Elämääni kuuluu työnteko

Anonyymi

pakonomainen urheilu ja kuntoilu. En ymmärrä miten ihmisillä on aikaa pitää ystävyyssuhteita käydä töissä hoitaa perhettä yms. ja vielä kuntoilla Vai onko sitten niin että normi ihmiset ovatkin huonokuntoisia kun ei ole aikaa urheilla... kaikki aika meneee kodinhoitoon ja työhön ja ihmissuhteiden pitoon näillä normoilla. itsellä aika menee työhön, työstä palautumiseen ja pakonomaiseen urheiluun ja kuntoiluun

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo pakonomaisuus ei kuulosta kannaltasi oikein hyvältä. On hienoa, että huolehdit kunnostasi, mutta olisi tärkeää järjestää myös ihmissuhteille aikaa, kun niitä kuitenkin taidat kaivata.

      Ajanhallinta on tuskin kenellekään helppoa. Yksi helpotuksista on perfektionismista luopuminen. Kuntoiluahan voi harrastaa olematta sen orja.

      Tsemppiä tasapainon löytämisessä.

    • Anonyymi

      Työtä ei kannata tehdä jos ei saa naista ja seksiä säännöllisesti. Itsensä voi elättää ilman työtäkin mutta jos olisi nainen niin töitä pitäisi tehdä jotta pääsee lomalle ja voi ostaa vaikka kesämökin jossa voi viettää aikaa naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Vain kesäisin viettää aikaa siellä. Muuten asutaan erillään. Jep jep.


    • Anonyymi

      Kuntoilu tekee hyvää. Työntekokin, jos tykkää työstään ja on kiva työpaikka.

      • Anonyymi

        Kannattaa kuitenkin riipiä aikaa myös ystäville.


    • Työnteko on köyhyyden välttelyä! :oD

      Enää tää yövuoro ja sit vapaalle... Ens viikolla ti-la töitä ja lomille lomps. :o)

      Mä teen tasan sen verta hommia, että pärjään. Elämässä pitää olla muutakin kun töitä. Työt on sitä varten että voi kustantaa muu eläminen. :o)

      Alan kyllä juonimaan motukkareissua... :o) Paina sä ap vaan töitä mun puolesta. Jonkunhan niitäkin on tehtävä. :oD

    • Anonyymi

      Ystävät menevät tässä sivussa ja lomassa, heillä on omat elämänsä. Soitellaan joskus ja poikkeillaan silloin tällöin. Ei mitään siamilaiskaksos-touhua, aikuiset ihmiset... eri juttu oli joskus teininä. Harrastuksissa voi olla kavereita myös. Ja töissä. Jos jossain tekee tiukkaa, jätän kodinhoidon huoletta pois listalta :)

      xLiner

    • Anonyymi

      Kyllähän moni pitää kuntoilukulissia yllä somessa, otetaan kuva kun ollaan kerran kahdessa kuukaudessa kuntoilemassa ja tutut peukuttaa.
      Maanantaina seurasin kun isi, äiti ja poika pelasivat jalkapalloa nurmella, ensimmäisen kerran näin heidät pelaamassa, nainen näpsi kuvia, laittoi kai faceen että muut näkee miten viettävät aikaa yhdessä pelaillen. ( kerran vuodessa)

    • Anonyymi

      Aika paska olet sitten treenaamaan jos siinä pitää pelleillä tuntitolkulla.

    • Anonyymi

      Olen liian ruma pääsemään töihin. Moneen hommaan olen hakenut eikä onnistu.

    • Anonyymi

      Olet kuutosen ihminen, mutta on mahdollista parantaa.

    • Meitä on moneen junaan (kaikki eivät mahdu samaan hissiin, ei dösään, ei ratikkaan).
      Mä en kestäis päivääkään sellaisen kans, jonka pitäis pakonomaisesti kuntoilla.

      Asiat pitää osata laittaa tärkeysjärjestykseen.

      • Anonyymi

        onko kroppasi hyvä pt-68??


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko kroppasi hyvä pt-68??

        Sehän on makuasia. Laiha olen.


    • Anonyymi

      Kohtuus kaikessa. Urheilua ei tarvitse harrastaa välttämättä joka päivä eikä ystäviä tarvitse tavata joka päivä. Pyöräilen tai kävelen työmatkat, joten siitä tulee perusliikunta eli noin kymppitonnin verran askeleita päivässä. Sen lisäksi 2-3 kertaa viikossa muuta liikuntaa eli vaikka kävisi tunnin jumpassa, niin sen lisäksikin jää vielä aikaa tehdä asioita. Ruokaa teen kerralla isomman satsin, niin ei tarvitse joka päivä tehdä ruokaakaan, muuta kuin vain lämmittää ruokaa jääkaapista tai pakastimesta.

      Yleisesti ottaen ihmiset käyttävät liikaa aikaa television katseluun, somettamiseen ja tietokonepeleihin. Melkein kuka vain voisi helposti vähentää ruutuaikaa esimerkiksi tunnin päivässä, joten sen tunnin voisi käyttää liikuntaan, ihmisten tapaamiseen, opiskeluun, kodin siivoamiseen tai mikä nyt milloinkin tuntuu tarpeelliselta.

    • Anonyymi

      Pakko se on olla tikissä, muuten normot ja ytm jantterit tulee vetämään turpaa kaupan kassalla tai muissa tilanteissa joissa naamani ei miellytä.

      Oon käyttäny paljon aikaa henkiseen ja fyyysiseen taistelukouluttautumiseen.

      Miksei normoilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe