Vesirinkeli

Lapsuuteni herkku, vesirinkeli, on jälleen löytänyt käteni. Vesirinkeli on pyöreä rinkula, jossa on keskellä reikä. Sen valmistusmenetelmä on leivontasalaisuus, eikä taikinan ohjetta ole kirjoitettu mihinkään ylös. Vesirinkeli ei maistu pullalta, vaan vesirinkeliltä. Mikään ei maistu vesirinkeliltä kuin itse vesirinkeli. Vesirinkeliä ei voi verrata mihinkään. Se on yksilöllisyydessään uniikki.

Vesirinkelin rieästä katsellessa kansallisromanttista maisemaa, katselija saa mainiot raamit taiteellisille pyrkimyksilleen, tai niiden kokemiselle. On näet niin että niitetty heinäpelto on noussut jo uuteen kasvuun, ja loistaa aaltoilevana lakeutena aina metsänrajaan asti, jossa sitä reunustaa hoikka koivikko, jonka takana soljuu autio hiekkatie pitkin vaaranlaitaa.

Pellavamekko oli pilvenharmaa, eikä siinä ollut kukkakoristeita, perhoset taas keveitä ja poukkoilevia, äänettömiä lentäessään ja lennosta levähtässään.

Sudenkorennot, paljaat jalat ja viileä maa varpaiden alla. Tunnen jokaisen puun tielläni kotiin, mutta kukkiin olen vasta tänään tutustunut.
Haukkaan palan ja teos laajenee yli rajojen. Sen raamit antavat myöten.

(Naurua)

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Ei vittu pitää saada kahvia.

      (Hirn)

      • Kummallista , mutta olen keitellyt itselleni murukahvia lähes jokaisena aamuna tuntematta minkäänlaista tuskaa tai kärsimystä. Olisi ihan hauska kokemus käväistä tarkoin valitussa helsinkiläisessä trendikahvilassa, ja pyytää tarjoilijalta murukahvi, vaikka tämän takana kiiltelisi 20 000:n euron italialainen design-kahvikone valmiina tekemään vaikka ihmeitä.

        Ehkä snobi minussa on vain purkkikamaa.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kummallista , mutta olen keitellyt itselleni murukahvia lähes jokaisena aamuna tuntematta minkäänlaista tuskaa tai kärsimystä. Olisi ihan hauska kokemus käväistä tarkoin valitussa helsinkiläisessä trendikahvilassa, ja pyytää tarjoilijalta murukahvi, vaikka tämän takana kiiltelisi 20 000:n euron italialainen design-kahvikone valmiina tekemään vaikka ihmeitä.

        Ehkä snobi minussa on vain purkkikamaa.

        (Hirn)

        Ja turhamaisuus.

        (Reps)

        https://media1.tenor.com/images/daf23301f3684e5b669846833ae192d6/tenor.gif?itemid=5439936


      • Funeau kirjoitti:

        Ja turhamaisuus.

        (Reps)

        https://media1.tenor.com/images/daf23301f3684e5b669846833ae192d6/tenor.gif?itemid=5439936

        Ajatellaanpa hieman asiaa

        Tumma nainen kahvilassa on kuin kuka tahansa paikalla oleva nainen, mutta sillä erolla, että hän on ensisijaisesti yksilö, sitten vasta nainen. Tämä pieni seikka on jatkoa ajatellen tärkeä, sillä kun häntä tästä kulmasta katsoo, niin ei voisi edes ajatella, että hänellä oli eilen kädessään raskas halkomakirves, ja tätä ennen moottorisaha. Mikään tässä naisessa ei viittaa sellaiseen, sillä naisista ei ole tällaiseen, yleisesti ajatellaan.

        Mikään ei viittaa mihinkään, vaikka koko paketti viittaa vain itseensä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ajatellaanpa hieman asiaa

        Tumma nainen kahvilassa on kuin kuka tahansa paikalla oleva nainen, mutta sillä erolla, että hän on ensisijaisesti yksilö, sitten vasta nainen. Tämä pieni seikka on jatkoa ajatellen tärkeä, sillä kun häntä tästä kulmasta katsoo, niin ei voisi edes ajatella, että hänellä oli eilen kädessään raskas halkomakirves, ja tätä ennen moottorisaha. Mikään tässä naisessa ei viittaa sellaiseen, sillä naisista ei ole tällaiseen, yleisesti ajatellaan.

        Mikään ei viittaa mihinkään, vaikka koko paketti viittaa vain itseensä.

        (Hihitystä)

        Kuinka maalaisjuntteus piilotetaan

        Minulla on ollut aina vaikeuksia piilottaa itseni urbaanissa ympäristössä, sillä valtaosa ystävistäni on helsinkiläisiä. Ylikorostuksellisuus on erittäin vaikea ala hallita, ja sitä voisi tehtävänä pitää pulkan ohjaamisena jyrkässä mäessä. Siinä sitä lumi pöllyää ja metsä raikaa.

        Feikkielämä on hieman kuin uskonto, sillä ihminen aavistaa sisimmässään jotain sellaista, joka on kuin mitätön liekki ulkoisen kylmän roihun helvetissä.


