Mustaa mimmiä

Anonyymi

Viisaammat kertokaa mistä olisi hyvä etsiä tai bongata musta mimmi? siis Pk seudulta(Vantaa) lähinnä. Onko jotain hyvää deitti saittia mikä olisi suunnattu mustille tms?
Esim täällä s24 treffeissä ei juurikaan ole ja muutenkin tuntuu että heitä ei ole netissä juurikaan..

Kiitos

17

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luin että mustaa mämmiä. Varmaankin löydät paikoista joissa pahuus tuoksuu.

• Anonyymi

Brasiliaan pitää matkustaa tai etelä amerikkaan. Brasiliassa naiset on helppoja, ne antaa heti tälläiselle valkonaamalle.

• Anonyymi

Kongoon, siellähän niitä oikein mustia on.

Mustaakin mustempia jotka näyttävät terroristeille ilman mustaa hiihtomaskiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kongoon, siellähän niitä oikein mustia on.

Mustaakin mustempia jotka näyttävät terroristeille ilman mustaa hiihtomaskiakin.

Just joo tällästä taas ihmisviha juurta omasta puutteesta. Tumma väri ihossa sanotaan melaniiiniksi. Se suojaa sinut paremmin ulkoisilta tekijöiltä. Mut turha mun tyhmälle on läheteä selittämään sen enempää kun ikuinen aivovamma sulla.

• Anonyymi

Kyl niitä on Itä-Helsingissä. Voi olla vähän vaikee tutustua, mä en ainakaan viimeksi osannut seurustella Suomalaisen jätkän kanssa kun niillä on niin vakava elämän asenne. Ja kokoajan pitää valittaa kaikesta. Sit tietenkin erinevät mielipiteet kaikesta politiikasta ynm...pikkasen vaikea olla mustana Suomalaisten kanssa kun ei ne osaa elää ilman egoa.

En kyl yleistä mut kauan täällä asuneena ihmisillä on paljon vikaa mielen terveydessä ja perus elämänarvot ovat unohtuneet. Ollaan niin moderneja ainakin mun makuun.

Sit oletetaan paljon muista kulttuureista, uskonnoista omia uskomuksia, monilla ei ole oikeasti omaa mielipidettä taikka kokemusta. Sit on tietenkin se me ja te asettelu.

• On meitä muunlaisiakin miehiä. Elä menetä toivoa.

• Juuri niin Helsingissä on paljon muun maan kansalaisia.

• Ups meni alas
        ”On totta että uskonnoista oletetaan paljon, enemmän minä pelkään ääriuskontoja.”

• Anonyymi

Muuta Afrikkaan. Siellä on vain te. Buuritilallisetkin yleensä tapetaan tai hakataan.

• On totta että uskonnoista oletetaan paljon, enemmän minä pelkään ääriuskontoja.

• Mustaa mimmiä - mummia

Kuumaa mimmiä - kummia

^_^

• Anonyymi

No totta joo Itä-Helsingistä löytyy poljonkin mustia mimmejä,mut jos Vantaalta niin Tikkurilakin hyvin edustettuna.. Toki se lähestyminen on sitte eri juttu! monesti musta kundi mukana näillä mimmeillä luonnollisesti.

Ja ravintoloista harvoin tapaa Ebonyä.

• No justiinsa joo.....
      Täältä susirajan takaa katsoen näyttäisi siltä, että ihan vain lähtemällä kotoa sen näppiksen vierestä vaikka ulos, heitä voi bongata katukuvassa.

• Anonyymi

Aloittajalle pettämätön vinkki.
      Asut Vantaalla. Mene lentokentälle ulkomaan terminaaliin ja laita kyltti kaulaasi.
      I want to be black!
      Tuo teksti riittää siihen että moni musta tulee kysymään miksi haluaisit olla. Saisit ensimmäisen kontaktin ilman sanoja, jatko on sitten itsestäsi kiinni.

AsianVierestä

• Anonyymi

Hha toi on hyvä että menis lentokentälle "vastaan":D

• Anonyymi

Tässä olisi yksi musta mimmi vantaalta :)

• Anonyymi

Kirpputoreilla käy paljon mustia naisia shoppailemassa. Siis torikirpputoreilla, tosin nyt ei niitä ole ollut. Esim Aleksis Kiven kadun ilmaiskirpparilla sunnuntaisin on aina paljon ollut mustia naisia sekä myymässä että ostamassa.

Tee kuten musta mies, lähesty reilusti ja rohkeasti, pyydä treffeille koko akkalauman edessä, varmasti saat ainakin iloiset naurut😅

Ensikesänä taas on varmaankin näitä toreja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3034
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      43
      2963
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      50
      2302
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1966
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1739
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1368
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1227
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1146
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe