Koska siellä hoettiin koko ajan homotopia.
Miksi Topi ei tykännyt algebrallisesta topologiasta?
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ääretön määrä matemaatikkoja saapuu baariin. Ensimmäinen tilaa tuopin. Toinen tilaa puolikkaan. Kolmas tilaa neljännestuopin. Tässä vaiheessa baarimikko lyö tiskiin kaksi tuoppia ja sanoo: "Tässä, jakakaahan nämä keskenänne!"
- Anonyymi
Matemaattiset funktiot viettivät iltaa baarissa. Yhtäkkiä sisään juoksee funktio, joka varoittaa: "derivaatta on tulossa, derivaatta on tulossa!" Funktiot syöksyvät piiloon, kuka pöydän alle, kuka tiskin taakse. Vain yksi funktio jää baaritiskin ääreen istumaan.
Derivaatta astuu sisään, huomaa yksinäisen funktion tiskillä ja kävelee tämän luokse. "Etkö sinä pelkää minua? Minähän aion derivoida sinut!", derivaatta sanoo uhkaavasti.
"En pelkää", sanoo funktio ja ottaa hörpyn juomastaan. "Minä olen e^x!"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715