      • Funeau kirjoitti:

        Kuinka maalaisjuntteus piilotetaan

        Minulla on ollut aina vaikeuksia piilottaa itseni urbaanissa ympäristössä, sillä valtaosa ystävistäni on helsinkiläisiä. Ylikorostuksellisuus on erittäin vaikea ala hallita, ja sitä voisi tehtävänä pitää pulkan ohjaamisena jyrkässä mäessä. Siinä sitä lumi pöllyää ja metsä raikaa.

        Feikkielämä on hieman kuin uskonto, sillä ihminen aavistaa sisimmässään jotain sellaista, joka on kuin mitätön liekki ulkoisen kylmän roihun helvetissä.

        Illuusion elementit

        - Ai sä olet maalta! Mä luulin että sä oot Italiasta.

        (Yhteisnaurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kuinka maalaisjuntteus piilotetaan

        Minulla on ollut aina vaikeuksia piilottaa itseni urbaanissa ympäristössä, sillä valtaosa ystävistäni on helsinkiläisiä. Ylikorostuksellisuus on erittäin vaikea ala hallita, ja sitä voisi tehtävänä pitää pulkan ohjaamisena jyrkässä mäessä. Siinä sitä lumi pöllyää ja metsä raikaa.

        Feikkielämä on hieman kuin uskonto, sillä ihminen aavistaa sisimmässään jotain sellaista, joka on kuin mitätön liekki ulkoisen kylmän roihun helvetissä.

        Minä muistan kun hesasts joku tuli ostamaan kania ja oli eurolla ostanut kanille pajua, se vasta oli metkaa kun meillä niitä pajunoksiakin haetaan ihan tosta mettiköstä.

        Sellaiset harmaat akvaarion siellä kaupungissa ovat miten ihmiset katselevat harmaata kaupungia ikkunoista joitain puisto puita nousee maasta ja näkee auringon melkein laskeutuvan kun siemailet siellä sitä murukahvia ja lukien tätä miettien.


    • Miksi tämä aihe saa minut seksuaalisesti latautuneeksi? Taidan olla kaikinpuolin varsinainen rinkelimies. Viimeistään tuo 20 000:n euron italialainen design-kahvikone sai minut laukeamaan housuihini.

      Valitettavasti todellisuudessa joudun tyytymään kahvirinkeliin ja oman mokkamasterin tuotoksiin, mutta hyvin nekin tuntuvat uppoavan rinkelimieheen.

      *Ryyst*

    • Hitsi että sinä kirjoitat hienosta!

      Vesirinkeli on kyllä aivan loistava tuote, mutta tämä nosti sen nyt aivan uudelle tasolle.

    • Funeau on itsessään elävä taideteos.

      Miksi näpyttelen puhelinta. Olen mukamas nukkumassa 😪

      • Se on vain tapa pysyä hereillä kun seura on kivempaa.


      • Olen huomannut, että hän on taideteos :)


      • valtakunta kirjoitti:

        Se on vain tapa pysyä hereillä kun seura on kivempaa.

        Totta. Ja silti sitä luuria ei osaa laskea.


      • Funeau tyytyy ihailemaan ihailemaansa Marilyn Monroeta, ja yhä toivoo jossain jo joskus voivansa keskustella hänen kanssaan.

        Olen täysin varma että Marilynilla ja Mekan Voksilla juttu luistaisi vallan erinomaisesti.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Funeau tyytyy ihailemaan ihailemaansa Marilyn Monroeta, ja yhä toivoo jossain jo joskus voivansa keskustella hänen kanssaan.

        Olen täysin varma että Marilynilla ja Mekan Voksilla juttu luistaisi vallan erinomaisesti.

        (Hirn)

        Novelli

        Novellini Marilyn tulisi tekemään Marilyniin itseensä niin suuren vaikutuksen, että lukutoukkamme jäisi Mekan Voksin sanoja puntaroimaan kuin jauhoja vesirinkelitaikinan valmistuksessa.

        Tämä tietenkin fiktiivisenä.

        (Hihitystä)

        https://giphy.com/gifs/marilyn-monroe-gif-hunt-gifs-t7VsNOQvrLQAw/fullscreen


    • Oletko koettanut pissiä hankeen kusirinkelin?

      • Öm

        En.

        Tänään kyllä rämpytin autoni ovea auki kaupunkireissulla, mutta se ei suostunut aukeamaan. Hetken kyllä ihmettelin takapenkillä olevaa muovipussia, sillä en ollut käynyt kyseisessä kaupassa. Ainakaan muistaakseni.

        Tämän jälkeen auton oikea omistaja saapui paikalle.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Öm

        En.

        Tänään kyllä rämpytin autoni ovea auki kaupunkireissulla, mutta se ei suostunut aukeamaan. Hetken kyllä ihmettelin takapenkillä olevaa muovipussia, sillä en ollut käynyt kyseisessä kaupassa. Ainakaan muistaakseni.

        Tämän jälkeen auton oikea omistaja saapui paikalle.

        (Naurua)

        Ei tuo ole vielä mitään.

        Minä olen joskus ottanut vahingossa väärän auton käyttööni, ja sain poliisit perääni. Siinä sitä ole vakuuttelemista että kyseessä oli vahinko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      43
      667
    Aihe