Tiivi-Taavi raivosi baagelikaupassa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/150-senttinen-mies-luuli-naisen-naureskelevan-hanelle-bagelmiehesta-kuvatulla-videolla-yllattava-vaikutus-rakkauselamaan/7478020#gs.onzukv

"Chris kertoo hermostuneensa, kun nainen bageleita myyvässä kaupassa kommentoi hänen pituuttaan. Mies väittää, että nainen hihitti, "muikisteli" suutaan ja nauroi hänen pituudelleen.

Kertomukset tilanteesta vaihtelevat, sillä liikkeen työntekijän mukaan kukaan ei tehnyt Chrisille mitään – mies vain raivostui yllättäen."

Onkohan yleistäkin että tuommoiset puutarhatonut saavat äkillisiä raivokohtauksia ihan omasta päästään keksimillään tekosyillä?

No jokatapauksessa naiset on nyt kiinnostuneet kun Taavista tuli julkkis:

"– Puhelimeni on räjähdystilassa kuin presidentin konsanaan, mies kehuu.

– Minua iskevät naiset, joita en edes tunne."

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo taklaus kruunasi videon. Harmi kun ei näytetty loppuun saakka.

    • Mää luin ekaks et Liisa Tavi.
      Joskus 80-luvulla Pelle Miljoona sai kuuluisuutta, kun Tavi yritti saada tykkäystä kehumalla Pelleä. Pelle kaatoi täysnäisen tuopin Liisan päälle.
      Joku roti.

      • Minähän oon kuullu tuon jutun :D Ootko varma että oli Liisa Tavi? veikkaan että jokun sortin urbaanilegenda kyseessä kun minä kuullut sen silleen että joku tarkemmin määrittelemätön fanityttö/nainen oli mennyt kehumaan ja Pelle olis sille kipannu tuopin niskaan kun kusi noussut päähän menestysvuosina.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minähän oon kuullu tuon jutun :D Ootko varma että oli Liisa Tavi? veikkaan että jokun sortin urbaanilegenda kyseessä kun minä kuullut sen silleen että joku tarkemmin määrittelemätön fanityttö/nainen oli mennyt kehumaan ja Pelle olis sille kipannu tuopin niskaan kun kusi noussut päähän menestysvuosina.

        No ihan varma en ole, mut luulisin silti.
        Liisa Tavi oli nuorena tyttönä kova pasifisti ja feministi. Teki Kollaa Kestään biisistä akustisen version (Jäähyväiset aseille).

        Ei mulla sit myöhemmin ole Tavia mitään vastaan. Jojensuussa syntynyt kuten minäkin.

        Tän laitan: Tämä on Joensuulainen (Hassisen koneen aikainen bändi). Tää naislaulaja on se Liisa Tavi. https://m.youtube.com/watch?v=LDyRtLAMcuU


    • Anonyymi

      Naiset aina pilkkaa lyhyitä miehiä.

    • Anonyymi

      Nyt oli ilkeä aloitus. Etkö yhtään ajattele pikkukakkosen tunteita? Noin ne pitkät miehet aina pilkkaa lyhyitä miehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe