttelemaan saman naisen kanssa kuin minä. Siinäpä yli kymmenen vuoden opiskeluajalta neljä komeaa miestä, jotka heti tuli mieleen. Mies ei juuri noteraa omaa sukupuoltaan ellei mies ole kilpailija niin kuin italialaisen naisen tapauksessa.

        Minun tietääkseni naisilla on enemmän silmää myös oman sukupuolensa puoleiselle kauneudelle?

        Ei kirj. Kiva.Nähdä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan voin mainita neljä poikkeuksellisesti komeaa miestä joihin olen kiinnittänyt huomion. Kuin Enkeli, Milanolainen, Pakistanilainen, Yliopiston komein mies.

        "Kuin Enkeli" kiinnitti kadulla toisena yliopistovuonna huomiota. Hän oli maalauksesta ja siksi kiinnitti huomiota. Milanolainen oli muotitalossa töissä oleva italialainen 27-vuotias. Pakistanilaiselle naiselle sanoin, etten koskaan ole nähnyt komeata pakistanilaismiestä. Sitten tuli filmitähden näköinen pakistanilainen vastaan. Kerran juttelin yliopistoni parhaimman näköisen vaihto-opiskelija naisen kanssa. Tälle italiattarelle tuli juttelemaan myös tosi hyvännäköinen komea suomalaismies. En olisi koskaan huomannut tätä suomalaismiestää komeaksi ellei hän olisi tullut juttelemaan saman naisen kanssa kuin minä. Siinäpä yli kymmenen vuoden opiskeluajalta neljä komeaa miestä, jotka heti tuli mieleen. Mies ei juuri noteraa omaa sukupuoltaan ellei mies ole kilpailija niin kuin italialaisen naisen tapauksessa.

        Minun tietääkseni naisilla on enemmän silmää myös oman sukupuolensa puoleiselle kauneudelle?

        Ei kirj. Kiva.Nähdä

        Aaahaa, sä muistat hyvin nuo seikat. Mä tuppaan unohtamaan missä näin mitäkin, kun tuntuu että katselen ihmisiä kokolailla " yhdenvertaistavien" ja arkistuttavienkin linssien läpi.

        Kaikki jotenkin tuntuu ja näyttää ihan tavallisille ihmisille, jotkut vaan ovat saaneet erinäisiä ominaisuuksia mitkä kiinnittää positiivisesti huomiota, olipa kyse ulkokuoresta tai persoonasta, luonteesta...

        Jokaisesta pyrin näkemään mieluiten positiivisia asioita, ellei se ole täysin mahdotonta...hankalan luonteen tms. vuoksi.☺️

        Voihan olla, että naiset kattelee muutenkin enempi ihmisiä kulkiessaan kuin miehet? Jaa no en tiedä. Mutuilen.😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aaahaa, sä muistat hyvin nuo seikat. Mä tuppaan unohtamaan missä näin mitäkin, kun tuntuu että katselen ihmisiä kokolailla " yhdenvertaistavien" ja arkistuttavienkin linssien läpi.

        Kaikki jotenkin tuntuu ja näyttää ihan tavallisille ihmisille, jotkut vaan ovat saaneet erinäisiä ominaisuuksia mitkä kiinnittää positiivisesti huomiota, olipa kyse ulkokuoresta tai persoonasta, luonteesta...

        Jokaisesta pyrin näkemään mieluiten positiivisia asioita, ellei se ole täysin mahdotonta...hankalan luonteen tms. vuoksi.☺️

        Voihan olla, että naiset kattelee muutenkin enempi ihmisiä kulkiessaan kuin miehet? Jaa no en tiedä. Mutuilen.😛

        Abrakadabra: "Voihan olla, että naiset kattelee muutenkin enempi ihmisiä kulkiessaan kuin miehet? Jaa no en tiedä. Mutuilen.😛 "

        Joo naiset seuraa minusta enemmän ihmisiä - lapsia, naisia ja miehiä - enemmän kuin miehinen sukupolvi. Naisia kiinnostavat enemmän ihmiset yleensä. Tämä on yleisellä tasolla, sillä molemmissa sukupuolissa on ilmeisesti poikkeavia tapauksia.

        Nyt elämä menee naisten jalkapallon mm-kisojen ympärillä. Minä huomaan katselevani välillä - onko pelaamassa kauniita naisia? Joskus seurasin tyttöjen mm-kisoja, koska siellä oli hyvän näköisiä nuoria naisia pelaamassa. MM-kisoissa huomaa sen, että yli 30-vuotiaat naispelaajat eivät niin paljon viehätä kuin nuoremmat. Olen kuullut, että jotkut naiset katsovat ulkonäön perusteella miespelaajia puolestaan miesten mm-kisoissa. 20-vuotiaana kuulin kesätyöpaikallani, kun toinen nuori nainen kertoi toiselle naiselle, että "hän katseli yhtä Argentiina pelaaja, jolla oli hyvä perse". Jalkapalloa olen katsonut hyvin paljon, mutta mieleeni ei muistu sieltä kuin kaksi komeaa miespelaajaa: Cristiano Ronaldo ja joku aikaisemmin pelannut italialainen pelaaja. Eli mies huomaa vain lähinnä kauniita naisia. Naiset huomaavat komeita miehiä, söpöjä lapsia ja nättejä naisia?


    • Kun valita pitää niin ottaisin hoikan ja ruman kun hoikkuus viehättää naisessa. Kauniin ja ylipainoisen jättäisin välimerkittömälle, oon huomannut että on sellaisten perään.
      Perjantai-illan vietin hieman ylipainoisen naisen seurassa, en saanut mitään kiksejä siitä eikä ollut rumakaan mutta ei vaan viehätä.
      Siinä illan aikana kävi mielessä ajatus että saiskohan tuon naisen kuntoilemaan mutta hylkäsin ajatuksen kun koppavan luonteen takia joka jatkui koko illan, meni mielenkiinto. Harvoin näkee naista joka ei hymyile ollenkaan.

      • Njaa, en osaa ajatella kauniina naista joka ei hymyile ollenkaan. Ja jos on koppava, se vähäkin kauneus karisee nopeasti. Ihan painosta riippumatta.


    • Anonyymi

      Minulle merkitsee eniten seksuaalinen puoleensavetävyys, seksikkyys, ei niinkään kauneus. Todella moni kaunis ihminen ei kuitenkaan ole minusta seksikäs, ei seksuaalisessa mielessä "kuuma", vaikka voi olla esteettisessä mielessä kaunis. Ja minä en vaan sille mitään voi, että minusta hoikkuus on seksikästä ja ylipaino turn off. Oma valintani olisi siis hoikka, mutta ruma, mikäli hän kuitenkin olisi minusta seksikäs. Joskus yleisen standardin mukaan ei-kaunis voi kuitenkin olla tyrmäävän hyvännäköinen.

      • Mulla oli kerran (nuorehkona) niin kaunis tyttöystävä, ettei hän oikeastaan ollut edes mun mielestäni seksikäs. Musta tuntu vähän oudolta.
        Olin kuitenkin nuori eikä mulla ollut silloinkaan potenssiongelmia.

        Moni vähemmän kaunis voi olla aivan törkeän seksikäs.


    • Anonyymi

      Nyt hieman haiskahtaa, että "Heidi" on vähintään lievästi ylipainoinen. Tai sitten kyse on jälleen kerran Lola-vartaloisesta Pönttiksestä.

      • Anonyymi

        Omituisinta tossa iki-tursossa on juttujen vaihtuminen.. Kun kerran se jopa puhui ikävästi pullukoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituisinta tossa iki-tursossa on juttujen vaihtuminen.. Kun kerran se jopa puhui ikävästi pullukoista.

        Se on puhunut aikaisemmin useampaan otteeseen ikävästi pullukoista. Mutta kun tutustui "Heidiin" ja kertoi, "ettei tämä ole mikään missi" ja Pönttiskin paljasti olevansa Lola-vartaloinen, tuli toinen ääni kelloon. Sinänsä positiivista, suvaitsevaisuus. Vain melkoisen läpinäkyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omituisinta tossa iki-tursossa on juttujen vaihtuminen.. Kun kerran se jopa puhui ikävästi pullukoista.

        Ei minun juttuni nyt niin suuresti vaihtele.

        Idea aloitukseen syntyi siitä, kun anomuumi oli tehnyt aloituksen jossa kauneus ja hoikkuus olis mielletty synonyymeiksi niinkuin myös rumuus ja lihavuus.

        Minä en vain näe että asia olisi noin, mielestäni hoikissakin on paljon rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on puhunut aikaisemmin useampaan otteeseen ikävästi pullukoista. Mutta kun tutustui "Heidiin" ja kertoi, "ettei tämä ole mikään missi" ja Pönttiskin paljasti olevansa Lola-vartaloinen, tuli toinen ääni kelloon. Sinänsä positiivista, suvaitsevaisuus. Vain melkoisen läpinäkyvää.

        Se ihan selvästi kyselee täällä lupaa olla läskin kanssa. Aika säälittävää että miehille merkkaa niinpaljon toisten miesten mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ihan selvästi kyselee täällä lupaa olla läskin kanssa. Aika säälittävää että miehille merkkaa niinpaljon toisten miesten mielipide.

        No mut tuon ikäiselle papparaiselle on aina kotiinpäin jo sekin, että saa naista, edes panoseuraksi. Vaikka olis läski ja varattukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on puhunut aikaisemmin useampaan otteeseen ikävästi pullukoista. Mutta kun tutustui "Heidiin" ja kertoi, "ettei tämä ole mikään missi" ja Pönttiskin paljasti olevansa Lola-vartaloinen, tuli toinen ääni kelloon. Sinänsä positiivista, suvaitsevaisuus. Vain melkoisen läpinäkyvää.

        Onko Pönttis Lola-vartaloinen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Pönttis Lola-vartaloinen??

        Pönttis on kertonut, että hänen vartalonsa muistuttaa (nykyisen) Lola Odusogan vartaloa ja jopa ihon väri on melkein yhtä tumma, pohjoisesta kun on. Sitä vartalonsa "pehmeyttähän" on mainostanut joka välissä. Saattaa olla jopa pulskemman näköinen, koska Lolahan on missinä pitkähkö ja Pönttis on lyhyehkö.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Ei minun juttuni nyt niin suuresti vaihtele.

        Idea aloitukseen syntyi siitä, kun anomuumi oli tehnyt aloituksen jossa kauneus ja hoikkuus olis mielletty synonyymeiksi niinkuin myös rumuus ja lihavuus.

        Minä en vain näe että asia olisi noin, mielestäni hoikissakin on paljon rumia.

        Tässä sulle tuo TIS Vilma: https://www.youtube.com/watch?v=7N1ep_KtRiA

        Painoa siis melkoisesti, mutta ihan älyttömän komea mies. Silti ei kelpaisi palstan ätmeille. Kuten jo sanoin: lihakset ovat nykypäivänä miehen tasolle todella tärkeät, ei hoikkuus ja hintelyys. Hintelän miehen tasolla ei siis ole hoikka nainen vaikka palstalla toistuvasti niin luullaan. Itse olen 168cm/62kg.


      • Anonyymi

        "Painoa siis melkoisesti, mutta ihan älyttömän komea mies"

        Ei näyttänyt yhtään mieheltä videolla mutta kai ne sukupuolenvaihdosleikkaukset onnistuvat nykyään niin hyvin ettei eroa huomaa, vois luulla että kyseessä on oikea nainen.

        Yhtä hyvinhän maanviljelijöidenkin sukupuolenvaihdot onnistuvat kun tila menee isältä pojalle tai tyttärelle.


    • Anonyymi

      Nätti ja hoikka mielummin.. :)
      Ps. En näe itseäni rumana vaikka kuinka eräät tyypit sitä toivoisivat.
      T. nainen joka onkin yllätys yllätys terve.. totuus on jotain jota moni ei ehkä todeksi uskoisi (mutta muutama on totuuden nähnyt)..

      • Anonyymi

        Vaan pitäisi ehkä käydä siellä yöelämässäkin enemmän niin saattaisi löytyä joku söpö mies.. :)


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan tullut vastaan hoikkaa rumaa naista. Hoikat naiset ovat minusta kauniita. Lihavat voivat olla kyllä rumia,kaikki eivät ole mutta se on jokaisen oma asia pätettävissä. Jos ylipainoa on 30 kg niin varmasti on ruma.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, kyllä niitä hoikkia rumia on yhtälailla, ei se ole painosta kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, kyllä niitä hoikkia rumia on yhtälailla, ei se ole painosta kiinni.

        On todella.


    • Anonyymi

      Hoikka tai normaalipainoinen on eri asia. Hoikat voivat olla luurankoja niin että luut jo melkein näkyy eivät se minusta ole kaunista eikä naisellista. Normaalipainoiset ovat usein kauniitakin. Hiukan ylipainoa kelpaa minulle myös. Miehet ei varmasti ole niin nirsoja kuin naiset joten jokainen itse päättää mikä on kaunis ja mikä on rumaa ja sitten ottavat senllaisen naisen josta tykkäävät. Persooja ja luonne se tärkeintä on kuitenkin että tulee toimeen naisen kanssa ja on samoja ajatuksia parisuhteesta ja elämästä.

      • Anonyymi

        Luurankoja?täytyy olla jokin sairaus taustalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luurankoja?täytyy olla jokin sairaus taustalla?

        Miehissäkin on erittäin ,hoikkija tai laihojakin.Vai onko TÄÄLLÄ tarve vain Naisia arvostella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehissäkin on erittäin ,hoikkija tai laihojakin.Vai onko TÄÄLLÄ tarve vain Naisia arvostella?

        Miehiä arvostellaan yleensä pienessä piirissä naisten kesken. Ulospäin useimmat naiset eivät halua esittää pinnallista, vaan tekopyhästi esittävät etteivät he arvostelisi miesten ulkonäköä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Niin, neidon hoikkuus/laihuus ei ole lainkaan sama kuin hänen kauneutensa, vaan yksi kauneuden parametri, monen muun joukossa.

      "Hieman ylipainoinen" on valtavan epämääräinen kuvaus, jollekin se on 30% liikaa läskiä, jollekin se on 3% liikaa läskiä. Minusta neito on ylipainoinen kun hän hyllyy tai lätisee tai tursuaa, on siis löysä eikä kiinteä.

    • Anonyymi

      Mies ei ota mitään naista. Nainen valitsee miehen ja mies sitten saa hoikan ruman naisen tai paksun kauniin jos nainen niin päättää. Hoiukkuudella tai paksuudella ei ole siis mitään väliä.

      • Anonyymi

        Kyllä se mieskin voi olla ottamatta, jos ei nainen miellytä. Joten kyllä sillä on.


    • Anonyymi

      Ei ulkonäkö ratkaisee, vaan mitä siinä pääkopassa liikkuu.

      • Anonyymi

        Minkälainen koppa pitää olla?Että tyydyttää ,noin tyhmiä arvostelijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen koppa pitää olla?Että tyydyttää ,noin tyhmiä arvostelijoita?

        Mitä v***ua? Nytkö kaiken maailman psykonartutkin pitäisi kelpuuttaa, koska on pinnallista vaatia naiselta edes selväjärkisyyttä ja itseä miellyttävää luonnetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä v***ua? Nytkö kaiken maailman psykonartutkin pitäisi kelpuuttaa, koska on pinnallista vaatia naiselta edes selväjärkisyyttä ja itseä miellyttävää luonnetta?

        Ei tietenkään, paitsi jos itse on vastaavanlainen. Esim. täällä selvästi sekopäiset miesihmiset vaatii itselleen kilttiä ja mukavaa naista. Jos ihminen vttuilee ja haukkuu ihmisiä (kuten vaikka palstalla), sille ei kuulu hyväluonteinen ja mukava nainen.


    • Mjoo

      Trendit puhuvat aloitusta vastaan, sillä jokainen trendikäs ihminen ymmärtää sen että buumilla (millä tahansa) on kulminaatiopisteensä.

      On lähes omituista että täällä ei tätä tajuta (haluta ymmärtää) talouden logiikkaa.

      Mikään ei ole niin ekonomisesti niin säälittävää, kuin junnata paikoillaan, kun maailma liikkuu jalkojemme alla.

      (Hihitystä)

      • Mjoo

        Kommentissani oli selviä Pohjois-Karjalaisia piirteitä.

        Huolimatta siitä, lätkin vittu itikoita.

        (Naurua)


      • Anonyymi

        Lätki PALLEJASI,TERV.pekka ja pätkä!


    • Anonyymi

      Läskit laiduttaa jää nahkat tilalle,luulis ressaavan ,kun ainainen murhe olisi lihavuus.Hoikka laiha siinä 2 muotoa,kaikki ei liho vaikka söisi yötäpäivää.Ylipainoin lihava ei ole ok.

    • Itseäni miellyttävät kasvot on naisen ulkonäössä tärkeintä.

    • Anonyymi

      Hoikat on kauniita. Hoikka kroppa on seksikäs ja kaunis kun ei ole läskiä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe