Oletteko viettäneet koko kesän yksin?

Anonyymi

Onko masentavaa viettää koko kesä yksin. Aika paljon olette ainakin palstalla viettäneet aikaa.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se niin kovin masentavaa ole. Kesä on hienoa aikaa.

      Entä sinä, miten olet kesää viettänyt ja millaisissa tunnelmissa?

    • Anonyymi

      Olen viettänyt koko elämäni yksin joten vitusti masentaa.

    • Anonyymi

      Kyllä joo mutta ruman kanssa ei kukaan halua viettää kesää.

    • Anonyymi

      Viinamies on juonut kesän viinaa ja käynyt yökerhossa. Kun juo viinaa ja käy yökerhossa, ei tarvitse olla yksin vaan tapaa ihmisiä.

      Raittiina joutuu olemaan koko kesän yksin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Tuo ei pidä paikkaansa:).


    • Palstailu on helpompaa ja halvempaa, kun terapia ja ihmismassoissa poukkoilu pieniä ihmisiä perässä vetäen..

    • Anonyymi

      Yksin siinä mielessä että parisuhdetta ei ole eikä tule.
      Viimeisen sellaisen jälkeen sain tarpeekseni ja jäin viettämään vapaata sinkkuelämää jota jatkunut nyt jo niin pitkään että tätä ei enää halua vaihtaa minkäänlaiseen sitoutumiseen! Vapaus on tärkeintä.
      Asun yksin, minulla on pari läheisempää ystävää joita näen kun siltä tuntuu, puolin ja toisin. Minulla on työni jossa viihdyn, liikun paljon ulkona (en kapakoissa) luen, nautin hiljaisuudesta ja yksin olosta.
      En ymmärrä ihmisiä jotka kynsin hampain pyrkii parisuhteeseen, oli se sitten kuinka surkea tahansa! Mikä yksin olossa pelottaa? Oman itsensä kohtaaminen?
      Itse en mistään hinnasta enää vaihda elämääni siihen. Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja on kauhea ajatella viettää se sitoutuneena mieheen (tai naiseen) joka aiheuttaa vain pahaa oloa, riitaa ja epäsopua. Mutta makunsa kullakin....

    • Anonyymi

      En, olin Thaimaassa 3 viikkoa ja koin upean 2,5 viikon kesäromanssin 18-vuotiaan tytön kanssa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      338
      4325
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      82
      2428
    3. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      285
      2393
    4. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      37
      1708
    5. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      39
      1705
    6. Raakkujen tappajat

      Hienosti meni. Vajakki motokuski rämpi joessa ja tappoi läjän raakkuja. Toivottavasti joutuu maksamaan jokaisesta korvau
      Suomussalmi
      191
      1697
    7. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1458
    8. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      99
      1436
    9. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      20
      1406
    10. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      86
      1206
    Aihe